Gå til innhold

Scambaiting


Chablis

Anbefalte innlegg

Ntåååå!! Du må ha tiara i bryllupet deres!!! ❤️❤️ 

Håper jeg kan få en invitasjon!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Chablis skrev:

Sendte en katt ut i fødsel nå i natt. Første kattunge er dessverre død men flere er på vei og jeg blir bestemor!! ❤️❤️❤️

Screenshot_20190208-014925.jpg

:trist: :pasha: :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

:trist: :pasha: :hoppe: 

Vi er besteforeldre, bestefar har døpt han Oscar ❤️

Screenshot_20190208-015815.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at espen har blitt kidnappa og at han må sende penger for å redde sønnen din. Han må jo det, man of your life.

Har du fått bilde enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg søkte ham opp på Facebook.... tror jeg fant ham også? 

Måtte gjøre et omvendt bildesøk og fikk treff, på en militærfyr som ihvertfall hadde samme initialer! Hils Oscar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Neket skrev:

Jeg søkte ham opp på Facebook.... tror jeg fant ham også? 

Måtte gjøre et omvendt bildesøk og fikk treff, på en militærfyr som ihvertfall hadde samme initialer! Hils Oscar! 

Han heter ikke Ken Wilfred på face, profilen hans ble fjernet. Sikkert fordi han er secret agent! 

Her er forresten bildene han har gitt meg. 

Liker egentlig ikke å legge dem ut fordi dette er jo uskyldige mennesker, men dersom du kan finne noen info på dem så jeg kan informere rette vedkommende så er det verdt det. 

*Bilder fjernet av respekt for ofrene*

 

 

 

 

Endret av Chablis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett masse dr phil om dette temaet, og vil advare mot altfor sprø vendinger i livet ditt for da stikker han raskt. Hold deg til kjærlighetserklæringer, si ting om at du skulle ønske dere var sammen og hvor mye du gleder deg til det og ville gjort alt for å få det til.

Dere som lurer på hvorfor han ikke skjønner at dårlig grammatikk avslører han: dette er veldig bevisst av svindlerene, de vet at de som kan ignorere så dårlig språk er potensielle ofre, da folk som ikke legger merke til sånn kan være dårligere på å legge sammen to og to. Eller så kan de være såpass ensomme at de ignorerer det.

Anonymkode: efe02...dc4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett masse dr phil om dette temaet, og vil advare mot altfor sprø vendinger i livet ditt for da stikker han raskt. Hold deg til kjærlighetserklæringer, si ting om at du skulle ønske dere var sammen og hvor mye du gleder deg til det og ville gjort alt for å få det til.

Dere som lurer på hvorfor han ikke skjønner at dårlig grammatikk avslører han: dette er veldig bevisst av svindlerene, de vet at de som kan ignorere så dårlig språk er potensielle ofre, da folk som ikke legger merke til sånn kan være dårligere på å legge sammen to og to. Eller så kan de være såpass ensomme at de ignorerer det.

Anonymkode: efe02...dc4

Takk for gode tips! Roe ned på bryllupet og reise da eller? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spørre om han jobber i saniteten, for han er jo lege!

https://twitter.com/Drben782

Han jobber med Business Supplies and Equipment, i følge LinkedIn. Men da heter han Dennis Richards

Han er også Oskar viktor (med liten v) fra Noresund, som søker single damer på Galactic Love, så dere kan sikkert gå over til norsk? Han har et par andre norske profiler også.

Og her er han jaggu tysk

Skjermbilde 2019-02-08 kl. 09.54.14.png

Anonymkode: 41587...9bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan spørre om han jobber i saniteten, for han er jo lege!

https://twitter.com/Drben782

Han jobber med Business Supplies and Equipment, i følge LinkedIn. Men da heter han Dennis Richards

Han er også Oskar viktor (med liten v) fra Noresund, som søker single damer på Galactic Love, så dere kan sikkert gå over til norsk? Han har et par andre norske profiler også.

Og her er han jaggu tysk

Skjermbilde 2019-02-08 kl. 09.54.14.png

Anonymkode: 41587...9bf

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ikke overraskende driver han med forascamming også. http://forascammer.blogspot.com/2016_05_29_archive.html

 

Anonymkode: 41587...9bf

Wow! Min kjære er virkelig en travel mann han!! Men det er nok disse profilene som har stjålet fra min kjære, min elskede mann er jo en gudfryktig forkjemper for ærlighet, rettferdighet og gavmildhet ❤️❤️

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På tide å bestille 'overraskelsestur' til ALP? Si at du endelig har finnet en reiserute for å komme dit. Billettene er allerede bestilt! Da pleier det å gå en kule varmt i Somalia... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Denne tråden er ikke bra for lungebetennelsen min, men samtidig så har du trolig forlenget livet mitt med flere år! :helen:
 

Anonymkode: f400f...635

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg merke til hvor uinteressert han er i å følge opp detaljer. Burde han ikke spurt hvor mange katter det ble? Eller hvor gamle ungene er? Hva de driver med? De gjør det bevisst fordi de har flere svindler på gang og de vil ikke blande detaljer. Da blir det mye "love"...

Du kan jo stresse han litt ved å snakke om detaljer. Det blir slitsomt for han!

Siden han driver med forex-svindel burde du absolutt nevne at du ønsker å investere i Bitcoins. Ikke umulig at en tidligere armybuddy eller en fetter har greie på slikt😉

Anonymkode: 41587...9bf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...