Gå til innhold

Scambaiting


Chablis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye god underholdning her 😅 Si du vant i lotto og ikke aner hva du skal gjøre med alle pengene🤔😜

Anonymkode: 1aa89...ad6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mye god underholdning her 😅 Si du vant i lotto og ikke aner hva du skal gjøre med alle pengene🤔😜

Anonymkode: 1aa89...ad6

Ja, kanskje det du! Jeg har jo allerede kjøpt meg ny bil og stort hus har jeg..

kanskje jeg skal spørre om han synes jeg burde bruke de ekstra pengene på å kjøpe hus til Espen fremfor leilighet? Han skal jo bli mannen min så jeg synes det er rett at han blir konferert når jeg tar store økonomiske beslutninger!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var gøy å følge med på. Keep it coming. :laugh:

Anonymkode: 85207...578

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig. Har herjet med slike jeg også. Til slutt biter jeg hodet av dem, med å si klart ifra om at jeg er gift og spør dem om de mangler iq

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Honey Dew skrev:

Herlig. Har herjet med slike jeg også. Til slutt biter jeg hodet av dem, med å si klart ifra om at jeg er gift og spør dem om de mangler iq

Jeg tenkte mer å plage han så lenge som mulig, lage fiffige unnskyldninger og dra ut tiden så langt jeg kan før han gir faen 🤣

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Chablis skrev:

Jeg tenkte mer å plage han så lenge som mulig, lage fiffige unnskyldninger og dra ut tiden så langt jeg kan før han gir faen 🤣

Du må oppdatere oss. Jeg fikk også endel "you're so beautiful", "darling" osv helt til jeg sa nei til å sende han penger. Da var jeg en "ugly fucking bitch" og ingen mannfolk ville se på meg. Ektemannen min satt ved siden av meg og holdt på å le seg ihjel, da han så svaret fra denne sjarmøren.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The UN is a big organization my dear... 

Jeg maser igjen om media og advokat. Vil ha min mann hjem, vi har kjent hverandre i 2 døgn og skal tross alt leve livet sammen!! 

Screenshot_20190207-182457.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får fortsatt ikke ringe media, men nå har han fått beskjed om at han skal få svar! ❤️❤️❤️

Screenshot_20190207-182931.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Honey Dew skrev:

Du må oppdatere oss. Jeg fikk også endel "you're so beautiful", "darling" osv helt til jeg sa nei til å sende han penger. Da var jeg en "ugly fucking bitch" og ingen mannfolk ville se på meg. Ektemannen min satt ved siden av meg og holdt på å le seg ihjel, da han så svaret fra denne sjarmøren.

Jeg tenkte å si jeg skal sende penger, og så prestere å sende dem til feil mottager.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Chablis skrev:

Jeg tenkte å si jeg skal sende penger, og så prestere å sende dem til feil mottager.. 

Det skal bli morsomt å se resultatet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye "love" etter to dager? Hvorfor går folk på dette?

Anonymkode: 41587...9bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Denne tråden reddet dagen min, virkelig! You are the reason there is never a sunset in my life! :skratte: 

1 time siden, Chablis skrev:

Jeg tenkte å si jeg skal sende penger, og så prestere å sende dem til feil mottager.. 

Skal du foreslå det selv eller vente til han kommer så langt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frøkensina skrev:

:hoho: Denne tråden reddet dagen min, virkelig! You are the reason there is never a sunset in my life! :skratte: 

Skal du foreslå det selv eller vente til han kommer så langt? 

Nei han får be om penger selv, any day nå tenker jeg! 

Forresten så maser jeg på at han må få papirene sine så han kan dra til datteren sin. Jeg er veldig bekymret over min fremtidige stedatter, og forteller samtidig at hun selvfølgelig blir en del av familien til meg og gutta.. 

Jeg er forresten superewoman! 😎

 

Screenshot_20190207-202343.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...