Jegogduogvito Skrevet 2. april 2019 #401 Skrevet 2. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De andre deltakerne ser jo ikke hva hun sier til kameraet alene. Det er jo litt av poenget. Det er jo her hun er aller mest irriterende. Anonymkode: 10aa1...5bd Synes hun er underholdende. De andre er jo gørrkjedlige 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #402 Skrevet 3. april 2019 Håper virkelig Sofie Ryker snart. Maken til oppførsel og høye tanker om seg selv! Og hva er greia med bikinitopp hvor puppene tyter ut? Håper virkelig jeg klarer å oppdra mine jenter til å få bein i nesa og forstå at de ikke trenger å være halvnakne , opperert og ha fillers for å oppnå noe her i verden. Anonymkode: 168ab...9fd 12
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #403 Skrevet 3. april 2019 Alle bruker jo sunsilk shampoo og balsam og Dr greve jo😂 Anonymkode: bc955...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #404 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle bruker jo sunsilk shampoo og balsam og Dr greve jo😂 Anonymkode: bc955...bb9 sikkert produktplassering Anonymkode: 935d8...804 10
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #405 Skrevet 3. april 2019 Håper at Tea kristine ryker. Thea er eneste jeg har fått litt sansen for der inne (Bettina til nød, men hun røk jo ut..) Anonymkode: 7f9d0...02d 11
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #406 Skrevet 3. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper virkelig Sofie Ryker snart. Maken til oppførsel og høye tanker om seg selv! Og hva er greia med bikinitopp hvor puppene tyter ut? Håper virkelig jeg klarer å oppdra mine jenter til å få bein i nesa og forstå at de ikke trenger å være halvnakne , opperert og ha fillers for å oppnå noe her i verden. Anonymkode: 168ab...9fd Reagerer på det med bikiniene jeg også.. så på instagram at Martine Lunde også hadde fått seg en sånn. Anonymkode: 7f9d0...02d 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #407 Skrevet 3. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper virkelig Sofie Ryker snart. Maken til oppførsel og høye tanker om seg selv! Og hva er greia med bikinitopp hvor puppene tyter ut? Håper virkelig jeg klarer å oppdra mine jenter til å få bein i nesa og forstå at de ikke trenger å være halvnakne , opperert og ha fillers for å oppnå noe her i verden. Anonymkode: 168ab...9fd Hvorfor i all verden ser du på PH da? For å se nøytrale, kjedelige mennesker som ikke spiller, tar sjanser eller på noen måte som helst underordner seg janteloven. Tenk å ha høye tanker om seg selv da.. Huff og huff! Anonymkode: b031b...9cb 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #408 Skrevet 3. april 2019 15 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Vi vet ikke om Sofie ble mobbet eller hvordan dette skjedde. Synes ikke det er helt greit å ikke tro henne. Mange blir mobbet uten at det fanges opp. Det er dessverre mye mer vanlig enn vi tror😢 Jeg synes det er trist og ikke minst naivt at du tror så godt om absolutt ALLE influencere det skrives om her inne. Anonymkode: 7689f...6cb 15
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #409 Skrevet 3. april 2019 15 timer siden, Jegogduogvito skrev: Hun blir jo relativt godt likt dær inne. Så må jo være noe sjarm. Husk hun er framstilt slik det passer storyen... Om dere hadde møtt henne å visse andre fra denne sesongen i virkeligheten er det ikke sikkert det hadde vert hun som var minst sjarmerende Jeg har møtt henne og hun er mye mindre sjarmerende i virkeligheten. Hun er absolutt ikke godt likt der inne, hvis du ikke har fått det med deg så må nesten være blind. Anonymkode: 7689f...6cb 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #410 Skrevet 3. april 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper at Tea kristine ryker. Thea er eneste jeg har fått litt sansen for der inne (Bettina til nød, men hun røk jo ut..) Anonymkode: 7f9d0...02d Enig i at Thea K skal ryke. Hun, Lea og Andreas er så totalt kjedelige. Anonymkode: b031b...9cb 3
Gjest nicecar Skrevet 3. april 2019 #411 Skrevet 3. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle bruker jo sunsilk shampoo og balsam og Dr greve jo😂 Anonymkode: bc955...bb9 Produktplassering fra produksjonen
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #412 Skrevet 3. april 2019 Er det bare meg eller virker det som om samtlige nærmest mobber Jamilla der inne? Anonymkode: 7689f...6cb 20
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #413 Skrevet 3. april 2019 Sofie virker som en bitch. Anonymkode: 706ea...b66 17
Gjest nicecar Skrevet 3. april 2019 #414 Skrevet 3. april 2019 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg eller virker det som om samtlige nærmest mobber Jamilla der inne? Anonymkode: 7689f...6cb Jeg reagerte på det samme når jeg så dagens episode istad. Uansett hva Jamilla gjør så er det feil, og hun har så attitude hevdes det. Har ikke lagt merke til at hun har så mye mer attitude enn Sofie f.eks. Hun er en løs kanon som kommer med beskyldninger så fort hun har mulighet. Endret 3. april 2019 av nicecar
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #415 Skrevet 3. april 2019 Er Mario rasist? For han behandler Jamilla på akkurat samme måte som han behandlet Zeinab = som møkk! Faen for en motbydelig fyr!! Anonymkode: 7689f...6cb 22
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #416 Skrevet 3. april 2019 Ååå, blir faktisk sur av å se årets sesong. Alle mot 3 personer, og alle bare lasher ut på Jamilla bare fordi hun ikke vil gjøre sånn som Sofie og saueflokken hennes. Anonymkode: 1b4e2...63d 15
Jegogduogvito Skrevet 3. april 2019 #417 Skrevet 3. april 2019 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper virkelig Sofie Ryker snart. Maken til oppførsel og høye tanker om seg selv! Og hva er greia med bikinitopp hvor puppene tyter ut? Håper virkelig jeg klarer å oppdra mine jenter til å få bein i nesa og forstå at de ikke trenger å være halvnakne , opperert og ha fillers for å oppnå noe her i verden. Anonymkode: 168ab...9fd Håper jeg kan oppdra mine jenter til å ikke dømme noen for hvordan de går kledd eller hva de ønsker å gjøre med SIN kropp! Håper de får bein i nesa å gjør det de vil og som er ruktig for dem, å ikke det andre påstår er riktig. Håper også de får høye tanker om seg selv! Endret 3. april 2019 av Jegogduogvito 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #418 Skrevet 3. april 2019 20 minutter siden, Jegogduogvito skrev: Håper jeg kan oppdra mine jenter til å ikke dømme noen for hvordan de går kledd eller hva de ønsker å gjøre med SIN kropp! Håper de får bein i nesa å gjør det de vil og som er ruktig for dem, å ikke det andre påstår er riktig. Håper også de får høye tanker om seg selv! Jeg dømmer de fleste etter hvordan de er kledd 🤷♀️ Kler man seg som en billig tøs som i tillegg fremstår svært enkel, blir man behandlet som en enkel, billig tøs og ikke tatt seriøst. Oppfører man seg som om man er superpen og tror man er bedre enn alle andre, bør man være superpen og bedre enn alle andre. Dessverre er det ganske mange som feiler akkurat der. Skal ikke nevne navn, men de finnes bla på PH og i bloggverdenen.... Anonymkode: 911cd...6f6 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #419 Skrevet 3. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg eller virker det som om samtlige nærmest mobber Jamilla der inne? Anonymkode: 7689f...6cb De er jo direkte ufine mot henne! Kun Robin og Thea som gjør en innsats for at hun skal føle seg velkommen. Utrolig dårlig - synes synd på Jamilla! Spesielt Sofie og Mario oppfører seg helt fryktelig. Trist å se på 😕 Anonymkode: 7f431...200 18
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #420 Skrevet 3. april 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dømmer de fleste etter hvordan de er kledd 🤷♀️ Kler man seg som en billig tøs som i tillegg fremstår svært enkel, blir man behandlet som en enkel, billig tøs og ikke tatt seriøst. Oppfører man seg som om man er superpen og tror man er bedre enn alle andre, bør man være superpen og bedre enn alle andre. Dessverre er det ganske mange som feiler akkurat der. Skal ikke nevne navn, men de finnes bla på PH og i bloggverdenen.... Anonymkode: 911cd...6f6 Fikk litt janteloven vibber av dette. Det finnes en mellomting Anonymkode: 686c7...eb2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå