Roadrunner Skrevet 21. november 2019 #11481 Del Skrevet 21. november 2019 Jeg følger Celeste Barber på Instagram, noe som virkelig kan anbefales. Nesten synd hun ikke har oppdaget CBE ennå Men man har da fantasi til å se for seg hvordan det kunne blitt om Celeste slo seg løs 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 21. november 2019 Populært innlegg #11482 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) OMG. 😳😜 Jeg trodde jeg hadde sett det meste av kleine opptredener i some. Men det var før jeg hadde sett cbe spille på verdens mest ustemte piano. I undertøyet. (Why?! Bare why?!) med negler så lange at man hører klikkingen av dem for hver tone som spilles. I svart blondeundertøy og nakne ben. En kald morgen i november. Nei. Bare nei. Endret 21. november 2019 av pøbelsara 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 21. november 2019 #11483 Del Skrevet 21. november 2019 Hva er oddsen for at hun faktisk kan spille de kompliserte notene på undertøys-pianobildet? De ser ut til å være i en helt annen liga enn Ave Maria i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 21. november 2019 #11484 Del Skrevet 21. november 2019 CBE prøver å skape en illusjon i deres kanaler at de også er travle småbarnsforeldre, og har flere ganger uttrykt hvor travelt de har det. Men, det er ikke mange mennesker med 100% jobber, og små barn som har tid på en torsdag og sitte å spille på piano i undertøyet. Hadde dette innlegget vært reklame, ja da er det jobb, men de legger dette fram som hverdagspost.....hvem har denne type hverdag spør jeg da? Her går det litt i surr på hvilken narrativ de ønsker å presentere, og hvem de prøver å være venninne med. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 21. november 2019 #11485 Del Skrevet 21. november 2019 1 time siden, Roadrunner skrev: Jeg følger Celeste Barber på Instagram, noe som virkelig kan anbefales. Nesten synd hun ikke har oppdaget CBE ennå Men man har da fantasi til å se for seg hvordan det kunne blitt om Celeste slo seg løs Åh det hadde vært gøy!!! Noen MÅ tipse! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 21. november 2019 #11486 Del Skrevet 21. november 2019 Orker ikke gå på bloggen... insta holdt i massevis! Jeg gremmes så flaut! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 21. november 2019 #11487 Del Skrevet 21. november 2019 3000 likes er gjennomsnittet på bildene hennes. Det er veldig lite i forhold til følgerskaren hennes. Med tanke på at hun har 321 000 følgere. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 21. november 2019 #11488 Del Skrevet 21. november 2019 (endret) 1 time siden, Sool skrev: 3000 likes er gjennomsnittet på bildene hennes. Det er veldig lite i forhold til følgerskaren hennes. Med tanke på at hun har 321 000 følgere. Ser at det ikke er stort engasjement på dukkehus konkurransen heller. Hvem er alle disse følgerne som ikke tar seg bryet med å trykke likes? Tenker at følgertallet på Netfit er mer reelt (18.k). Ser at hun reklamere for FOREO, men har ikke merket kimonoen som reklame! FO skal få beskjed. UI bruker flere av influencerne i stallen for å reklamere for dette konseptet (MML)SE har «designet» undertøy for dette firma. Greit nok å reklamere, men merk det som reklame!! Denne bedriften (MML) følger altså CP på IG, så koblingene er definitivt på plass. Endret 21. november 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 22. november 2019 #11489 Del Skrevet 22. november 2019 I 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 22. november 2019 Populært innlegg #11490 Del Skrevet 22. november 2019 Og som vanlig mener fansen i kommentarfeltet at de som 1) synes det er merkelig å spille piano, vridd i positur for å vise mest mulig kropp og svarte blonder, og 2) mener det er for mye kroppsfokus at kritikken skyldes misunnelse og at folk kritiserer fordi de ikke har slik kropp selv. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 22. november 2019 Populært innlegg #11491 Del Skrevet 22. november 2019 14 timer siden, miamiamia skrev: Om hun trenger en til å stemme pianoet sitt er det jo bare å google pianostemmer Sarpsborg da. Hun fikk vel ikke napp da hun fisket etter pianostemmer-spons for en stund siden? Så i stedet for å betale det beskjedne beløpet selv velger hun altså å spille på et grusomt ustemt piano. Denne sponse-fiskingen fra personer som jobber betydelig hardere for kronene sine enn CBE er så usmakelig. Jeg kan garantere at pianostemmer ikke er noe man tjener mer enn småpenger på men likevel forventer CBE de skal gi arbeidsinnsatsen sin til CBE gratis. Jeg vet reklame har en verdi men disse undertøy ved piano bildene viser tydelig at CBE.no fullstendig har bommet på målgruppen av folk som ønsker pianostemmer. Altså vil reklame hos CBE.no ha null verdi for en pianostemmer. CBE prøver å framstå som gavmild mot fattige i omvendt julenisse samtidig som hun forventer at folk som tjener bittesmå brøkdeler av henne selv skal arbeide gratis for henne. Mye det samme kan sies om negledesignere og lignende. Kom deg ut av bloggboblen nå CBE! Du driter deg ut. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. november 2019 #11492 Del Skrevet 22. november 2019 26 minutter siden, pøbelsara skrev: Og som vanlig mener fansen i kommentarfeltet at de som 1) synes det er merkelig å spille piano, vridd i positur for å vise mest mulig kropp og svarte blonder, og 2) mener det er for mye kroppsfokus at kritikken skyldes misunnelse og at folk kritiserer fordi de ikke har slik kropp selv. Ak ja alt er jo bare misunnelse 😂. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. november 2019 #11493 Del Skrevet 22. november 2019 52 minutter siden, pøbelsara skrev: Og som vanlig mener fansen i kommentarfeltet at de som 1) synes det er merkelig å spille piano, vridd i positur for å vise mest mulig kropp og svarte blonder, og 2) mener det er for mye kroppsfokus at kritikken skyldes misunnelse og at folk kritiserer fordi de ikke har slik kropp selv. Virker som fansen har lest noen helt andre kommentarer enn oss andre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 22. november 2019 #11494 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) 1 time siden, pøbelsara skrev: Og som vanlig mener fansen i kommentarfeltet at de som 1) synes det er merkelig å spille piano, vridd i positur for å vise mest mulig kropp og svarte blonder, og 2) mener det er for mye kroppsfokus at kritikken skyldes misunnelse og at folk kritiserer fordi de ikke har slik kropp selv. Jeg tenker at 1) folk som reagerer på hennes poseringer ikke har skjønt hvilke yrke hun har. Vi andre setter pris på ulike bilder og i dette tilfellet litt mørke, sensuelle bilder. LK er en veldig dyktig fotograf. Jeg synes det er lite av slike type bilder. Med en gang hun viser litt hud, det kan være en treningstopp, så er det hylekor. Det provoserer tydeligvis. Lurer på hvorfor😀 Folk kritisere når hun legger ut familiebilder og folk kritiserer når hun legger ut mer kunsteriske bilder med en sensuell vinkling. Det blir en parodi, alt skal kritiseres. 2) hvis folk ikke tåler å se slike bilder, så er det nok mye misunnelse. Helt klart, men det er noe ingen vil innrømme. Hun har en flott kropp og enkelte tåler ikke å se det og blir provosert og må kritisere. Ikke en uvanlig forsvarsmekanisme når man føler seg mindreverdig. I stedet for å ta tak i egen helse og velvære og gjøre en forandring, er det lettere å kritisere. Kropp er et sensitivt tema for mange, og spesielt kanskje etter at man har fått barn og kroppen har forandret seg. Hun er 2 barnsmor og ser helt fantastisk ut. Men, hun har jobbet for det også og tar fortsatt godt vare på kroppen sin. Sunt og balansert kostholdet i tillegg til mye trening. Ja til flere kunsteriske bilder tenker nå jeg. Viser hun hud blir det gjort på en classy og delikat måte med poseringer som ikke er seksualiserte, men sensuelle. Endret 22. november 2019 av Levina 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 22. november 2019 #11495 Del Skrevet 22. november 2019 20 minutter siden, Levina skrev: Jeg tenker at 1) folk som reagerer på hennes poseringer ikke har skjønt hvilke yrke hun har. Vi andre setter pris på ulike bilder og i dette tilfellet litt mørke, sensuelle bilder. LK er en veldig dyktig fotograf. Jeg synes det er lite av slike type bilder. Med en gang hun viser litt hud, det kan være en treningstopp, så er det hylekor. Det provoserer tydeligvis. Lurer på hvorfor😀 Folk kritisere når hun legger ut familiebilder og folk kritiserer når hun legger ut mer kunsteriske bilder med en sensuell vinkling. Det blir en parodi, alt skal kritiseres. 2) hvis folk ikke tåler å se slike bilder, så er det nok mye misunnelse. Helt klart, men det er noe ingen vil innrømme. Hun har en flott kropp og enkelte tåler ikke å se det og blir provosert og må kritisere. Ikke en uvanlig forsvarsmekanisme når man føler seg mindreverdig. I stedet for å ta tak i egen helse og velvære og gjøre en forandring, er det lettere å kritisere. Kropp er et sensitivt tema for mange, og spesielt kanskje etter at man har fått barn og kroppen har forandret seg. Hun er 2 barnsmor og ser helt fantastisk ut. Men, hun har jobbet for det også og tar fortsatt godt vare på kroppen sin. Sunt og balansert kostholdet i tillegg til mye trening. Ja til flere kunsteriske bilder tenker nå jeg. Viser hun hud blir det gjort på en classy og delikat måte med poseringer som ikke er seksualiserte, men sensuelle. Nei, jeg har kanskje ikke helt skjønt hvilket yrke hun har. Man kan jo lure når man ser disse pianobildene🤔 1) Jeg tåler å se hud. 2) Jeg blir ikke provosert 3) Som mann blir jeg heller ikke misunnelig på kroppen hennes. Hvis jeg skal si min ærlige mening om bildene, så synes jeg de både er latterlige og usexy. (Eller usensuelle hvis du foretrekker det.) Jeg kan heller ikke se noe kunstnerisk i dem, men synes snarere de heller mot det parodiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 22. november 2019 #11496 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) Jeg tror ikke pianoinnlegget handler om spons. Det handler nok mer om at hun får vist seg som en sofistikert pianospiller uten at vi kan vite om hun kan spille eller ei, det kamufleres jo av den falske lyden og det tror jeg er meningen. Hun får slått to fluer i en smekk, hun ser sexy ut og hun virker brilliant siden hun kan spille et instrument. Passer fint til det dekadente narrative hun bygger opp under. Kommentar til slettet innhold er fjernet. Sol, admin. Endret 22. november 2019 av Sol Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 22. november 2019 #11497 Del Skrevet 22. november 2019 17 minutter siden, Jonas Bie skrev: Nei, jeg har kanskje ikke helt skjønt hvilket yrke hun har. Man kan jo lure når man ser disse pianobildene🤔 1) Jeg tåler å se hud. 2) Jeg blir ikke provosert 3) Som mann blir jeg heller ikke misunnelig på kroppen hennes. Hvis jeg skal si min ærlige mening om bildene, så synes jeg de både er latterlige og usexy. (Eller usensuelle hvis du foretrekker det.) Jeg kan heller ikke se noe kunstnerisk i dem, men synes snarere de heller mot det parodiske. Det må du få mene. Kommentarfeltetet hennes derimot hyller slike bilder og at hun har en slik variasjon. Det kommer nok snart noe innlegg om « omvendt julenisse» det er vel mer i din gate har jeg forstått... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 22. november 2019 #11498 Del Skrevet 22. november 2019 Jepp, du har helt rett i at det hele er en parodi @Levina 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 22. november 2019 Populært innlegg #11499 Del Skrevet 22. november 2019 1 time siden, Levina skrev: 2) hvis folk ikke tåler å se slike bilder, så er det nok mye misunnelse. Helt klart, men det er noe ingen vil innrømme. Hun har en flott kropp og enkelte tåler ikke å se det og blir provosert og må kritisere. Ikke en uvanlig forsvarsmekanisme når man føler seg mindreverdig. I stedet for å ta tak i egen helse og velvære og gjøre en forandring, er det lettere å kritisere. Kropp er et sensitivt tema for mange, og spesielt kanskje etter at man har fått barn og kroppen har forandret seg. Hun er 2 barnsmor og ser helt fantastisk ut. Men, hun har jobbet for det også og tar fortsatt godt vare på kroppen sin. Sunt og balansert kostholdet i tillegg til mye trening. Ja til flere kunsteriske bilder tenker nå jeg. Viser hun hud blir det gjort på en classy og delikat måte med poseringer som ikke er seksualiserte, men sensuelle. Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt misunnelig eller sjalu når jeg er kritisk til disse bildene. Du aner ikke noe om motivasjonen min (eller andres) for å kommentere bildene kritisk! Så SLUTT MED DET! Mye mulig hun har en flottere kropp enn meg, det driter jeg helt ærlig i. Jeg synes bare bildene er latterlige og ser malplasserte ut. Kan fint se at kvaliteten på dem er flott, med tanke på lyssetting osv. Jeg synes bare motivet blir så teit. Sitte i blondeneglisje og kimono og spille piano. Det blir så vanvittig tilgjort. Så nei, kjære @Levina - jeg er ikke misunnelig, og jeg vil ha meg frabedt at du tillegger meg meninger og motivasjoner jeg ikke har. Det er rett og slett frekt av deg. 78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 22. november 2019 #11500 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) 1 time siden, Levina skrev: Jeg tenker at 1) folk som reagerer på hennes poseringer ikke har skjønt hvilke yrke hun har. Vi andre setter pris på ulike bilder og i dette tilfellet litt mørke, sensuelle bilder. LK er en veldig dyktig fotograf. Jeg synes det er lite av slike type bilder. Med en gang hun viser litt hud, det kan være en treningstopp, så er det hylekor. Det provoserer tydeligvis. Lurer på hvorfor😀 Folk kritisere når hun legger ut familiebilder og folk kritiserer når hun legger ut mer kunsteriske bilder med en sensuell vinkling. Det blir en parodi, alt skal kritiseres. 2) hvis folk ikke tåler å se slike bilder, så er det nok mye misunnelse. Helt klart, men det er noe ingen vil innrømme. Hun har en flott kropp og enkelte tåler ikke å se det og blir provosert og må kritisere. Ikke en uvanlig forsvarsmekanisme når man føler seg mindreverdig. I stedet for å ta tak i egen helse og velvære og gjøre en forandring, er det lettere å kritisere. Kropp er et sensitivt tema for mange, og spesielt kanskje etter at man har fått barn og kroppen har forandret seg. Hun er 2 barnsmor og ser helt fantastisk ut. Men, hun har jobbet for det også og tar fortsatt godt vare på kroppen sin. Sunt og balansert kostholdet i tillegg til mye trening. Ja til flere kunsteriske bilder tenker nå jeg. Viser hun hud blir det gjort på en classy og delikat måte med poseringer som ikke er seksualiserte, men sensuelle. Folk har forklart i detalj i årevis hvorfor de problematiserer bloggingen hennes. De har dokumentert med lenker til fagfolk som uttaler det samme. CBE har blitt gjenstand for parodier fra komikere i beste sendetid. Men i følge deg har altså alle mindreverdighetskomplekser og er misunnelige. Jeg greier ikke å ta deg alvorlig rett og slett. Det er en grunn til regjeringen setter av ressurser til å bekjempe kroppspress på SoMe. Hva med å trekke hodet ut av bloggbobla og se de overordnede problemstillingene? Endret 22. november 2019 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå