Gå til innhold

YummyMummy

Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Gjest LysOgVarme

Ser hun får ganske så mye kritikk om dagen. Det blir jo bare mer og mer av det også. Igår hang hun ut enda en person på instastory, som ikke var helt fornøyd med klesstilen. Helt klart er det nå flere som begynner og få nok og har fått henne i vrangstrupen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LysOgVarme

Jeg bryr meg ikke om utseende uttalte Yummymummy igår. Hvorfor la hun igår på seg ansiktsmaske? Hvorfor har hun idag stelt seg på håret før hun gikk ut? Svært lite troverdig, men hva gjør hun ikke i kampen for sin naturlig kanal. 

Selv spør jeg meg selv hvordan ei voksen dame kan være så likegyldig ovenfor seg selv. Det normale er å ønske å se velstelt ut. Men ok, la hun forfalle. Hun ser ustelt og sliten ut der hun går hjemme i morgenkåpe til langt på dag. Hun framstår som ei sliten kjerring som ikke orker stelle seg, før hun må ut av døren. 

Denne dama er ikke troverdig. Hun er også ekstremt utkrøpen. Falsk og uærlig. 

Da hun var alene på hytta, sa hun at hun var så og si avhold fra alkohol. Kremt, du er ikke så og si avhold når du drikker flere enheter alkohol og attpåtil sitter alene., Hun drakk også hele  4 dager på rad, mutters alene.  Når venninnen kom, vanket det atter ei flaske vin på henne/de. Cider hadde hun også, så ble nok mer enn den vinflasken den juvelen. Hun bevitnet det hele på snap 😂  Helgen før hun var alene på hytten, kom s******* på besøk med en flaske vin, og da var det vin i 2 glass, så jeg på snap.. Har hun glemt hun filmet besøket på vei inn med ei flaske hvitvin i hånden? 

Slutt og lyg på deg noe du ikke er Yummymummy. 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (19 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke om utseende uttalte Yummymummy igår. Hvorfor la hun igår på seg ansiktsmaske? Hvorfor har hun idag stelt seg på håret før hun gikk ut? Svært lite troverdig, men hva gjør hun ikke i kampen for å være sin naturlig kanal. 

Selv spør jeg meg selv hvordan ei voksen dame kan være så likegyldig ovenfor seg selv. Det normale er å ønske å se velstelt ut. Men ok, la hun forfalle. Hun ser ustelt og sliten ut der hun går hjemme i morgenkåpe til langt på dag. Hun framstår som ei sliten kjerring som ikke orker stelle seg, før hun må ut av døren. 

Da hun var alene på hytta, sa hun at hun var så og si avhold fra alkohol. Kremt, du er ikke så og si avhold når du drikker flere enheter alkohol i eget selskap, og det attpåtil i 4 dager på rad. Npr venninnen kom stod var det atter ei flaske vin på bordet. Hun bevitnet det hele på snap 😂  Helgen før hun var alene på hytten, kom s******* på besøk meg en flaske vin,  og der satt de og drakk vin. Har hun glemt hun filmet besøket på vei inn med ei flaske hvitvin i hånden.

Så man pga man er i mot bruk av Botox og fillers så er man lite troverdig pga man tar ansiktsmaske og børster håret sitt??? 

I ene avsnittet ditt så kritiserer du henne for å ta ansiktsmaske og børste håret, i neste avsnitt så kritiserer du henne pga hun går i morgenkåpe og ikke steller seg. Bestem deg da. 

Uansett hva hun gjør og ikke gjør så kritiserer du det. 

Veronica har aldri påstått at hun er helt avholds fra alkohol, men at hun har et lavt forbruk. Og å ta seg noen glass vin på hytta er noe som er veldig vanlig i de norske hjem, og ikke noe som er kritikkverdig. Som sagt; hun har aldri hevdet å være avholdsmenneske. Har fulgt henne lenge, og hun har et lavt inntak av alkohol. De fleste helger går det i Pepsi-max, så at hun skeier ut med litt vin på hytta ser jeg virkelig ikke problemet med. Hun var attpåtil alene uten barna. Ei flaske hvitvin delt på to er ca 2,5 glass på hver. Synes du det er mye, at to damer deler ei falske vin på hytta uten barna? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (26 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke om utseende uttalte Yummymummy igår. Hvorfor la hun igår på seg ansiktsmaske? Hvorfor har hun idag stelt seg på håret før hun gikk ut? Svært lite troverdig, men hva gjør hun ikke i kampen for å være sin naturlig kanal. 

Men altså, dette er jo bare hverdagslige rutiner. Jeg er og slik som tenker slik, bryr meg ikke om hva andre mener om mitt utseende. Men jeg tar jo vare på meg selv. Jeg har hygienen på plass, vasker meg morgen og kveld, tar ansiktsmaske 2-3 ganger i uken. Jeg kammer håret for å unngå floker. 

Det er forskjell på å ivare ta normal hygiene enn å bruke falsk hår, farge håret, sminke vekk rynker og mørke ringer osv.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (På 15.2.2022 den 11.26):

Ser hun får ganske så mye kritikk om dagen. Det blir jo bare mer og mer av det også. Igår hang hun ut enda en person på instastory, som ikke var helt fornøyd med klesstilen. Helt klart er det nå flere som begynner og få nok og har fått henne i vrangstrupen. 

Hva har andre egentlig med å legge seg opp i hennes private klesstil så lenge hun ikke reklamerer for det? Helt innafor å komme med kritikk til de klærne hun reklamerer for, sånn som de joggedressene til 1200kr, men ikke hva hun velger å ha på seg i sitt eget hjem, i sin egen hverdag. 

Velger man å skrive dritt til andre mennesker så får man også være såpass tøff i trynet at man står for det man har skrevet og får tåle at det blir vist frem. Hets mot andre er aldri greit, er du med på leken så får du tåle steken 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LysOgVarme skrev (11 timer siden):

Jeg bryr meg ikke om utseende uttalte Yummymummy igår. Hvorfor la hun igår på seg ansiktsmaske? Hvorfor har hun idag stelt seg på håret før hun gikk ut? Svært lite troverdig, men hva gjør hun ikke i kampen for sin naturlig kanal. 

Da hun var alene på hytta, sa hun at hun var så og si avhold fra alkohol. Kremt, du er ikke så og si avhold når du drikker flere enheter alkohol og attpåtil sitter alene., Hun drakk også hele  4 dager på rad, mutters alene.  Når venninnen kom, vanket det atter ei flaske vin på henne/de. Cider hadde hun også, så ble nok mer enn den vinflasken den juvelen. Hun bevitnet det hele på snap 😂  Helgen før hun var alene på hytten, kom s******* på besøk med en flaske vin, og da var det vin i 2 glass, så jeg på snap.. Har hun glemt hun filmet besøket på vei inn med ei flaske hvitvin i hånden? 

Å gå i morgenkåpe til langt ut på dagen er iallefall ikke et godt forbilde. Man bør faktisk oppmuntres til å kle seg om man tenker på de som sliter psykisk f.eks. ❤ det bør jo hun vite at det er mange som sliter. Av og til i morgenkåpe/pysj ja , men så ofte 🙄🙄

Ifht alkoholinntak så synes ikke jeg hun drikker lite til å være nesten avhold. Hun drikker ganske ofte og jeg er nesten avhold 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Sharp75! skrev (13 timer siden):

Å gå i morgenkåpe til langt ut på dagen er iallefall ikke et godt forbilde. Man bør faktisk oppmuntres til å kle seg om man tenker på de som sliter psykisk f.eks. ❤ det bør jo hun vite at det er mange som sliter. Av og til i morgenkåpe/pysj ja , men så ofte 🙄🙄

Ifht alkoholinntak så synes ikke jeg hun drikker lite til å være nesten avhold. Hun drikker ganske ofte og jeg er nesten avhold 🙄

Det med 'jeg er så og si avhold' er bare tull, noe hun vil skrøyte på seg. Det å gå ustelt og i morgenkåpe til langt på dag er ikke godt for psyken. Er en innlagt på sykehus, så oppfordres vi der til å stelle oss tidlig. Det er det en grunn til. Hun framstår likeholden til alt, helt til hun må ut av døra. Men hun kler seg i kosedress ofte når hun skal ut også . Hvorfor hun er så likeholden, har jeg ikke skjønt enda. Latskap? Sliter litt med psyken? Noe er det, for aldri har jeg opplevd et menneske så likegyldig til eget utseende.

Hadde mannen min gått i pyjamasbuksen til langt ut på dag, (de ukene han er hjemme, og ikke ute på jobb) hadde jeg tatt en samtale med han da jeg hadde blitt bekymret. 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (17 timer siden):

Seriøst? Om man bare er hjemme , er det helt ok å gå i morgenkåpe altså, måte på hva man skal kritisere 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (4 timer siden):

Det med 'jeg er så og si avhold' er bare tull, noe hun vil skrøyte på seg. Det å gå ustelt og i morgenkåpe til langt på dag er ikke godt for psyken. Er en innlagt på sykehus, så oppfordres vi der til å stelle oss tidlig. Det er det en grunn til. Hun framstår likeholden til alt, helt til hun må ut av døra. Men hun kler seg i kosedress ofte når hun skal ut også . Hvorfor hun er så likeholden, har jeg ikke skjønt enda. Latskap? Sliter litt med psyken? Noe er det, for aldri har jeg opplevd et menneske så likegyldig til eget utseende.

Hadde mannen min gått i pyjamasbuksen til langt ut på dag, (de ukene han er hjemme, og ikke ute på jobb) hadde jeg tatt en samtale med han da jeg hadde blitt bekymret. 

Hun er vel den siste jeg forbinder med latskap, men om mennesket vil gå med morgenkåpe hjemme så betyr vel ikke det at noen sliter med psyken😅 Men om det hjelper deg noe med bekymringen så rer hun i hvertfall opp sengen hver dag og har en utrolig ryddig bolig til en hver tid, følger barna på fritidsaktiviteter og lager middag -så for min del veier det opp morgenkåpe noen ganger mens en går hjemme😊

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Seriøst? Om man bare er hjemme , er det helt ok å gå i morgenkåpe altså, måte på hva man skal kritisere 

Seriøst ja. Ellers hadde jeg ikke skrevet det. Når man gjør det hele tiden så er ikke det et godt forbilde mener jeg. Visst er det dager jeg går hele dagen i morgenkåpe/pysj, men mer unntak enn en regel. 

Tror faktisk jeg kjenner igjen navnet ditt 😂 ser du, jeg kan kritisere influencere jeg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (8 timer siden):

Sharp75! skrev (21 timer siden):

Seriøst, skjerp «dere». Dette begynner faktisk å bikke over fra latterlig til litt sykt. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (3 minutter siden):

Seriøst, skjerp «dere». Dette begynner faktisk å bikke over fra latterlig til litt sykt. 

Bikket over for lenge siden spør du meg, når det t.o.m blir dratt inn hets av Veronica inn i tråder om andre Influencere. 

Merkelig nok kommenteres det ikke negativt at en annen influencer går i joggedress hele dagen. Gjerne den samme joggedressen flere dager på rad. Men den dama er slank og sminker seg, så sikkert mere appetittlig i vedkommendes øyne, ergo er ikke vrangbrillene på. Håper vel at moderator ikke får med seg dritten som blir skrevet om Veronica når det foregår i andre tråder.

Anbefaler å rapportere, både her og i andre tråder. Spekulasjoner om psykisk helse er ikke greit, 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (28 minutter siden):

Hvorfor skal ikke jeg få si min mening? Skroll forbi det da, ikke verre enn det, du MÅ ikke kommentere, man kan fint overse visst det er latterlig eller sykt. Jeg har jobb i psykiatrien og må oppfordre flere til at de skal kle seg, derfor kommenterer jeg angående det! 

Måtte du ta "dere" for du er i tvil om vi er samme person? 🤦‍♀️

Jeg kan si en ting, jeg støtter Mr Christian når han henger ut folk, for han gjør det på en annen måte enn Veronica gjør, selv om han strekker den for langt. Og jeg liker MrChristian. Så der er jeg og LysOgVarme helt uenige. Så der kan vi legge den ballen død!! 

Sjekk ut dette 🙄 altså ikke bra for psyken. Og jeg aldri skrevet noe sted at Veronica har problemer med psyken! 

https://khrono.no/hjemmekontor-i-pysjen-det-bor-du-revurdere-ifolge-ny-studie/547389

Endret av Sharp75!
La til en setning og link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (7 minutter siden):

Bikket over for lenge siden spør du meg, når det t.o.m blir dratt inn hets av Veronica inn i tråder om andre Influencere. 

Merkelig nok kommenteres det ikke negativt at en annen influencer går i joggedress hele dagen. Gjerne den samme joggedressen flere dager på rad. Men den dama er slank og sminker seg, så sikkert mere appetittlig i vedkommendes øyne, ergo er ikke vrangbrillene på. Håper vel at moderator ikke får med seg dritten som blir skrevet om Veronica når det foregår i andre tråder.

Anbefaler å rapportere, både her og i andre tråder. Spekulasjoner om psykisk helse er ikke greit, 

Jeg har ikke spekulert om psykisk helse eller skrevet noe om joggedress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
GulleGull skrev (4 timer siden):

Hun er vel den siste jeg forbinder med latskap, men om mennesket vil gå med morgenkåpe hjemme så betyr vel ikke det at noen sliter med psyken😅 Men om det hjelper deg noe med bekymringen så rer hun i hvertfall opp sengen hver dag og har en utrolig ryddig bolig til en hver tid, følger barna på fritidsaktiviteter og lager middag -så for min del veier det opp morgenkåpe noen ganger mens en går hjemme😊

Hvor har man skrevet at hun sliter med psyken fordi hun går i morgenkåpe?? Ikke gjør det til noe, det ikke er 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Seriøst ja. Ellers hadde jeg ikke skrevet det. Når man gjør det hele tiden så er ikke det et godt forbilde mener jeg. Visst er det dager jeg går hele dagen i morgenkåpe/pysj, men mer unntak enn en regel. 

Tror faktisk jeg kjenner igjen navnet ditt 😂 ser du, jeg kan kritisere influencere jeg også! 

At det går an, du burde skamme deg!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (43 minutter siden):

Helt enig 👏

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (17 minutter siden):

Hvor har man skrevet at hun sliter med psyken fordi hun går i morgenkåpe?? Ikke gjør det til noe, det ikke er 🙄

Om du leste innlegget til LysogVarme -så svarte jeg på det vedkommende hadde skrevet😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...