Gå til innhold

Venninnen min tok hårfrisyren min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

når jeg så over skriften trodde du snakket om en parykk eller noe. Så for meg at veninna di stjal håret ditt. 

Anonymkode: b2346...026

😂😂😂😂😂😂 jeg tenkte venninna hadde klipt av henne håret mens TS  sov.......

Anonymkode: 96fb4...885

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk å lage ett problem av et ikke-problem. Hva så om dere har samme frisyre? Og spiller det noen rolle om du har «hermet» Hvorfor bry deg om hva andre tenker? 

Anonymkode: d23d8...a1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du la være å ta den frisyren da. Når venninnen din spør og etterlyser hvorfor du ikke har vært hos frisøren og fått klippen ennå, kan du bare myse litt mot himmelen og si tørt: "Jeg synes ikke den var så fin likevel".

Passiv-aggresiv. Yes.

Anonymkode: 5866e...56b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver du å planlegger et frisørbesøk inkl bilder på Facebook? Merkelig! Jeg vil gjerne høre hvordan denne frisyren er, kan du ikke legge ut bilde her også:)

Anonymkode: af4ea...751

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en ny frisyre..

Uansett hvor gode venner dere er, aldri del bilder av ; Diverse stiler, møbel, kjoler (brudekjoler!) navn... Alt som du ønsker å ha for deg selv; Ikke del, før du har fått de tingene.

Mange kopierer fordi de mangler fantasi selv :fnise: 
--Hadde ei venninne selv som kopierte alt jeg gjorde, sa til henne "Vet du, jeg skal bleke håret mitt nå, kommer på skolen i morgen med platinablondt 😘 "  Jeg hadde da svart farget hår..

Vel..Hun kom på skolen med gulrotfarge og ble dritsur når hun så at jeg ikke hadde gjort det og hun var fast bestemt på at jeg ødela livet hennes, at jeg lurte henne til å gjøre det :fnise: 

Hun er snart 30 og kopierer fremdeles, har ingen egne meninger. Type person, om du spør henne om en ting så får du svar "neeii..jeg vet ikke"; du sier "men jeg liker det sånn her" og hun svarer med "ååh jeg også :))" Irriterende mennesker altså..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ts her! Hmmm... dere som mener at jeg ikke har større problemer i livet mitt, virkelig? Dere godter dere over at dette er livskrisen min? Automatisk tror dere at det ikke stikker dypere enn dette? Trist for dere.

Men takk for de andre støttende svarene, det trøster nå litt.

Jeg har langt hår, men det er slitt veldig ujevnt pga diverse hendelser, og det kunne ikke bare klippes sånn som det er, det måtte formes, det måtte få en frisyre der alt der slitte håret forsvant, uten at jeg ble seende ut som en gressklipper hadde kjørt over meg. Frisøren hjalp meg med å avgjøre hvordan det skulle bli, så ja, jeg la ned arbeid og ikke minst mye mot i dette, fordi jeg har frisørskrekk, jaaaa, man kan ha det og samtidig ha opplevd mye vondt, overraskelse! Så ja, jeg er skuffet over respektløsheten hennes. Og jeg delte ikke bildene på Facebook, men med venner på messenger chat. 

Anonymkode: 177e2...a74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Prøver18 skrev:

Herregud det er hår!!! At du er sur for dette er sykt

Du bestemmer ikke hva som er sykt og ikke, det er sikkert noe du føler sterkt for som jeg synes er totalt idioti, forskjellen er at jeg hadde ikke vært så respektløs og sagt det til deg sånn.

Anonymkode: 177e2...a74

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ere rart det blir krig i verden.. Uansett, det er jo litt begrenset hvordan man klipper «liv» i et hår og samtidig beholder lengden så veldig unik kan ikke den frisyren være. 

Kjør på, klipp deg sånn du ønska det blir vel ikke sånn at folk ikke ser forskjell på deg og venninna di. Kanskje friske opp Med litt farge også.. pust med nesa dette går fint.

Anonymkode: 9a54e...32e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Ts her! Hmmm... dere som mener at jeg ikke har større problemer i livet mitt, virkelig? Dere godter dere over at dette er livskrisen min? Automatisk tror dere at det ikke stikker dypere enn dette? Trist for dere.

Men takk for de andre støttende svarene, det trøster nå litt.

Jeg har langt hår, men det er slitt veldig ujevnt pga diverse hendelser, og det kunne ikke bare klippes sånn som det er, det måtte formes, det måtte få en frisyre der alt der slitte håret forsvant, uten at jeg ble seende ut som en gressklipper hadde kjørt over meg. Frisøren hjalp meg med å avgjøre hvordan det skulle bli, så ja, jeg la ned arbeid og ikke minst mye mot i dette, fordi jeg har frisørskrekk, jaaaa, man kan ha det og samtidig ha opplevd mye vondt, overraskelse! Så ja, jeg er skuffet over respektløsheten hennes. Og jeg delte ikke bildene på Facebook, men med venner på messenger chat. 

Anonymkode: 177e2...a74

Vi godter oss ikke over at dette er livskrisen din, vi.... wait, whaaaaat??? Du ser fortsatt på dette som et stort problem?

Det vi prøver å fortelle deg, sweet summer child, er at livet er hardt for mange og at det å lage et så stort rabalder av en kopiering av en hårklipp virker helt uvirkelig for mange av oss.

Selvfølgelig er det ingen som godter seg over det, du misforstår, vi prøver å gi deg perspektiver på ting. Vi prøver å fortelle deg hvor heldig du er som anser dette som et stort problem og lar det gå så hardt inn på deg. Jeg mener det fra bunnen av hjertet mitt, jeg ønsker deg et like fint liv videre som du åpenbart har hatt hittil. Virkelig! Du er heldig som ikke har større problemer enn dette.

Anonymkode: 069b0...eac

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi godter oss ikke over at dette er livskrisen din, vi.... wait, whaaaaat??? Du ser fortsatt på dette som et stort problem?

Det vi prøver å fortelle deg, sweet summer child, er at livet er hardt for mange og at det å lage et så stort rabalder av en kopiering av en hårklipp virker helt uvirkelig for mange av oss.

Selvfølgelig er det ingen som godter seg over det, du misforstår, vi prøver å gi deg perspektiver på ting. Vi prøver å fortelle deg hvor heldig du er som anser dette som et stort problem og lar det gå så hardt inn på deg. Jeg mener det fra bunnen av hjertet mitt, jeg ønsker deg et like fint liv videre som du åpenbart har hatt hittil. Virkelig! Du er heldig som ikke har større problemer enn dette.

Anonymkode: 069b0...eac

Hvordan vet du at TS ikke har større problemer enn dette? Vi vet jo ingenting om henne bortsett fra det hun har skrevet i denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du bestemmer ikke hva som er sykt og ikke, det er sikkert noe du føler sterkt for som jeg synes er totalt idioti, forskjellen er at jeg hadde ikke vært så respektløs og sagt det til deg sånn.

Anonymkode: 177e2...a74

Assa, om noen vil ha like langt hår som meg og farge det samme farge så gir vel jeg og alle andre faen. Dette er ikke noe å bli lei seg for. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvordan vet du at TS ikke har større problemer enn dette? Vi vet jo ingenting om henne bortsett fra det hun har skrevet i denne tråden. 

Har man større problemer ville man ikke tenkt så mye på dette?

Anonymkode: 069b0...eac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har man større problemer ville man ikke tenkt så mye på dette?

Anonymkode: 069b0...eac

Det kan også være at personen har det så vanskelig at en hendelse som dette får glasset til å velte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...