Populært innlegg Chablis Skrevet 7. februar 2019 Populært innlegg #1 Del Skrevet 7. februar 2019 Vi får jo alle jevnlige venneforespørsler på facebook, vel vitende om at dette er svindlere som gjerne vil inn i livet vårt. Jeg har til nå aldri lagt de til, og bare slettet dem umiddelbart men tidligere denne uken kjedet jeg meg og tenkte why not? Jeg la vedkommede til, og spurte hva han ville hvorpå han forklarte at jeg lignet en han hadde gått skole med, men skjønte at jeg ikke var rett person. Fortsatte da videre og ville bli kjent med meg for jeg var jo så beauuuutiful! Han var også veldig rask til å endre plattform, rebellene i Syria er visst noen racere på hacking så for vår sikkerhet fortsetter vi kontakten på google hangout. Jeg jattet med, og historien kom fort at han er stasjonert i Syria, kona hans er død og han er alenefar til en liten jente som går på den militære internatskolen i Florida. Ja jøss tenkte jeg, og lagde meg en egen fantasihistorie... Jeg er enke med to barn og 7 katter, driver en stor butikk og bor i en villa. For å virkelig påpeke at jeg har penger så har jeg også kjøpt meg en ny bil denne uken, en kia sportage med cash betaling. Denne kia sportage kjøpte jeg spontant fordi jeg likte fargen.. Jeg forteller også at vi har et stort feriehus i Hellas som vi tilbringer 3 måneder i hvert år, når man jobber så mye som jeg gjør så må man kose seg litt forteller jeg.. Barna mine heter Pål og Espen,han er veldig opptatt av om de har det bra og spør daglig om dette. De har det selvfølgelig strålende sier jeg, men Espen er nå gammel nok til å flytte hjemmefra og er litt sur fordi jeg kun vil kjøpe en leilighet til han og ikke et helt hus.. Han har også spurt mye om mine omgivelser, venner og familie.. Jeg forteller at jeg har få venner og ingen familie, samtidig som jeg sendte han bilde av skolen her og sa det var mitt hus. Denne mannen elsker meg selvfølgelig, og det renner inn lange kjærlighetserklæringer med store ord annenhver time, jeg elsker også han nå så jeg sender random hjerter og forteller at jeg har printet ut bildet av han og satt det på mitt nattbord, jeg gleder meg til å dele livet mitt med han. Vi har kjent hverandre i to døgn, men er begge overbevist over at dette er ekte kjærleik! Han har denne datteren da, som han jo er veldig glad i og gleder seg veldig til at jeg kan være hennes mor. Han ville gjerne at jeg skulle snakke med henne på telefonen også, og ba om mitt nummer..Datter på 10 år var nemlig så glad på fars vegne at hun ville snakke med denne fantastiske kvinnen som skulle bli mammaen hennes. Jeg svarte med at jeg desverre har en sykdom i halsen så jeg har ikke stemme, kan derfor ikke snakke i telefonen. Jeg forteller også at det ikke er vanlig å involvere barna i kjærligheten i min kultur, etter mye mas så gir han opp og aksepterer at jeg ikke vil snakke med datter. Datter elsker meg fortsatt og gleder seg allikevel. Norge er faktisk hennes favorittland og hun elsker norske filmer, spesielt kongens nei og birkebeinerene! Når jeg spør hva hun likte best med filmene så synes hun skildringen om grådighet i kongens nei var svært fin...Jeg sier til far at han må be datter se filmen igjen da dette ikke hørtes helt logisk ut. Far er da rask på å endre tema til udødelig kjærlighet igjen. Han har kun to bilder av seg selv og ett av datteren..han hadde flere men disse ble stjålet da de syriske rebellene angrep leieren deres! Bildene lå på hans laptop.. Disse rebellene er grusomme mennesker som styres av grådighet. Jeg begynner å spørre når han skal komme hjem fra Syria, og påpeker at amerikanske styrker ble startet dratt ut i desember -18, men min kjære er i en hemmelig elitegruppe som media ikke vet noe om.. Han skulle egentlig hjem for 6 måneder siden, og venter på papirene sine som fortsatt ikke har kommet. Jeg sier at dette ikke er akseptabelt og ber han klage umiddelbart, samtidig som jeg skal kontakte advokat og media på hans vegne her hjemme! Dette vil ikke min kjære..hverken media eller advokater må blandes inn, jeg må faktisk ikke snakke om han til noen, da dette kan ødelegge oppdraget og koste liv i leieren! Men, han går med på å sende en mail til sjefene for å etterlyse papirene.. Samtidig så er det kjærlighetserklæringer hele tiden, ispedd gifs og små bilder av hjerter og roser osv osv.. Det er nattamelding og morgenmelding og hvis jeg er opptatt får jeg beskjed om å kontakte han så fort jeg er ledig. Jeg er nå spent da, på når pengespørsmålene skal komme, og i hvilken sammenheng de kommer.. Er det papirene som må betales? Blir han kidnappet av rebellene og må betale seg ut? Er det datteren som plutselig trenger en viktig operasjon? La oss ta en uhøytidlig gjettekonkurranse! Jeg begynner å bli utålmodig, og spør stadig om ikke det er noe jeg kan gjøre for å hjelpe han hjem raskere men penger har fortsatt ikke kommet på bane.. Tenker jeg skal fortsette med kjærlighetserlæringene i noen dager til og så vil jeg putte inn litt galskap, er det noen forslag til hva slags galskap jeg kan finne på? Jeg skal kaste bort så mye av hans tid som mulig, men vil ikke dra det så langt at han avslører meg.. Alle erfaringer, tips og forslag tas i mot med takk. Kommer til å oppdatere her i tråden ved alle nye utviklinger.😎 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #2 Del Skrevet 7. februar 2019 Mye god underholdning her 😅 Si du vant i lotto og ikke aner hva du skal gjøre med alle pengene🤔😜 Anonymkode: 1aa89...ad6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 7. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mye god underholdning her 😅 Si du vant i lotto og ikke aner hva du skal gjøre med alle pengene🤔😜 Anonymkode: 1aa89...ad6 Ja, kanskje det du! Jeg har jo allerede kjøpt meg ny bil og stort hus har jeg.. kanskje jeg skal spørre om han synes jeg burde bruke de ekstra pengene på å kjøpe hus til Espen fremfor leilighet? Han skal jo bli mannen min så jeg synes det er rett at han blir konferert når jeg tar store økonomiske beslutninger! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 7. februar 2019 Han har skjønt vi har snø i Norge 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 7. februar 2019 Svarer jeg ikke med en gang så blir han litt stressa 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #6 Del Skrevet 7. februar 2019 Dette var gøy å følge med på. Keep it coming. Anonymkode: 85207...578 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. februar 2019 #7 Del Skrevet 7. februar 2019 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. februar 2019 #8 Del Skrevet 7. februar 2019 Herlig. Har herjet med slike jeg også. Til slutt biter jeg hodet av dem, med å si klart ifra om at jeg er gift og spør dem om de mangler iq 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #9 Del Skrevet 7. februar 2019 33 minutter siden, Honey Dew skrev: Herlig. Har herjet med slike jeg også. Til slutt biter jeg hodet av dem, med å si klart ifra om at jeg er gift og spør dem om de mangler iq Jeg tenkte mer å plage han så lenge som mulig, lage fiffige unnskyldninger og dra ut tiden så langt jeg kan før han gir faen 🤣 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #10 Del Skrevet 7. februar 2019 Inspirasjon, for de som ikke allerede har lest det: https://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/han-lurte-svindlerne-trill-rundt-2841102 Anonymkode: d819a...cdb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. februar 2019 #11 Del Skrevet 7. februar 2019 5 minutter siden, Chablis skrev: Jeg tenkte mer å plage han så lenge som mulig, lage fiffige unnskyldninger og dra ut tiden så langt jeg kan før han gir faen 🤣 Du må oppdatere oss. Jeg fikk også endel "you're so beautiful", "darling" osv helt til jeg sa nei til å sende han penger. Da var jeg en "ugly fucking bitch" og ingen mannfolk ville se på meg. Ektemannen min satt ved siden av meg og holdt på å le seg ihjel, da han så svaret fra denne sjarmøren. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. februar 2019 #12 Del Skrevet 7. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inspirasjon, for de som ikke allerede har lest det: https://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/han-lurte-svindlerne-trill-rundt-2841102 Anonymkode: d819a...cdb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #13 Del Skrevet 7. februar 2019 The UN is a big organization my dear... Jeg maser igjen om media og advokat. Vil ha min mann hjem, vi har kjent hverandre i 2 døgn og skal tross alt leve livet sammen!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #14 Del Skrevet 7. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inspirasjon, for de som ikke allerede har lest det: https://www.klikk.no/produkthjemmesider/vimenn/han-lurte-svindlerne-trill-rundt-2841102 Anonymkode: d819a...cdb Den er god. Ligger også mye bra på nettsiden 419eater.😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #15 Del Skrevet 7. februar 2019 Får fortsatt ikke ringe media, men nå har han fått beskjed om at han skal få svar! ❤️❤️❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #16 Del Skrevet 7. februar 2019 16 minutter siden, Honey Dew skrev: Du må oppdatere oss. Jeg fikk også endel "you're so beautiful", "darling" osv helt til jeg sa nei til å sende han penger. Da var jeg en "ugly fucking bitch" og ingen mannfolk ville se på meg. Ektemannen min satt ved siden av meg og holdt på å le seg ihjel, da han så svaret fra denne sjarmøren. Jeg tenkte å si jeg skal sende penger, og så prestere å sende dem til feil mottager.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. februar 2019 #17 Del Skrevet 7. februar 2019 1 minutt siden, Chablis skrev: Jeg tenkte å si jeg skal sende penger, og så prestere å sende dem til feil mottager.. Det skal bli morsomt å se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #18 Del Skrevet 7. februar 2019 Så mye "love" etter to dager? Hvorfor går folk på dette? Anonymkode: 41587...9bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 7. februar 2019 #19 Del Skrevet 7. februar 2019 Denne tråden reddet dagen min, virkelig! You are the reason there is never a sunset in my life! 1 time siden, Chablis skrev: Jeg tenkte å si jeg skal sende penger, og så prestere å sende dem til feil mottager.. Skal du foreslå det selv eller vente til han kommer så langt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chablis Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #20 Del Skrevet 7. februar 2019 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Denne tråden reddet dagen min, virkelig! You are the reason there is never a sunset in my life! Skal du foreslå det selv eller vente til han kommer så langt? Nei han får be om penger selv, any day nå tenker jeg! Forresten så maser jeg på at han må få papirene sine så han kan dra til datteren sin. Jeg er veldig bekymret over min fremtidige stedatter, og forteller samtidig at hun selvfølgelig blir en del av familien til meg og gutta.. Jeg er forresten superewoman! 😎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå