Gå til innhold

Scambaiting


Chablis

Anbefalte innlegg

Noen som greier å gjøre noe med reg skiltet her? 
 

Skjermbilde 2019-02-09 kl. 14.19.27.png

Anonymkode: f400f...635

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du redigerer et bilde som du finner på nettet, så kan han ikke se hvor du har hentet det fra. 
OBS. Bruk et bilde som er uten opphavsrett.

Anonymkode: c0ffa...222

Da må en gi bildet et nytt navn. Jeg tror ikke det finnes bilder uten opphavsrett. Det eneste jeg vet, er at det går an å kjøpe bilder på et av bildebyråene. Jeg bruker ofte bilder fra Canstock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som greier å gjøre noe med reg skiltet her? 
 

Skjermbilde 2019-02-09 kl. 14.19.27.png

Anonymkode: f400f...635

Det er bare å male over det med hvit farge i photoshop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Honey Dew skrev:

Da må en gi bildet et nytt navn. Jeg tror ikke det finnes bilder uten opphavsrett. Det eneste jeg vet, er at det går an å kjøpe bilder på et av bildebyråene. Jeg bruker ofte bilder fra Canstock.

Man kan filtrere bildesøk i google, slik at man kan finne bilder som man fritt kan bruke og redigere. Se HanneMari Egmonts innlegg her:

 

 

Anonymkode: c0ffa...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe redigeringsmuligheter. :(

Skjermbilde 2019-02-09 kl. 15.28.37.png

Anonymkode: f400f...635

Et lite øyeblikk så skal jeg se hva jeg får til i PS

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Honey Dew skrev:

Et lite øyeblikk så skal jeg se hva jeg får til i PS

Så snilt av deg å hjelpe ts :hjerte: Det er lurt om du ikke poster bildet i tråden. Post bildet i PM til ts. Fordi hvis du poster bildet i tråden her, vil sjarmøren til ts komme til denne tråden dersom han foretar et google omvendt bildesøk (ved bruk av bildeadressen til bildet) etter at ts har sendt ham bildet :sjokkbla: :) 

Anonymkode: c0ffa...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så snilt av deg å hjelpe ts :hjerte: Det er lurt om du ikke poster bildet i tråden. Post bildet i PM til ts. Fordi hvis du poster bildet i tråden her, vil sjarmøren til ts komme til denne tråden dersom han foretar et google omvendt bildesøk (ved bruk av bildeadressen til bildet) etter at ts har sendt ham bildet :sjokkbla: :) 

Anonymkode: c0ffa...222

Alle må bidra så han ikke forsvinner;) 
 

Sheit, kan jeg gjøre noe med det nå? 

Anonymkode: f400f...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle må bidra så han ikke forsvinner;) 
 

Sheit, kan jeg gjøre noe med det nå? 

Anonymkode: f400f...635

Det er ikke noe problem med det bildet som du postet. Men det redigerte bildet som ts skal sende til sjarmøren som @Honey Dew skal redigere, er det viktig at ikke finnes i tråden :) 

Anonymkode: c0ffa...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe problem med det bildet som du postet. Men det redigerte bildet som ts skal sende til sjarmøren som @Honey Dew skal redigere, er det viktig at ikke finnes i tråden :) 

Anonymkode: c0ffa...222

Dvs slik bildet er etter at Honey har redigert bildet.

Anonymkode: c0ffa...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo gjøre det samme med stakkars lille "Oscar". Det finnes nok av søte kattunger på nett, du må  bare finne en som er avbildet i litt forskjellige livsfaser. De vokser jo så fort de små rakkerne. 

Anonymkode: 3b39f...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder å endre utsnittet på et bilde man finner på google for at han ikke skal finne det igjen. 

Men det wifey-greiene han holder på med, jeg hadde spurt ham. What's with the wifey-thing, we arent married yet. I would love to, when we finally meet though....I just hope you're not confusing me with someone else, a charming handsome man like you must have women coming after you?

Endret av Neket
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe problem med det bildet som du postet. Men det redigerte bildet som ts skal sende til sjarmøren som @Honey Dew skal redigere, er det viktig at ikke finnes i tråden :) 

Anonymkode: c0ffa...222

Da må hun lagre bildet og så sletter vi bildene fra tråden med engang vi har fått beskjed om at dette er gjort. Her må vi trå til hele gjengen :nordvesta:

Men lagre bildet med et eget navn og ikke det navnet jeg ga filen. Tips: NewCar

Endret av Honey Dew
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Da må hun lagre bildet og så sletter vi bildene fra tråden med engang vi har fått beskjed om at dette er gjort. Her må vi trå til hele gjengen :nordvesta:

Det var lurt :tommelsmil:

Anonymkode: c0ffa...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Neket skrev:

Holder å endre utsnittet på et bilde man finner på google for at han ikke skal finne det igjen. 

Men det wifey-greiene han holder på med, jeg hadde spurt ham. What's with the wifey-thing, we arent married yet. I would love to, when we finally meet though....I just hope you're not confusing me with someone else, a charming handsome man like you must have women coming after you?

Jeg tror også at det maset om datteren, kan være for å knytte henne opp mot denne datteren, som helt sikkert havner på sykehus og må ha en dyr operasjon for å overleve. Kan godt hende at hun blir påkjørt av en bil, tygget på av en tiger, eller blitt sittet på av en elefant eller hoppet på av en krokodille

Endret av Honey Dew
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg tror også at det maset om datteren, kan være for å knytte henne opp mot denne datteren, som helt sikkert havner på sykehus og må ha en dyr operasjon for å overleve. Kan godt hende at hun blir påkjørt av en bil, tygget på av en tiger, eller blitt sittet på av en elefant eller hoppet på av en krokodille

De har ikke krokodiller i Florida, bare alligatorer 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
3 minutter siden, Neket skrev:

De har ikke krokodiller i Florida, bare alligatorer 😄

 

Det vet sannsynligvis ikke han 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere har jobbet damer!! 

Jeg har lastet ned to bilder herfra og skal gi de nytt navn før jeg sender han, nice touch med snø på bildene for jeg har allerede sendt han bilder med all snøen vi har. (så nå kan dere slette!) 

Bare vanlig kliss i dag og ingen nyheter fra "the UN".. Er jo helg vettu.. 🤣 

Har ikke hørt noe fra datter. 

Screenshot_20190209-181041.jpg

Endret av Chablis
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at han skriver selv igjen. Ble litt bekymret da det var tegnsetting i meldingene hans. 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...