AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1601 Del Skrevet 25. januar 2019 7 minutter siden, Servicetekniker skrev: anonyme profiler.. Så da irriterer alle på kg deg? 😛 Anonymkode: f9b4d...d7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 25. januar 2019 #1602 Del Skrevet 25. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle innlegg trenger ikke å være like lange som en jobbsøknadAnonymkode: f9b4d...d7d Helt riktig det, men ulempen med enlinjere er at de ofte blir stående i løse lufta uten sammenheng. Er de direkte svar på det siterte innlegget, er de et apropos til det, eller kanskje et mer generelt synspunkt i tilknytning til tråden? Noen velvalgte ord før/etter vil gjøre livet til leserne lettere og hindre misforståelser. Og så virker det ikke fullt så umodent som å skrive bare halve linjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1603 Del Skrevet 25. januar 2019 Telletråder og hoppetaujenta-tråden Anonymkode: 7d740...c62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1604 Del Skrevet 25. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Telletråder og hoppetaujenta-tråden Anonymkode: 7d740...c62 @Hoppetaujenta er jo bare hyggelig? Anonymkode: f9b4d...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1605 Del Skrevet 25. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: @Hoppetaujenta er jo bare hyggelig? Anonymkode: f9b4d...d7d Ingen som har sagt noe annet. Det som irriterer er dere som tagger henne over alt. Anonymkode: a9637...776 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1606 Del Skrevet 25. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen som har sagt noe annet. Det som irriterer er dere som tagger henne over alt. Anonymkode: a9637...776 Når noen blir nevnt slik som ditt innlegg så er det greit at personen får vite det. Lite poeng i å nevne en bruker hvis brukeren ikke vet om det og dermed ikke får sett det. Har forøvrig aldri sett henne bli tagget så. Anonymkode: f9b4d...d7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. januar 2019 #1607 Del Skrevet 25. januar 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så da irriterer alle på kg deg? 😛 Anonymkode: f9b4d...d7d Ikke alle bruker AB konstant, jeg bruker kanskje på 1% av innleggene seg skriver. Og kun hvis jeg er redd for å bli gjenkjent. Fatter ikke hvorfor folk bruker det når de diskuterer helt trivielle ting. Ser ikke poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1608 Del Skrevet 25. januar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Hoppetaujenta er jo bare hyggelig? Anonymkode: f9b4d...d7d Hva r poenget m den sykt irriterende tråden «hvor er hoppetaujenta nå»? Merkelig og selvopptatt tråd 🙈 Anonymkode: 7d740...c62 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1609 Del Skrevet 25. januar 2019 10 minutter siden, Peonjenta skrev: Ikke alle bruker AB konstant, jeg bruker kanskje på 1% av innleggene seg skriver. Og kun hvis jeg er redd for å bli gjenkjent. Fatter ikke hvorfor folk bruker det når de diskuterer helt trivielle ting. Ser ikke poenget. Når man får ting man har sagt slengt mot seg i andre tråder så er det ikke noe kjekt å poste som ab, vi er alle anonyme uansett så om noen poster som ab burde ikke plage deg så lenge de er hyggelige 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva r poenget m den sykt irriterende tråden «hvor er hoppetaujenta nå»? Merkelig og selvopptatt tråd 🙈 Anonymkode: 7d740...c62 Hva er poenget med å sutre over ting man ikke er interessert i? Du har sikkert bedre ting å fore Anonymkode: f9b4d...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. januar 2019 #1610 Del Skrevet 25. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man får ting man har sagt slengt mot seg i andre tråder så er det ikke noe kjekt å poste som ab, vi er alle anonyme uansett så om noen poster som ab burde ikke plage deg så lenge de er hyggelige Hva er poenget med å sutre over ting man ikke er interessert i? Du har sikkert bedre ting å fore Anonymkode: f9b4d...d7d Det er slitsomt for i noen tråder er det nesten bare AB. Ikke lett å skille hopen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1611 Del Skrevet 25. januar 2019 1 minutt siden, Peonjenta skrev: Det er slitsomt for i noen tråder er det nesten bare AB. Ikke lett å skille hopen. Da får folk begynn å oppføre seg slik at man ikke trenger funksjonen Anonymkode: f9b4d...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1612 Del Skrevet 25. januar 2019 På 22.1.2019 den 17.30, AnonymBruker skrev: Men når alle sier? Anonymkode: f9b4d...d7d Faktisk så ser jeg aldri noen på KG si at de har dysleksi. Anonymkode: bab5f...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. januar 2019 #1613 Del Skrevet 25. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva r poenget m den sykt irriterende tråden «hvor er hoppetaujenta nå»? Merkelig og selvopptatt tråd 🙈 Anonymkode: 7d740...c62 Men det er ikke hun som opprettet tråden. Og den ligger under sosial prat&humor. Skravling, fjas og fjolling er greia. Og ganske avslappende blant alle andre "seriøse" tråder som stort sett er krangel og drittslenging. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1614 Del Skrevet 25. januar 2019 Jeg kan finne på å irritere meg over når HI får svar fra en bruker, og så poster ti andre brukere nøyaktig det samme svaret på løpende bånd. Det holder å plusse det innlegget du er enig i, man trenger ikke skrive ørten innlegg med akkurat samme innhold. Anonymkode: 80e31...bf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1615 Del Skrevet 25. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan finne på å irritere meg over når HI får svar fra en bruker, og så poster ti andre brukere nøyaktig det samme svaret på løpende bånd. Det holder å plusse det innlegget du er enig i, man trenger ikke skrive ørten innlegg med akkurat samme innhold. Anonymkode: 80e31...bf3 Jeg tror mange bare fisker etter likes når man holder på slik. Anonymkode: f9b4d...d7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1616 Del Skrevet 25. januar 2019 De som kommer med onelinere i diverse tråder bare for å få noen likes uten å faktisk bidra Anonymkode: f9b4d...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1617 Del Skrevet 25. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror mange bare fisker etter likes når man holder på slik. Anonymkode: f9b4d...d7d Men mange svarer som AB, så jeg er ikke helt overbevist, selv om det kan gjelde for noen. Anonymkode: 80e31...bf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1618 Del Skrevet 25. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De som kaller seg for "gamling" når de ikke er middelaldrende engang 🤦♀️ Anonymkode: f9b4d...d7d Akkurat det er nok bare for tull, til 18-20 åringer Anonymkode: a6853...82a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #1619 Del Skrevet 25. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det er nok bare for tull, til 18-20 åringer Anonymkode: a6853...82a Jeg mener de i 30 åra som kaller seg for gamling, det er bare provoserende.. Anonymkode: f9b4d...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. januar 2019 #1620 Del Skrevet 25. januar 2019 8 hours ago, Peonjenta said: Det er slitsomt for i noen tråder er det nesten bare AB. Ikke lett å skille hopen. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå