Gå til innhold

Wiley - IVF på andre året

Wiley

Anbefalte innlegg

Så spennende🙏 håper dette er et lite gullegg som forblir inne i 9 mnd fremover😍 lykke til! Er det blastocyst?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, bondekone said:

Så spennende🙏 håper dette er et lite gullegg som forblir inne i 9 mnd fremover😍 lykke til! Er det blastocyst?

Jepp, 6-dagers. Er vel lov å ha håp men forbereder meg mest mentalt på at det blir privat etter dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnugg
1 time siden, Wiley skrev:

Jepp, 6-dagers. Er vel lov å ha håp men forbereder meg mest mentalt på at det blir privat etter dette. 

Den venteperioden er virkelig pest og kolera! Og: 🙏🙏🙏🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Fnugg said:

Den venteperioden er virkelig pest og kolera! Og: 🙏🙏🙏🙏 

Det er først under venteperiode man virkelig møter seg selv i døra og skjønner at man egentlig ikke er så chill som man tror 😂 

hvordan går det med deg? Når blir det uttak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wiley skrev:

Det er først under venteperiode man virkelig møter seg selv i døra og skjønner at man egentlig ikke er så chill som man tror 😂 

Haha, er slik jeg ser det for meg at jeg er🙈😂 skryter på meg å være så rolig å avbalansert til det hele, blir sikker krakilsk googletøs i det innsettet er over😂🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnugg
2 timer siden, Wiley skrev:

Har satt Ovitrelle nettopp, og uttak på fredag. Fortrengingen er startet (og HVOR er den jækla apesmileyen med labbene foran fjeset!!..........og som du sikkert skjønner så har surt humør også meldt seg :hoho:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, bondekone said:

Haha, er slik jeg ser det for meg at jeg er🙈😂 skryter på meg å være så rolig å avbalansert til det hele, blir sikker krakilsk googletøs i det innsettet er over😂🙈

Bare å glede seg til 10-14 dager med crazy bananas tanker om absolutt alt og vill symptomjakt!

1 hour ago, Fnugg said:

Har satt Ovitrelle nettopp, og uttak på fredag. Fortrengingen er startet (og HVOR er den jækla apesmileyen med labbene foran fjeset!!..........og som du sikkert skjønner så har surt humør også meldt seg :hoho:).

Ai ai så spennende! Ovitrelle er jo en drøm lol 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

krysser fingre og bein for desember babyer for oss! 💸

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fnugg skrev:

Lykke til @Fnugg!! To uker med med god stemning foran deg der ja 👹🤡👽😭🤪🥺 (Sorry, but not so sorry for de rundt deg) 

En fordel med 6-dagers er jo at du snaaasrt kan teste da @Wiley! ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, prøverpåny said:

Lykke til @Fnugg!! To uker med med god stemning foran deg der ja 👹🤡👽😭🤪🥺 (Sorry, but not so sorry for de rundt deg) 

En fordel med 6-dagers er jo at du snaaasrt kan teste da @Wiley! ☺️

Jeg tror ikke jeg tør jeg. Har aldri vært noen testetøs, har alltid bare tatt på morgenen før blodprøve fordi jeg skulle i møte eller noe. Og en gang på dag 12 fordi jeg skulle reise bort og måtte utsette blodprøven. Sist gang testet jeg ikke i det hele tatt, ventet bare på telefon fra sykehuset for da var jeg helt hundre prosent overbevist om at det ikke hadde gått og jeg hadde grått hver dag i to uker og var litt ferdig med hele greia. Denne gangen vet jeg ikke, glemmer til støtt og stadig at jeg er midt i et forsøk så har egentlig ikke tenkt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Wiley skrev:

Jeg tror ikke jeg tør jeg. Har aldri vært noen testetøs, har alltid bare tatt på morgenen før blodprøve fordi jeg skulle i møte eller noe. Og en gang på dag 12 fordi jeg skulle reise bort og måtte utsette blodprøven. Sist gang testet jeg ikke i det hele tatt, ventet bare på telefon fra sykehuset for da var jeg helt hundre prosent overbevist om at det ikke hadde gått og jeg hadde grått hver dag i to uker og var litt ferdig med hele greia. Denne gangen vet jeg ikke, glemmer til støtt og stadig at jeg er midt i et forsøk så har egentlig ikke tenkt på det. 

Var egentlig det jeg tenkte, at du nesten er halvveis til testing når du setter inn 6-dagersen ☺️ Det aller beste er jo å vente, har gjort både og, hjelper ingenting på psyken å fange opp kjemiske eller se de hvite spottende testene.. Når er det testedag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, prøverpåny said:

Var egentlig det jeg tenkte, at du nesten er halvveis til testing når du setter inn 6-dagersen ☺️ Det aller beste er jo å vente, har gjort både og, hjelper ingenting på psyken å fange opp kjemiske eller se de hvite spottende testene.. Når er det testedag? 

Blodprøve neste onsdag så synes jeg fikk ganske lang tid denne gangen, hadde egentlig sett for meg mandagen. 

Definitivt ikke interessert i å finne ut om det er kjemisk nei, det kan man like så gjerne aldri vite. Vet ikke helt hva jeg gjør jeg. Det blir nok ikke noen testing før onsdag uansett men usikker på om jeg skal teste hjemme eller gå og vente på telefon hele dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnugg
16 minutter siden, Wiley skrev:

Blodprøve neste onsdag så synes jeg fikk ganske lang tid denne gangen, hadde egentlig sett for meg mandagen. 

Definitivt ikke interessert i å finne ut om det er kjemisk nei, det kan man like så gjerne aldri vite. Vet ikke helt hva jeg gjør jeg. Det blir nok ikke noen testing før onsdag uansett men usikker på om jeg skal teste hjemme eller gå og vente på telefon hele dagen. 

Jeg gjør begge deler, orker ikke nederlaget på telefon liksom.

Tester på morratiss før jeg drar for å ta blodprøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Wiley skrev:

Hadde ikke orket å få vite det over telefon, men hos Porsgrunn er det hjemmetesting på urin som gjelder så har ikke måttet forholde meg til det. Uansett ikke holdt spenningen til testdato heller, fikk mensen før det.. 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo sant det med å få dårlige nyheter på telefon, det er jo egentlig helt pyton. Tror kanskje det blir en test før blodprøven da @Fnugg, hakket mindre pyton å få dårlige nyheter med katten i fanget på toalettet (ingen intimgrenser på den pusen der).

Jeg har aldri fått mensen før test @prøverpåny, så jeg har alltid vært helt blank sånn sett. Men sist gang fikk jeg mensen omtrent i det øyeblikket jeg la på med sykepleieren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg prøver virkelig å ikke tenke så mye på symptomer, og egentlig kjenner jeg ikke en verdens ting og tenker vel at dette forsøket ikke gikk. Har vært og tittet i kalenderen og prøvd å regne meg litt frem til neste forsøk og sett litt mer på priser privat og prøvd å planlegge litt. Men så plutselig i går ble jeg kvalm og det gir seg litt når jeg spiser, men det har jeg vært konstant siden i går og det kunne jeg plutselig ikke huske om jeg har opplevd før. Det er nok helt sikkert crinonen som roter i systemet men jeg som følte meg så balansert og rolig og så kommer liksom kvalmen og setter spørsmålstegn ved hele greia. 🙄🙄🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2019 den 18.39, Wiley skrev:

Altså jeg prøver virkelig å ikke tenke så mye på symptomer, og egentlig kjenner jeg ikke en verdens ting og tenker vel at dette forsøket ikke gikk. Har vært og tittet i kalenderen og prøvd å regne meg litt frem til neste forsøk og sett litt mer på priser privat og prøvd å planlegge litt. Men så plutselig i går ble jeg kvalm og det gir seg litt når jeg spiser, men det har jeg vært konstant siden i går og det kunne jeg plutselig ikke huske om jeg har opplevd før. Det er nok helt sikkert crinonen som roter i systemet men jeg som følte meg så balansert og rolig og så kommer liksom kvalmen og setter spørsmålstegn ved hele greia. 🙄🙄🙄

Åh helledussen så spennande dette vært no då!! 😊

Håper verkeleg dette er forsøket ditt der alt klaffar!!! ❤ åh, det hadde vore så utruleg kjekt å få følge av deg!! 😘

Kryssar alt som kryssast kan for at det går rette vegen denne gongen!!

Stor skvisutallluftaklem frå meg! :klem:

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennande med mulige graviditetssymptom! :hoppe: Eg kryssar fingrane for deg. :hjerte: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, heier masse på deg, håper at kvalmen var et godt tegn 💗🤞!!! Synes det bør gå nå! Stor klem fra meg 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...