Gå til innhold

Wiley - IVF på andre året


Wiley

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Waldfee said:

Å, heier masse på deg, håper at kvalmen var et godt tegn 💗🤞!!! Synes det bør gå nå! Stor klem fra meg 💗

Jeg synes også det bør gå nå lol! Ikke så lenge til jeg finner ut av det uansett, tester vel onsdag morgen. Føler meg fortsatt litt funky så hvis det ikke er graviditet så er det bare enda en ugrei bivirkning av alle disse medisinene jeg fint kunne klare meg uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper den funky følelsen fortsetter og er et godt tegn🤞🤞🤞! Fy søren så herlig om du får den beste nyheten nå rett før påske, håper håper håper det🤞💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Waldfee said:

Jeg håper den funky følelsen fortsetter og er et godt tegn🤞🤞🤞! Fy søren så herlig om du får den beste nyheten nå rett før påske, håper håper håper det🤞💗

Ja jeg og, jeg må bare slutte å Google for det hjelper jo ikke i det hele tatt, tror jeg bare gjør meg selv litt nervøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ prøve i dag tidlig (våkna kl 5 🙄🙄🙄) så tror kroppen er på skikkelig bærtur akkurat nå, fortsatt kvalm og rar så må ha hatt en reaksjon på medisinene denne gangen. Enda en ivf solskinnshistorie for å si det sånn...

Skal opp på riksen for blodprøver etterpå men tenker jeg tar kontakt med privat klinikk etterpå og setter igang den ballen. Greit å ha en plan i bakgrunn egentlig, hadde jo ikke så store forhåpninger foran dette forsøket uansett så greit å komme seg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Wiley skrev:

Negativ prøve i dag tidlig (våkna kl 5 🙄🙄🙄) så tror kroppen er på skikkelig bærtur akkurat nå, fortsatt kvalm og rar så må ha hatt en reaksjon på medisinene denne gangen. Enda en ivf solskinnshistorie for å si det sånn...

Skal opp på riksen for blodprøver etterpå men tenker jeg tar kontakt med privat klinikk etterpå og setter igang den ballen. Greit å ha en plan i bakgrunn egentlig, hadde jo ikke så store forhåpninger foran dette forsøket uansett så greit å komme seg videre!

Ånen, så urettferdig!!! Hadde skikkelig troa på deg på dette forsøket! 😢 Håper mensen kommer raskt dersom blodprøven også viser negativt, er så kjipt å vente på den når man vet den kommer. Høres fornuftig ut å sette i gang alternative planer dersom dere er bestemt på å gå privat, virker jo som det er mange som har god erfaring med det dersom det ikke har gått offentlig. :klemmer: Tror dette er den offisielle dagen for maks godtespising og unne seg noe fint! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, prøverpåny said:

Ånen, så urettferdig!!! Hadde skikkelig troa på deg på dette forsøket! 😢 Håper mensen kommer raskt dersom blodprøven også viser negativt, er så kjipt å vente på den når man vet den kommer. Høres fornuftig ut å sette i gang alternative planer dersom dere er bestemt på å gå privat, virker jo som det er mange som har god erfaring med det dersom det ikke har gått offentlig. :klemmer: Tror dette er den offisielle dagen for maks godtespising og unne seg noe fint! 

Takk 🥰 jeg har alltid pleid å få mensen to dager etter at jeg slutter på medisiner så håper på det denne gangen også, gadd liksom ikke ta de på morgenen i dag. 

Tror definitiv det blir smågodt til middag i dag, men håper jeg ikke er så kvalm for da funker jo ikke det heller 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh NEI! 😓

Håper virkelig neste forsøk privat gjør en sus 🙏 Godteri til middag høres bra ut, om du fortsatt er uggen bare hiver du i deg noen ingefærkapsler først. 

Nei altså, dette var skikkelig ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Fnugg said:

Åh NEI! 😓

Håper virkelig neste forsøk privat gjør en sus 🙏 Godteri til middag høres bra ut, om du fortsatt er uggen bare hiver du i deg noen ingefærkapsler først. 

Nei altså, dette var skikkelig ☹️

Tror ikke frys er noe for meg gitt, det har aldri funket og gynekologen var litt lunken på det så jeg hadde egentlig ingen voldsomme forhåpninger. Ble ingen desember baby i alle fall da 😂

Ingefærkapsler ja, nam nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, bondekone said:

Åå, så kjedelig! Stor klem, og håper neste forsøk sitter❤

Jaa, håper det bare hjelper å prøve noe nytt neste gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at kvalmen ikkje var eit graviditetssymptom likevel. :troest: Masse lykke til med nytt forsøk, håpar det snart blir din tur til å lykkast! :hjerte:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Mirabella76 said:

Så synd at kvalmen ikkje var eit graviditetssymptom likevel. :troest: Masse lykke til med nytt forsøk, håpar det snart blir din tur til å lykkast! :hjerte:

Takk takk. Nei den kroppen er rar, man kan absolutt ikke stole på noen ting. Greit å vite da, til neste gang. Jeg kaster meg bare rundt og fortsetter videre, veldig greit å ha lagt opp et løp først sånn at man kan se videre fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var ikke dette jeg håpet å lese her! 😢😢😢 Håper privat får til en suksess for deg, for det har du så inderlig fortjent💗. All trøstespising og andre tiltak er helt innafor i dag. Sender deg en stor klem💗!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Waldfee said:

Å, det var ikke dette jeg håpet å lese her! 😢😢😢 Håper privat får til en suksess for deg, for det har du så inderlig fortjent💗. All trøstespising og andre tiltak er helt innafor i dag. Sender deg en stor klem💗!

Veldig glad for at jeg fikk snakket med gynekologen min før dette forsøket for det har nok hjulpet å sette ting i perspektiv. Tenker hele tiden på det han sa om at det bare var å kjøre på så lenge vi klarer det finansielt og mentalt. Men begynner vel å slippe opp for uflaks snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Wiley skrev:

Veldig glad for at jeg fikk snakket med gynekologen min før dette forsøket for det har nok hjulpet å sette ting i perspektiv. Tenker hele tiden på det han sa om at det bare var å kjøre på så lenge vi klarer det finansielt og mentalt. Men begynner vel å slippe opp for uflaks snart?

Ja, det gjør du virkelig - nå kan du ikke ha mer kvote igjen på uflaks! 🤞 Jeg er imponert over hvordan du klarer å sette ting i perspektiv, selv griner jeg for den minste ting allerede og gruer meg til testdag - allerede! Synes du er veldig imponerende som klarer å ta det såpass bra💗. Det mentale er tøft, men der virker du veldig sterk altså! Likevel, det er lov å kjenne på det triste - men det må jo ikke få ta overhånd. Klem igjen til deg 💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Waldfee said:

Ja, det gjør du virkelig - nå kan du ikke ha mer kvote igjen på uflaks! 🤞 Jeg er imponert over hvordan du klarer å sette ting i perspektiv, selv griner jeg for den minste ting allerede og gruer meg til testdag - allerede! Synes du er veldig imponerende som klarer å ta det såpass bra💗. Det mentale er tøft, men der virker du veldig sterk altså! Likevel, det er lov å kjenne på det triste - men det må jo ikke få ta overhånd. Klem igjen til deg 💗

Jeg hadde jo en skikkelig grinesyklus forrige gang, da gråt jeg fra et par dager etter uttak helt til testdag og litt etter og da var jeg skikkelig langt nede. Har hentet meg  litt igjen siden da, men testdag er jo aldri gøy. Det er jo egentlig en konstant sorgprosess dette, man må plukke seg selv opp fra gulvet hele tiden og når man tror man ikke klarer mer så må man plutselig det. Men akkurat denne uken så måtte min venninne som ble gravid på første ivf forsøk sette i gang med cytotec kur i uke 8, og hun var enda mer positiv en det jeg er akkurat nå, man blir jo inspirert av sånt. Det er neimen ikke lett det her, mye man skal gjennom her i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Wiley skrev:

Jeg hadde jo en skikkelig grinesyklus forrige gang, da gråt jeg fra et par dager etter uttak helt til testdag og litt etter og da var jeg skikkelig langt nede. Har hentet meg  litt igjen siden da, men testdag er jo aldri gøy. Det er jo egentlig en konstant sorgprosess dette, man må plukke seg selv opp fra gulvet hele tiden og når man tror man ikke klarer mer så må man plutselig det. Men akkurat denne uken så måtte min venninne som ble gravid på første ivf forsøk sette i gang med cytotec kur i uke 8, og hun var enda mer positiv en det jeg er akkurat nå, man blir jo inspirert av sånt. Det er neimen ikke lett det her, mye man skal gjennom her i livet. 

Ja, det er en skikkelig prosess 💗 så leit med venninnen din. Det burde være en lov som gjorde at vi ivf-ere ikke kunne miste i SAog MA...Godt for deg og venninnen å kunne støtte hverandre, ihvertfall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en liten pause fra forumet jeg, reiste bort og koste meg masse og har kommet litt i vater igjen. Har snakket med Medicus og skal faktisk inn neste onsdag for hysteroskopi. Vi debatterte litt frem og tilbake siden det egentlig skal tas før eggløsning, siden det er en sjangse for å «spyle bort» evt befruktede egg, men siden sjangsen for at jeg kan bli gravid naturlig er veldig veldig lav så tenker jeg det går fint. Fikk mensen helt etter kalenderen på fredag så da rakk jeg ikke å ta nye blodprøver denne syklusen, så må vente til neste. Det betyr at jeg ikke får startet med sprøyter igjen før i begynnelsen av juni ca. Ingen krise men herregud så lenge jeg har holdt på med dette kjøret. 

Så kommer selvsagt spørsmålet om man skal gå for pakke eller ett enkelt forsøk. Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg av kroppen på kort protokoll, så det føles ganske risky med bare ett forsøk men samtidig så er det jo mye penger det er snakk om. Har jo også ett forsøk igjen på risken hvis alt går til helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...