_Malene Skrevet 7. januar 2022 #121 Del Skrevet 7. januar 2022 Hjarte skrev (På 6.1.2022 den 22.23): For min del er det dobbeltmoralen hennes jeg reagerer mest på. Det skal sies at det er fryktelig vanskelig å komme med noen beviser på det jeg har skrevet om under her siden hun for det meste bruker snapchat, og det hun legger ut forsvinner jo etter en stund 😝 Hun har vært flink til å engasjere seg i å melde fra om ulovlig reklame fra klinikker som tilbyr diverse inngrep, og det synes jeg hun skal få ros for. Hun viser også fram hvordan klinikkene reagerer, og snakker gjerne om de som reagerer med å blokke henne, eller nekte å svare skikkelig. Det har vært mye snakk om hvor viktig det er å kunne ta til seg kritikk, men hva gjør Veronica selv når hun får kritikk? Jeg har sett en Veronica som fort virker litt sår, og ikke helt vil ta det til seg. Hun velger fort å latterliggjøre kritikken, og gjøre grimaser. Hun gjorde det senest i dag ved å vise noen snapper hun har fått, og gjør litt grimaser. Hun kommer ikke med noe svar til de snappene. Det er ikke første gangen jeg har sett at hun har tydd til det. Det er greit å ikke være enig i kritikken man får, men når man kritiserer andre for å være dårlig på å ta til seg kritikk så bør man jammen gjøre en bedre jobb med det selv. Hun er også flink til å snakke om å godta seg selv. Være naturlig, og at man er perfekt som man er. I det samme rennet som at hun snakket mye om å la håret bli helgrått, og å være naturlig så lanserte hun ny merch med ordet "naturlig" brodert på. Dette var noe som hun synes er viktig, og snakket en del om at hun ikke brydde seg om hvordan hun ser ut. Det viste seg jo raskt at det kanskje ikke helt stemte, for like etterpå fikk hun kritikk for at hun viste et bilde av at hun fikk frisøren til å farge øyebrynene sine da hun skulle klippe håret. Det var visst ikke helt lett for henne å ta det til seg, og det viser også hvor lite gjennomtenkt hun kan være. Dama frontet seg selv som "naturlig", tjente penger på det gjennom merch, men klarte likevel ikke å se på forhånd at folk kanskje ville reagerer når hun viser at hun farger brynene. 🤔 Nå er det masse reklame inne på snappen hennes, og det er jo interessant å se at hun som skal være motsatsen til de problematiske influenserne vandrer rundt i egen merch uten å merke, og snakke om masse oppussing, bytting av innredning, og innkjøp av nye ting. Noen ganger tenker jeg at hun er egentlig ikke så langt unna å være lik de hun kritiserer. Ofte tenker jeg også at vi nå ser hvor viktig tv-jobben hennes var for kanalen hennes. Det er ikke så mye annet hun har i livet sitt nå enn oppussing, shopping, og hamster. Det blir vel litt variasjon til sommeren igjen når hun kan snakke litt om blomster igjen, men det er stort sett det. Ekspander Mange gode poenger her! 👏👏👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ziljemor Skrevet 7. januar 2022 #122 Del Skrevet 7. januar 2022 Hjarte skrev (På 6.1.2022 den 22.23): For min del er det dobbeltmoralen hennes jeg reagerer mest på. Det skal sies at det er fryktelig vanskelig å komme med noen beviser på det jeg har skrevet om under her siden hun for det meste bruker snapchat, og det hun legger ut forsvinner jo etter en stund 😝 Hun har vært flink til å engasjere seg i å melde fra om ulovlig reklame fra klinikker som tilbyr diverse inngrep, og det synes jeg hun skal få ros for. Hun viser også fram hvordan klinikkene reagerer, og snakker gjerne om de som reagerer med å blokke henne, eller nekte å svare skikkelig. Det har vært mye snakk om hvor viktig det er å kunne ta til seg kritikk, men hva gjør Veronica selv når hun får kritikk? Jeg har sett en Veronica som fort virker litt sår, og ikke helt vil ta det til seg. Hun velger fort å latterliggjøre kritikken, og gjøre grimaser. Hun gjorde det senest i dag ved å vise noen snapper hun har fått, og gjør litt grimaser. Hun kommer ikke med noe svar til de snappene. Det er ikke første gangen jeg har sett at hun har tydd til det. Det er greit å ikke være enig i kritikken man får, men når man kritiserer andre for å være dårlig på å ta til seg kritikk så bør man jammen gjøre en bedre jobb med det selv. Hun er også flink til å snakke om å godta seg selv. Være naturlig, og at man er perfekt som man er. I det samme rennet som at hun snakket mye om å la håret bli helgrått, og å være naturlig så lanserte hun ny merch med ordet "naturlig" brodert på. Dette var noe som hun synes er viktig, og snakket en del om at hun ikke brydde seg om hvordan hun ser ut. Det viste seg jo raskt at det kanskje ikke helt stemte, for like etterpå fikk hun kritikk for at hun viste et bilde av at hun fikk frisøren til å farge øyebrynene sine da hun skulle klippe håret. Det var visst ikke helt lett for henne å ta det til seg, og det viser også hvor lite gjennomtenkt hun kan være. Dama frontet seg selv som "naturlig", tjente penger på det gjennom merch, men klarte likevel ikke å se på forhånd at folk kanskje ville reagerer når hun viser at hun farger brynene. 🤔 Nå er det masse reklame inne på snappen hennes, og det er jo interessant å se at hun som skal være motsatsen til de problematiske influenserne vandrer rundt i egen merch uten å merke, og snakke om masse oppussing, bytting av innredning, og innkjøp av nye ting. Noen ganger tenker jeg at hun er egentlig ikke så langt unna å være lik de hun kritiserer. Ofte tenker jeg også at vi nå ser hvor viktig tv-jobben hennes var for kanalen hennes. Det er ikke så mye annet hun har i livet sitt nå enn oppussing, shopping, og hamster. Det blir vel litt variasjon til sommeren igjen når hun kan snakke litt om blomster igjen, men det er stort sett det. Ekspander Forsåvidt enig i mye her. Men jeg opplever også at hun har inkludert denne dobbeltmoralen noe i sin nye jobb som heltidsinfluencer - hun er stadig åpen om at rollen hennes nå er utfordrende, det er utfordrende å leve av dette som en jobb fordi det kommer nært privatlivet og dermed også nært verdier, holdninger, meninger, etikk og moral som hører til henne som privatperson. Hun er også åpen om at dette er et prøveprosjekt for utforskning av influencer-rollen, i motsetning til om hun hadde annonsert oppstart i en ny jobb som ansatt et eller annet sted. Og denne dobbeltmoralismen er kanskje ikke noe man kommer utenom som en «typisk» influencer? Se bort fra some-profiler som åpenbart har tilknytning til annen type arbeid/profesjon (artister, utøvende kunstnere, forfattere, kokker, helse-/sosialarbeidere type Helsesista eller Psyktdeg, etc), så vil ikke en «typisk» influencer ha annet å bruke i sitt virke enn seg selv og sitt personlige/private liv. Vil det ikke dermed alltid være vanskelig å unngå dobbeltmoral? Som profesjonsutøver/fagarbeider i ulike felt er man bundet av profesjonsetikk og mandat, dersom jobben skal bestå i å inspirere gjennom eget liv, sanke følgere og annonsere for andre, så kreves jo ikke dette. Det kreves dermed heller ikke et reflektert forhold til privat - profesjonell forholdet, da dette foreløpig er lite regulert innen denne bransjen. Jeg liker budskapet hennes, og mener hun er en viktig motvekt til dem som fronter usunne skjønnhetsidealer og skaper mye usikkerhet og dårlige selvbilder hos sine følgere. Som kvinne er hun en viktig rollemodell som faktisk også viser at en viss type utseende (slank, redigert, farget, stadig pyntet på, evig jakt på «ungdommelig skjønnhet») ikke nødvendigvis er det som skal til for å «lykkes». Vi er nok mange kvinner i ulik alder som kjenner eller har kjent på forventninger som skaper negative følelser i oss, det Veronica ønsker er å styrke oss til å ta valg basert på hva vi selv ønsker - ønsker du å farge hår, vipper, bryn så kjør på, ønsker du å kaste BH-en og la det grå håret gro ut så gjør det! Sommeren og festlige høytider skal kunne nytes uten at man trenger stresse med slanking, hold-in undertøy og tildekking fordi man ikke føler seg tynn nok for badetøy, og ingen skal kjenne på dårlig samvittighet rundt mat og måltider (dette er et fokus hos andre livsstils/treningsprofiler også! Fitfocus og Funkygine f eks!). Når det er sagt så ja, mottakelse av kritikk kan hun nok bli bedre på. Eller la være å dele de meldingene hun får dersom hun ikke klarer å la være å reagere negativt på dem. Det er viktige poeng følgere kommer med når det gjelder dobbeltmoralske holdninger, og hun kunne kanskje heller omfavnet tilbakemeldingene og reflektert mer rundt hvorfor følgere reagerer som de gjør. Spørsmålet om hva som egentlig er naturlig f eks. Hvis man skal leve totalt etter dette ville all bruk av sminke og hårprodukter vært utelukket, noe jeg gjetter bare gjelder et fåtall kvinner rundt om i Norge. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. januar 2022 #123 Del Skrevet 13. januar 2022 Hjarte skrev (På 6.1.2022 den 22.23): For min del er det dobbeltmoralen hennes jeg reagerer mest på. Det skal sies at det er fryktelig vanskelig å komme med noen beviser på det jeg har skrevet om under her siden hun for det meste bruker snapchat, og det hun legger ut forsvinner jo etter en stund 😝 Hun har vært flink til å engasjere seg i å melde fra om ulovlig reklame fra klinikker som tilbyr diverse inngrep, og det synes jeg hun skal få ros for. Hun viser også fram hvordan klinikkene reagerer, og snakker gjerne om de som reagerer med å blokke henne, eller nekte å svare skikkelig. Det har vært mye snakk om hvor viktig det er å kunne ta til seg kritikk, men hva gjør Veronica selv når hun får kritikk? Jeg har sett en Veronica som fort virker litt sår, og ikke helt vil ta det til seg. Hun velger fort å latterliggjøre kritikken, og gjøre grimaser. Hun gjorde det senest i dag ved å vise noen snapper hun har fått, og gjør litt grimaser. Hun kommer ikke med noe svar til de snappene. Det er ikke første gangen jeg har sett at hun har tydd til det. Det er greit å ikke være enig i kritikken man får, men når man kritiserer andre for å være dårlig på å ta til seg kritikk så bør man jammen gjøre en bedre jobb med det selv. Hun er også flink til å snakke om å godta seg selv. Være naturlig, og at man er perfekt som man er. I det samme rennet som at hun snakket mye om å la håret bli helgrått, og å være naturlig så lanserte hun ny merch med ordet "naturlig" brodert på. Dette var noe som hun synes er viktig, og snakket en del om at hun ikke brydde seg om hvordan hun ser ut. Det viste seg jo raskt at det kanskje ikke helt stemte, for like etterpå fikk hun kritikk for at hun viste et bilde av at hun fikk frisøren til å farge øyebrynene sine da hun skulle klippe håret. Det var visst ikke helt lett for henne å ta det til seg, og det viser også hvor lite gjennomtenkt hun kan være. Dama frontet seg selv som "naturlig", tjente penger på det gjennom merch, men klarte likevel ikke å se på forhånd at folk kanskje ville reagerer når hun viser at hun farger brynene. 🤔 Nå er det masse reklame inne på snappen hennes, og det er jo interessant å se at hun som skal være motsatsen til de problematiske influenserne vandrer rundt i egen merch uten å merke, og snakke om masse oppussing, bytting av innredning, og innkjøp av nye ting. Noen ganger tenker jeg at hun er egentlig ikke så langt unna å være lik de hun kritiserer. Ofte tenker jeg også at vi nå ser hvor viktig tv-jobben hennes var for kanalen hennes. Det er ikke så mye annet hun har i livet sitt nå enn oppussing, shopping, og hamster. Det blir vel litt variasjon til sommeren igjen når hun kan snakke litt om blomster igjen, men det er stort sett det. Ekspander Enig. Jeg skrev til henne i dag angående en snap hun la ut tidligere, angående ei som hadde blitt veldig syk av corona vaksinen, for hun maser om å ta vaksinen....... Når hun fronter så mye om en vaksine så tenker jeg hun bør snakke om baksiden av medaljen også, for noen blir syke også, NÅR hun velger og legge ut en screenshot av en melding hun fikk. Til svar fra henne var, det var for å vise at det var nyanser ifht vaksinen 🤦♀️ Alle som følger Veronica vet at hun har snakketøyet i orden, og at hun ikke sa et ord om det synes jeg er veldig merkelig. Vi smitter selv om vi er vaksinerte og når hun i dag satt med et smil rundt munnen at hun fulgte retningslinjene og ikke gikk isolasjon pga barnet har corona og kommentarene ramlet inn, viser igjen at hun ikke tar kritikk. Ja reglene er slik, men så ut som godtet seg over det....... Personlig hadde jeg godt i karantene for jeg vet at jeg kan smitte selv om man er vaksinert, man kan tenke selv 🙊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 13. januar 2022 #124 Del Skrevet 13. januar 2022 Sharp75! skrev (På 13.1.2022 den 0.05): Enig. Jeg skrev til henne i dag angående en snap hun la ut tidligere, angående ei som hadde blitt veldig syk av corona vaksinen, for hun maser om å ta vaksinen....... Når hun fronter så mye om en vaksine så tenker jeg hun bør snakke om baksiden av medaljen også, for noen blir syke også, NÅR hun velger og legge ut en screenshot av en melding hun fikk. Til svar fra henne var, det var for å vise at det var nyanser ifht vaksinen 🤦♀️ Alle som følger Veronica vet at hun har snakketøyet i orden, og at hun ikke sa et ord om det synes jeg er veldig merkelig. Vi smitter selv om vi er vaksinerte og når hun i dag satt med et smil rundt munnen at hun fulgte retningslinjene og ikke gikk isolasjon pga barnet har corona og kommentarene ramlet inn, viser igjen at hun ikke tar kritikk. Ja reglene er slik, men så ut som godtet seg over det....... Personlig hadde jeg godt i karantene for jeg vet at jeg kan smitte selv om man er vaksinert, man kan tenke selv 🙊 Ekspander Eg tykte ikkje det virka som om ho godta seg på nokon som helst måte, heller at smilet var litt avvæpnande - som om ho ikkje ville provosere. Du seier det er lov å tenke sjølv, men då lurer eg på korleis du løyser frivillig karantene når det gjeld jobb? Min arbeidsgjevar hadde ikkje betalt meg lønn for dette. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 13. januar 2022 #125 Del Skrevet 13. januar 2022 Rot skrev (På 13.1.2022 den 9.45): Eg tykte ikkje det virka som om ho godta seg på nokon som helst måte, heller at smilet var litt avvæpnande - som om ho ikkje ville provosere. Du seier det er lov å tenke sjølv, men då lurer eg på korleis du løyser frivillig karantene når det gjeld jobb? Min arbeidsgjevar hadde ikkje betalt meg lønn for dette. Ekspander Det var min tolkning, jeg syntes hun satt med det gliset... men vi tolker jo ulikt ifht hva vi tenker om en person. Jeg ser den, at det blir et problem 🙄 må jo ærlig si at når jeg skrev det innlegget ifht det så tenkte jeg ikke på den delen 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 13. januar 2022 #126 Del Skrevet 13. januar 2022 Sharp75! skrev (På 13.1.2022 den 10.01): Det var min tolkning, jeg syntes hun satt med det gliset... men vi tolker jo ulikt ifht hva vi tenker om en person. Jeg ser den, at det blir et problem 🙄 må jo ærlig si at når jeg skrev det innlegget ifht det så tenkte jeg ikke på den delen 🤦♀️ Ekspander Ja, du har heilt rett i at vi tolkar ulikt etter kva vi tenker om personen i utgangspunktet 😊 Eg hadde, som deg, foretrukke å vere i frivillig karantene berre så det er sagt. Samtidig er det ikkje rom for det slik reglane er no. Så eg ville nok ha fulgt dei råda som ligg føre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vår2 Skrevet 13. januar 2022 #127 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) GulleGull skrev (På 6.1.2022 den 9.23): Liker henne som vlogger jeg -hun har ihvertfall ett mer troverdig innhold og en samfunnsnyttig misjon med snappen. Samt at hun leverer kvalitetsinnhold på de samarbeidene hun har -de er mer som reportasjer og morsomme å følge med på og jeg føler ingen «press» på å måtte ha disse tingene hun markedsfører, hun legger ned en real jobb med i formidlingen. Ekspander Jeg synes dette er av verste sort. Reklame innpakket i til tider alvorlige tema. Reklame innpakket i politisk korrekte tena. Det er så lett å gjennomskue. Endret 13. januar 2022 av Vår2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 16. januar 2022 #128 Del Skrevet 16. januar 2022 Hjarte skrev (På 6.1.2022 den 22.23): For min del er det dobbeltmoralen hennes jeg reagerer mest på. Det skal sies at det er fryktelig vanskelig å komme med noen beviser på det jeg har skrevet om under her siden hun for det meste bruker snapchat, og det hun legger ut forsvinner jo etter en stund 😝 Hun har vært flink til å engasjere seg i å melde fra om ulovlig reklame fra klinikker som tilbyr diverse inngrep, og det synes jeg hun skal få ros for. Hun viser også fram hvordan klinikkene reagerer, og snakker gjerne om de som reagerer med å blokke henne, eller nekte å svare skikkelig. Det har vært mye snakk om hvor viktig det er å kunne ta til seg kritikk, men hva gjør Veronica selv når hun får kritikk? Jeg har sett en Veronica som fort virker litt sår, og ikke helt vil ta det til seg. Hun velger fort å latterliggjøre kritikken, og gjøre grimaser. Hun gjorde det senest i dag ved å vise noen snapper hun har fått, og gjør litt grimaser. Hun kommer ikke med noe svar til de snappene. Det er ikke første gangen jeg har sett at hun har tydd til det. Det er greit å ikke være enig i kritikken man får, men når man kritiserer andre for å være dårlig på å ta til seg kritikk så bør man jammen gjøre en bedre jobb med det selv. Hun er også flink til å snakke om å godta seg selv. Være naturlig, og at man er perfekt som man er. I det samme rennet som at hun snakket mye om å la håret bli helgrått, og å være naturlig så lanserte hun ny merch med ordet "naturlig" brodert på. Dette var noe som hun synes er viktig, og snakket en del om at hun ikke brydde seg om hvordan hun ser ut. Det viste seg jo raskt at det kanskje ikke helt stemte, for like etterpå fikk hun kritikk for at hun viste et bilde av at hun fikk frisøren til å farge øyebrynene sine da hun skulle klippe håret. Det var visst ikke helt lett for henne å ta det til seg, og det viser også hvor lite gjennomtenkt hun kan være. Dama frontet seg selv som "naturlig", tjente penger på det gjennom merch, men klarte likevel ikke å se på forhånd at folk kanskje ville reagerer når hun viser at hun farger brynene. 🤔 Nå er det masse reklame inne på snappen hennes, og det er jo interessant å se at hun som skal være motsatsen til de problematiske influenserne vandrer rundt i egen merch uten å merke, og snakke om masse oppussing, bytting av innredning, og innkjøp av nye ting. Noen ganger tenker jeg at hun er egentlig ikke så langt unna å være lik de hun kritiserer. Ofte tenker jeg også at vi nå ser hvor viktig tv-jobben hennes var for kanalen hennes. Det er ikke så mye annet hun har i livet sitt nå enn oppussing, shopping, og hamster. Det blir vel litt variasjon til sommeren igjen når hun kan snakke litt om blomster igjen, men det er stort sett det. Ekspander Dette 👏 Fantastisk !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 16. januar 2022 #129 Del Skrevet 16. januar 2022 (endret) Jeg har fått henne i vrangstrupen. I starten ble jeg facinert over hvordan hun engasjerte seg mot botox, plastikkirurgi. Nå er hun ikke annet enn belærende og masete. Blir alldeles matt av å høre henne belære oss om hamster og covid. Har vi ikke nok om covid om ikke hun skal belære oss med å ta vaksinen. Det har hun ingen rett til å gjøre, det får de faglærte og regjeri gen ta seg av. Angående det å være naturlig, helt flott det, men for et usunt kosthold. Skal vi begynne å belære henne om å slutte å ta sjokolade i kaffen hver dag? Hun er alt annet enn en positiv påvirker hva gjelder hva hun trykker i trynet hver dag. Med det kostholdet, hadde hun aldri klart å komme ned på hennes normale BMI. Nå skal hun samarbeide med en pizzakjede. Skal vi belære henne om at pizza er usunt i lengden? Hun peker med pekefingeren på mye, men alvorlig talt så er det på tide hun ser seg selv i speilet. Endret 16. januar 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 16. januar 2022 #130 Del Skrevet 16. januar 2022 En annen ting er det å være naturlig, kontra det å gå med fett hår og i joggedress hver dag. Hva skjedde med å stelle og pynte seg for å føle seg feminin ? Hun må ha alle de meningene hun bare vil ha, men da må hun akseptere andre har sine meninger. Min mening er stell deg kvinne, få fram kvinnen i deg, butt ut joggedress med en pen bluse og skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. januar 2022 #131 Del Skrevet 16. januar 2022 LysOgVarme skrev (På 16.1.2022 den 9.23): En annen ting er det å være naturlig, kontra det å gå med fett hår og i joggedress hver dag. Hva skjedde med å stelle og pynte seg for å føle seg feminin ? Hun må ha alle de meningene hun bare vil ha, men da må hun akseptere andre har sine meninger. Min mening er stell deg kvinne, få fram kvinnen i deg, butt ut joggedress med en pen bluse og skjørt. Ekspander Må man pynte seg for å være feminin?👀 Og, er man ikke kvinne om man ikke pynter seg med bluse og skjørt?🙄 Altså, skjerp dere. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 16. januar 2022 #132 Del Skrevet 16. januar 2022 Birdo skrev (På 16.1.2022 den 9.32): Må man pynte seg for å være feminin?👀 Og, er man ikke kvinne om man ikke pynter seg med bluse og skjørt?🙄 Altså, skjerp dere. Ekspander Du blir langt mer feminin i en fin pluse kontra en joggedress. Det er min mening så kan du ha din. Hvem hadde en mann kastet et ekstra blikk på? En som hadde nyvasket hår og var velstelt, eller en med fett hår og i joggedress. Men selvfølgelig, helt opp til andre hvordan de vil kle og stelle seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. januar 2022 #133 Del Skrevet 16. januar 2022 LysOgVarme skrev (På 16.1.2022 den 9.37): Du blir langt mer feminin i en fin pluse kontra en joggedress. Det er min mening så kan du ha din. Hvem hadde en mann kastet et ekstra blikk på? En som hadde nyvasket hår og var velstelt, eller en med fett hår og i joggedress. Men selvfølgelig, helt opp til andre hvordan de vil kle og stelle seg. Ekspander Hvem bryr seg om hvilken person en mann hadde sett på? Er det målet her i livet? Nå har Veronica en samboer hun er veldig lykkelig med, som tydeligvis er mer enn tilfreds nok med henne som hun er - så hvorfor skulle hun pynte seg for andre menn? Herregud. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 16. januar 2022 #134 Del Skrevet 16. januar 2022 Birdo skrev (På 16.1.2022 den 9.46): Hvem bryr seg om hvilken person en mann hadde sett på? Er det målet her i livet? Nå har Veronica en samboer hun er veldig lykkelig med, som tydeligvis er mer enn tilfreds nok med henne som hun er - så hvorfor skulle hun pynte seg for andre menn? Ekspander Merkelig om hun har en samboer som ikke foretrekker en kvinne som bytter ut joggedress med noe feminint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. januar 2022 #135 Del Skrevet 16. januar 2022 LysOgVarme skrev (På 16.1.2022 den 8.35): Jeg har fått henne i vrangstrupen. I starten ble jeg facinert over hvordan hun engasjerte seg mot botox, plastikkirurgi. Nå er hun ikke annet enn belærende og masete. Blir alldeles matt av å høre henne belære oss om hamster og covid. Har vi ikke nok om covid om ikke hun skal belære oss med å ta vaksinen. Det har hun ingen rett til å gjøre, det får de faglærte og regjeri gen ta seg av. Angående det å være naturlig, helt flott det, men for et usunt kosthold. Skal vi begynne å belære henne om å slutte å ta sjokolade i kaffen hver dag? Hun er alt annet enn en positiv påvirker hva gjelder hva hun trykker i trynet hver dag. Med det kostholdet, hadde hun aldri klart å komme ned på hennes normale BMI. Nå skal hun samarbeide med en pizzakjede. Skal vi belære henne om at pizza er usunt i lengden? Hun peker med pekefingeren på mye, men alvorlig talt så er det på tide hun ser seg selv i speilet. Ekspander 🙏🙏🙏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 16. januar 2022 #136 Del Skrevet 16. januar 2022 LysOgVarme skrev (På 16.1.2022 den 9.37): Du blir langt mer feminin i en fin pluse kontra en joggedress. Det er min mening så kan du ha din. Hvem hadde en mann kastet et ekstra blikk på? En som hadde nyvasket hår og var velstelt, eller en med fett hår og i joggedress. Men selvfølgelig, helt opp til andre hvordan de vil kle og stelle seg. Ekspander Woooow! Dette ble jo nesten guffent! Skal man vaske håret og stelle seg fordi menn foretrekker det?? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 16. januar 2022 #137 Del Skrevet 16. januar 2022 Marriet skrev (På 16.1.2022 den 10.58): Woooow! Dette ble jo nesten guffent! Skal man vaske håret og stelle seg fordi menn foretrekker det?? Ekspander Tenker du forstod veldig godt hva jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 16. januar 2022 #138 Del Skrevet 16. januar 2022 Hun oppmuntrer folk til å gi faen i vekten. Ikke stress med å gå ned i vekt før juleribba.. Ser hun selv hva hun driver med? Alle vet det ikke er bra med for høy vekt. Det kan føre til diabetes, slitasjeskader og hjerte og kar sykdommer. Iflg yummmummy så er det best å drite i vekta. Spis det du vil. Hennes meninger er riktige, derfor belærer hun oss om det meste. Men hun prater om ting hun virkelig ikke har peiling på. Og denne påvirkningen hun driver med her er skadelig. Det jeg lurer på, hvordan kan hun utnevne seg til en professor som "kan" alt og "vet" alt. Hun kan kritisere alle så mye hun vil, men det hun driver med er vel så farlig som botox i leppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 16. januar 2022 #139 Del Skrevet 16. januar 2022 Godt hun fikk stappa i seg dagens kanelbolle da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 16. januar 2022 #140 Del Skrevet 16. januar 2022 LysOgVarme skrev (På 16.1.2022 den 11.54): Hun oppmuntrer folk til å gi faen i vekten. Ikke stress med å gå ned i vekt før juleribba.. Ser hun selv hva hun driver med? Alle vet det ikke er bra med for høy vekt. Det kan føre til diabetes, slitasjeskader og hjerte og kar sykdommer. Iflg yummmummy så er det best å drite i vekta. Spis det du vil. Hennes meninger er riktige, derfor belærer hun oss om det meste. Men hun prater om ting hun virkelig ikke har peiling på. Og denne påvirkningen hun driver med her er skadelig. Det jeg lurer på, hvordan kan hun utnevne seg til en professor som "kan" alt og "vet" alt. Hun kan kritisere alle så mye hun vil, men det hun driver med er vel så farlig som botox i leppene. Ekspander Det var vel en motvekt til div tabloidoppslag hvor flere hadde reportasjer om hvordan gå ned i x-antall kilo før jul og at det samt summen av annet kropps- og utseendepress at hun har sagt dette. Tror man må se budskapet hennes i en større sammenheng en at hun er ute etter å få følgere til å «drite» i helsa og kun spise kanelboller😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå