Gå til innhold

Venninnen min tok hårfrisyren min!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så utrolig skuffet og lei meg nå! Jeg har langt hår, men ville ha en frisyre med litt liv og karakter i uten å miste lengden. Så jeg gikk til frisør som hjalp meg å finne en frisyre, samt finne ut hvordan vi skulle klippe det til. Jeg ble veldig fornøyd og skulle dit denne uka for å ordne det. Jeg delte noen av bildene og forslagene fra frisøren i gruppechatten og i dag poster ei venninne bilder av det som skulle bli min spesielle frisyre, omtrent helt etter beskrivelsen min! Vår felles venninne kommenterte at det var veldig fint, men at det var vel jeg som skulle ha det slik. Venninnen som tok frisyren sa bare at jeg ikke eier den og hadde enda ikke klippet meg sånn så hun hadde ikke tatt noe fra noen mente hun. 

Hun har allerede fått mye oppmerksomhet og komplimenter for håret sitt og alle har fått det med seg. Jeg kan ikke klippe meg sånn fordi da tror jo alle at jeg hermer direkte etter henne.

 

Er så skuffet, tok meg lang tid å  finne noe jeg kler!!

Anonymkode: 177e2...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er grunnen til at du aldri må si hva dine framtidige barn skal hete, før du er lagt på vei med dem. Har hørt om veninner som stjeler navn. Hakket verre enn én hårfrisyre.

Anonymkode: dd6c9...cbf

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er? Farlig at dere har lik frisyre?? Hvis du er ei god venninne unner du ho denne "fine" frisyren!!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er at hårfrisyrer til syvende og sist er en filleting. Du finner sikkert en annen frisyre etterhvert.

Det hadde plaget meg mye mer at venninnen min ikke hadde respekt for meg.

Dere som svarer så ufint burde ta en titt på eget liv, fremfor å spre kvalme på internett. Det er veldig 2018.

Anonymkode: 920e1...43e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvordan dere ville følt det da alle skulle ha Jennifer Aniston sin frisyre. 

Anonymkode: 95123...eb3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ting er at hårfrisyrer til syvende og sist er en filleting. Du finner sikkert en annen frisyre etterhvert.

Det hadde plaget meg mye mer at venninnen min ikke hadde respekt for meg.

Dere som svarer så ufint burde ta en titt på eget liv, fremfor å spre kvalme på internett. Det er veldig 2018.

Anonymkode: 920e1...43e

Jeg HAR tatt en titt på eget liv, og sammenligner jeg hennes og mine problemer, så er hennes en trip på morfin. Dette er ikke et problem. Get over it ts. 

Anonymkode: c93e0...cc4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk hvordan dere ville følt det da alle skulle ha Jennifer Aniston sin frisyre. 

Anonymkode: 95123...eb3

Jeg var en av de 😂😂😂

Anonymkode: d78cd...b51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner litt at det er kjipt, men det er jo bare å klippe seg sånn selv da. Altså, hvor spesiell er frisyren sånn egentlig, alle på jobben min med langt hår har klippet lang bob ila de siste årene, det er jo bare en trend og ikke noen som tror man hermer etter etter noen spesielle. 

Jeg hadde ei venninne en gang hvor vi diskuterte litt klær iblant og jeg sendte bilde av en topp jeg syntes var kul og skulle kjøpe. Så møtes vi en kveld på byn i samme topp da plutselig, greit nok det, men da kommer hun med kommentaren at jeg hadde hermet etter henne, da jeg i hennes hode liksom hadde vært med henne da hun så den først og kjøpte den (det var jeg ikke, og jeg hadde jo hatt msn-samtalen til å bevise at jeg så den først om det skulle stå på det, så jeg skjønner ikke hvordan hun er skrudd sammen). 

Blåste det bare bort da, ikke noe å lage en scene over, men det var bare en litt sånn "folk er rare"-opplevelse.

Hun kopierte meg hele tiden og, de sier vel at imitation is the sincerest form of flattery. Men det er litt irriterende iblant, man har selv funnet på noe kult og egent med klær, hår eller tilbehør, og så kommer en annen og rapper det. Jeg er over snittet opptatt av å skille meg ut da, og det er jo grisevanskelig når folk kopierer.

 

Anonymkode: 422c4...944

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de fleste jenter hadde The Rachel cut på den tiden. 😅 Men det var nok før ts ble født. Flere som føler seg gamle nå? :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

når jeg så over skriften trodde du snakket om en parykk eller noe. Så for meg at veninna di stjal håret ditt. 

Anonymkode: b2346...026

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så utrolig skuffet og lei meg nå! Jeg har langt hår, men ville ha en frisyre med litt liv og karakter i uten å miste lengden. Så jeg gikk til frisør som hjalp meg å finne en frisyre, samt finne ut hvordan vi skulle klippe det til. Jeg ble veldig fornøyd og skulle dit denne uka for å ordne det. Jeg delte noen av bildene og forslagene fra frisøren i gruppechatten og i dag poster ei venninne bilder av det som skulle bli min spesielle frisyre, omtrent helt etter beskrivelsen min! Vår felles venninne kommenterte at det var veldig fint, men at det var vel jeg som skulle ha det slik. Venninnen som tok frisyren sa bare at jeg ikke eier den og hadde enda ikke klippet meg sånn så hun hadde ikke tatt noe fra noen mente hun. 

Hun har allerede fått mye oppmerksomhet og komplimenter for håret sitt og alle har fått det med seg. Jeg kan ikke klippe meg sånn fordi da tror jo alle at jeg hermer direkte etter henne.

 

Er så skuffet, tok meg lang tid å  finne noe jeg kler!!

Anonymkode: 177e2...a74

Du skulle nok ikke ha vist de andre det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lang bob, det har 3 av venninnene mine også. Ser virkelig ikke problemet. 

Anonymkode: 98dfe...202

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, missy_miss skrev:

Haha, de fleste jenter hadde The Rachel cut på den tiden. 😅 Men det var nok før ts ble født. Flere som føler seg gamle nå? :P

Jeg var til og med for gammel til å bry meg om Rachel klippen :ler:

Anonymkode: f296d...7be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...