Gå til innhold

"Blondie"'s morgen

Fremhevede innlegg

Gjest Queenblue
Skrevet

Her regner det så det spruter, kos deg i sola du!

Ønsker deg en flott dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Queenbee: Har set på værutsikta at det vil bli betre til weekenda i Norge, håper det kommer å passe :):kul::klem:

Skrevet

Hav en rigtig god week-end der nede i det nord(vest :wink: )jyske.

Hilsen Trille

Skrevet
:ler: Trille: Ha' en rigtig go weekend også du nu hvor du snart kan dushe igjen :ler: :klem2: :blomst_opp: :kose: :dagensrose: :vinke:
Skrevet

Jeg har lige været nede og fået mig et brusebad sammen med Slarken. Det var sandelig dejligt!

Hilsen Trille

Skrevet
:ler: Helt bestemt, Trille, og spesielt når du har kjøpt det annet til rommet, så kan du rett nyte det :kul: :blomst_opp: :vinke:
Skrevet

Takk for hilsen...god helg til deg også. :)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Hei Blondinen! God helg til deg! Hvor i Danmark bor du?

:vinke:

Gjest gjesta
Skrevet

God helg!! :klem:

Hva er planene? Skal du se GP? ;)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Ja, nå ser jeg jo at det står Sturer der :roll: Jeg er inattentive, akkurat slike som Kafka hater :ler:

Inattention is not Ok! :)

Skrevet

Dark Angel, SIXX og SumoBryter:

Dark jeg har ikkje noen spesielle planer uten om at jeg vil se GP og kose meg :kose: :enig_animasjon:

Sumo I dei Nordvestlike del av Jylland på linie med Århus omtrent bare 100 km ifra Vesterhavet(Nordsøen)

ALLE: TUSEN TAKK for hilsener :bukke: :bukke: :klem::kose::klappe: :dagensrose: :dagensrose: :heiajente: :enig_animasjon:

Skrevet
:) Hei Swan :) :klem2: Det lyder koselig at du kammer til mit kjedelike land. Håper ikkje du blir allt for skuffa. :blomst_opp: :vinke:
Skrevet
:wink: Ser ut till att dagen starter lite kjedelig - ikkje mye sol og lite smule grå himmel. :wink: men det regner tross allt ikkje nå. :ler::kose: :blomst_opp: :vinke:
Gjest gjesta
Skrevet

Overskya her.. :tunge1:

Gleder meg til sommeren kommer for fullt!

Jeg skal også se GP, blir gøy å se, for nå har vi et kult bidrag, eeendelig! :danse:

Skrevet

:vinke: Dark Angel, sola skinner veldi mye her nå og nesten ikkje noen skyer :kul:

Ja det blir spennenne hvem som vinner GP :ler::ler:

:kose::klem::kose::danse::kose::klem::kose: :enig_animasjon:

Skrevet

Sumo I dei Nordvestlike del av Jylland på linie med Århus omtrent bare 100 km ifra Vesterhavet(Nordsøen)

Ligger Struer 100 km fra Vesterhavet? Sandelig længe siden jeg har været i Danmark :klø: :ler:

Hilsen Trille

Skrevet

Ligger Struer 100 km fra Vesterhavet? Sandelig længe siden jeg har været i Danmark :klø: :ler:

Hilsen Trille

Kan jo hende hun har lagt inn en liten sightseeing underveis. :ler:

Skrevet

:ler: JIPPI !! Norske jenter ka finne kort med STRUER JIPPI ! :ler::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

Så dyktike dere er :kul: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2: :klem2:

Får jeg mon besøk av Trille og SIXX ? nå vet dere hvor jeg bor :hoho::hoho: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :dagensrose: :blomst_opp: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :heiajente::heiajente:

Skrevet
:) Solskin, søndag, superbra humør lyseblå himmel, sova kjempebra :hoppe::hoppe::heiajente::hoppe::hoppe:
Gjest gjesta
Skrevet

Du er en morgen fugl!! :ler:

A menneske? ;)

Koste deg med GP igår?

Jeg likte best Sveits, Malta og Moldava sin.

Hva med deg?

Ha en suuuper dag! :klem: :-D :vinke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...