Gå til innhold

Scambaiting


Chablis

Anbefalte innlegg

:hoho: Au magen min! 

Bra, best å vente som den super super woman du er! Litt overrasket over at han har norsk keyboard (Pål), men han ken wilfred er jo en grepa kar :ler: 

Mangler bare en Per Askeladden :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så mye "love" etter to dager? Hvorfor går folk på dette?

Anonymkode: 41587...9bf

Ekte shjæææærlighet må vite ❤️❤️

19 minutter siden, Frøkensina skrev:

:hoho: Au magen min! 

Bra, best å vente som den super super woman du er! Litt overrasket over at han har norsk keyboard (Pål), men han ken wilfred er jo en grepa kar :ler: 

Mangler bare en Per Askeladden :fnise: 

Er nok heller klipp og lim, og ja jeg hentet litt inspirasjon fra Asbjørnsen og Moe når jeg fant på navn til ungene 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI er helt herlig, måtte lese det på nytt. Føler meg ikke så kreativ nå, men han virker jo svært opptatt av grådighet. Grådige rebeller? Noen andre sin grådighet som vil sette ham i knipe kanskje? Ellers blir det nok datteren som du har nevnt, hvorfor skulle hun ellers sitte der alene på sin internatskole og lengte etter sin nye mamma? 

Du kan høre om han er en god kattepasser når du må dra for å hjelpe Espen med sitt nye hus :jepp: Som sagt, er ikke så kreativ akkurat nå :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

HI er helt herlig, måtte lese det på nytt. Føler meg ikke så kreativ nå, men han virker jo svært opptatt av grådighet. Grådige rebeller? Noen andre sin grådighet som vil sette ham i knipe kanskje? Ellers blir det nok datteren som du har nevnt, hvorfor skulle hun ellers sitte der alene på sin internatskole og lengte etter sin nye mamma? 

Du kan høre om han er en god kattepasser når du må dra for å hjelpe Espen med sitt nye hus :jepp: Som sagt, er ikke så kreativ akkurat nå :ler: 

Ja, jeg er også spend på datter Sandra, spesielt siden hun så gjerne ville snakke med meg også. 

Jeg tenker at hun muligens fæår en sentral rolle, han er veldig opptatt av å fortelle meg hvor mye sandra elsker meg og lengter etter meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja stemmer det, temmelig spesielt det at hun skulle ringe. Sandra eksisterer for en grunn ja 😅 Men jeg forstår ikke hvordan han resonnerer at et barn du aldri har hatt noe kontakt med plutselig elsker deg, det er nesten verre enn at dere to plutselig er overlykkelig forelsket etter to dager med meldinger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at denne kattekjærligheten din burde ta større plass. Du har lyst til å starte et redningssenter for katter, men må da låne fryktelig mye penger og det blir veldig trangt framover. Da bør det komme noen innvendinger...

Anonymkode: 41587...9bf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På et eller annet tidspunkt blir du alvorlig syk, og du mister pengene dine. Dessuten vinner du en rettsak pm et betydelig beløp... men, det kan jo du ikke få utbetalt! Du har jo ingen konto! Der kan han sikkert hjelpe deg! Desutten er det alltid motto å diskutere syriske filmer ( som man aldri har sett) og generelt fortsette å prate pølse... Keep it kømming!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ja stemmer det, temmelig spesielt det at hun skulle ringe. Sandra eksisterer for en grunn ja 😅 Men jeg forstår ikke hvordan han resonnerer at et barn du aldri har hatt noe kontakt med plutselig elsker deg, det er nesten verre enn at dere to plutselig er overlykkelig forelsket etter to dager med meldinger. 

Ja, Sandra elsker meg som sin egen mor nå, og er helt klar for å flytte til Norge ved første mulighet! ❤️

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at denne kattekjærligheten din burde ta større plass. Du har lyst til å starte et redningssenter for katter, men må da låne fryktelig mye penger og det blir veldig trangt framover. Da bør det komme noen innvendinger...

Anonymkode: 41587...9bf

Ja.. Jeg har også lurt på om kattene bør prioriteres mer, de har jeg bare nevnt i en bisetning til nå.. Godt forslag! 

25 minutter siden, Ironically_me skrev:

På et eller annet tidspunkt blir du alvorlig syk, og du mister pengene dine. Dessuten vinner du en rettsak pm et betydelig beløp... men, det kan jo du ikke få utbetalt! Du har jo ingen konto! Der kan han sikkert hjelpe deg! Desutten er det alltid motto å diskutere syriske filmer ( som man aldri har sett) og generelt fortsette å prate pølse... Keep it kømming!

Syriske filmer ja.. Og jeg kan jo spørre han mer detaljer om hvor han er, hvordan det ser ut osv osv, det kan bli gøy. 

 

Nå i kveld har jeg forresten ikke hørt fra han, og det er veldig uvanlig. Han har ikke vært online på flere timer og det har aldri skjedd.. Lurer på om noe er i gjerde...!? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Chablis said:

Ja, Sandra elsker meg som sin egen mor nå, og er helt klar for å flytte til Norge ved første mulighet! ❤️

Ja.. Jeg har også lurt på om kattene bør prioriteres mer, de har jeg bare nevnt i en bisetning til nå.. Godt forslag! 

Syriske filmer ja.. Og jeg kan jo spørre han mer detaljer om hvor han er, hvordan det ser ut osv osv, det kan bli gøy. 

 

Nå i kveld har jeg forresten ikke hørt fra han, og det er veldig uvanlig. Han har ikke vært online på flere timer og det har aldri skjedd.. Lurer på om noe er i gjerde...!? 

Han er stille fordi han er innlagt på sykehus ! Legen hans eller datteren blir de neste til å kontakte deg fordi de trenger penger til en dyr operasjon.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Neidr skrev:

Han er stille fordi han er innlagt på sykehus ! Legen hans eller datteren blir de neste til å kontakte deg fordi de trenger penger til en dyr operasjon.

Ahaaaa! Ja, den muligheten hadde jeg ikke tenkt på! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda bra  😅 

Alt han skriver er jo et åndeløst langt bullshitepos fullt av gjentagelser. Jeg blir nesten stressa bare av å se skjermbildet med skrive-meldingsprikker tikkende inn etter den tiraden. Du var langt fra å miste din kjære! 💕

Jeg vet ikke om jeg egentlig burde synes dette er så hysterisk morsomt, men jeg kan ikke la være :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Enda bra  😅 

Alt han skriver er jo et åndeløst langt bullshitepos fullt av gjentagelser. Jeg blir nesten stressa bare av å se skjermbildet med skrive-meldingsprikker tikkende inn etter den tiraden. Du var langt fra å miste din kjære! 💕

Jeg vet ikke om jeg egentlig burde synes dette er så hysterisk morsomt, men jeg kan ikke la være :ler: 

Jeg synes absolutt vi kan le, dette er en mann som er ute etter å svindle penger ut av intetanende kvinner. Og han gjør det ved å spille på følelser, og situasjoner som faktisk er reelle for mange mennesker. Folk som han er det laveste av det lave og fortjener ikke noe respekt. 

Og ja jeg får også den stressede følelsen 🤣

Endret av Chablis
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har ingen venner stakkars.. En smart soldat er en ensom soldat! Jaha.. 

Screenshot_20190208-003151.jpg

Endret av Chablis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Chablis skrev:

Jeg synes absolutt vi kan le, dette er en mann som er ute etter å svindle penger ut av intetanende kvinner. Og han gjør det ved å spille på følelser, og situasjoner som faktisk er reelle for mange mennesker. Folk som han er det laveste av det lave og fortjener ikke noe respekt. 

Og ja jeg får også den stressede følelsen 🤣

Jo, der er jeg enig med deg. Aner jo ikke noe om hans reelle situasjon, men det rettferdiggjør overhodet ikke denne oppførselen uansett om han har det vanskelig. 

Jaaa herreguud som han stresser 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gmail veldig sikkert jah! :ler:  Du må spørre ham om karakterene og plotutviklingen i S & S, gjerne noe som står i boka og ikke sies i filmen :biggrin: 

Har han direkte utgitt seg for å være amerikansk? I så fall er det mye morsomt du kan hente der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...