Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Rubella skrev:

Her er hele samtalen. Den er borte nå, så tok meg bryderiet med å redigere sammmen kommentarene. Håper flere får øynene opp for hvordan de holder på.

Ref: Facebookinnlegg om at de måtte avvise søkere

https://imgur.com/a/E9gifmX

Skal dette bidra til økt giverglede?

Heldigvis har jeg impulskontroll, så avstår fra å skrive hva jeg mener om han og hans oppførsel. Tenker det sier mer enn nok!

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg
25 minutter siden, miamiamia skrev:

De klarer ALDRI å ta til seg noe kritikk.... skinner så godt gjennom...

Eller kritiske  spørsmål, kun «søte deg» som gjelder der i gården. Ser ikke ut som folk bryr seg om julepyntingen til CBE, kriselavt engasjement på IG. Interiør er virkelig ikke denne bloggen sin sterke side. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får figurene i denne reklamekatalogen ingen form for korreks og rådgivning av noen, tro? Hadde datteren/søsteren/venninnen, eller sønnen/broren/kompisen min, vært så usympatiske og usmakelige hadde jeg tatt tidenes prat på kammerset. Når noen mangler så mye selvinnsikt, oppdragelse, og sosiale antenner....da er det kjipt gjort av folk rundt å late som ingenting. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

De har faktisk gitt mer enn alle andre skriver han vel også? Og samtidig spør de om saks, papir og tråd? Sponset bil og vask. Det er noe som ikke helt henger sammen...

Klart de har gitt mer enn alle andre. De gjør jo alltid alt bedre enn alle andre 🙄 De to der er så gjerrige, at det tror jeg ingenting på at de har.

Har forøvrig gått glipp av de kommentarene som er postet i imgur over her. Jeg er målløs. Er det mulig å fremstå som mer arrogant og usmakelig enn han der? De to har virkelig funnet hverandre! Jeg skjemmes nesten av å lese det han klarer å lire av seg. 

Endret av Aquarius04
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Frøken Scott skrev:

Får figurene i denne reklamekatalogen ingen form for korreks og rådgivning av noen, tro? Hadde datteren/søsteren/venninnen, eller sønnen/broren/kompisen min, vært så usympatiske og usmakelige hadde jeg tatt tidenes prat på kammerset. Når noen mangler så mye selvinnsikt, oppdragelse, og sosiale antenner....da er det kjipt gjort av folk rundt å late som ingenting. 

Jeg tror denne bloggen og bedriften både kunne unngått mye kritikk, men også vært en suksess hvis de hadde hentet inn gode rådgivere og faktisk fulgt hva disse rådgiverne kom med. Alt lå til rette for at de skulle gjøre det veldig bra: en av de lengstlevende norske bloggene, flere trofaste følgere. Men nå går det bare nedover, og eierne hjelper gladelig til med å rive det hele ned. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
15 minutter siden, Kollontaj skrev:

Liksom-julaften med 3-4 gaver til hvert barn? 😳 

#viktigåviseatdeterforskjellpåfolk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Luka_S skrev:

Har ikke råd til å gi den siste familien hjelp til jul, men har råd til å feire julaften to ganger selv, samt stivpyntede middagsselskaper hver helg fram til jul, slottsferie extravaganza og fandens oldemor. Det er filantropene sine, det.

Men de som påpeker det er bare usmakelige 🙄

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, pop up bruker skrev:

Jeg tror denne bloggen og bedriften både kunne unngått mye kritikk, men også vært en suksess hvis de hadde hentet inn gode rådgivere og faktisk fulgt hva disse rådgiverne kom med. Alt lå til rette for at de skulle gjøre det veldig bra: en av de lengstlevende norske bloggene, flere trofaste følgere. Men nå går det bare nedover, og eierne hjelper gladelig til med å rive det hele ned. 

Ehh..Deres oppførsel er deres personlighet, de vil aldri endre seg. Tror en rådgiver hadde møtt massiv motstand gitt

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...