Gå til innhold

"Blondie"'s morgen

Luise

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

:vinke:

Haha du er så kuul, blondinen!! Du har jo den villeste bruken av smiley's!! :ler:

Håper du har en finfin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ninakanin får nå en "smilefri" hilsen

Dark Angel: helt lei av att jeg ikkje husker annet enn att der var høyst 4 melodier jeg likte :) og dei danske var ikkje 1 av dere! tror jeg likte WIG WAM veldi mye. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kul::) Også idag våkner man til solskin, faktisk våknete sola meg, og ei lyseblå himmel. Vet ikkje om jeg klarer å sende noe av solskinna opp til Vimsevips, men jeg vil gjerne prøve :)

:hoppe: :klem2: :hoppe::kose::hoppe: :klem2: :hoppe::vinke::heiajente: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):ler::kul: Veldi fin tirsdag som bynner med SOLSKIN og bra humør.

Får ei kunne till klipning her på morgena, bra nog. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Fin morgen med tørvær :) nog er himla lite lysegrå nå, men jeg er sikker på at sola kommer snart :kul:

Er kjempelei av att Dark Angel er så uheldig nå da hon ennelig har fått job, det er ei dårlig start :cry: :cry: håper hon behåller jobbet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en liten hilsen til den tøffe blondinen :wink:

Du har vært flittig i min bok i det siste, men jeg har ikke skrevet hilsen hos deg på lenge nå :oops:

Håper du har det bra, og at du får en fin onsdagskveld :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):wink::):ler: HEISANN så er der ei heeeel ny dag som nog er full av goa overraskelser :kul::hoppe: :trøste: :klem2: :danse::gullengel::tommelsmil::digge::heiajente::heiajente::vinke: :enig_animasjon:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for sola du har sendt oppover til meg!

Sitter inne og nyter den nå :) Er ikke det typisk, når den endelig kommer, da må jeg holde meg inne, helst under ei dyne :-?

Tusen takk for utrolig opppmuntrende "smilehilsener" i dagboka. De gjør underverker i trøttheten min :P:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: NINAKANIN I DAKBOKA MIN :velkommen:

Jo det går da veldi bra med solskin og jempebra vær meste av tida. :ler::kul:

Hva med deg? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Startet like daga med ei tur på dei SVENSKA FORUM, ganske bra i grunnen, men mangler lite dakbøker og sånnt, men er jo bare en månads tid gammel så det vill komme! :ler:

Skal på langtur till 50 års føsselsdag og sølvbryllup, så det vil bli ei veldi bra dag. :)

:klø: Nå, da jeg titter på svenska forum også vill der kanskje komme endda flere merkelika ord fra meg :hoho::hoho:

:klem2: :dagensrose: :heiajente: :dagensrose: :klem2: :hoppe: :klem2: :vinke: :blomst_opp: :enig_animasjon:

Till dere som leser i dakboka her HA EI RIGTIG BRA HELG!

:heiajente::vinke::heiajente::heiajente::vinke::heiajente::vinke::heiajente::vinke::heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej til den blonde dansker!

Jeg håber festen du skal til blir virkelig god! Her hvor jeg bor er vejret ret gråt i dag, men det vil måske blive bedre i morgen.

Det var min heksehilsen på dansk (?) til den norskskrivende blondinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...