Gå til innhold

Paradise Hotell 2019

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

I hver episode sitter jeg så takknemlig og tenker at jeg er glad jeg aldri skal delta i et slikt program. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

I hver episode sitter jeg så takknemlig og tenker at jeg er glad jeg aldri skal delta i et slikt program. 

I hver episode sitter jeg og tenker at jeg veldig gjerne skulle vært der og sett hvordan slike program egentlig lages. Men så vil jeg ikke på tv da, så jeg får leve med nysgjerrigheten. 

Anonymkode: 4c63a...bb2

• Liker 8
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I hver episode sitter jeg og tenker at jeg veldig gjerne skulle vært der og sett hvordan slike program egentlig lages. Men så vil jeg ikke på tv da, så jeg får leve med nysgjerrigheten. 

Ser hva du mener. Virker som et spennende og dramatisk spill, men det er ikke noe for meg. Tror personligheten min er stikk motsatt enn den de leter etter når de finner deltakere. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så ikke episoden, men jeg så et klipp av Walid som kaster ting og en gjeng med gutter som griner i en man pile.
Noe av det flaueste jeg noen gang har sett, følte faktisk ubehag. Kommer ikke til å se PH.

Anonymkode: 964b8...5de

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Tenkte det samme. Ble oppriktig sjokkert over reaksjonen. 😳

Lurer veldig på om det var iscenesatt eller ikke..??! 

Forstår at de kan bli lei seg når folk ryker og feller noen tårer, men det der var intet annet enn ekstremt. 

Enig, det var helt ekstremt. Men tenker det har mye med alkoholen å gjøre. De er som oftest edru når folk blir sendt hjem, nå var de full og da får man helt andre reaksjoner. 

Anonymkode: 574b7...f3c

• Liker 5
Skrevet

I alle dager, det var noe av det rareste jeg har sett 

• Liker 2
Skrevet

Dette var litt mye ja. 

Litt mye Walid egentlig.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Synd de lar Sofie tvinne alle rundt lillefingeren. Får helt vondt av Bettina.

Anonymkode: 7689f...6cb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde med Sofie og kragebeinet hennes? 

Anonymkode: 3ad24...2f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde med Sofie og kragebeinet hennes? 

Anonymkode: 3ad24...2f8

Mener å huske at jeg leste et sted at en av de mannlige deltagerne (TNX?) og hun hadde et uhell i dagene før innspillingen startet,,. Han landa oppå hu eller noe? 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Spiralis skrev:

Dette var litt mye ja. 

Litt mye Walid egentlig.

Ja, han er slitsom. Håper han ryker snart!

• Liker 3
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd de lar Sofie tvinne alle rundt lillefingeren. Får helt vondt av Bettina.

Anonymkode: 7689f...6cb

Enig!! Syns gjengen velger ut hvem de vil skal sjekke ut basert på hvem Sofie liker og ikke liker. Syns ikke hun har vært grei mot verken Robin eller Bettina.

Men skjønner ikke helt hva Mario driver med heller.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Føler Walid er så fake? Virker som han prøver å virke så "crazy" som mulig og at han ikke er seg selv i det hele tatt. Han er bare så tom i blikket når han skriker "esketit", som om han hater seg selv innvendig 

Anonymkode: f1287...9c9

• Liker 13
Skrevet

Er det bare meg eller har Mario veldig små ører? Sett fra siden liksom?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tea Kristine sier seriøst ingenting? Hun sier aldri noe som ikke er en selvfølgelighet

Anonymkode: f1287...9c9

• Liker 9
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men Mario er en dritt! 

• Liker 22
Skrevet

Ut fra Robins reaksjon tror jeg at Thea sjekker inn i morgen og jeg gleder meg til det, men det er for mange "gamle" som sjekker inn på en gang. Jeg begynner å få vondt av Bettina, håper hun får bli og selv om jeg ikke liker Sofie, så tror jeg at hun ikke ryker så fort, da hun begynner å bli en slags leder. 

Pleeease få Walid ut! Og Mario skyter seg selv i foten (eller graver sin egen grav men jeg vet ikke om man kan si det på norsk). 

Robin, Lea, Marthe, Thea (hvis hun sjekker inn i morgen) og kanskje Simon virker som oppegående mennesker.  

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Beklager for å poste litt "off topic", men da jeg hadde Paradise-maraton forrige uke av denne sesongen var det en låt jeg la merke ved. Teksten var noe ala "The devil's gonna take me home - home - home". Jeg har nå sett opp igjen absolutt alle episodene, men finner ikke igjen låta! Den ligger dessverre heller ikke på Spotify-lista til PH.

Er det noen som vet hvilken sang jeg mener, og hva den heter?? 

Anonymkode: e9727...5d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener de egentlig med «esketiiit»?

Anonymkode: ba1e0...fba

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener de egentlig med «esketiiit»?

Anonymkode: ba1e0...fba

Let's get it

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...