Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

På 15.1.2019 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Hatet overfor visse grupper i samfunnet! Fy faen i helvete så mørkt!

Anonymkode: e22bb...b27

Enig, men dette er dessverre et problem på sosiale medier 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukere som legger alle under kam, alle menn er like ille liksom, noen folk asså :murvegg:

Anonymkode: f9b4d...d7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som klager over barna sine her. Gjør vondt i hjertet å lese. Spesielt når det gjelder stebarn. Eksempel Stemødre som "ikke fordra stedatteren" men holder sammen i familien likevel fordi hun er forelsket i faren. Tenk at slike onde mennesker finnes...

Anonymkode: d7f71...285

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner som klager over barna sine her. Gjør vondt i hjertet å lese. Spesielt når det gjelder stebarn. Eksempel Stemødre som "ikke fordra stedatteren" men holder sammen i familien likevel fordi hun er forelsket i faren. Tenk at slike onde mennesker finnes...

Anonymkode: d7f71...285

Enig.

Anonymkode: f9b4d...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg slettet og tilsvar til dette da det bryter med denne regelen. 

* Brukerdebatt eller persondebatt. Brukerdebatt er det å diskutere en bruker eller på andre måter legge opp til debatt rundt andre brukere på forumet. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden, og vi tillater heller ikke kallenavn på barn. Les mer her om regelen. 

Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mennene på Kvinneguiden som er utvist, men hele tiden kommer med nye brukere på Kvinneguiden. 

Anonymkode: a9637...776

Er nok mange damer med som gjør det.

Anonymkode: f9b4d...d7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, AnonymBruker said:

Alle de forbanna psykoen som skal ha alle barn abortert og mener menn ALDRI har et ansvar for sin egen jævla penis eller unge!

Anonymkode: 0c236...9be

Dette skjønte jeg ikke.

Anonymkode: 4573d...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som kritiserer andre for ting de selv gjør

Hyklerne på kåge

Anonymkode: f9b4d...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene som skryter hemningsløs av seg selv i kritikken av bloggere. De er mye bedre trent, bedre motesans, tynnere, har et mye mer hektisk liv,er  mer miljøbeviste, sminkeeksperter, fotoeksperter, treningsekspert osv osv.. Hvem bryr seg om at du mener du kler deg bedre en pilotfrue, er mer miljøbevist en fotballfrue, bedre med sminke en Anne-brith. Trådene er om bloggere og kjendiser, man trenger ikke hevde seg selv for å kritisere andre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, morhjertegod skrev:

Damene som skryter hemningsløs av seg selv i kritikken av bloggere. De er mye bedre trent, bedre motesans, tynnere, har et mye mer hektisk liv,er  mer miljøbeviste, sminkeeksperter, fotoeksperter, treningsekspert osv osv.. Hvem bryr seg om at du mener du kler deg bedre en pilotfrue, er mer miljøbevist en fotballfrue, bedre med sminke en Anne-brith. Trådene er om bloggere og kjendiser, man trenger ikke hevde seg selv for å kritisere andre.

Det er latterlig å sitte og se  på all kritikken mot bloggere og kjendiser. De skyter mot bloggere som deler bilder på av barna sine på bloggene deres, og mener det er straffbart, de oppmuntrer hverandre til å sende bekymringsmelding til barnevernet fordi hun ifølge kritikerne på rampelyset har eksponert sine barn. Når Anne forteller om dette på sin blogg mener de at hun er dramaqueen. De kritiserer utseendet til Helene Drage når hun våger å vise kroppen sin, og når Helene Drage sier hun er komfortabel i egen kropp mener kritikerne at hun har usunt kroppspress. I tiden da Helene Drage tok slankeoperasjonen sin ble hun dømt nord og ned for at hun var tøff nok til å søke hjelp. 

Hvis en blogger eller kjendis er åpen om at de har psykiske problemer mener dommerne på rampelyset at de holder på med selvdiagnostisering. De som bor 24/7 inne på rampelyset har alt for lite fritid, og de burde seriøst skaffe seg et liv. 

 

 

Anonymkode: cdfec...d29

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som må tolke innlegg/kommentarer i værste mening av typen:

»ikke blås dette opp til et stort problem»

«Forstår ikke hvorfor du irriterer deg over dette»

»du virker som et dårlig menneske som ikke takler at....»

 

Av og til skriver man innlegg fordi man er interessert i andres mening om et gitt tema, ikke fordi ting er et stort problem.

 

and while we are at it: folk som tolker ting helt bokstavelig

Anonymkode: d10ed...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sterke meninger folk skal ha om ufarlige ting. F. Eks om folk velger å ha på merkeklær på barn da er de snobber som oppdrar barnet til å være en dritt å er bare forferdelige foreldre. Dette er bare et eksempel. Kan gjelde hva som helst. Eksponering også, selv om jeg også frastår fra å vise mine barn på Internett så ser jeg ikke på andre foreldre som forferdelige av den grunn hvis de velger å ikke gjøre som jeg. Jeg mener, jeg kan godt uttale meg på hvorfor jeg ikke liker det. Men kunne ikke falle meg inn å gå så langt som å fortelle foreldre at de er usmaklige og forferdelige av små meningsofrskjeller som avviker mine egne. 

Endret av Monabe87
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2019 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Rampelys og krangling på moderering. Jeg vet det bare er å ikke klikke seg inn der, men det er som et bilkræsj. Man må bare se. 

Så trasig liv man må ha når man bruker så mye tid på å lese blogger og engasjerer seg så til de grader. 

Anonymkode: 4fa4b...bd3

Er mer trasig at en skal fortelle andre at deres prioriterer er trasige. Vitner om en forståsegpåer og bedreviter.

Anonymkode: 48e4d...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan mange på kropp og helseforumet angriper folk som forteller om sitt liv med sin diagnose, og påstår at vedkommende umulig kan ha den. Som om de skulle være i stand til å vurdere det bedre enn de som har utredet personen. 

Anonymkode: 2e7ea...fc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mer trasig at en skal fortelle andre at deres prioriterer er trasige. Vitner om en forståsegpåer og bedreviter.

Anonymkode: 48e4d...49b

Stay #krenka

Når man bruker mange timer av livet sitt på å lese om og kommentere ANDRE sitt liv, så kan ikke ens eget være så mye tess. 

Anonymkode: 4fa4b...bd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan mange på kropp og helseforumet angriper folk som forteller om sitt liv med sin diagnose, og påstår at vedkommende umulig kan ha den. Som om de skulle være i stand til å vurdere det bedre enn de som har utredet personen. 

Anonymkode: 2e7ea...fc3

Og så har vi alle hobby-psykologene her på Kvinneguiden, men som egentlig ikke har peiling på hva de snakker om. Null relevant utdannelse (eller arbeidserfaring) som for eksempel psykolog, eller innenfor helsetjenesten.      

Men likevel innbiller disse hobby-psykolgene seg at de klarer å stille 100 % korrekte psykiske diagnoser hele tiden, bare på bakgrunn av en enkelt kommentar som noen andre har skrevet. Forteller noen for eksempel om en hendelse som de nylig har opplevd med en kollega eller noe, så kommer det "han eller hun har helt GARANTERT både autisme, asbergers, angst / deprimert eller borderline!  Alle dagnosene kommer som perler på en snor. 

Anonymkode: 8d51d...904

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så har vi alle hobby-psykologene her på Kvinneguiden, men som egentlig ikke har peiling på hva de snakker om. Null relevant utdannelse (eller arbeidserfaring) som for eksempel psykolog, eller innenfor helsetjenesten.      

Men likevel innbiller disse hobby-psykolgene seg at de klarer å stille 100 % korrekte psykiske diagnoser hele tiden, bare på bakgrunn av en enkelt kommentar som noen andre har skrevet. Forteller noen for eksempel om en hendelse som de nylig har opplevd med en kollega eller noe, så kommer det "han eller hun har helt GARANTERT både autisme, asbergers, angst / deprimert eller borderline!  Alle dagnosene kommer som perler på en snor. 

Anonymkode: 8d51d...904

Ja det er dumt det også, men jeg vil påstå det er hakket verre å faktisk motsi en diagnose som en person har fått etter utredning av fagpersonell. 

Alle vet jo at hobbypsykologene er nettopp det. Hobbypsykologer. Å motsi en faktisk lege/psykolog som kjenner pasienten langt bedre enn et innlegg på et forum, det er svært bedrevitende. 

Det blir noe annet å komme med forslag til eventuelle diagnoser fordi en selv har erfaring med diagnosen og kjenner seg igjen. 

Anonymkode: 2e7ea...fc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle trådene om men som spør om hvordan de kan få presset dama til analsex.

Anonymkode: a9637...776

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle trådene om men som spør om hvordan de kan få presset dama til analsex.

Anonymkode: a9637...776

Hvor?

Anonymkode: f9b4d...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...