Gjest Emmy_H Skrevet 29. juli 2019 #5241 Del Skrevet 29. juli 2019 (endret) 2 timer siden, Liver skrev: Ut i fra kommentarfeltet så er dette noe som fenger fansen til CBE, som er supert! Folk burde velge lokale ferier mer enn å fly øst og vest mtp miljøet. At de ikke ønsker å høre på råd av de som har vært på slike turer før, for å få en lettere tur, er nå så. Her kunne bedriften blitt mer "menneskelig" med å innrømme at dette ble noe tungt, og laget et innlegg om hva de hadde gjort anderledes til neste gang, både positivt og negativt. Er det mange som etterspør hvor de kan få kjøpt glufseprodukter og høvler også? Grunnen til at jeg spør er at det bør jo være viktig at annonsørene får noe igjen for annonsekronene sine også. Endret 29. juli 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 29. juli 2019 #5242 Del Skrevet 29. juli 2019 5 hours ago, LilleSnupp said: De var vel sponset i sin tid. Det er vel med oppakning og barn at vognende veier 55 kg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 29. juli 2019 #5243 Del Skrevet 29. juli 2019 Når annonsørene får tilbud om å være en del av turen gjennom reklame, og de blir forespeilet 9 dagers tur. Når da samarbeidspartneren ikke gjennomfører antall dager, vil det da påvirke annonsøren på noe som helst måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 29. juli 2019 #5244 Del Skrevet 29. juli 2019 15 minutter siden, gjest:) skrev: Det er vel med oppakning og barn at vognende veier 55 kg. Sykkelvognene veier visst 55 kg i seg selv. Legg til unger og hund, 85 kg. Teltutstyr, mat, vann og «diverse utstyr», 100 kg. Så kommer klær og toalettartikler i tillegg. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/28/eventyrlige-grimsdalshytta/#comments 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 29. juli 2019 #5245 Del Skrevet 29. juli 2019 16 minutter siden, PecanPie skrev: Sykkelvognene veier visst 55 kg i seg selv. Legg til unger og hund, 85 kg. Teltutstyr, mat, vann og «diverse utstyr», 100 kg. Så kommer klær og toalettartikler i tillegg. https://www.carolinebergeriksen.no/2019/07/28/eventyrlige-grimsdalshytta/#comments Dette virker lite gjennomtenkt, eller så har vel følgebilen tatt en del av utstyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. juli 2019 #5246 Del Skrevet 29. juli 2019 Den omtalte sprayen hadde jeg latt være hjemme til fordel for vanlig vask, men høvel til legger i så mange dager ville jeg absolutt prioritert når det er sommer og varmt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 29. juli 2019 #5247 Del Skrevet 29. juli 2019 31 minutter siden, cerruti said: Den omtalte sprayen hadde jeg latt være hjemme til fordel for vanlig vask, men høvel til legger i så mange dager ville jeg absolutt prioritert når det er sommer og varmt. Er det ikke bare å vokse leggene før man drar da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 29. juli 2019 #5248 Del Skrevet 29. juli 2019 Jeg barberte leggene mine for 3 uker siden. Da skulle jeg på fjellhytta. Barberte de nå igjen når jeg kom hjem etter 3 uker. Men nå har jeg lyse hår. Hverken mann eller barn nevnte på at jeg burde gjordt det på hytta. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. juli 2019 #5249 Del Skrevet 29. juli 2019 Det går fint minst en uke med vanlig hårfjerningskrem også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 29. juli 2019 #5250 Del Skrevet 29. juli 2019 Jeg er forfengelig og har lyst på høvel selv på korte turer 🙊 Men klarer fint å ikke få overvekt av den grunn. Tar av skaftet for hvert gram teller og har knock-on-wood aldri kuttet meg på grunn av det. Hadde ikke brukt den som det ble reklamert for. Virket som unødvendig mye greier med oppbevaringsboks og dill. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 29. juli 2019 #5251 Del Skrevet 29. juli 2019 (endret) 3 timer siden, pøbelsara skrev: Jeg tenker vel at fjellfolket kanskje ikke er målgruppa her - de vet nok mye mer enn cbe.no om hvordan man pakker til slike turer. Men flott hvis hun kan inspirere andre til å oppsøke fjellet, da. Jeg skulle kanskje ønske at de hadde beskrevet en aktiv ferie som inkluderte alle i familien. En slik tur de har vært på er jo superhardtrening for de store - men ganske passiviserende for de andre. Denne turen kan også sykles med barn på sykkel i stedet for i vogn. Beregn 10-20km dagsetapper, går fint med korte etapper når man sover i telt. Når det gjelder pakking for fjelltur må man nesten velge mellom å gå på en pakke-for-tungt- smell, eller å gå på en mote-smell 😅 Endret 29. juli 2019 av kvinneguide 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 29. juli 2019 #5252 Del Skrevet 29. juli 2019 Det var ellers ikke noe nytt og lese her. Etter som mod's av de svenskene bedriver med nærmeste spam og trolling av ryddemeldingene sine🤪 Synd at man ikke fikk sammenheng av det lille som fikk bli stående da🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 29. juli 2019 #5253 Del Skrevet 29. juli 2019 1 minutt siden, kvinneguide skrev: Denne turen kan også sykles med barn på sykkel i stedet for i vogn. Beregn 10-20km dagsetapper, går fint med korte etapper når man sover i telt. Mulig at denne turen kunne blitt gjennomført i sin helhet, hvis de mindreårige hadde vært større og kunne hatt egen sykkel og sykkelvesker for å fordele utstyr. Jeg skjønner dog ikke at noen som trener så mye som disse to gir utrykk for at de gjør, ikke virker i så god form. Det var underlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 29. juli 2019 #5254 Del Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, Emmy_H skrev: Mulig at denne turen kunne blitt gjennomført i sin helhet, hvis de mindreårige hadde vært større og kunne hatt egen sykkel og sykkelvesker for å fordele utstyr. Jeg skjønner dog ikke at noen som trener så mye som disse to gir utrykk for at de gjør, ikke virker i så god form. Det var underlig. Det er jo fordi det ikke er mye sannhet i det som blir servert fra dem. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 29. juli 2019 #5255 Del Skrevet 29. juli 2019 16 minutter siden, Inocybe skrev: Jeg er forfengelig og har lyst på høvel selv på korte turer 🙊 Men klarer fint å ikke få overvekt av den grunn. Tar av skaftet for hvert gram teller og har knock-on-wood aldri kuttet meg på grunn av det. Hadde ikke brukt den som det ble reklamert for. Virket som unødvendig mye greier med oppbevaringsboks og dill. Mulig at jeg er tar feil nå, men hun har med intimservietter og spray fordi de ikke har tilgang til vann men har med høvel som krever vann for å brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 29. juli 2019 #5256 Del Skrevet 29. juli 2019 4 minutter siden, Emmy_H skrev: Mulig at denne turen kunne blitt gjennomført i sin helhet, hvis de mindreårige hadde vært større og kunne hatt egen sykkel og sykkelvesker for å fordele utstyr. Jeg skjønner dog ikke at noen som trener så mye som disse to gir utrykk for at de gjør, ikke virker i så god form. Det var underlig. Hvor langt er det de har syklet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 29. juli 2019 #5257 Del Skrevet 29. juli 2019 (endret) 15 minutter siden, kvinneguide skrev: Hvor langt er det de har syklet? Jeg vet ikke, noen andre som vet? Har ikke sett noen sted hvor mange km de har tilbakelagt. Endret 29. juli 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donatello Skrevet 29. juli 2019 #5258 Del Skrevet 29. juli 2019 2 minutter siden, Emmy_H skrev: Det er det ingen som vet? Har vel ikke skrevet nøyaktig hvor mange km? En vet vel svært lite annet enn bilder av noen som sykler, bilder av et oppslått telt og litt til av div. poseringer. Er det f.eks vist bilder av telt på nært hold? Eller annet "styr" som følger med når 4 mennesker og en hund sover i telt? En følgebil er jo nevnt... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 29. juli 2019 #5259 Del Skrevet 29. juli 2019 37 minutter siden, Emmy_H skrev: Mulig at jeg er tar feil nå, men hun har med intimservietter og spray fordi de ikke har tilgang til vann men har med høvel som krever vann for å brukes? Det er en egen vannbeholder i høvel-saken. Men man skulle jo tro at det er greit å ha vann ved siden av, til å skylle det du har barbert, ev skylle av det du har brukt til å tørke området. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 29. juli 2019 #5260 Del Skrevet 29. juli 2019 15 minutter siden, Donatello skrev: En vet vel svært lite annet enn bilder av noen som sykler, bilder av et oppslått telt og litt til av div. poseringer. Er det f.eks vist bilder av telt på nært hold? Eller annet "styr" som følger med når 4 mennesker og en hund sover i telt? En følgebil er jo nevnt... Nei, det er egentlig veldig lite «tur» dokumentasjon ala Lars Monsen. Det er de vanlige bildene med store og små i kjente positurer, og trilling av sykkel blant noen av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå