Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

1 time siden, spaniasol skrev:

Jeg aner ikke hva slags gehør dama har, men det hun har kommer uansett til å bli ødelagt av et så ustemt piano!😱For øvrig er det jo veldig dårlig gjort overfor pianoet å ikke få det stemt! Hallo! Det finnes pianostemmere i dette landet! De får det nok ikke sponset, men pant noen flasker, eller noe, da!

Hun tigget jo etter spons via instastories for en stund siden. Fikk tydeligvis ikke napp. Så da blir det klimpring på ustemt piano, på ubestemt tid, for å betale det selv er nok ikke et alternativ. Da hadde de nok fått fikset det for lenge siden. Kanskje  dagens pianoinnslag på ig er et nytt forsøk på spons? 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg

Jaja, treningsguru kommer vel aldri denne bedriften til å bli. Og Espen  får jaggu flere likes enn frua også 😂

541D9001-7E3A-4452-A84E-3DDD02D275E9.jpeg

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det bildet i undertøy spons? Altså er undertøyet sponset? Eller bare poserer hun i det for å vise seg frem? Tenkte siden det så veldig ut som noe hun har reklamert for før men på dette bildet er det ikke merket. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bærblå skrev:

Men er det bildet i undertøy spons? Altså er undertøyet sponset? Eller bare poserer hun i det for å vise seg frem? Tenkte siden det så veldig ut som noe hun har reklamert for før men på dette bildet er det ikke merket. 

Jeg føler stadig det er umerket reklame for Evergood, jeg. Tenker umiddelbart på det merket når jeg ser den samme gullkoppen hver gang det skal drikkes kaffe 😛 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Halle-Palle skrev:

Men jeg lurer litt på hvordan de kommer frem til disse motivene...

De har nok ganske heftig brainstorming for å finne en variasjon til holde-kaffekopp-og-se-skrått-ned, og det å ta bilde mens fruen ‘spiller’ kunne vært et godt motiv. Men hvem kom på at det undertøyet passet som kostyme, tro? 

Småerotisk bilde som hadde passet i Cupodo (om det bladet fortsatt finnes?)

I en episode av bloggerne fikk seerne delta i den nøye planlegging av vinkel på føttene til cbe da ektemannen skulle forevige henne.. skulle de holdes sånn? eller kanskje sånn? De oppholdt seg visst på et hotellrom, klare for fest. Mener å huske at deres selskap måtte vente nede i foajeen. Viktigst å finne riktig vinkel, så ja, det brukes nok mye tid på motiver og vinkler, enten det er skråblikk ned eller rett frem eller...hvor?

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Bærblå skrev:

Sikkert sponset fra MuMuse vil jeg tro. Er det ikke der influencere får undertøyet sitt fra for tiden?

Endret av Mädchen
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Jonas Bie skrev:

Vet ikke hvor aktuelt det er ift treningstøy, men ellers mener jeg å ha lest at de leverer flere sekker med klær til Fretex i løpet av året.

Miljøtiltak.:biggrin:

Siden hun sier hun trener uten truse så håper jeg at hun ikke donerer treningstightsene til Fretex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bettys skrev:

Siden hun sier hun trener uten truse så håper jeg at hun ikke donerer treningstightsene til Fretex..

Hun har nok vaskemaskin så ser ikke problemet i akkurat det, overforbruket derimot

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Klaraku78 skrev:

Ved første øyekast lurte jeg på hvem LK var avbildet med: 

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24733281/elle-utsetter-motefest-paa-ubestemt-tid

For den som lurer på om CBE har fikset på ansiktet. 

Akkurat det lurte jeg også på! Det ser jo på ingen måte ut som henne.

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24733281/elle-utsetter-motefest-paa-ubestemt-tid

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miamiamia skrev:

Bare å se på bildene fra fødselen til minstejenta. Samme positur på ballen. Tærne såvidt i bakken, sløvet blikk, stramme leggene. Helt tydelig posering. Poutelepper under fødsel. Hvem pouter under riene? Hvem skal ligge og være sexy under fødsel?

Nei, ikke misunnelig. Jeg også får prikk like bein når jeg også poserer slik ;)

https://www.carolinebergeriksen.no/2016/09/16/slik-kom-du-til-verden/

Det innlegget ga meg en utrolig flau snak i munnen. Ikke lest det før.
SÅ detaljert om absolutt alt, ikke et snev av integritet eller å holde noe for seg selv. ALT skal dokumenteres. Trist at de har den vanvittige eksponeringstrangen, og at de så seg nødt til å poste et slikt innlegg om noe de kun burde holdt for seg selv og nærmeste familie, og ikke brettet ut på bloggen. Ikke så veldig delikat å publisere et sånt innlegg synes jeg. 

Endret av Aquarius04
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aquarius04 skrev:

Akkurat det lurte jeg også på! Det ser jo på ingen måte ut som henne.

Her så hun ikke ut som seg selv... edit, som hun ser ut til vanlig på bloggen! Men vakker, det er hun jo :) CBE er jo en pen ung dame. Hun har flott kropp og alt det der. Jeg tror det vi alle reagerer på er den enorme eksponeringen av kroppen sin hele tiden. Og barna. Og litt mye lys og skygge.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjære vene, når man ikke trodde det kunne bli kleinere......  Her hedrer vi et gammelt piano som har tilhørt bestemor, i bare undertøyet og liksom skal fremstå som sexy, med kaffekoppen og sløret blikk 😮 Bestemor hadde nok blitt veldig stolt

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Å kjære vene, når man ikke trodde det kunne bli kleinere......  Her hedrer vi et gammelt piano som har tilhørt bestemor, i bare undertøyet og liksom skal fremstå som sexy, med kaffekoppen og sløret blikk 😮 Bestemor hadde nok blitt veldig stolt

Det er det jeg har sagt gjentatte ganger, og det er at den kjerringen er megaharry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok ikke mange kommentarer på bloggen. 

Jeg kommenterte under sexy pianospillet bildet og ble nærmest umiddelbart slettet. Dvs at de sitter klar til å lese kommentarene, likevel er det bare to kommentarer (pr nå) som er publisert. 

Det tenker jeg viser at det er få kommentarer, ev mange negative. 

Og det er så fasinerende hvor lite de kjenner sitt publikum. Bildene kunne vært fine de, om modellen ikke hadde vært kledd for en heftig aften med mannen - bak lukkede soveromsdører. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen... hva er det med å vise frem kroppen? Bla gjerne noen år tilbake i bloggen, da var det skikkelig koselig å følge med.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...