Gå til innhold

Venninnen min tok hårfrisyren min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har jo rett i at du ikke eier frisyren. Det gjør jo da heller ikke hun, så om du ønsker denne klippen, ville jeg gått for den.

Sannsynligvis vil ikke så mange legge merke til hvem som klippet seg først eller tenke over om en av dere har hermet etter den andre, og de nære vennene dine du delte planene dine med, vet jo uansett hvem som hadde ideen først. 

Angående manglende respekt. Dere har nok ulikt syn på hva som er privat og hva som er fritt vilt. Jeg kan tenke meg at dere deler andre ideer og slenger dere på samme trender, uten at noen tenker herming i den forbindelse.

Nå var dette en viktig prosess for deg, men for venninna du fremstod det kanskje bare som en inspirerende ide blant mange andre?

For fremtiden ville jeg valgt å ikke dele planer du ønsker å være førstemann til å gjennomføre. For nå ville jeg klippet meg som planlagt, og gitt blaffen i at en venninne har samme frisyre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen som har sagt at dette er et kjempe problem, ikke TS heller. Det er helt vanlig å bli irritert over både store og små ting i hverdagen, og det vedder jeg på dere andre blir jevnlig også. Det kan være flere grunner til at ting irriterer. Om man skulle tenke som dere, burde ikke de fleste her skrevet/klaget i det hele tatt, for sammenlignet med personer fra mange andre land i verden har vi det veldig godt, også når ting er vanskelig. Jeg forstår iallefall at TS reagerte og synes dette var kjipt. 

Ts, du har forsøkt å si ifra uten at det hjalp. Hadde venninna syns det var ok om du hadde gjort det samme? Uansett kunne hun ha respektert deg nok til å vise forståelse for dine følelser. Jeg kjenner mange som ikke syns det er så stas om noen kjøper akkurat det samme som dem, rett etter de har kjøpt det. Om mange som ikke bryr seg. Å kjøpe det rett før tar all oppmerksomheten og originaliteten, så at du synes dette var litt kjedelig forstår jeg. Men likevel, ikke så mye å gjøre med det. Lag en ny, enda bedre? Eller ta den samme, og ikke la en annen persons hår hindre deg i å gjøre det du vil. Det går også ann å nevne at det var du som tipsa venninna de om frisyren, om noen skulle nevne at du hermer. Eller bare fordi du har lyst! 

Anonymkode: 255d2...0fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!!! Er det mulig å være så redd for å ikke få all oppmerksomheten, å ikke få være først ute??? Hvis dette er et problem, TS, lurer jeg på hvordan du takler PROBLEMER...

Anonymkode: cc60d...5bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du idiot eller, du eier jo ikke en frisyre..

Anonymkode: ad345...162

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så farlig om dere har samme frisyre, da? Dere har jo sikkert litt ulikt hår i utgsngspunktet, så helt like blir dere jo ikke på håret uansett. Det skal godt gjøres at samme klipp ser lik ut på to personer. Om det var veldig viktig for deg at ingen skulle ha lik klipp som deg, burde du ikke ha delt bildet på forhånd. 

Jeg vilke ihvertfall ha klippt meg som jeg hadde bestemt, om jeg var i ditt sted. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol er det nå jeg skal være glad for at jeg er den eneste i venninnegjengen som "tør" å klippe meg helt kort? :fnise:

Ingen eier frisyrer. Klipp deg og kos deg med den nye frisyren, TS. Hår er hår, man gjør som man vil med eget hår.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du husker nok ikke det de andre refererer til, men det stemmer at Rachel-frisyren til Jennifer Aniston var veldig populær. Men - jeg så aldri noen med den! Det var ikke sånn at det krydde av Rachel-kopier på Karl Johan... For hår blir ikke likt og folk er ikke like. Hvis du og venninna di er til forveksling like og har lik farge, tykkelse, fall mm på håret kan man kanskje se det, men hvis ikke?

Da må det være noe helt spesielt som guttekort, dreads eller punk spikes....

Anonymkode: 4baf6...69b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veninna di må da ha en diagnose... omsorgssvikt? Nei og nei.. ring barnevernet.. 

Anonymkode: b93a3...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

OMG!!! Er det mulig å være så redd for å ikke få all oppmerksomheten, å ikke få være først ute??? Hvis dette er et problem, TS, lurer jeg på hvordan du takler PROBLEMER...

Anonymkode: cc60d...5bc

Jeg lurer litt på det samme angående deg, når du så lett lar deg krenke og eksploderer og roper over et enkelt innlegg på kvinneguiden..? :klo:

Jeg forstår følelsene dine, TS. Er selv i prosessen med å finne en frisyre som kan fungere etter en beinhard cellegiftkur som gjorde håret mitt tynt, slitt og «patchy», og det er virkelig ikke enkelt. Og å påstå at man ikke vet hva ekte problemer er fordi man reagerer slik er bare skikkelig flaut, så ikke bry deg om surmaga innlegg. Hadde en «venninne» gjort dette hadde jeg ikke hadd særlig mye respekt igjen for å si det slik. Det er ikke helt normalt å gjøre slikt, og jeg ville klipt meg slikt du planla uansett. Uansett har du større grunn til å holde hodet hevet enn det hun har. :)

Anonymkode: fd48b...347

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi godter oss ikke over at dette er livskrisen din, vi.... wait, whaaaaat??? Du ser fortsatt på dette som et stort problem?

Det vi prøver å fortelle deg, sweet summer child, er at livet er hardt for mange og at det å lage et så stort rabalder av en kopiering av en hårklipp virker helt uvirkelig for mange av oss.

Selvfølgelig er det ingen som godter seg over det, du misforstår, vi prøver å gi deg perspektiver på ting. Vi prøver å fortelle deg hvor heldig du er som anser dette som et stort problem og lar det gå så hardt inn på deg. Jeg mener det fra bunnen av hjertet mitt, jeg ønsker deg et like fint liv videre som du åpenbart har hatt hittil. Virkelig! Du er heldig som ikke har større problemer enn dette.

Anonymkode: 069b0...eac

Wow for et skikkelig nedlatende drittinnlegg. Gratulerer med det!

Ts, jeg skjønner irritasjonen din godt! Bare husk at stort sett er folk som kopierer andre, usikre mennesker som ikke eier verken ryggrad eller egne meninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...