Gå til innhold

Hvilken type nabo irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Idioter som ikke tar hensyn! Husverten leier ut huset oppe mens vi bor i kjellerleiligheten. Jeg har kranglet på høy musikk 15 ganger siden de flyttet inn i april,å har ringt politiet tre ganger når de ikke roer seg etter jeg har bedt de roe seg. De spiller så høy musikk at jeg får vondt i hodet,mange som hopper så mye i golvet at taklampen ramler ned,de roper og banner høyt så vi hører det helt ned og sønnen min blir redd. Sønnen min får heller ikke sove når de bråker så ekstremt og har så vanvittig høy musikk. Å det er ikke bare i helger de fester men også på hverdager. Så læreren til sønnen min kom å fortalte at han var så trøtt og uopplagt på skolen,da svarer sønnen min at det er fordi de som bor oppe drikker og spiller høy musikk hele natten. Så flaut! Måtte forklare at vi hadde fått noen nye naboer som ikke helt har lært seg å ta hensyn enda.

Samme familie kan også begynne å spille veldig høy musikk klokken 8 om morgenen når det er helg! Det irriterer meg også veldig! Når det først er helg så ønsker både meg og sønnen min å sove lenge.

Anonymkode: b9549...e08

Jeg har klaget på høy musikk*

Anonymkode: b9549...e08

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bump

Anonymkode: 1cacf...577

AnonymBruker
Skrevet

De som røyker!! 

Anonymkode: cb4b3...62e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...