Inocybe Skrevet 22. november 2019 #11561 Del Skrevet 22. november 2019 På 21.11.2019 den 16.46, Fru Uperfekt skrev: Hun har nok vaskemaskin så ser ikke problemet i akkurat det, overforbruket derimot Tja ikke helt enig. Når hun trener uten truser anser jeg tightsene mer som undertøy og undertøy hadde jeg aldri kjøpt brukt. Er selvfølgelig alltid en sjanse man tar når man kjøper brukte bukser men likevel ekkelt om CBE leverer tights til gjenbruk vel vitende det egentlig er undertøy. Spesielt siden trenings-tights ikke kan vaskes på høy temperatur. Veldig uhygienisk altså. Bare tanken om all rumpesvetten er nok til å få meg til å mislike alle tightsene CBE avbildes i. Jeg bare takler det ikke. Har det på samme måten med de lange neglene som tar på mat. Mister rett og slett lysten på maten. Enig i det med overforbruket 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 22. november 2019 #11562 Del Skrevet 22. november 2019 19 minutter siden, Halle-Palle skrev: Det tror (håper) jeg ikke hadde skjedd om den ikke var ‘lekker’ til Jodel? Men bare det å stille seg i en situasjon hvor noen har interesse av å dele en invitasjon til barnebursdagen din... det er smått utrolig. Det ligger jo ute på bloggen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 22. november 2019 #11563 Del Skrevet 22. november 2019 24 minutter siden, Oline12 skrev: Det ligger jo ute på bloggen. Ja, jeg vet. Men jeg tenkte at de vet at den ligger på Jodel, så da viser de den på bloggen for å ‘ta piffen’ av det, liksom 🥴om det ga mening i det hele tatt🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 22. november 2019 #11564 Del Skrevet 22. november 2019 Groteskt å se det forbrukshysteriet hun kjører i gang med igjen og igjen. 3t på shopping i kveld, for så å stå og pakke ut av eske etter eske med ræl som mannen hadde hentet på posten i går. Virker som hun på trass prøver å forbruke mest mulig plast og nips. Og enda har de ikke begynt på ballongene. Fatter og begriper ikke hvorfor hun konsekvent mener at jo mer jo bedre, og at alt må handles inn til hver bidige anledning. Om hun noen gang nevner miljøbevissthet igjen, så gir jeg opp, hun eier jo ikke skamvett. Finnes ikke det spor miljøvennlig hennes livsførsel. Togturer og søppelplukking, spar meg. Kan ikke tenke meg noen som er mer hyklerske dobbeltmoralister enn bloggere. For en bedriten bransje. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. november 2019 #11565 Del Skrevet 22. november 2019 10 minutter siden, Halle-Palle skrev: Ja, jeg vet. Men jeg tenkte at de vet at den ligger på Jodel, så da viser de den på bloggen for å ‘ta piffen’ av det, liksom 🥴om det ga mening i det hele tatt🤪 Det er bildet fra bloggen som er zoomet inn og lagt ut på Jodel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 22. november 2019 #11566 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) . Endret 2. februar 2020 av Heartland 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 22. november 2019 #11567 Del Skrevet 22. november 2019 4 minutter siden, Heartland skrev: Dette er antakelig litt useriøst, men på IG story, er det noen andre som merker (og irriterer seg over) at hun hele tiden drar håret på sin venstre side ned foran øynene? Enten med hendene, eller så kikker hun ned slik at det detter ned i øynene. Hvooorfor?? Mangt man skal irritere seg over men det er heeeile tiden og irriterer meg faktisk litt etter hvert 😂 Jeg kan ikke tenke meg annet enn at det er fordi hun (som alle andre) er usymmetrisk i ansiktet. Dette synes blant annet på bildet i lenken fra MinMote (noen sider bakover her). Er ikke noe galt i å ikke være helt symmetrisk, bare synd hun føler hun må skjule det, hvis det er det som er grunnen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 23. november 2019 #11568 Del Skrevet 23. november 2019 Tenk: Hele landet ler av familien Berg-Eriksen. Likevel fortsetter de å utlevere seg selv til stor underholdning for hele Norge. Jeg forstår det ikke🙈😂 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 23. november 2019 #11569 Del Skrevet 23. november 2019 De færreste følger vel egentlig med på hva de driver med selv om hun liker å tro at hun en en kjent fotomodell. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jafje Skrevet 23. november 2019 #11570 Del Skrevet 23. november 2019 9 timer siden, Heartland skrev: Dette er antakelig litt useriøst, men på IG story, er det noen andre som merker (og irriterer seg over) at hun hele tiden drar håret på sin venstre side ned foran øynene? Enten med hendene, eller så kikker hun ned slik at det detter ned i øynene. Hvooorfor?? Mangt man skal irritere seg over men det er heeeile tiden og irriterer meg faktisk litt etter hvert 😂 Jaaaa, veldig irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimoni Skrevet 23. november 2019 #11571 Del Skrevet 23. november 2019 12 timer siden, Heartland skrev: Dette er antakelig litt useriøst, men på IG story, er det noen andre som merker (og irriterer seg over) at hun hele tiden drar håret på sin venstre side ned foran øynene? Enten med hendene, eller så kikker hun ned slik at det detter ned i øynene. Hvooorfor?? Mangt man skal irritere seg over men det er heeeile tiden og irriterer meg faktisk litt etter hvert 😂 Det at hun ikke skal vise den ene sida av ansiktet, er blitt helt manisk. Og det med at hun nikker med hodet for å få fram håret er så komisk å se. Hun kommer til å få kink i nakken av det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 23. november 2019 #11572 Del Skrevet 23. november 2019 På 22.11.2019 den 10.53, Levina skrev: Det må du få mene. Kommentarfeltetet hennes derimot hyller slike bilder og at hun har en slik variasjon. Det kommer nok snart noe innlegg om « omvendt julenisse» det er vel mer i din gate har jeg forstått... Kommentarfeltet er kraftig redigert. Hvis hun hadde lagt ut alt av kommentarer , både positive OG kritiske så hadde det nok vært en overvekt av det siste. At noen få «hyller» disse bildene gir ikke ett riktig bilde av kommentarfeltet, da må alt være med. Blir også overrasket (eller egentlig ikke) over at hun legger de ut for «hun syns det er så fine bilder». Altså, hva er fint? Pianoet.? Neppe. Hun syns altså at hun selv er så fin at hun må Dele det med flere tusen følgere😳😳. Stakkars sier bare jeg. Og hun ser jo ikke litt sånn ut i virkeligheten en gang. Hjelpes altså, snakk om å være selvopptatt. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. november 2019 #11573 Del Skrevet 23. november 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Sol, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. november 2019 #11574 Del Skrevet 23. november 2019 15 timer siden, Heartland skrev: Dette er antakelig litt useriøst, men på IG story, er det noen andre som merker (og irriterer seg over) at hun hele tiden drar håret på sin venstre side ned foran øynene? Enten med hendene, eller så kikker hun ned slik at det detter ned i øynene. Hvooorfor?? Mangt man skal irritere seg over men det er heeeile tiden og irriterer meg faktisk litt etter hvert 😂 Da må du absolutt ikke se på Camilla Pihl sin insta. Der er det nesten enda verre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 23. november 2019 #11575 Del Skrevet 23. november 2019 Frua får spørsmål under et innlegg i bloggen om hun leser her inne på KG. Da svarer hun at det gjør hun ikke. Det tror jeg ikke noe på, jeg tror både frua og frua til frua leser og følger med meget godt her inne. Kanskje det er en av dem som driver og kommenterer her inne også, for alt jeg vet? Grunnen til at jeg er overbevist om at de følger med her inne, er at for hver gang en sak blir tatt opp, feks gapesmil eller nakenhet, så kan man ta seg en viss plass på at da kommer det innlegg enten på bloggen eller insta, men akkurat det. Snakkes det om alkohol på bloggen, eller den berømmelige kaffekoppen her inne, så er det garantert at i neste blogginnlegg, er alkohol eller kaffekoppen med. Hele bloggen er så forutsigbar. Bare å lese på KG, så vet man liksom hva neste innlegg på some blir. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undreguri Skrevet 23. november 2019 #11576 Del Skrevet 23. november 2019 7 minutter siden, Minnie Mus skrev: Frua får spørsmål under et innlegg i bloggen om hun leser her inne på KG. Da svarer hun at det gjør hun ikke. Det tror jeg ikke noe på, jeg tror både frua og frua til frua leser og følger med meget godt her inne. Kanskje det er en av dem som driver og kommenterer her inne også, for alt jeg vet? Grunnen til at jeg er overbevist om at de følger med her inne, er at for hver gang en sak blir tatt opp, feks gapesmil eller nakenhet, så kan man ta seg en viss plass på at da kommer det innlegg enten på bloggen eller insta, men akkurat det. Snakkes det om alkohol på bloggen, eller den berømmelige kaffekoppen her inne, så er det garantert at i neste blogginnlegg, er alkohol eller kaffekoppen med. Hele bloggen er så forutsigbar. Bare å lese på KG, så vet man liksom hva neste innlegg på some blir. SÅ enig. Det ligger i menneskets natur å være nysgjerrig på hva andre mener om en...Har forslag til mange brukernavn for å si det sånn...det morsomme er disse fintene: når en bruker svarer hos en annen og du skjønner at det er samme menneske. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cissacissa Skrevet 23. november 2019 Populært innlegg #11577 Del Skrevet 23. november 2019 På insta viser hun at de endelig har fått opp bilder av seg selv på veggen. Altså et digert bilde av hun selv med kaffekopp og drømmende blikk. Er ikke dette litt....rart? Jeg kunne aldri hengt opp et så stort bilde av meg selv liksom. Barna, ja, men meg??? 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 23. november 2019 #11578 Del Skrevet 23. november 2019 Det er ikke overraskende at disse her har store bilder av seg selv på veggen. Seg selv og egen kropp og ta seg best mulig ut med belysning og Photoshop er jo hovedinteressen deres, og det de driver med hver eneste dag. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jafje Skrevet 23. november 2019 #11579 Del Skrevet 23. november 2019 11 minutter siden, Cissacissa skrev: På insta viser hun at de endelig har fått opp bilder av seg selv på veggen. Altså et digert bilde av hun selv med kaffekopp og drømmende blikk. Er ikke dette litt....rart? Jeg kunne aldri hengt opp et så stort bilde av meg selv liksom. Barna, ja, men meg??? Synes i grunnen at bilde av fruemannen er merkelig. En diger kopp foran hele trynet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 23. november 2019 #11580 Del Skrevet 23. november 2019 Veronicasimone_yummymummy sin versjon av pianobildet på insta😂😂😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå