Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

1 time siden, Cissacissa skrev:

Siste bilde på insta viser sponset pysj, men er ikke merket med reklame. Jeg så at noen kommenterte dette, men jaggu ble ikke kommentaren slettet gitt

Jeg så det samme, hvor personen kommenterte bildet også. Nå er det bare en blanding av bedriftens hjerter og takk, og nesegrus beundring. Ser at hun har mistet mange følgere, hun er snart under 300 K og det er ikke mange følgere på IG når du er en av Norges største Influencere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Emmy_H skrev:

Hæ? Spekulasjoner så lenge du ikke har dokumentasjon. 

må dokumentasjonen være i form av en setning, eller holder det med det siste bildet i fredagsinnlegget? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, MissLucy skrev:

må dokumentasjonen være i form av en setning, eller holder det med det siste bildet i fredagsinnlegget? 

Så vidt jeg vet så blir dette slettet som spekulasjon så lenge det ikke er  "bevist" at hun har gjort dette. Jeg ønsker ikke å gå inn på det tema, fordi det er mye annet å ta tak i den bedriften. Blant annet den vanvittige  eksponeringen av barn i de siste blogginnleggene og nå avslutte det hele med bilde på IG idag. At hun sier på riksdekkende tv at barna ikke eksponeres så mye er en løgn. Noe sier meg at det er vanlig i den bedriften jmfr tidligere uttalelser om andre saker. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hvem er dette? skrev:

Er ikke fast leser så vet ikke om hun har bekreftet det. 

Du ser jo det på bildene av henne uten bh. Umulig de ser slik ut uten operasjon etter to barn og amming. 

Men har fått høre det av en bekjent

Det er nok mulig at noen kan se sånn ut men ikke henne. Det ser man tydelig på før og etter bilder og en plutselig influensa eller hva det var. Etter hun ble frisk, var brystene større. Hvordan er det mulig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Surikatt said:

Det er nok mulig at noen kan se sånn ut men ikke henne. Det ser man tydelig på før og etter bilder og en plutselig influensa eller hva det var. Etter hun ble frisk, var brystene større. Hvordan er det mulig?

Må bare si at ingen av mine influensaer har vært planlagt. Men jeg har heller ikke fått større bryster av noen av de 😑

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har blitt den mest repetative og kjedeligste tråden på KG. 

Ja, CBE er er en dønn bedriten bedrift. 

Ja, bloggen er kjedelig og uinspirerende.

Takk for oppmerksomheten. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Shopgirl2014 skrev:

LKE er ikke hjemmeværende. Han er medeier i en MILLIONBEDRIFT som driver sammen med kona. Hvordan de fordeler barnestellet mellom seg er vel for guds skyld opp til dem selv, men på samme vis som menn ikke er barnevakt for egne barn avlaster han heller ikke kona når han steller egne barn. 

Det var da slett ikke det jeg mente! En far kan vel avlaste mor, eller mor avlaste far? Eller hjelpe til da. Hvilket ord skulle jeg brukt? Jeg tror du forstod godt hva jeg mente. Selvfølgelig skal fedre stille opp på lik linje som mor, det gjør vi da her i huset og. Far lager alltid middag blant annet, mens jeg leverer og gjør klar barn om morgenen, FORDI han begynner mange timer på jobb før vi andre står opp. Hadde ikke LK jobbet hjemmefra, så hadde ikke CBE hatt den friheten til å blant annet trene om morgenen. Det kom tydelig til uttrykk da mannen var bortreist forrige uke, og hun ikke fikk trent fordi hun ikke fikk hjelp (sikkert feil ord å bruke det og da for enkelt brukere🙈)!! Jeg mener bare at hun gir uttrykk for at hun har det så fryktelig hektisk i hverdagen. Ja, det hadde hun kanskje da hun måtte gjøre alt stellet med barna alene da mannen var bortreist. Sånn er det for de fleste andre når man jobber utenfor hjemmet. 

Endret av ane_luise87
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Emmy_H skrev:

Jeg så det samme, hvor personen kommenterte bildet også. Nå er det bare en blanding av bedriftens hjerter og takk, og nesegrus beundring. Ser at hun har mistet mange følgere, hun er snart under 300 K og det er ikke mange følgere på IG når du er en av Norges største Influencere.

Kanskje det går mot et "skifte" snart. Flere og flere lesere er nok lei illlusjoner og "glossy" influensere. Det er er så altfor mange som er så altfor like. Særlig Instagram tyter over med influensere i samme kategori. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstellet til bloggeieren er ikke interessant. Det faktum at bloggeierne lever på en livsløgn om at graviditet og naturlige hormonerendringer ikke endrer kroppen, derimot. Det er interessant, all den tid uendret kropp siden tenårene serveres som en sannhet når de med all tydelighet ikke klarer å leve opp til egne utsagn. Naturen tar dem igjen og biter de i rumpa samme hva de hevder, det fremkommer udiskutabelt på de utallige bildene i SoMe-kanalene, og det går på bekostning av troverdighet og omdømme.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Revenge of Cthulhu skrev:

Forstellet til bloggeieren er ikke interessant. Det faktum at bloggeierne lever på en livsløgn om at graviditet og naturlige hormonerendringer ikke endrer kroppen, derimot. Det er interessant, all den tid uendret kropp siden tenårene serveres som en sannhet når de med all tydelighet ikke klarer å leve opp til egne utsagn. Naturen tar dem igjen og biter de i rumpa samme hva de hevder, det fremkommer udiskutabelt på de utallige bildene i SoMe-kanalene, og det går på bekostning av troverdighet og omdømme.

Har CBE sagt at kroppen hennes ikke er endret de siste 10 årene? 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Dette er en vrien greie. Det fremgår med all tydelighet at noe er gjort. Bloggpersonaen hevder å fremme et "elsk-deg-selv-som-du-er"-prinsipp - samtidig som det altså fikses på båt det ene og det andre. Det er jo litt av paradokset som logger bak mye av kritikken hun får og som hun har fått gjennom hele bloggerkarrieren.

Når hun får kritikk for ekstremt kroppsfokus, mener hun at det må være lov å være stolt av kroppen sin. Når hun får kritikk for ekstremt kroppsfokus, hevder hun at pene, slanke damer ikke får lov til å vise seg frem og være stolte av kroppen sin. (Jfr. barselbilde nr 2) Når hun får klikk for å ikke være et godt forbilde, hevder hun å være stolt av hvem hun er og at alle brude være det. (Ja - hurra! så bra!) Men samtidig er hun altså  ikke mer stolt og fornøyd enn at hun helt tydelig bruker fillers, hun har konstant påstøpte negler, pålimte vipper og alle som har sett bilder av henne før og etter i fjor vår, kan se at hun har hjulpet litt til med reparasjon av frontpartiet etter å ha ammet to barn. 

PÅ den ene side hevdes det av svært mange som gjør slike korrigeringer at de gjør det for seg selv og ingen andre. Men hver gang noen gir en endring for å korrigere et naturlig utseende, gjøres normalspekteret for alle, trangere. Når en influenser med stort fokus på kropp og utseende gjør det amme, påvirker hun selvsagt normalspekteret i mye større grad enn du og jeg i våre anonyme liv gjør hvis vi gjøre det samme.

SÅ - kan man debattere det - eller ikke? Er det en privatsak så lenge hun ikke skriver om det  - når alle kan se det? Er ikke bildedokumentasjon like gyldig som tekstdokumentasjon?

Bra skrevet!! 👏👏👏❤️

Jeg synes absolutt bildedukomentasjon er like gyldig som tekstdokumentasjon. 

De har jo fokusert endel på brystpartiet til CBE det siste året, da er det umulig å ikke se at det er implantat. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ney skrev:

Bra skrevet!! 👏👏👏❤️

Jeg synes absolutt bildedukomentasjon er like gyldig som tekstdokumentasjon. 

De har jo fokusert endel på brystpartiet til CBE det siste året, da er det umulig å ikke se at det er implantat. 

 

Særlig sommeren 2018 var det mye i fokus på bildene, ja.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk ikke at hun har silikon. Hun er ikke typen til å tørre å operere seg. Dessuten er brystene hennes fortsatt små, og ganske passende til den ellers slanke kroppen hennes. Hun ordnet dem nok midlertidig på en annen måte i fjor, men neppe implantat. Var det ikke noen som snakket om noe vampire breast lift eller noe? 

Over til noe annet, jeg syns det er så festlig hvordan spesielt damer liksom bekrefter seg selv og omgivelsene/venner/jobben/whatever ved å si: her er fiiiiiineste venninna/jobben/kjolen/blomsten/whatever. Det er noe barnslig over å omtale spesielt folk slik. Alle er fineste, hele tiden! Stakkars mine venninner som aldri blir omtalt som de fineste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Hvem er dette? skrev:

Jeg la ut bildebevis her med link men det ble slettet. 

Instagram, der hun står i sort lang aftenkjole og blir fotografer sidelengs uten bh ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tørst skrev:

Jeg tror faktisk ikke at hun har silikon. Hun er ikke typen til å tørre å operere seg. Dessuten er brystene hennes fortsatt små, og ganske passende til den ellers slanke kroppen hennes. Hun ordnet dem nok midlertidig på en annen måte i fjor, men neppe implantat. Var det ikke noen som snakket om noe vampire breast lift eller noe? 

Over til noe annet, jeg syns det er så festlig hvordan spesielt damer liksom bekrefter seg selv og omgivelsene/venner/jobben/whatever ved å si: her er fiiiiiineste venninna/jobben/kjolen/blomsten/whatever. Det er noe barnslig over å omtale spesielt folk slik. Alle er fineste, hele tiden! Stakkars mine venninner som aldri blir omtalt som de fineste. 

Hun er absolutt typen til å operere seg. ;)

Screenshot_20190225-111334_Instagram.jpg

Screenshot_20190225-111434_Instagram.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, loveli skrev:

Hun er absolutt typen til å operere seg. ;)

Screenshot_20190225-111334_Instagram.jpg

Screenshot_20190225-111434_Instagram.jpg

Joa, men hun er fryktelig pysete 😁 Tror det trengs en del tæl for å operere puppene større, og hennes ser jo fra naturens side veldig fine ut. Alle som har gjort det, forteller om smerter og fæle ting, også de som har hatt medisinsk nødvendig brystreduksjon. Utrolig at noen vil gå gjennom dette helt frivillig, når det bare er av tilsynelatende overfladiske grunner (noe annet med de som faktisk har et estetisk eller medisinsk problem og dermed trenger forstørring/redusksjon). Jeg tror bare ikke hun er så veldig tøff, og kan da umulig ha vært så misfornøyd med det naturen har gitt henne av pupper til at det motiverer til å gå gjennom en fæl og unødvendig operasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

Det er bare å se på bildene fra spaniaturen i april 2018 på Instagram, eller sammenligne julebilder fra 2017 og 2018. 

Det jeg syntes er synd er at en av de få tingene jeg likte med Caroline var at hun gikk uten bh med dyp utringning selv med små pupper, syntes det var flott at hun frontet bryster selv om de var små. De er fremdeles relativt små sammenlignet med mange andre, men på julebilder fra 2018 ser man tydelige implantat. Og fra ei som fronter at kroppen ikke ødelegges av graviditet er det enda mer synd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...