Gå til innhold

Hvilken type nabo irriterer deg mest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De med falske beskyldninger 

Anonymkode: ecb57...515

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naboer som bråker mye, og naboer som klager på den minste lyd fra andre. Ironisk nok kan dette av og til være de samme menneskene... 

Anonymkode: b5a96...776

• Liker 6
Skrevet

Årvåkne naboer som følger med deg uten å egentlig vise at de gjør det. De har en skjult agenda i alt de foretar seg og bruker smiger og overstrømmende ros og later som om de er på din side. 

Det skal en del  livserfaring til å gjennomskue slike.den som gjennomskuer disse må regne med å bli mislikt siden paykopater gjerne har en gigantisk vennekrets.

Men det går helt fint. Har aldri hatt det bedre etter at jeg så uten å la meg påvirke med hva jeg så.

Anonymkode: ecab0...f80

• Liker 2
Skrevet

Bråkenaboer helt klart verst. Forrige leiligheten min siste 6 årene der med en nabo som pratet noe så ekstremt høyt, lo høyt, gjespet høyt, brølte og hoiet på fest hver helg selvsagt. Det var ikke spesielt dårlig isolert for dette var eneste nabo jeg hørte noe av. 

Blokka jeg bor i nå er det så stille og jeg kan endelig slappe av!

Anonymkode: dcaa4...4d6

• Liker 3
Skrevet
14 hours ago, skruf said:

Har to naboer som snekrer, sager og styrer på hvert ledige øyeblikk når de ikke er på jobb. Det er seriøst aldri fred og ro i nabolaget, og jeg holder på å klikke når jeg våkner kl 7 på en søndag av sirkelsag og spikerpistol. Den ene naboen begynte t.o.m med snekring ute 1 juledag (da tror jeg noen sa i fra, for det ble stille etter en halvtime) 

En ting jeg undres over er at de har så mye å snekre og styre på med, de må jo snart bli ferdige med plattinger, uteboder, gjerde, steinlegging osv osv. Husene deres er forholdsvis nye. 

14 hours ago, AnonymBruker said:

Tror vi har samme nabo🤣

Anonymkode: 65cc4...019

De evige oppusserne er verst, ja... jeg forstår ikke en gang hvordan det er teknisk mulig å konstant pusse opp en liten blokkleilighet med borring og saging i timevis hver dag og spesielt på søndager. irriterer meg også over festløvene, men de demper seg gjerne etter et par naboklager. Og det er uansett ikke hver kveld. Og så har man jo innimellom de litt for nyforelskede. Men etter noen uker med ahh, ahh, aaaah, jaaaa!!! til alle døgnets tider går det også som regel over. Vet ikke om de går lei av hverandre eller om noen faktisk tør å klage. 

Anonymkode: dd15a...450

• Liker 4
Skrevet

Tidligere nabo under oss: fest i helgene, pianospilling, musikkanlegg, skriking, synging, høylytt prating til 04.00 i helgene i blant. Så krakelerer ekteskapet, kona & ungene reiser bort hver helg, mannen er hjemme og fester omtrent hver helg. Datteren blir henvist til Bup, også skilles de. Masse andre greier også, rot på fellesområdet. Bråk & støy. Klager du, baksnakker de deg til de andre naboene. Mannen flyttet ut først, deretter ekskona. Aldri vært så glad i hele mitt liv som når den familien flyttet ut! 

Dagens familie: første de gjorde var å isolere taket for å skåne oss for sitt sosiale liv. Nå hører vi ingenting, og har et godt forhold til dem 🙂

Anonymkode: 86bd8...58e

• Liker 5
Skrevet

De som bråker konstant. Som har TVen på så høyt at du hører hva som blir sagt. Hadde en pensjonist under meg før, han var jo hjemme hele dagen og hele natta. Hørte TVen gaule og skrike fra 07:00 - 23:30. GRUSOMT!!!!

Så gikk han bort og ble erstattet med de som tramper når de går, hopper, skriker til hverandre, har mye besøk, borrer i veggen, hamrer, ler, røyker på balkongen, osv osv.

Ble syk av det og måtte flytte. Beste avgjørelsen noen gang!!

Skrevet

Naboer som spiller høy musikk

• Liker 2
Skrevet
  • De som har hunder stående utenfor huset som bjeffer konstant. Kan hele nabolaget høre det inni sine hus så hører dere garantert bjeffingen selv. Har to slike naboer.
  • De som dumper boss og skrot rundtomkring isteder for å bruke en 50-lapp på miljøstasjonen. F.eks gamle hyller og skap, frysebokser o.l. bare dumpet rundt om kring
  • De som hele tiden skal klage på hundebæsj og poster BILDER av bæsjen på nabolag sin fb-side og kjefter og smeller med daglige oppdateringen som garantert ikke endrer på noe.
  • Liker 1
Skrevet

Naboen som parkerer på vår parkeringsplass (på vår tomt) og legger lapp på bilen vår om å flytte bilen. Naboene som «bare skal ta litt grus» fra gruslasset vi har kjøpt. Naboene som bestiller inn ting til hagerenovering og gir oss halve regningen, som er på 100 000kr. 

Anonymkode: 7614a...e0c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

De som har hund som står ute i hundegård og bjeffer hele dagen. Det er neppe særlig hyggelig for hunden heller. 

Skrevet

Naboen sim ikke skjønner at de ikke bor alene på bygda. Bråtebrann og søppelbrenning er ting man bør unngå på byggefelt. Og enda er det så mye søppel igjen at vi har hagen full hver gang det kommer et vindpust.

Anonymkode: 605ab...067

• Liker 1
Skrevet

Masete og nysgjerrige naboer som er på døra ofte og hele tiden skal følge med.

Jeg har også bodd med en hund som bjeffet og ulte hver gang eier forlot huset. Den kunne stå sånn i flere timer om dagen og flere ganger om dagen også. I tillegg var det veldig lytt der. Jeg ble utrolig lei. Så klart er det synd på hunden, men å bli vekket av det og ikke få konsentret seg på grunn av det var slitsomt.

Naboer som bråker generelt er også irriterende. I hvert fall når man skal sove. Ellers på dagen og litt i helgene er greit, men hele tiden er veldig plagsomt.

Anonymkode: f274d...b7c

• Liker 1
Skrevet

Har en nabo som tidvis er så lat at han bestiller ferdigmat hver dag og setter pizzaesker o.l. med matrester rett utenfor døra. I tillegg er det alt mulig annet søppel utenfor. Mange andre naboer synes også det er greit å sperre inngangen og andre fellesområder med bildekk, barnevogner gipsplater og alt annet som de ønsker å sette på utstilling. 

Selv er jeg den som ikke tåler bråk, kjefter og smeller hvis folk for eksempel kaster isopor i pappdunken eller ikke rydder opp etter seg. Så alle er vi nok en irriterende nabo. 

• Liker 2
Skrevet

De som bråker og ikke gidder å ta hensyn. Barnefamilier er de verste... Hvor blir det av oppdragelsen, på både de voksne og barna??

Anonymkode: 06561...7fe

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Naboen som parkerer på vår parkeringsplass (på vår tomt) og legger lapp på bilen vår om å flytte bilen. Naboene som «bare skal ta litt grus» fra gruslasset vi har kjøpt. Naboene som bestiller inn ting til hagerenovering og gir oss halve regningen, som er på 100 000kr. 

Anonymkode: 7614a...e0c

Hva gjør disse naboene når dere henholdsvis forteller at det er deres parkeringsplass, ber om å få grusen tilbake, og ler høyt av hageregningen? 

Anonymkode: dd15a...450

• Liker 12
Skrevet

Dere som blir holdt våkne på nettene pga musikk og nach.  Dere må klage til sameiet/borettslaget.  Det er jo ikke lov til å holde på slik!  Eller si fra selv, vil de ikke skru ned så ring politiet.   

• Liker 1
Skrevet
På 19.1.2019 den 8.18, AnonymBruker skrev:

De som alltid har gardinene trukket for, og som du aldri ser eller hører noe fra.

Anonymkode: 6e5f9...0d8

Er  DET de naboene som irriterer deg mest?  Okeyyyy

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...