Gå til innhold

Hvilken type nabo irriterer deg mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vi bor så har vi mange hyggelige naboer. Bortsett fra familien over oss, en veldig bråkete familie som tramper inne med sko, og støyer alt de greier. 

Har tatt det opp med de to ganger, men da ble det jammen verre. 

Så hvilken type nabo irriterer deg mest? 

Anonymkode: 86bd8...58e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den typen som de i leiligheten under meg med den helvetes lille gneldrebikkja som står og uler, skriker, klynker og bjeffer fra kl. 07-17 HVER JÆVLA DAG mens de er på jobb, og jeg prøver å sove etter nattevakt............

Anonymkode: f9f38...5a8

• Liker 17
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den typen som de i leiligheten under meg med den helvetes lille gneldrebikkja som står og uler, skriker, klynker og bjeffer fra kl. 07-17 HVER JÆVLA DAG mens de er på jobb, og jeg prøver å sove etter nattevakt............

Stakkars hund, jeg håper du har sagt i fra til naboen din? Den lider av separasjonsangst.

• Liker 26
Skrevet
1 minutt siden, FlikkFlakk said:

Stakkars hund, jeg håper du har sagt i fra til naboen din? Den lider av separasjonsangst.

Jeg vet det, og de har liksom "gjort alt riktig" i forhold til å trene hunden på å være alene hjemme, og fulgte i begynnelsen med på hunden på ipad når de var på jobb, og flyttet hunden fra soverommet til stua når jeg var nede og fortalte at hunden bjeffer HELE dagen, rett under soverommet mitt.

Men det virker som de har gitt opp nå... De bablet også noe om at oppdretteren hadde sagt at rasen bare var slik, og var vanskelig å trene til å være hjemme alene.

Det er helt jævlig å høre på, både for dyrets del, og min egen.

• Liker 6
Skrevet

Voksne folk som oppfører seg som 15 åringer som er alene hjemme for første gang og tror at noen kommer å rydder etter dem.

Anonymkode: 35b18...68f

• Liker 5
Skrevet

Naboer som har sex og ikke tar hensyn til at det bor flere i samme bygg. Irriterende å høre madrassen.

Anonymkode: 6f4b9...fce

• Liker 6
Skrevet

Den naboen som hele tiden kommer innom på besøk! Jeg tørr omtrent ikke gå på do på dagtid lengre... Jeg flytter heldigvis snart

Anonymkode: bc5f8...693

• Liker 14
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

De nysgjerrige, som lusker bak gardinet, og følger med på alt og alle, og graver og spør om ting de ikke har noe med.

Skrevet

Det irriterende naboparet med verdens roligste barn, som helt åpenbart tenker at vi er verdens mest håpløse foreldre med en hyperaktiv rabagast i trassalderen. 😳

Anonymkode: 27cbe...a46

• Liker 9
Skrevet

Har bare hyggelige naboer, men én er i overkant hyggelig og kommer for å prate bare jeg viser meg utendørs. Et luksusproblem, men litt irriterende ;).

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her vi bor så har vi mange hyggelige naboer. Bortsett fra familien over oss, en veldig bråkete familie som tramper inne med sko, og støyer alt de greier. 

Har tatt det opp med de to ganger, men da ble det jammen verre. 

Så hvilken type nabo irriterer deg mest? 

Anonymkode: 86bd8...58e

De som tror at ungene deres skal oppdra seg selv.. Samme sorten som ikke bryr seg en døyt om å sikre trampolinen før meldt storm slik at den plutselig er hos nabo1, nabo2, i veibanen osv..

• Liker 1
Skrevet

Gamle kjerringer som står å lusker i vinduet, og bryr seg med alt fra når flagget tas inn og ut, når julelysene henges opp, og om gresset er blitt en cm for langt. 

Anonymkode: 323fd...19e

• Liker 24
Skrevet

Jeg vet det, og de har liksom "gjort alt riktig" i forhold til å trene hunden på å være alene hjemme, og fulgte i begynnelsen med på hunden på ipad når de var på jobb, og flyttet hunden fra soverommet til stua når jeg var nede og fortalte at hunden bjeffer HELE dagen, rett under soverommet mitt.

Men det virker som de har gitt opp nå... De bablet også noe om at oppdretteren hadde sagt at rasen bare var slik, og var vanskelig å trene til å være hjemme alene.

Det er helt jævlig å høre på, både for dyrets del, og min egen.

Har du vurdert å spørre om å prøve å se om den legger seg til ro hos deg slik at du og den får sove?

Anonymkode: 74ea2...f1d

• Liker 14
Skrevet

Høyrøstet, uføretrygdet alkoholiker... Kunne ikke sitte på terrassen om sommeren uten at han hang over gjerdet og ropte til oss, så etter to år valgte vi å flytte.

• Liker 2
Skrevet

De med tre hunder i utegård som grenser mot huset vårt.  De bjeffer jo konstant. Enten flytter de, vi eller jeg blir gal...

Anonymkode: caae7...849

• Liker 7
Skrevet

De som hører på plagsom høy musikk. Det var så irriterende at noen i nabolaget endret wifi navnet sitt til ¨musikken din er plagsom¨ syntes det var innovativ måte å si fra på haha

Anonymkode: d630a...e5c

• Liker 27
Skrevet

Bråk er som regel den største årsaken til "nabokrangel". Vi har ofte veldig forskjellig syn på hva som defineres som "bråk".

Jeg er heldig for jeg har faktisk ingen irriterende naboer. De sier fra hvis de skal ha fest og vi snakker sammen når vi treffes ute. Vi kan godt ta en kaffe utenfor om sommeren, men ingen løper på besøk til hverandre resten av året. Det er i grunnen veldig behagelig.

Jeg er heldig som bor i et stille område med mye voksne mennesker, tror jeg. Det blir nesten sånn at det bare er hyggelig om noen slår til med en fest og litt høy musikk en lørdagskveld.

Skrevet

Den typen med barn.

Anonymkode: 2ce4d...0de

• Liker 4
Skrevet

Har du vurdert å spørre om å prøve å se om den legger seg til ro hos deg slik at du og den får sove?

Anonymkode: 74ea2...f1d

Kan dere slutte å diskutere den hunden... lag en egen tråd 

Anonymkode: 55e97...b9f

• Liker 7
Skrevet

Det må bli dem med null forståelse for andre.

Altså kan det være den som støyer og bråker, men det kan også være den som klager på bråk. Det kan være dem som bryr seg om alt, men det kan også være den som soser rundt og ikke legger merke til noe. Det kan være de med barn, men det kan også være dem uten barn. Det kan være dem som klager på alt, men det kan også være dem som aldri sier noe. 

Det handler vel ofte om personlighet. Og evnen til å sette seg inn i hvorfor ting er som de er.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...