Gjest ti10 Skrevet 26. januar 2020 #101 Skrevet 26. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes de fleste naboene mine er ok nå, heldigvis. Vi har bra lydisolering inne i boligene. Jeg bor i et nytt felt hvor det er både rekkehus og blokker. Utenfor rekkehusene er det overbygd tak, så det danner en slags svalgang bortover, og den bærer lyden veldig godt. Nærmeste nabo har ingen døgnrytme. Han kan komme og gå når som helst, og er ofte ute av døra 20 ganger om dagen. Jeg vet dette fordi han øver seg til VM i å slenge igjen døra. Det høres ut som noe sprenges. Den eneste rytmen man kan si at han har er at han hver eeeneste natt går ut 0130, og kommer hjem 0135. Hver jævla natt. Ja, jeg skjønner hva han mest sannsynlig driver med. Utrolig irriterende å bli vekt av dette. Den andre tingen som kan være irriterende er at hele sameiet, med over 100 boliger, har en Facebookgruppe. Det er gjengangerne innom flere ganger i uka og sutrer over banale ting. De burde ikke hatt denne arenaen. For noen år siden ble jeg anklaget der inne for å ha reist på ferie og satt igjen katta mi utendørs. Jeg ble tagget i innlegget. Det kom mange kommentarer om hvor fæl jeg var, og at "enkelte burde ikke hatt dyr". Jeg var ikke på ferie, og det var ikke min katt de hadde sett. Det eskalerer fort når man sitter sånn 😛 Anonymkode: 5431a...ae4 Skjønner det ikke var så hyggelig, men fordelen er at du fikk sett det og tatt tak i det. Uten denne gruppa hadde de sannsynligvis bare spredd rykter om deg bak ryggen din …
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #102 Skrevet 26. januar 2020 Han som bor vegg i vegg med soverommet mitt, og setter på høy musikk fra 22:50 og utover.. Anonymkode: 089c9...fb4 1
N-trønderpia Skrevet 26. januar 2020 #103 Skrevet 26. januar 2020 De som sover om dagen og er oppe og fester hver natt til kl. 4. Tok min hevn noen ganger. Når jeg hørte han gikk og la seg, så bestemte jeg at da skulle jeg "henge opp" mange bilder på veggen. Og de måtte henges opp med spiker. Det var ikke bestandig jeg traff spikeren da. "Bommet" ganske mange ganger. 😂 Gjorde det på rommet rett under hans😂 5
Prøver18 Skrevet 26. januar 2020 #104 Skrevet 26. januar 2020 De som hører så jævlig høyt på tven, spesielt om kvelden. hva faen! 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #105 Skrevet 26. januar 2020 På 19.1.2019 den 8.18, AnonymBruker skrev: De som alltid har gardinene trukket for, og som du aldri ser eller hører noe fra. Anonymkode: 6e5f9...0d8 Hva er galt med det? Ikke alle ønsker kontakt med naboene, og vil bare bo i fred. Hadde ikke mine vært trukket for til enhver tid, kunne hvem som helst sett rett inn i leiligheten, og det orker jeg ikke. Anonymkode: f7e34...ca5 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #106 Skrevet 26. januar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han som bor vegg i vegg med soverommet mitt, og setter på høy musikk fra 22:50 og utover.. Anonymkode: 089c9...fb4 Han skulle vært tvunget til å flytte. For en pikk. Anonymkode: f7e34...ca5 5
te_groupies Skrevet 26. januar 2020 #107 Skrevet 26. januar 2020 (endret) Naboer som driver med mye rus/alkohol og fester er ikke favorittnaboene mine (vet ikke om jeg har det nå). Endret 26. januar 2020 av te_groupies
aazy Skrevet 26. januar 2020 #108 Skrevet 26. januar 2020 Har selv en nabo med hund som bjeffer høyt og lenge flere ganger om dagen. Enten den er ute på verandaen, i hagen, eller innendørs. Verst er det når den skal luftes, da bjeffer den konstant både på vei ut og inn igjen. De svarer med å kjefte på den og rykke i båndet. Stakkar! Andreplassen går til et pensjonistpar som har bedre oversikt over livet mitt enn jeg selv har til tider. Gleder meg til å flytte! 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #109 Skrevet 26. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste her er veldig fine. Men vi har en nabo som blir psykotisk hver gang hun ruser seg. Så da blir det drapstrusler og påfølgende væpna politiaksjoner. Har hatt ti aksjoner siste året. Og det er litt slitsomt. Holder på i flere timer med fullt av ambulanser og politibiler, med skjold og hjelmer og våpen. 12 timer senere er hun hjemme igjen. Fordelen er at vi blir veldig godt kjent med alle andre naboer under disse aksjonene 😂 Anonymkode: 59b4e...183 😀😸😆😀 Anonymkode: 67605...144
Gjest loveli Skrevet 27. januar 2020 #110 Skrevet 27. januar 2020 8 timer siden, Prøver18 skrev: De som hører så jævlig høyt på tven, spesielt om kvelden. hva faen! Enig. Hvorfor!?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #111 Skrevet 27. januar 2020 Alltid bodd i hus, til nå altså. Bor i bygda, (naboene er såpass langt unna at man kan sprade naken i stua uten at noen ser) sier ikke at jeg gjør det, var et eksempel. Såå aldri opplevd noen irriterende naboer😁 alle er hyggelige😊 Anonymkode: 34b22...b08 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #112 Skrevet 27. januar 2020 Å huffameg, hadde en familie ved siden av oss En i skolealder (1-3 klasse et sted vil jeg anta) og en barnehageunge. Vi bor i et stille strøk. Lekeplass i gaten ovenfor, gaten vår er gang og sykkelvei osv. Jeg pleide leke i gatene der og det er stille og trygt. Alltid masse barnefamilier. Men naboungene gikk aldri lengre enn innkjørsla (og pga tomtas layout hadde de ikke hage). På de to årene de bodde der, lekte de bare i innkjørselen. Og med leking mener jeg "sitte rett opp og ned og skråle for full hals" De fikk seg trampoline. Men de hoppet ikke i den, de bare lå på den og HYLTE om kapp i alt fra 15 min - 1 time. Jeg holdt på å bli gal. Jeg jobbet natt i tillegg , og jeg mener ikke at verden skal stoppe for det, men unger med sommerferie som sitter ved husveggen og SKRÅLER daglig er helt på trynet. Anonymkode: 22844...17b
Alex_rude Skrevet 27. januar 2020 #113 Skrevet 27. januar 2020 På 19.1.2019 den 8.18, AnonymBruker skrev: De som alltid har gardinene trukket for, og som du aldri ser eller hører noe fra. Anonymkode: 6e5f9...0d8 Å de er plagsom fordi???🤔
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #114 Skrevet 27. januar 2020 5 minutter siden, Alex_rude skrev: Å de er plagsom fordi???🤔 De virker skumle? Det er et slikt hus i nærheten her, alltid trekt for gardinene, + at de har persienner nede hele tiden. Og rullegardiner på samtlige vindu. Kjeller, loft og to etasjer til. Hva driver de med?? Kanskje de ikke tåler dagslys? Huset ble solgt, men det er likedan enda! Anonymkode: 35e3a...55f 1
aazy Skrevet 27. januar 2020 #115 Skrevet 27. januar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: De virker skumle? Det er et slikt hus i nærheten her, alltid trekt for gardinene, + at de har persienner nede hele tiden. Og rullegardiner på samtlige vindu. Kjeller, loft og to etasjer til. Hva driver de med?? Kanskje de ikke tåler dagslys? Huset ble solgt, men det er likedan enda! Anonymkode: 35e3a...55f Er nok fordi de har erfaring med naboer som overvåker de. Har de fleste gardinene trukket for selv nettopp fordi naboene skal "ha oversikt". Ikke særlig hyggelig å ikke kunne slappe av i godbuksa uten bh om kveldene uten at naboen står der med kikkert og kladdebok 😂 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #116 Skrevet 27. januar 2020 13 minutter siden, aazy skrev: Er nok fordi de har erfaring med naboer som overvåker de. Har de fleste gardinene trukket for selv nettopp fordi naboene skal "ha oversikt". Ikke særlig hyggelig å ikke kunne slappe av i godbuksa uten bh om kveldene uten at naboen står der med kikkert og kladdebok 😂 Det er ingen naboer som har vinduer mot dem, og absolutt alle vinduer? Man ser kun huset fra gata foran og gata bak, på god avstand. Jeg er glad i dagslys og kan derfor ikke skjønne at noen orker å bure seg inne slik, men vi er alle forskjellige! Anonymkode: 35e3a...55f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #117 Skrevet 27. januar 2020 Svigersønnen til naboen, makan til inkompetent idiot skal man lete lenge etter. Anonymkode: b094b...404
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #118 Skrevet 27. januar 2020 De verste naboene er de som irriterer seg over alt naboene sine gjør, uten å si et ord om det før de sprekker. Har en sånn nabo nå. Hunden min har aldri bjeffet noe særlig. Da de nye naboene flyttet inn ble det mer lyd der på dagtid, så hunden min begynte tydeligvis å bjeffe en del mens jeg var på jobb. Dette visste jeg ingenting om, ettersom de forrige naboene alltid skrøt av hvor rolig hunden var når den var alene. Når jeg kommer hjem fra jobb pleier jeg å sette hunden ut i bånd i hagen, sånn at jeg kan lage og spise middag før vi går tur. Plutselig, etter over et halvt år, får jeg en illsint nabo på døren som skjeller meg ut fordi hunden min hadde tisset på gressplenen min, nesten over i hans hage. Han står videre og ramser opp alt det den forferdelige hunden min har gjort siden de flyttet inn. Altså bjeffing og det at den tisser på plenen noen ganger og at den visstnok hadde sett på dem mens de grillet en gang. Hundens bånd gjør at den umulig kan komme seg over i deres hage. i tillegg til alt dette var han møkk lei av at barna mine hadde venner som banket på hos oss (for å invitere barna ut for å leke), og at jeg synger mens jeg støvsuger... Anonymkode: 56d0e...9f0
LittleBabyNothing Skrevet 28. januar 2020 #119 Skrevet 28. januar 2020 (endret) Synes det er koselige med luskere. Naboen i huset jeg bodde i før pleide å se på meg trene og det ble litt ekkelt etter hvert. Liker ikke hasj og tobakk røykinga, festinga og hyling og skriking fra han under meg. Han har damer over hele tiden og de er rusmisbrukere. Den høylytte latterlige sexen de har. Mmmm kjønnssykdommer.. Selv spiller jeg kjempehøy musikk for å bedøve smerten. Ofte på natten for jeg har ikke døgnrytme lenger. Endret 28. januar 2020 av LittleBabyNothing
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2020 #120 Skrevet 28. januar 2020 Idioter som ikke tar hensyn! Husverten leier ut huset oppe mens vi bor i kjellerleiligheten. Jeg har kranglet på høy musikk 15 ganger siden de flyttet inn i april,å har ringt politiet tre ganger når de ikke roer seg etter jeg har bedt de roe seg. De spiller så høy musikk at jeg får vondt i hodet,mange som hopper så mye i golvet at taklampen ramler ned,de roper og banner høyt så vi hører det helt ned og sønnen min blir redd. Sønnen min får heller ikke sove når de bråker så ekstremt og har så vanvittig høy musikk. Å det er ikke bare i helger de fester men også på hverdager. Så læreren til sønnen min kom å fortalte at han var så trøtt og uopplagt på skolen,da svarer sønnen min at det er fordi de som bor oppe drikker og spiller høy musikk hele natten. Så flaut! Måtte forklare at vi hadde fått noen nye naboer som ikke helt har lært seg å ta hensyn enda. Samme familie kan også begynne å spille veldig høy musikk klokken 8 om morgenen når det er helg! Det irriterer meg også veldig! Når det først er helg så ønsker både meg og sønnen min å sove lenge. Anonymkode: b9549...e08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå