Populært innlegg FruRosa Skrevet 24. november 2019 Populært innlegg #11601 Del Skrevet 24. november 2019 8 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Stemmer, kripos har ved flere og flere anledninger gått ut og sagt at de finner alle slags bilder i sånne miljøer, slike som i utgangspunktet er helt uskyldige. De blir redigert, dette barnets ansikt på dette barnets kropp, og de advarer sterkt om å ikke legge ut bilder av barn på stranda, i bare bleie osv. Så at ikke LKE og CBE forstår hvordan de kyssebildene kan misbrukes, er helt utrolig, det har blitt skrevet mye om det her før. Eller så gir de f, fordi der er viktigere å være trassig mot KGkjerringene sånn at de, Gud forby, ikke tror at CBE og co skulle fulgt noe råd herfra. Men bildene er jo så delikate, og CBE og LKE vet best for SINE barn 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 24. november 2019 #11602 Del Skrevet 24. november 2019 1 hour ago, Lopploella said: Det er nok trass. Og jeg forstår heller ikke hvordan en voksen dame kan være SÅ begeistret for jalla oppblåsbare ponnier og annet glorete stæsj. De bursdagene er virkelig helt ekstremt kjøp og kast. Trass OG en vehement motvilje til å innse at fagfolk, politi, myndighetene, og - Gud forby - de bælfeite bitterfittene med gedigne mindreverdighetskomplekser og enorme mengder misunnelse (eller sjalusi som enkelte av de "høyt utdannende" i bloggens kommentarfelt ynder å kalle det) på KG faktisk har rett. Det er liksom helt naturlig å følge opp en bildeserie av en lettkledd pianospillende (?) CBE med lascivt blikk med bildeserier av forberedelser til barnebursdag og barnekor. Jeg skjønner begeistringen. Før eller siden mister kaffekopper og treningsklokker sin forføreriske evne - selv for CBE. Og i tillegg er det jo nok en gyllen anledning til å sette i gang enda et kjøpebonanza. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 24. november 2019 Populært innlegg #11603 Del Skrevet 24. november 2019 1 time siden, FruRosa skrev: Men bildene er jo så delikate, og CBE og LKE vet best for SINE barn Dessuten er Kripos bare misunnelige. Og feite. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 24. november 2019 Populært innlegg #11604 Del Skrevet 24. november 2019 Jeg satt og tenkte over dette misunnelseskortet, og jeg lurer egentlig på.. Helt ærlig og seriøst, hva er det man er misunnelig og sjalu på her, dere som slenger det kortet? CBE og mannen er ikke så steinrike at de gjør noe, det finnes langt bedre og integritetsfulle måter å tjene de samme pengene som de tjener, OG du får beholde privatlivet ditt samtidig. Jeg hadde aldri orket å leve et liv hvor selve livet mitt, livet til barna mine, og kjæledyrene mine er det som genrerer pengene. Jeg vil ha et liv der jeg ikke må redigere kroppen min bådr fysisk og digitalt for å leve opp til en uoppnåelig standard jeg har satt meg. Jeg vil komme hjem, slenge på meg en hullete t-skjorte og slenge meg utover sofaen som en sjøstjerne med snacks i begge hender, jeg vil ikke bruke flere timer på å gjøre stuen mitt om til et fotostudio, sminke meg, style meg, og bli tatt ørten bilder av, for så å velge ut et par som passer. Jeg ville hvertfall ikke gjort det mot barna mine om jeg hadde noen, gjort deres private soverom, hvor de skal søke ro og tilflukt fra stress, om til en midtside i Yes vi leker bladet! Jeg VIL kunne dra på ferie, slappe av, drite i om håret mitt er fett ene dagen eller jeg har blitt solbrent, eller bare ikke ser ut fordi vi hadde det så kjekt i går at det rant ut i de små timer. Jeg vil ikke posere langs stranden og høre hvor jeg skal se, hvordan jeg skal stå, hva jeg skal tenke på osv. Jeg vil kunne gå en tur i skogen uten at jeg må ta på meg de og de klærne før jeg går, fordi noen betalte meg for å gjøre det. Jeg vil være meg selv, og stå for det jeg mener er viktig i livet, jeg vil ikke stå for ting fordi jeg får betalt for det, det er å gå mot den jeg er å fronte noe jeg egentlig ikke tror på. Man mister seg selv litt og litt, hver gang man iscenesetter en virkelighet som ikke er virkelig. CBE kan ta pengene sine og gjøre hva hun vil med de, aldri har jeg vært sjalu på henne en eneste dag i hennes liv. Det hun gjør er heller ikke noe spesielt eller innovativt, enhver prkåt tulling uten integritet og selvrespekt kan gjøre det CBE og mannen gjør. De er hverken vellykket eller beundringsverdige, tvert om, jeg synes det hele er trist og sørgelig. 94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 24. november 2019 #11605 Del Skrevet 24. november 2019 (endret) 1 time siden, MiniBaguette skrev: Dessuten er Kripos bare misunnelige. Og feite. De sitter sikkert nede i kjelleren.hm rettelse operasjonssentralen....og spiser grandis!🙄🏳 Endret 24. november 2019 av Consita Rettelse 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 24. november 2019 #11606 Del Skrevet 24. november 2019 15 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Jeg satt og tenkte over dette misunnelseskortet, og jeg lurer egentlig på.. Helt ærlig og seriøst, hva er det man er misunnelig og sjalu på her, dere som slenger det kortet? CBE og mannen er ikke så steinrike at de gjør noe, det finnes langt bedre og integritetsfulle måter å tjene de samme pengene som de tjener, OG du får beholde privatlivet ditt samtidig. Jeg hadde aldri orket å leve et liv hvor selve livet mitt, livet til barna mine, og kjæledyrene mine er det som genrerer pengene. Jeg vil ha et liv der jeg ikke må redigere kroppen min bådr fysisk og digitalt for å leve opp til en uoppnåelig standard jeg har satt meg. Jeg vil komme hjem, slenge på meg en hullete t-skjorte og slenge meg utover sofaen som en sjøstjerne med snacks i begge hender, jeg vil ikke bruke flere timer på å gjøre stuen mitt om til et fotostudio, sminke meg, style meg, og bli tatt ørten bilder av, for så å velge ut et par som passer. Jeg ville hvertfall ikke gjort det mot barna mine om jeg hadde noen, gjort deres private soverom, hvor de skal søke ro og tilflukt fra stress, om til en midtside i Yes vi leker bladet! Jeg VIL kunne dra på ferie, slappe av, drite i om håret mitt er fett ene dagen eller jeg har blitt solbrent, eller bare ikke ser ut fordi vi hadde det så kjekt i går at det rant ut i de små timer. Jeg vil ikke posere langs stranden og høre hvor jeg skal se, hvordan jeg skal stå, hva jeg skal tenke på osv. Jeg vil kunne gå en tur i skogen uten at jeg må ta på meg de og de klærne før jeg går, fordi noen betalte meg for å gjøre det. Jeg vil være meg selv, og stå for det jeg mener er viktig i livet, jeg vil ikke stå for ting fordi jeg får betalt for det, det er å gå mot den jeg er å fronte noe jeg egentlig ikke tror på. Man mister seg selv litt og litt, hver gang man iscenesetter en virkelighet som ikke er virkelig. CBE kan ta pengene sine og gjøre hva hun vil med de, aldri har jeg vært sjalu på henne en eneste dag i hennes liv. Det hun gjør er heller ikke noe spesielt eller innovativt, enhver prkåt tulling uten integritet og selvrespekt kan gjøre det CBE og mannen gjør. De er hverken vellykket eller beundringsverdige, tvert om, jeg synes det hele er trist og sørgelig. 👏👏👏 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 24. november 2019 Populært innlegg #11607 Del Skrevet 24. november 2019 Caroline Berg-Eriksen fornekter seg ikke. Nytt bilde av yngste som er helt tydelig planlagt for fotografen hvor de kysser hverandre på munnen og spres på Internett bak barnets rygg. Det er slemt gjort mot sitt eget barn. Skjønner ikke at hun sovet godt om natta med tanke på hvor bildene kan befinne seg. 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 24. november 2019 #11608 Del Skrevet 24. november 2019 Syngende barn, julegate, alkohol og LK med et glis. DA kan jula starte, dere! 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 24. november 2019 Populært innlegg #11609 Del Skrevet 24. november 2019 3 timer siden, Consita skrev: De sitter sikkert nede i kjelleren.hm rettelse operasjonssentralen....og spiser grandis!🙄🏳 Ehhh, donuts, vel Jeg tror vi er vitne til CBE-bloggens fall, og det er ikke et vakkert syn. De lever i en slags parallell virkelighet, uten å forstå hvordan de skal redde stumpene av det som en gang var. De er fullstendig i utakt med alt som skjer ellers i samfunnet (overforbruk, miljøsvineri, eksponering av barn, kroppspress og en glossy tilværelse), men nekter å innse realiteten, og kjører på i samme spor. Etter som de tolker alt som blir skrevet om dem som sjalusi og misunnelse, kommer de heller ikke til å verken snu på flisa eller ta innover seg at de er utdatert, fordi alle andre tar feil. Snakk om å sage av greina man sitter på! 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 24. november 2019 #11610 Del Skrevet 24. november 2019 Da har vi fått omvisning i hver eneste krok på barnerommet. Frua filmet før og etter opprydding, så nå vet flere tusen mennesker både hvordan sengen ser ut og hvilke leker barnet har. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 24. november 2019 #11611 Del Skrevet 24. november 2019 32 minutter siden, Minnie Mus skrev: Da har vi fått omvisning i hver eneste krok på barnerommet. Frua filmet før og etter opprydding, så nå vet flere tusen mennesker både hvordan sengen ser ut og hvilke leker barnet har. Å bli så oppgitt over rot sier vel at rommene kanskje ikke brukes til lek så ofte ... Det var da et helt vanlig barnerom mtp rot etter lekebesøk. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. november 2019 #11612 Del Skrevet 24. november 2019 Hvis noen pappaer leverte i bursdag, var de sikkert fornøyde med habitten til CBE. 😁 Og PS. Å filme barnerommet så utstrakt, er jo både for å vise annonsører at hun viser frem det hun har fått før (og hva de mangler?) og ikke bare for «skryt og ros». Jeg synes at uansett begrunnelse er det et overtramp mot den som sover der. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raggis Skrevet 24. november 2019 #11613 Del Skrevet 24. november 2019 18 minutter siden, Kollontaj skrev: Hvis noen pappaer leverte i bursdag, var de sikkert fornøyde med habitten til CBE. 😁 Jeg tror pappaene også hadde syntes dette sommerlige festantrekket så snålt ut i en barnebursdag i november. Det er sikkert stygt sagt av meg, men smaken i klesveien til den damen er utrolig merkelig - og antrekkene såååå malplassert enkelte ganger. Dette antrekket er som så mange andre hun har «nyrussiskinspirert». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 24. november 2019 #11614 Del Skrevet 24. november 2019 23 minutter siden, Kollontaj skrev: Hvis noen pappaer leverte i bursdag, var de sikkert fornøyde med habitten til CBE. 😁 Og PS. Å filme barnerommet så utstrakt, er jo både for å vise annonsører at hun viser frem det hun har fått før (og hva de mangler?) og ikke bare for «skryt og ros». Jeg synes at uansett begrunnelse er det et overtramp mot den som sover der. Skal det ikke merkes? Det dukkehuset ble vel reklamert for for bare noen dager siden? Utleveringen er under enhver kritikk. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 24. november 2019 #11615 Del Skrevet 24. november 2019 10 minutter siden, Jobbermedbarn said: Skal det ikke merkes? Det dukkehuset ble vel reklamert for for bare noen dager siden? Utleveringen er under enhver kritikk. Trenger vel ikke det? Får jo ikke noe konsekvenser likevel. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fridakahlo Skrevet 24. november 2019 #11616 Del Skrevet 24. november 2019 13 minutter siden, Raggis skrev: Jeg tror pappaene også hadde syntes dette sommerlige festantrekket så snålt ut i en barnebursdag i november. Det er sikkert stygt sagt av meg, men smaken i klesveien til den damen er utrolig merkelig - og antrekkene såååå malplassert enkelte ganger. Dette antrekket er som så mange andre hun har «nyrussiskinspirert». Money can’t buy style. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 24. november 2019 #11617 Del Skrevet 24. november 2019 24 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Skal det ikke merkes? Det dukkehuset ble vel reklamert for for bare noen dager siden? Utleveringen er under enhver kritikk. Dette er ikke samme dukkehus. Disse barna har allerede to dukkehus fra før. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 24. november 2019 Forfatter #11618 Del Skrevet 24. november 2019 3 minutter siden, Louiah skrev: Dette er ikke samme dukkehus. Disse barna har allerede to dukkehus fra før. men de er sikkert sponset de og, så poenget står seg 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 24. november 2019 #11619 Del Skrevet 24. november 2019 Denne bursdagen er komisk overdådig. Dessuten må dette være noe mor ønsker seg. Både rommet og bursdagen virker vel barnslig i forhold til de 6årigene jeg kjenner. De fleste vokser fra prinsesse stadige før de starter i 1.klasse, om de ikke blir manet om det fra mor da at det er så delikat at slikt må vi må ha det. og nei, jeg er ikke misunnelig. Jeg bor en plass hvor inntekten til Cbe og mannen er gjennomsnittsligning, iallfall ikke horribelt høy og de hadde iallfall ikke blitt sett på som rike, men ingen av mine barn har i vært på så overdådige bursdager som dette her. Hele greia blir jo bare komisk, og klaging over at det har blitt rotete på et barnerom ? Mister helt fatningen. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 24. november 2019 #11620 Del Skrevet 24. november 2019 Helt enig...SÅ mye crap og plast for to timer. Ingen "ekte" kaker, bare pastelldryss og konditorfarger som overhode ikke ser spiselig ut. Tåpelig. Virker som alt er kulisser for at hun selv kan pynte seg som en Barbie. Hadde en mamma dukket opp sånn kledd i døra så hadde jeg fått hakaslepp tror jeg 😂 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå