Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

På 23.2.2019 den 12.23, MissLucy skrev:

ja, det ser jo litt rart ut med en oversized bukse som er så trang at både lommer og gylf trekkes ut og spriker. Det er ganske typisk at overvektige gjør den feilen med å kjøpe for trange klær, for det er noe med det mentale i å gå en størrelse opp, selv om man faktisk ser slankere ut når klærne passer. Men det gir meg en dårlig følelse når en tynn influencer gjør det samme. Hun må jo kjenne at buksa strammer ubehagelig, for man ser jo at knappen nesten spretter ut, så det er jo ikke en ubevisst feiltagelse heller.

Frisyren hennes er kjempefin, selv om det må ha tatt mye tid å lage de krøllene (tid, som hun er så forferdelig opptatt med å fortelle leserne at hun ikke har). Jeg likte også materialet i genseren. Men buksa er for trang, og stilettene er jo total skivebom. Og absolutt alt på bildet er gyllenbeige, inkludert interiøret. Gjesp.

Men bra at CBE har tid til å dra til Oslo på teater sammen med venninnene sine altså, sånn innimellom all egentid og selvrealisering.

Endret av Ultiva
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns alt forsvinner i et gyllenbeige vakum, det antrekket var virkelig ikke pent, men smak og behag osv... Den kommentaren om grå hår var sånn «snill-ekkel» syns jeg, men svaret er jo helt hysterisk. Er jo ikke no krise med et par grå hår. Kunne jo bare svart at - «ja, ikke til å komme unna når hverdagen er såpass hektisk», feks. Men ALT, absolutt ALT skal jo være perfekt. Det er virkelig ikke normalt, og heller ikke sunt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal bilder ihjelredigeres når utgangspunktet er så bra? Hun ser ut som en tante på 40+, og vi vet alle at hun ser ung og fresh ut når ikke LKE har lagt på «lys og skygge». Og de kritthvite tennene ser bare unaturlig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tørst skrev:

Hun har da vitterlig fått grå hår, selv om hun hardnakket nekter på dette også, selvfølgelig. Om det er noe å kommentere, derimot, er jo en helt annen sak. Ved at hun hardnakket nekter, blir det mye større enn det er. 

Rart at hun ikke bare påstår at gråfarge kom fra tørrsjampo eller hårspray, da er det fort gjort at håret (spesielt babyhårene) ser grå ut. Det er en mer troverdig løgn også haha!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La også merke til de grå hårstråene, men var ikke viktig å kommentere.. men når hun åpenlyst lyver om det, så.. 

Både tykkelsen, at de er grå helt fra hodebunnen og strukturen viser at det er gråe hårstrå. Ikke unormalt å få noen grå hårstrå i tinningen i hennes alder, så hvorfor lyve om noe så latterlig lite? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BearMama

Dagens innlegg:

Hvordan gå i ett med interiøret! Ta halsen over ansiktet og bli usynlig! 

Camo the Caroline way 😬

Sorry, klarte ikke å dy meg....🐒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Det tror jeg må være det mest smakløse og anonyme antrekket hun noensinne har kledt seg i. Fullstendig skivebom. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, innhold med opphavsrett, og svar til dette  

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser humoren i mye, men ble kanskje litt lite konstruktivt og endel latterliggjøring de siste sidene her nå. Anyhow. 

AB legger ned blogg. Jeg tror blogg som fenomen er i ferd med å dø ut. CBE har grei nok dekning på insta og snap, men det er ingenting som skiller seg ut fra den enorme mengden med influensere som har akkurat samme stil. Hun skal lansere Netfit nå, noe jeg ikke har særlig tro på da hun strengt tatt ikke tilfører noe nytt her heller i havet av alle apper og nettsider som tilbyr trening og kosthold på nett. Funkygine har kanskje også tatt markedet for treningsblogg her i Norge. Jeg tror at for å overleve så må det skje noe nytt.

Som mange poengterer her så er bloggen kjedelig og repetitiv. Det blir bare komisk hele greia hvor lite substans bloggen har. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, blåbærpai skrev:

Okey. Det tror jeg må være det mest smakløse og anonyme antrekket hun noensinne har kledt seg i. Fullstendig skivebom. 

Her ser man jo igjen hennes manglende evne til å style et antrekk. Hun matcher ethvert antrekk ihjel. 

Det er ikke fint når genser, bukse, sko og tapet glir helt sammen. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk med slutten på GKN og det ser ut til at det komer hjemme hos reportasje hos familien Eriksen neste lørdag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagen viser altså en arbeidsdag på maks 8 timer og det er inklusive lunsj. Så, den ektiske dagen... kanskje ikke så hektisk alikevel? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Emilie112 skrev:

Fredagen viser altså en arbeidsdag på maks 8 timer og det er inklusive lunsj. Så, den ektiske dagen... kanskje ikke så hektisk alikevel? 

For ikke å glemme å dusje og stelle seg midt på dagen. 

Hektisk liv altså. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lagerbestilling
55 minutter siden, Emilie112 skrev:

16 minutter siden, Halle-Palle skrev:

For ikke å glemme å dusje og stelle seg midt på dagen. 

Hektisk liv altså. 

Ganske spesielt av henne å skrive/innrømme at det gikk 3-4 timer fra hun "trente" til hun dusjet.. Jeg skriver "trente" i anførselstegn, da det ikke kan være spesielt effektiv trening når hun tydeligvis ikke har blitt svett. Hva Caroline skal med et eget treningsprogram på Instagram skjønner jeg ikke. Hun har jo skrevet at de ofte går på kafé etter trening og før dusjing, så det kan jo ikke være effektive greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lopploella skrev:

Hun har ingen grå hår og kommer ikke til å få det før hun er 70. Hun har ingen rynker. Huden ER så glatt og fin som de kun lys- og skyggeredigerte bildene viser. Hun har IKKE uren hud eller kviser! (Men noen mystiske «utbrudd» i spesielt hektiske perioder innrømmes). Hun lesper ikke, for det sier mamma og pappa. Hun har akkurat samme vekt og klesstørrelse som for ti år siden. Hun er helt uredigert på snap og YouTube og Instagram! Ikke noe filter der!

TROR hun på det selv? Hva ER det behovet for å være perfekt, perfekt, perfekt?

https://www.dagbladet.no/video/nmJq-QeoFUc

hmm...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Ganske spesielt av henne å skrive/innrømme at det gikk 3-4 timer fra hun "trente" til hun dusjet.. Jeg skriver "trente" i anførselstegn, da det ikke kan være spesielt effektiv trening når hun tydeligvis ikke har blitt svett. Hva Caroline skal med et eget treningsprogram på Instagram skjønner jeg ikke. Hun har jo skrevet at de ofte går på kafé etter trening og før dusjing, så det kan jo ikke være effektive greier.

Det er en photoshoot, ikke trening. Hele livet deres er en photoshoot. Dette selges som vellykket familie men bare tanken på at hver dag er en photoshoot gjør at jeg ikke misunner dem en plass. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harm&Hegseth har en hysterisk morsom gjennomgang av morsdagsfotoshooten til familien CBE på sin siste podcast. :Knegg:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...