Gå til innhold

Hjeelp, jeg klarte å kollidere i en stolpe med grombilen til mitt søskenbarn, jeg kommer til å få bank 😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo lengre du venter jo verre blir nok reaksjonen hans. Ta ansvar for hva du har gjort og slutt å velt deg i selvmedlidenhet. Ring han! 

Anonymkode: 72a85...61f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde først det var snakk om audi RS4 / RS6, litt mer blodpris.

Til TS. hvorfor slædda du på en plass som ikke var fri for hindringer, har lekt ned bil selv, men treffer ikke lyktestolper og sånt. Pass på at plassen er fri sånn sett

Anonymkode: fb228...f7b

Jeg så ikke stolpen med en gang og trodde jeg hadde mye bedre kontroll enn det jeg hadde, men bilen var mye kraftigere enn det jeg er vandt til å har helt andre reaksjoner enn svakere biler og forhjulsdrift 

2 minutter siden, Chroma skrev:

Når man er veldig ung føles nok dette ut som det verste som kunne skjedd, jeg forstår det. Men helt ærlig, det er bare en bil, ingen mennesker ble skadet, livet kommer til å gå videre. 

Det aller viktigste er vel om du har lært av dette eller ikke. Det økonomiske kommer til å ordne seg. 

Lykke til med å snakke med fetteren din, jeg håper det går bra og at du kan slappe mer av etterpå. 

Ja det er bare en bil men den bilen var akkuratt som barnet for søskenbarnet mitt, den bilen var alt for han etter samboeren sin. Jeg er sikker på at han satt bilen fremfor meg jeg har aldri sett noen som var så glad i sin bil enn han og nå har jeg ødelagt den.

Jeg har lært og skal aldri mer låne bil noe mer noen gang, orker ikke dette en gang til.

Jeg må be noen andre å si det til han, jeg klarer ikke livredd for hvordan han vil reagere jeg blir hatet for resten av livet

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chroma skrev:

Det økonomiske kommer til å ordne seg

Det var gode nyheter! Så du kommer altså til å gjøre opp med søskenbarnet hans! 
Eller - min første tanke var at dette var bare noe uforpliktende piss?

Anonymkode: 5c96a...045

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle vel sakt ifra men jeg tørr ikke fikk lånt den til imorgen så regner med han ringer med ila morgendagen. Håper du er her å ser denne posten så kan du ringe meg for jeg tør ikke ringe deg, jeg er veldig lei for det, unnskyld 😭

Jeg må ta forbrukslån for jeg eier ikke penger har heller ikke jobb pr dags dato, så jeg blir nok gjeldsslave for resten av livet

Anonymkode: a7361...267

Uff synes synd på deg! 

Om jeg hadde hatt råd til en slik bil som ditt søsken barn hadde jeg nok hatt råd til å betale bukken. Jeg ville nok bare ønsket at du betalte tilbake når du kunne. 

Aldri i livet om jeg skulle ønsket at du skulle bli gjelds slave. 

Var ganske idiotisk trekk av deg å slide med bilen men det tror jeg du vet allerede der du sitter å skjelver. Så bare hold kjeft alle sammen. Akkurat som om alle dere andre her inne er så jævla feilfri?!!

Du har fått straffen din mener jeg ved å være så livredd osv... Nå har du lært. 

Så får håpe søskenbarnet ditt viser deg nåde. Når må du levere bilen? 

 

Anonymkode: 87dcb...00a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har lært og skal aldri mer låne bil noe mer noen gang, orker ikke dette en gang til.

 

Anonymkode: a7361...267

Den viktigste lærdommen er vel heller å kjøre mer forsiktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff synes synd på deg! 

Om jeg hadde hatt råd til en slik bil som ditt søsken barn hadde jeg nok hatt råd til å betale bukken. Jeg ville nok bare ønsket at du betalte tilbake når du kunne. 

Aldri i livet om jeg skulle ønsket at du skulle bli gjelds slave. 

Var ganske idiotisk trekk av deg å slide med bilen men det tror jeg du vet allerede der du sitter å skjelver. Så bare hold kjeft alle sammen. Akkurat som om alle dere andre her inne er så jævla feilfri?!!

Du har fått straffen din mener jeg ved å være så livredd osv... Nå har du lært. 

Så får håpe søskenbarnet ditt viser deg nåde. Når må du levere bilen? 

 

Anonymkode: 87dcb...00a

Jeg vet ikke om han har råd til det jeg tror egentlig ikke det men jeg håper det. Jeg skal betale han godt tilbake for dette skal betale all skade og trekk han får pluss mye for det jeg gjorde viktigere at han blir blid igjen enn at jeg får en ok økonomi. 

Det var idiotisk av meg og jeg er verdens verste søskenbarn som kan gjøre noe slikt som dette mot en snill søskenbarn som lånte meg den viktigste bilen han noen gang har hatt, jeg har ødelagt alt nå. 

Jeg mener jeg ikke har fått straffen enda det har ikke engang begynt, jeg fortjener alt dårlig jeg er en drittsekk som ikke fortjener noe bra etter slik jeg gjorde.

Jeg måtte levere den igjen idag tidspunkt ble det ikke snakk om men han måtte ha bilen til jobb imorgen, idag har han avspasering fra jobben derfor jeg fikk låne bilen til idag 

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Chroma skrev:

Den viktigste lærdommen er vel heller å kjøre mer forsiktig. 

Skal aldri låne en bil igjen, tenk om jeg ødelegger enda en bil da er livet mitt over da orker jeg ikke mer og serlig hvis jeg ødelegger andres

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om han har råd til det jeg tror egentlig ikke det men jeg håper det. Jeg skal betale han godt tilbake for dette skal betale all skade og trekk han får pluss mye for det jeg gjorde viktigere at han blir blid igjen enn at jeg får en ok økonomi. 

Det var idiotisk av meg og jeg er verdens verste søskenbarn som kan gjøre noe slikt som dette mot en snill søskenbarn som lånte meg den viktigste bilen han noen gang har hatt, jeg har ødelagt alt nå. 

Jeg mener jeg ikke har fått straffen enda det har ikke engang begynt, jeg fortjener alt dårlig jeg er en drittsekk som ikke fortjener noe bra etter slik jeg gjorde.

Jeg måtte levere den igjen idag tidspunkt ble det ikke snakk om men han måtte ha bilen til jobb imorgen, idag har han avspasering fra jobben derfor jeg fikk låne bilen til idag 

Anonymkode: a7361...267

Jeg synes du tenker alt for lite om deg selv. Ha litt selvrespekt. Mener du virkelig at du ikke har fått Staff nok? Så la oss si at det var du som eide bilen og det var ditt søsken barn som hadde gjort dette. Hadde ikke søskenbarnet ditt fått nok straff ved å ha så mye panikk? Eller mener du at søskenbarnet ditt skulle hatt mer straff?? 

Du må prøve å se det litt i et annet perspektiv. Verdens verste søsken barn.. Tviler. Er nok mange som har gjort mer enn bare å vrake en bil. Feks drap, voldtatt osv. Du føler et bare sånn nå fordi du er midt i det. Klarer du å se det selv om du ikke klarer å føle det sånn? 

Anonymkode: 87dcb...00a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SecondLife skrev:

Jo lenger du venter jo verre gjør du det for deg selv. Det burde du klare å se. 

Jeg er dødstrøtt nå og vil bare sove vil bare ringe mamma å si at ho kan hente bilen å legge ut nøkkelen på fremhjulet og bare skru av telefonen å legge meg. 

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kall uansvarlig kjøring som ender med kollisjon for et uhell - det er virkelig misbruk av ordet. 

Du er voksen (per def, så i alder, men definitivt ikke i hodet), ta konsekvensene av dine handlinger og slutt å syt. Det er ikke synd på deg. 

Anonymkode: c6fc5...70d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du tenker alt for lite om deg selv. Ha litt selvrespekt. Mener du virkelig at du ikke har fått Staff nok? Så la oss si at det var du som eide bilen og det var ditt søsken barn som hadde gjort dette. Hadde ikke søskenbarnet ditt fått nok straff ved å ha så mye panikk? Eller mener du at søskenbarnet ditt skulle hatt mer straff?? 

Du må prøve å se det litt i et annet perspektiv. Verdens verste søsken barn.. Tviler. Er nok mange som har gjort mer enn bare å vrake en bil. Feks drap, voldtatt osv. Du føler et bare sånn nå fordi du er midt i det. Klarer du å se det selv om du ikke klarer å føle det sånn? 

Anonymkode: 87dcb...00a

Jeg fortjener ikke å tenke på meg selv etter det jeg har gjort jeg har ødelagt det fineste søskenbarnet mitt hadde, her er en drittsekk som ikke fortjener noe annet enn dritt. 

Jeg hadde nok syntes litt synd på han også men tror nok jeg hadde vært utrolig sur på han om det var motsatt, vanskelig å si. Men jeg ville mye heller ha byttet så det var det det var, jeg hater meg selv.

Jeg klarer å se det men føler ikke jeg fortjener at han skal synes det slik, jeg forstår om han aldri vil tilgi meg, jeg er og var en drittsekk 

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kall uansvarlig kjøring som ender med kollisjon for et uhell - det er virkelig misbruk av ordet. 

Du er voksen (per def, så i alder, men definitivt ikke i hodet), ta konsekvensene av dine handlinger og slutt å syt. Det er ikke synd på deg. 

Anonymkode: c6fc5...70d

Jeg vet det ikke er synd på meg og at jeg fortjener det verste, jeg er en skikkelig stor drittsekk som ikke fortjener snille folk rundt meg, jeg er verdens verste søskenbarn. Jeg kolliderte bilen på gjørs for å gjøre han lei seg jeg er ondskapsfull, det er mer sant det enn at det var et uhell 

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dødstrøtt nå og vil bare sove vil bare ringe mamma å si at ho kan hente bilen å legge ut nøkkelen på fremhjulet og bare skru av telefonen å legge meg. 

Anonymkode: a7361...267

Hvis det er den løsningen du velger så mister du min sympati i hvert fall. Det er feigt og uansvarlig. Det er DETTE som vil gjøre at du mister søskenbarnet ditt og får dritt fra familien. 

Jeg må kanskje i fengsel jeg. På grunn av dumme feil jeg har gjort i forbindelse med alvorlig psykisk sykdom. Skulle jeg oppført meg som deg måtte jeg ha tatt livet mitt for lenge siden. For det er langt verre konsekvenser jeg må gjennom enn det du står ovenfor. Langt mer sosial "fordømming". Men jeg gidder ikke legge meg ned og synes synd på meg selv. Jeg som alle andre må ta konsekvensene av egne handlinger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøtt nå så jeg ikke klarer å være våken lenger jeg må sende sms til mamma eller noe å skrive at de må hente bilen og at jeg legger nøkkelen på hjulet. Så skrur jeg av telefonen orker ikke mer

Anonymkode: a7361...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer å se det men føler ikke jeg fortjener at han skal synes det slik, jeg forstår om han aldri vil tilgi meg, jeg er og var en drittsekk 

Anonymkode: a7361...267

Foreløpig ha du bare vært en idiot. Drittsekk blir du hvis du ikke tar telefonen til søskenbarnet ditt med en gang. Ring og si: Jeg har ødelagt bilen din.

Gjort er gjort, nå bestemmer du selv hvor dypt du skal synke.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må ta kontant med søskenbarnet ditt før politi møter opp på døra hans! For det er hans bil som har vært i en kollisjon å stikket av! Så kontakt søskenbarneditt før han blir satt i arresten! 

Anonymkode: 7fa76...e64

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så trøtt nå så jeg ikke klarer å være våken lenger jeg må sende sms til mamma eller noe å skrive at de må hente bilen og at jeg legger nøkkelen på hjulet. Så skrur jeg av telefonen orker ikke mer

Anonymkode: a7361...267

Selvfølgelig klarer du det. Alle tåler å være våken en natt. Dette er du som velger å synes synd på deg selv og ta den feige utveien. Måten du skriver her på lyser av at du sanker sympati. 

Jeg tviler ikke på at du føler deg helt jævlig, det hadde jeg også gjort. Det er måten du håndterer denne situasjonen på som provoserer meg, og som vil provosere de rundt deg. Inkludert søskenbarnet ditt. Du fokuserer sånn på hvor jævlig dette er for deg og hvor forferdelig du er som person - for å gi deg selv lov til å være nettopp det. Feig og uansvarlig. 

Du graver ditt eget hull nå. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger pga at jeg er såååååå nysgjerrig på hva fetteren kommer til å si idag 😂

 

My guess, du må ut med egenandel for bilen for den var sikkert forsikret med kasko. Han kommer til å si at han kjørte bilen selv for å få forsikringen. Kanskje du må dekke bonustap også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...