Sharp75! Skrevet 22. februar 2022 #381 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Orly skrev (20 timer siden): At det går an, du burde skamme deg! Hva bør jeg skamme meg over?? Er du som har kommentert at jeg "jakter" folk som skriver negativt om influencere? Endret 23. februar 2022 av Sharp75! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. februar 2022 #382 Del Skrevet 22. februar 2022 GulleGull skrev (3 minutter siden): Om du leste innlegget til LysogVarme -så svarte jeg på det vedkommende hadde skrevet😊 Beklager 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 22. februar 2022 #383 Del Skrevet 22. februar 2022 Sharp75! skrev (Akkurat nå): Beklager 🙂 No problemo👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 22. februar 2022 #384 Del Skrevet 22. februar 2022 skruf skrev (48 minutter siden): Bikket over for lenge siden spør du meg, når det t.o.m blir dratt inn hets av Veronica inn i tråder om andre Influencere. Merkelig nok kommenteres det ikke negativt at en annen influencer går i joggedress hele dagen. Gjerne den samme joggedressen flere dager på rad. Men den dama er slank og sminker seg, så sikkert mere appetittlig i vedkommendes øyne, ergo er ikke vrangbrillene på. Håper vel at moderator ikke får med seg dritten som blir skrevet om Veronica når det foregår i andre tråder. Anbefaler å rapportere, både her og i andre tråder. Spekulasjoner om psykisk helse er ikke greit, Sant. Er faktisk bikket for lengst. Det er noe desperat og sykt i det hele. Rapporterer som bare det🙌🏻 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 22. februar 2022 #385 Del Skrevet 22. februar 2022 Har hun sagt at hun nesten er avhold? (Har ikke fått det med meg) Hun drikker alkohol så å si hver helg? + av og til i hverdager. Det er godt dokumentert på snap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 22. februar 2022 #386 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Det som er latterlig og sykt, er hvordan jeg blir angrepet og anklaget for en haug meg ting som ikke er sanne. Det er de samme brukerne som gjør det hver gang. Hvem er sykest da, meg eller dere? Mener dere jeg gjør verre ting enn deres angrep på meg? Ta dere en titt i andre tråder, så finner dere langt verre skriverier. Dere vil nok påstå at det dere gjør er helt normalt, mens det jeg gjør er ikke normalt. Rister bare på huet av dere jeg. Jises ! Endret 23. februar 2022 av LysOgVarme Tilførte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 22. februar 2022 #387 Del Skrevet 22. februar 2022 Sharp75! skrev (2 timer siden): Jeg har jobb i psykiatrien og må oppfordre flere til at de skal kle seg, derfor kommenterer Det er ikke bare i psykiatrien det oppfordres til å kle seg fra morgenen, det gjelder somatisk avdeling også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 22. februar 2022 #388 Del Skrevet 22. februar 2022 (endret) Birdo skrev (11 timer siden): Seriøst, skjerp «dere». Dette begynner faktisk å bikke over fra latterlig til litt sykt. Du mener kanskje du framstår som en friskere person? skruf skrev (11 timer siden): Bikket over for lenge siden spør du meg, når det t.o.m blir dratt inn hets av Veronica inn i tråder om andre Influencere. Merkelig nok kommenteres det ikke negativt at en annen influencer går i joggedress hele dagen. Gjerne den samme joggedressen flere dager på rad. Men den dama er slank og sminker seg, så sikkert mere appetittlig i vedkommendes øyne, ergo er ikke vrangbrillene på. Håper vel at moderator ikke får med seg dritten som blir skrevet om Veronica når det foregår i andre tråder. Anbefaler å rapportere, både her og i andre tråder. Spekulasjoner om psykisk helse er ikke greit, Yummymummy gikk i den samme joggedressen 5 dager på rad. Vemmelig ! Hun satt og luktet på den og sa idag må jeg vaske denne, men brukte den allikevel en dag til. Nå følger ikke jeg mange influensere, derfor kan jeg ikke uttale meg om andres bruk av joggedress. En ting har du helt rett i, YM er svært lite apetittelig, (Merk: Det var dine ord, jeg er enig) jeg skal nok ikke lete lenge for å finne noe mer interessant. Når YM ikke klarer å bytte til noe finere når hun skal i bursdag, da rister jeg på hodet. Ps: Beklager om jeg støtte deg ved å nevne YM et par ganger, i annen tråd. Dette er ikke hets, som du løgnaktig påstår. Du derimot, samt et par andre brukere, driver på med hets, mot meg. Føler du deg bedre etter dine utblåsninger? Birdo skrev (11 timer siden): Seriøst, skjerp «dere». Dette begynner faktisk å bikke over fra latterlig til litt sykt. Hva insinuerer du? At vi er samme person? Det er vi ikke. Den påstanden er latterlig, og noe en moderator vil sjekke opp i, og finner ut ikke er sann. Her er det du som må skjerpe deg 🤣 Endret 23. februar 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 23. februar 2022 #389 Del Skrevet 23. februar 2022 Birdo skrev (10 timer siden): Sant. Er faktisk bikket for lengst. Det er noe desperat og sykt i det hele. Rapporterer som bare det🙌🏻 Er så mye latterlig at jeg ikke gidder engasjere meg engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. februar 2022 #390 Del Skrevet 23. februar 2022 (endret) LysOgVarme skrev (9 timer siden): Du mener kanskje du framstår som en friskere person? Yummymummy gikk i den samme joggedressen 5 dager på rad. Vemmelig ! Hun satt og luktet på den og sa idag må jeg vaske denne, men brukte den allikevel en dag til. Nå følger ikke jeg mange influensere, derfor kan jeg ikke uttale meg om andres bruk av joggedress. En ting har du helt rett i, YM er svært lite apetittelig, (Merk: Det var dine ord, jeg er enig) jeg skal nok ikke lete lenge for å finne noe mer interessant. Når YM ikke klarer å bytte til noe finere når hun skal i bursdag, da rister jeg på hodet. Ps: Beklager om jeg støtte deg ved å nevne YM et par ganger, i annen tråd. Dette er ikke hets, som du løgnaktig påstår. Du derimot, samt et par andre brukere, driver på med hets, mot meg. Føler du deg bedre etter dine utblåsninger? Hva insinuerer du? At vi er samme person? Det er vi ikke. Den påstanden er latterlig, og noe en moderator vil sjekke opp i, og finner ut ikke er sann. Her er det du som må skjerpe deg 🤣 Jeg synes IKKE Veronica er lite appetittlig, det har jeg aldri skrevet. Jeg skrev at i dine øyne så er andre influencere mere appetittlig. Det betyr ikke at jeg synes det. Jobb litt med leseforståelse din, og fjern avsky-brillene dine, så unngår du å tilegne andre meninger de ikke har eller har gitt uttrykk for. Det skinner veldig godt igjennom at du synes Veronica er lite appetittlig (for å ta frem teskjeen; jeg synes ikke det, men du har bekreftet at du gjør det) i ditt tilsvar til meg Hvordan vet du egentlig at Veronica går i morgenkåpe og joggedress hele dagen? Hun snapper ikke sammenhengende fra hun står opp til hun legger seg sånn som Stine Knutsen, så med mindre du er naboen som glor gjennom vinduet så kan du umulig vite det (Stine Knutsen gikk forøverig i samme rosa joggedress mange dager på rad før hun sniffet på den og sa den trengte en vask🙃) Er det pga hun ikke er syltynn og bruker 2 timer hver morgen på sminke som gjør at du synes hun er lite appetittlig? Hun dusjer og steller seg hver dag, elsker å bade i badekar, elsker hudpleie og gjør regelmessig det. Så ser ikke helt hvorfor du har den store avskyen bare pga hun går i morgenkåpe til litt utpå formiddagen i sitt eget hjem når hun jobber hjemmefra. Såvidt jeg har sett så kler hun på seg når hun drar ut. Mange fine klær har hun også, i allefall hva jeg har sett på Tise-kontoen hennes. Etter to år med corona og hjemmekontor så tror jeg det er mange som har gått med loungeklær i egne hjem. Salg av komfortable klær har eksplodert de siste årene, ikke uten grunn. Skjønner ikke helt hvorfor du følger noen som tydeligvis gjør deg kvalm, hvilken tilfredsstillelse gir det deg? Og hvordan har jeg hetset deg? Ved å ikke være enig med deg eller ved å rapportere deg når du bryter forumregler, driver brukerdebatt eller kommer med spekulasjoner og påstander? Endret 23. februar 2022 av skruf 11 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. februar 2022 #391 Del Skrevet 23. februar 2022 LysOgVarme skrev (På 21.2.2022 den 12.59): . Rakk å lese hva du skrev før du feiget ut og slettet det, men velger å ikke gjengi det 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 24. februar 2022 #392 Del Skrevet 24. februar 2022 (endret) Sharp75! skrev (På 2/22/2022 den 21.04): Hvorfor skal ikke jeg få si min mening? Skroll forbi det da, ikke verre enn det, du MÅ ikke kommentere, man kan fint overse visst det er latterlig eller sykt. Jeg har jobb i psykiatrien og må oppfordre flere til at de skal kle seg, derfor kommenterer jeg angående det! Måtte du ta "dere" for du er i tvil om vi er samme person? 🤦♀️ Jeg kan si en ting, jeg støtter Mr Christian når han henger ut folk, for han gjør det på en annen måte enn Veronica gjør, selv om han strekker den for langt. Og jeg liker MrChristian. Så der er jeg og LysOgVarme helt uenige. Så der kan vi legge den ballen død!! Sjekk ut dette 🙄 altså ikke bra for psyken. Og jeg aldri skrevet noe sted at Veronica har problemer med psyken! https://khrono.no/hjemmekontor-i-pysjen-det-bor-du-revurdere-ifolge-ny-studie/547389 Støtter du det han driver med nå? Plukker ut tilfeldige fra tv2 sitt kommentarfelt, tar bilde av hva disse personene skriver, og poster de som underholdning, med full navn på, sin snap? Nå har han nettop hengt ut en person brukt person bildet hans på FB, og latterliggjør personen. Jeg tror ikke han skjønner alvorligheten i det han gjør nå. Endret 24. februar 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 24. februar 2022 #393 Del Skrevet 24. februar 2022 LysOgVarme skrev (18 minutter siden): Støtter du det han driver med nå? Plukker ut tilfeldige fra tv2 sitt kommentarfelt, tar bilde av hva disse personene skriver, og poster de som underholdning, med full navn på, sin snap? Nå har han nettop hengt ut en person brukt person bildet hans på FB, og latterliggjør personen. Jeg tror ikke han skjønner alvorligheten i det han gjør nå. Nei, den delen støtter jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 24. februar 2022 #394 Del Skrevet 24. februar 2022 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Nei, den delen støtter jeg Vi er alle forskjellige, tenker og føler forskjellig. Vi har alle rett til å ha våre egne meninger. Nå ble jeg så nysgjerrig på hva du tenkte om dette, så jeg måtte spørre deg. Min mening er nå går han alt for langt. Han kan faktisk få straff for det han driver med. Forstår han slev hva konsekvensene kan bli ut av dette, spør jeg meg selv om. Men dette er en tråd om Yummymummy, så skal ikke avspore mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 24. februar 2022 #395 Del Skrevet 24. februar 2022 LysOgVarme skrev (55 minutter siden): Vi er alle forskjellige, tenker og føler forskjellig. Vi har alle rett til å ha våre egne meninger. Nå ble jeg så nysgjerrig på hva du tenkte om dette, så jeg måtte spørre deg. Min mening er nå går han alt for langt. Han kan faktisk få straff for det han driver med. Forstår han slev hva konsekvensene kan bli ut av dette, spør jeg meg selv om. Men dette er en tråd om Yummymummy, så skal ikke avspore mer. Forstår godt at du lurer. Men støtter det ikke. Og han drar det altfor laaaaaangt. Sånn ferdig 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. februar 2022 #396 Del Skrevet 24. februar 2022 Hvorfor tar dere dette her?😂 Hvorfor ikke inne på tråden om han det gjelder? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolltussa Skrevet 25. februar 2022 #397 Del Skrevet 25. februar 2022 Gleder med til å høre mer om det nye prosjektet hennes. Det ser virkelig ut som hun klarer å leve bra med influencer ting 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elfy Skrevet 25. februar 2022 #398 Del Skrevet 25. februar 2022 (endret) Har fulgt Veronica flere år på tv-skjermen da hun jobbet i tv og litt på snap når jeg er der inne, og synes hun er et friskt pust- og hun har alltid vært slik. Hun er seg selv på godt og vondt og heldigvis for det. Heldigvis kan man bare være uten at man alltid må bevise noe. Designerklær eller morgenkåpe- livet er til for å leves- ikke for å måtte passe inn. Endret 26. februar 2022 av Elfy 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 6. mars 2022 #399 Del Skrevet 6. mars 2022 (endret) Refererer til hva som ble skrevet tidligere i tråden av en bruker. 'Jeg heier på YummyMummy som henger ut følgere, det må de tåle, det har hun lov til da det kommer varsel opp at meldingen kan bli delt.' Rister på hodet av dette. Ja det står hun kan dele. Men står det hun har lov å latterliggjøre, legge opp til debatt om personen ? DET er nemlig det YummyMummy gjør, som igjen vitner om hva som bor i henne og hvilken person hun er. På tide hun retter pekefingeren mot seg selv, istedenfor alle andre, for dette er ondsinnet hevn til de som gir henne kritikk. Det er også en hersketeknikk hun bruker til å fortelle følgere, ikke kritiser meg for da svarer jeg med å mobbe deg på mine kanaler. #Nei til å henge ut følgere #Nei til mobbing fra Stavanger influensere # Nok er nok #På tide å gi beskjed # Nei til hersketeknikk #Nei til å tjene penger på mobbing Endret 6. mars 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 6. mars 2022 #400 Del Skrevet 6. mars 2022 (endret) Angående studentboksen som hun tidligere har solgt, og nå forbereder nytt salg av. Innholdet er absolutt ikke verdt 549 kr. Salget burde bli stanset, da en blir lurt for hva en betaler, ikke stemmer overens med innholdet. Det har vært snakk om disse babyboksene en annen influenser selger, der blir du også lurt trill rundt. Det må bli ulovlig å selge noe som ikke samsvarer med verdi. Dette tenker jeg er en sak forbrukertilsynet må varsles om. Innholdet i forrige studentboks var: Veggkalender, notatbok, 10 stk kort med gode budskap, retro pennal i tre med 12 fargeblyanter, blyantspisser, linjal og viskelær, "kul" blyant med blomsterfrø, statement klistremerker. ( Jadda voksne folk ønsker å kjøpe klistremerker) Denne studentboksen annonserte hun passet til både barn, ung og voksen. Selv stusser jeg over den skal være passende for både barn og voksne, men det viser jo hvor tåpelig innholdet er. 🤣 En annen ting som må påpekes, YummyMummy synes med dette det er ok å lure folk for å selv tjene penger. Endret 6. mars 2022 av LysOgVarme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå