Gå til innhold

Scambaiting


Chablis

Anbefalte innlegg

Gjest Ispahan

Han er ganske velfødd til å være soldat, særlig en sånn superhemmelig spesialsoldat. Gode kokker på den campen!

Jeg synes absolutt at du skal ta op Bitcoins. Si at du har blitt kontaktet at et selskap som vil trade bitcoins for deg (slike ringer jo hele tiden). De har veldig gode referanser. Da vet han hva det er snakk om, og får det nok litt travelt med å sikre seg pengene dine.

Jeg har en slektning som ble utsatt for forex-svindel. Hun trodde hun kjøpte Bitcoins, men pengene gikk egentlig til gambling på Bitcoins. Eventyrlige gevinster, helt til hun ville ta ut pengene, da skjedde det visst et par dårlige trekk, og pengene ble borte. Og at de hadde villedet henne ved å si at hun kjøpte bitcoins? Det fikk hun ta på egen kappe. Rart det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Chablis skrev:

Nei men han er hemmelig agent på hemmelig oppdrag, mot rebellene! 

Min helt ❤️

Men det er ikke opprørere i Aleppo.

Begynner å mistenke at han ikke er helt ærlig jeg. 

Anonymkode: bdeff...3db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det er ikke opprørere i Aleppo.

Begynner å mistenke at han ikke er helt ærlig jeg. 

Anonymkode: bdeff...3db

De er sikkert hemmelige de også. 🤣

Selvfølgelig er han ærlig, noe annet skulle tatt seg ut. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Neket skrev:

Trodde det var han her....

Han heter Kenneth S. Wilsbach nemlig 😜

D7A4C5B4-BEB2-4501-94C5-5B95A63812D9.png

Og opprinnelsespersonen til dette bildet aner ingenting om at bildet hans brukes av en amøbe-svindler

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chablis skrev:

De er sikkert hemmelige de også. 🤣

Selvfølgelig er han ærlig, noe annet skulle tatt seg ut. 

Spør han hva han elsker aller mest med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Og opprinnelsespersonen til dette bildet aner ingenting om at bildet hans brukes av en amøbe-svindler

Fant du ut hvem han er og at det er en scammer? Da synes jeg du skal si fra til vedkommende! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars sønnen din som ikke har noen farsfigur, kan ikke han få litt råd fra han ang bitcoins? 😬

Anonymkode: f400f...635

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg lever litt for denne tråden atm 🙊😄 må inn og sjekke hver minste ledige lille stund på jobb 🙈 Takk for at du deler med oss!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, waco skrev:

Spør han hva han elsker aller mest med deg?

Jeg er wife material to the home! ❤️🤣

Screenshot_20190208-174212.jpg

Endret av Chablis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars sønnen din som ikke har noen farsfigur, kan ikke han få litt råd fra han ang bitcoins? 😬

Anonymkode: f400f...635

Jo tror jeg må dra inn bitcoins snart.. 

Akkurat nå, toothfairy skrev:

Merker at jeg lever litt for denne tråden atm 🙊😄 må inn og sjekke hver minste ledige lille stund på jobb 🙈 Takk for at du deler med oss!

Så koselig!! 

Og bare hyggelig, jeg ser egentlig dette som et felles kg-prosjekt. Spesielt nå som jeg er wife-material! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Chablis skrev:

Fant du ut hvem han er og at det er en scammer? Da synes jeg du skal si fra til vedkommende! 

Han virker som en meget offentlig person. Kan jo rapportere profilen til Facebook som fake, men å prøve å kontakte den egentlige Wilsbach er nok lettere sagt enn gjort? 

Lurer på om det er skrevet noen artikler om amerikanske militære som blir misbrukt på denne måten...må Google litt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Neket skrev:

Han virker som en meget offentlig person. Kan jo rapportere profilen til Facebook som fake, men å prøve å kontakte den egentlige Wilsbach er nok lettere sagt enn gjort? 

Lurer på om det er skrevet noen artikler om amerikanske militære som blir misbrukt på denne måten...må Google litt! 

Klarer du å google frem når pengemaset begynner? Jeg finner ikke.. 😓 Er også veldig spent på hva grunnen til pengene blir..

Endret av Chablis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://taskandpurpose.com/military-romance-scams-bryan-denny

4000 profiler med hans bilde på! Stakkars fyr...

Her er en som ble tatt. 27 års fengsel...!! 

https://www.justice.gov/usao-sdil/pr/prince-charming-behind-bars-nigerian-romance-scammer-nets-27-year-prison-sentence

i en sak tok det fem mnd før han ba om 3000 dollar for å frakte ut en boks med diamanter 🤪 Det tar vanligvis noen måneder. De er veldig glade i Apple-produkter også!! Han i saken over var nå litt raus, han sendte damene teddybjørner og blomster...!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Chablis skrev:

Fant du ut hvem han er og at det er en scammer? Da synes jeg du skal si fra til vedkommende! 

Nei, det vet jeg ikke, men det var en lik sak oppe i Åsted Norge, der en eldre dame hadde blitt svindlet for hundretusenvis av kroner på noe som var helt likt. Der hadde svindlerne brukt bilder av en mann i militærantrekk og han selv var helt uvitende om at han var misbrukt av disse svindlerne.

De var så frekke at de hadde brukt en mellommann i Norge. Han ante ikke noe om at han var litt brukt i svindel. Han drev lovlig med bitcoin og visste ikke om denne svindelen.

De er noen utspekulerte smådjevler og de fortjener å bli lurt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Neket skrev:

https://taskandpurpose.com/military-romance-scams-bryan-denny

4000 profiler med hans bilde på! Stakkars fyr...

Her er en som ble tatt. 27 års fengsel...!! 

https://www.justice.gov/usao-sdil/pr/prince-charming-behind-bars-nigerian-romance-scammer-nets-27-year-prison-sentence

i en sak tok det fem mnd før han ba om 3000 dollar for å frakte ut en boks med diamanter 🤪 Det tar vanligvis noen måneder. De er veldig glade i Apple-produkter også!! Han i saken over var nå litt raus, han sendte damene teddybjørner og blomster...!

 

6 minutter siden, Yng Plyng skrev:

Jeg ville bedt han om noen ekteskapelige bitcoinråd ja, du kan da ikke vente i månedsvis med My love og Darling. 

Nei det er ikke aktuelt å vente i flere måneder, det gidder jeg ikke. 

Han er veldig opptatt av at jeg skal kontakte datteren hans så jeg tror nok hun får en stor rolle i dramaet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ispahan
41 minutter siden, Chablis skrev:

 

Nei det er ikke aktuelt å vente i flere måneder, det gidder jeg ikke. 

Han er veldig opptatt av at jeg skal kontakte datteren hans så jeg tror nok hun får en stor rolle i dramaet. 

Det er vel ingen rebeller i Miami, så kanskje dere kan skype?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på denne datteren, lurer på om hun ser afrikansk ut?

Anonymkode: 05810...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yng Plyng skrev:

Jeg synes du skal sende en Mail til datteren!

Jeg synes det ble så kleint.. Har derfor sagt at han skal be henne maile meg dersom hun vil ha kontakt. 

Men nå er jeg litt utålmodig etter noe nytt, så dersom jeg ikke har hørt fra henne innen i morgen så mailer jeg og presenterer meg. Er på tide at jeg blir kjent med mitt elskede bonusbarn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...