Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Isola2 skrev:

For ikke å snakke om gardinene som ENDELIG har funnet veien hjem via posten...gikk de seg vill på veien...? 

:bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Luvinesta skrev:

Oioi! Dere skal ha for å være seriøse topp-utdannede med myye viktigere jobber enn bloggeren og deres lesere. Det skinner liksom så godt gjennom med disse velskrevet innleggene som oser kvalitet selv det største bygdedyret med kikkerten i vinduet ville misunt. Det kan neimen ikke være mye barnemishandling og grufulle lovbrudd som en ser ens plikt til å vokte over i "blogglandia" om dagen, når man linker til ikke mindre enn 6(!) blogginnlegg som er datert tilbake i 2009 til 2011 over de to siste sidene for å ha noe å sladre om og gjøre narr av. Om det ikke handler om at bloggen er så dørgende kjedelig, men at man liksom bare ikke klarer å la være å klikke inn likevel...

Troverdigheten om at det er barneeksponering som er drivkraften bak forakten for denne bloggeren vokser seg bare større👍

Takk for innspill.

Endret av Ultiva
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Minnie Mus skrev:

Kikket innom bloggen til CBE nå, for å se om det var noe nytt og bedre der. Men ble rimelig skuffet.

Samme om og om igjen, masse bilder av samme motiv på hver enkelt innlegg. Det får meg til å undre veldig på hvem som er målgruppen deres? Er det vanlige familier, fjortiser, velutdannede mennesker, folk med spiseforstyrrelser som føler dem får "støtte" til sykeligheten sin, folk med masse penger som kan kjøpe de samme klærne, folk som kan drive med oppussing og endre interiør og møbler like ofte som andre skifter truser (det med truser gjelder ikke CBE da, da hun ikke bruker truser)???? Hvem er målgruppen?

Jeg spør fordi jeg er oppriktig interessert i å vite hvilke mennesker som leser en sånn blogg, og hvem hun apledere til?

Personlig synes jeg det er meget uinteressant å se masse bilder av frua og mannen som henger opp gardiner, sitter truseløs på kjøkkenbenken, pynter med balloooonger (alle de o'ene er tatt fra Bloggerne, da frua fortalte om alle de ballongene som ble brukt som pynt)

Så har vi innleggene om trening da. Trening er jo sunt og viktig for de aller fleste av oss. Men, er denne bloggen en inspirasjon? Mitt svar er NEI. Når de fleste av oss trener, er vi svette, uten sminke og med vanlig treningstøy. Hvordan kan frua tro at det inspirerer til trening å stille med full sminke, treningsklær med blonder eller hva det er, osv osv...Ikke en eneste svettedråpe, ikke noen røde kinn, ingen svettemerker på klærne. Den treningen de bedriver, kan umulig være spesielt hard, da de kan gå å sette seg på en restaurant etter trening for å spise, uten å skifte klær og dusje. Veldig uhygenisk, i såfall.

Skal avslutte her, for det er så mye kritikkverdig med den bloggen at jeg kunne skrevet en hel bok. Å da har jeg ikke engang nevnt eksponeringen av barna enda.

Det er folk som leser bloggen som guilty pleasure, noen er unge og skjønner ikke sitt eget beste, også har du «livets harde skole» folk som leser og tror på det de blir servert. Derav reklame for dåsespray, gardiner, putespray, bensinstasjon og utlevering av mindreårige for KappAhl. Når det gjelder trening så er det vel bloggfyll? Det er ingen med interesse for trening som leser bloggen for å bli lært opp om trening (ref kommentarfelt med spydig kommentar fra CBE).

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emmy_H said:

Det er folk som leser bloggen som guilty pleasure, noen er unge og skjønner ikke sitt eget beste, også har du «livets harde skole» folk som leser og tror på det de blir servert. Derav reklame for dåsespray, gardiner, putespray, bensinstasjon og utlevering av mindreårige for KappAhl. Når det gjelder trening så er det vel bloggfyll? 

Sant, glemte dem som leser bloggen som guilty pleasure, inkludert meg selv

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Emmy_H skrev:

Det er folk som leser bloggen som guilty pleasure, noen er unge og skjønner ikke sitt eget beste, også har du «livets harde skole» folk som leser og tror på det de blir servert. Derav reklame for dåsespray, gardiner, putespray, bensinstasjon og utlevering av mindreårige for KappAhl. Når det gjelder trening så er det vel bloggfyll? Det er ingen med interesse for trening som leser bloggen for å bli lært opp om trening (ref kommentarfelt med spydig kommentar fra CBE).

Ikke glem "Livets knall harde skole" - der er det muligens noen lesere også.

Om det ikke hadde vært for denne tråden, så hadde jeg ikke vært innom bloggen i det hele tatt. Akkurat dette er et tveegget sverd når det gjelder bloggsniking - man vil følge med, men er ikke interessert i bloggen. Så takk til alle dere som bruker imgur, og takk til Asti.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Emmy_H skrev:

Det er folk som leser bloggen som guilty pleasure, noen er unge og skjønner ikke sitt eget beste, også har du «livets harde skole» folk som leser og tror på det de blir servert. Derav reklame for dåsespray, gardiner, putespray, bensinstasjon og utlevering av mindreårige for KappAhl. Når det gjelder trening så er det vel bloggfyll? Det er ingen med interesse for trening som leser bloggen for å bli lært opp om trening (ref kommentarfelt med spydig kommentar fra CBE).

Det kan du ha rett i. De sliter med å fylle bloggen med innhold. Der av ørten identiske innlegg på repeat igjen og igjen og igjen.

Treningensinspirasjonen er tragisk. Sliter veldig med å forstå hva denne NetFix PTen ser i CBE. Han ser jo hun er håpløs teknisk, trener dårlig og er utdatert. Men ja treningen kan være sårt tiltrengt bloggfyll. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Luvinesta skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oioi! Dere skal ha for å være seriøse topp-utdannede med myye viktigere jobber enn bloggeren og deres lesere. Det skinner liksom så godt gjennom med disse velskrevet innleggene som oser kvalitet selv det største bygdedyret med kikkerten i vinduet ville misunt. Det kan neimen ikke være mye barnemishandling og grufulle lovbrudd som en ser ens plikt til å vokte over i "blogglandia" om dagen, når man linker til ikke mindre enn 6(!) blogginnlegg som er datert tilbake i 2009 til 2011 over de to siste sidene for å ha noe å sladre om og gjøre narr av. Om det ikke handler om at bloggen er så dørgende kjedelig, men at man liksom bare ikke klarer å la være å klikke inn likevel...
Troverdigheten om at det er barneeksponering som er drivkraften bak forakten for denne bloggeren vokser seg bare større👍

Det er vel ikke vår feil bloggen er så underholdene innholdsløs? :skratte:Guilty pleasure var prisen CBE.no fikk på Vixen.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Inocybe skrev:

Det er vel ikke vår feil bloggen er så underholdene innholdsløs? :skratte:Guilty pleasure var prisen CBE.no fikk på Vixen.

Obs; tenk på at vi har nylakkerte negler her...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2019 den 15.20, SoWhat? skrev:

Ser ikke at det som er blitt lagt ut skal være en krenkelse. Sånn er det bare. 

Datteren min er 17 år. Jeg hadde delt kanskje 5 bilder av henne på min private fb oppigjennom.  Gjett om jeg fikk høre det når hun ble tenåring. Tenk deg da at det finnes 30 000 bilder før barnet er 5 år og ikke engang på en privat konto 😐 stakkars barn. I dag har jeg ett godkjent konfirmasjonsbilde på fb. Og det er helt greit. Hennes liv som jeg ikke har rett til og dele. Tenk litt på den du

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, frk.Helene Hare skrev:

Obs; tenk på at vi har nylakkerte negler her...

Beklager :unsure: Jeg skal flytte fokus til mere givende emner nå. Lurer på om jeg holder på den mørkerøde litt til før det blir mer vårlig og de lysere fargene blir mest tiltalene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2019 den 16.25, Lana01 skrev:

30 000 bilder? Det er en strek overdrivelse for å si det mildt. Dette tror du vel ikke på selv engang? I så fall  måtte de ha lagt ut mer en 15 bilder pr dag siden eldste jenta ble født, noe som er langt fra sannheten. 

HVIS, står det i begynnelsen. Det betyr at det er et eksempel for å illustrere oddsen for evt misbruk av bilder og/eller informasjon som ligger tilgjengelig på nettet. For å bruke et annet eksempel: Jeg har 1 lottokupong, du har 100. Du har da 100 ganger større sjans for å vinne en meg. Det at du henger deg opp i tallene, forteller meg at du er mer opptatt av å kverrulere en å diskutere. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må for én gang skyld si meg enig med frua; at det ikke er så mange hobbyer som tar 35 timer i uka..

Men det var kanskje ikke slik hun mente det.. Slik jeg oppfatter svaret i kommentarfeltet og utfra generell oppfatning av the Eriksens, så var det kanskje mer for å fremheve hvor mye det krever av henne/de.

20-25 t trening i uka hver uke er ikke unormalt for ungdommer som driver med idrett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Må for én gang skyld si meg enig med frua; at det ikke er så mange hobbyer som tar 35 timer i uka..

Men det var kanskje ikke slik hun mente det.. Slik jeg oppfatter svaret i kommentarfeltet og utfra generell oppfatning av the Eriksens, så var det kanskje mer for å fremheve hvor mye det krever av henne/de.

20-25 t trening i uka hver uke er ikke unormalt for ungdommer som driver med idrett.

Jeg lurer på hvordan hun får det til å bli 35 timer, samtidig som hun jo jobber mer enn oss andre, 40-50 timer. 

Tror på at teateret den siste uka før forestilling kan ta så lang tid. Tror da hun ikke jobber så mye samtidig. 

Mange løgner og overdrivelser å holde styr på etter hvert! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Louiah skrev:

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/02/22/de-urorlige/#comments

Dette antrekket kunne faktisk vært kult, hadde hun bare kjøpt riktig str. Denne buksa skal være oversized. Men, heller slike innlegg der outfitet ikke funker enn innlegg som morsdagsinnlegget.

 

Men hun er jo blitt så "grå"?? Eller er det et filter? Lenge siden jeg har vært på bloggen hennes. Både hår og hud er jo i samme farge...så dette antrekket var jo bare som å se et slags spøkelse...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har da vitterlig fått grå hår, selv om hun hardnakket nekter på dette også, selvfølgelig. Om det er noe å kommentere, derimot, er jo en helt annen sak. Ved at hun hardnakket nekter, blir det mye større enn det er. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ultiva skrev:

Jammen flott at CBE kan kose seg med selvrealisering på teateret, ved siden av jobben sin som handler 100 % om henne selv! Med mannen hennes som jobber fulltid som hennes personlig assistent! Så BRA at hun nå kan få litt egentid og fokusere på seg selv til en forandring!  :ironi::ironi:

Det er vel knapt en promille av fulltidsarbeidende småbarnsmødre som hadde hatt nubbsjans til å bruke 35 t på en hobby, selv for et par uker. De aller, aller færreste har en fulltidsansatt personlig assistent, ivrige besteforeldre på armlengdes avstand eller mulighet til å gjøre unna alt av husarbeid, matlaging og trening i arbeidstiden. Lasset hadde veltet i løpet av et par dager. 

For å være ærlig så tenker jeg velkommen til de virkeliges verden; hvor fulltidsarbeidende foreldre står opp kl 06 og ordner seg selv og barna, spiser frokost og leverer i bhg/SFO, kjører til jobb, jobber i 8 timer, kjører hjem og henter barna kl 16-17, lager middag og kjører til/fra fritidsaktiviteter og gjør lekser før man setter i gang med husarbeid og klesvask mens den andre tar seg av kveldsstell og legging (evt spiser ostesmørbrød til middag og har med småsøsken på storebrors trening fordi mannen/kona jobber overtid/kveldsvakt).

Fint om CBE kan innse hvor ufattelig privilegert hun er, i stedet for å klappe seg selvtilfreds på skulderen hele tiden.

Koser seg på teater med fotografen på slep, jadda.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tørst skrev:

Hun har da vitterlig fått grå hår, selv om hun hardnakket nekter på dette også, selvfølgelig. Om det er noe å kommentere, derimot, er jo en helt annen sak. Ved at hun hardnakket nekter, blir det mye større enn det er. 

Den kommentaren ble møtt med typisk Eriksen svar; ja, hadde jeg hatt det, men det her jeg jo ikke! Akkurat som da det ble kommentert at hun lesper, det gjorde hun ikke og har aldri gjort, men skulle hun gjøre det så var det reguleringen sin feil. Akkurat som det er kjempe nedtur og ha et par grå hår.. 

Den hektiske hverdagen i Villa Kulås blir liksom forsterket når man fremhever at man har en fritidsaktivitet  som tar 35 t uka. Beklager altså. Det er en fritidsaktivitet og jeg tror faktisk ikke rollen til cbe krever ar hun står på scenen hele tiden. Tipper hun får jobbet litt under lagene også, men hele greia blir bare komisk når man da liksom sier man må ofre noe og gjør det til en sak. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Louiah skrev:

https://www.carolinebergeriksen.no/2019/02/22/de-urorlige/#comments

Dette antrekket kunne faktisk vært kult, hadde hun bare kjøpt riktig str. Denne buksa skal være oversized. Men, heller slike innlegg der outfitet ikke funker enn innlegg som morsdagsinnlegget.

 

ja, det ser jo litt rart ut med en oversized bukse som er så trang at både lommer og gylf trekkes ut og spriker. Det er ganske typisk at overvektige gjør den feilen med å kjøpe for trange klær, for det er noe med det mentale i å gå en størrelse opp, selv om man faktisk ser slankere ut når klærne passer. Men det gir meg en dårlig følelse når en tynn influencer gjør det samme. Hun må jo kjenne at buksa strammer ubehagelig, for man ser jo at knappen nesten spretter ut, så det er jo ikke en ubevisst feiltagelse heller.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...