Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Lurven skrev (2 minutter siden):

Har ikke jeg fått med meg.

Har gått meg kuk forbi som vi sier her på forumet

Er på Frøkentusenfryden ( @Frøkenfryden )

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven skrev (15 minutter siden):

Har ikke jeg fått med meg.

Har gått meg kuk forbi som vi sier her på forumet

Ja, det går litt rundt og rundt:) Tror det ordet sikkert er brukt en millioner ganger her på kg:laugh:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (Akkurat nå):

Ja, det går litt rundt og rundt:) Tror det ordet sikkert er brukt en millioner ganger her på kg:laugh:

Da mister det litt av magien sin

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 minutt siden):

Da mister det litt av magien sin

Neida. Kuk er kuk ✌🏻🍆

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Neida. Kuk er kuk ✌🏻🍆

❤️‍🔥

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Neida. Kuk er kuk ✌🏻🍆

I kano. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (3 timer siden):

Er du en av de 10 % kvinnene som går etter 90 prosenten av menna kanskje 

 

Lurven skrev (21 minutter siden):

Du er godt voksen ja, som vi sier her på forumet 

Det var da voldsomt så opphengt du var i meg.

Påstandene dine er forøvrig begge feil. Foreslår vi holder oss til trådens tema nå, og ikke meg.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (36 minutter siden):

 

Det var da voldsomt så opphengt du var i meg.

Påstandene dine er forøvrig begge feil. Foreslår vi holder oss til trådens tema nå, og ikke meg.

Han spøker :P du er på sosial prat tross alt 😅

Endret av Cid
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (1 time siden):

 

Det var da voldsomt så opphengt du var i meg.

Påstandene dine er forøvrig begge feil. Foreslår vi holder oss til trådens tema nå, og ikke meg.

Får aldri nok av deg frøken lamarr

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (44 minutter siden):

Får aldri nok av deg frøken lamarr

😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som svarer på noe helt annet enn det TS spør om 🙄

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (10 minutter siden):

Folk som svarer på noe helt annet enn det TS spør om 🙄

Kg i et nøtteskall. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle matsnobbene her inne. F.eks den tråden om hun som ble invitert på makaroni og kjøttdeig på påskeaften, hvor mange som ikke hadde kommet en gang! Greit det ikke er så spennende mat, men det er da selskapet som er viktigst! Og for min del, heller makaroni og kjøttdeig enn lammelår, for jeg liker ikke lam. Blir kvalm bare av lukta.

Her blir det takeaway sushi eller hjemmelaget lasagne, neppe bra nok for matsnobbene det heller, godt de ikke skal på besøk til meg 😂 Lager nemlig ikke pastaplatene selv, de er sånne livsfarlige uuuuuultraprosseserte greier! Huff og fy! 😂

Jeg liker både fin, fancy gourmetmat og enkel mat jeg, hadde aldri droppet å besøke min egen bror pga at maten ikke hadde vært fancy nok. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Alle matsnobbene her inne. F.eks den tråden om hun som ble invitert på makaroni og kjøttdeig på påskeaften, hvor mange som ikke hadde kommet en gang! Greit det ikke er så spennende mat, men det er da selskapet som er viktigst! Og for min del, heller makaroni og kjøttdeig enn lammelår, for jeg liker ikke lam. Blir kvalm bare av lukta.

Her blir det takeaway sushi eller hjemmelaget lasagne, neppe bra nok for matsnobbene det heller, godt de ikke skal på besøk til meg 😂 Lager nemlig ikke pastaplatene selv, de er sånne livsfarlige uuuuuultraprosseserte greier! Huff og fy! 😂

Jeg liker både fin, fancy gourmetmat og enkel mat jeg, hadde aldri droppet å besøke min egen bror pga at maten ikke hadde vært fancy nok. 

:klappe::klappe:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Alle matsnobbene her inne. F.eks den tråden om hun som ble invitert på makaroni og kjøttdeig på påskeaften, hvor mange som ikke hadde kommet en gang! Greit det ikke er så spennende mat, men det er da selskapet som er viktigst! Og for min del, heller makaroni og kjøttdeig enn lammelår, for jeg liker ikke lam. Blir kvalm bare av lukta.

Her blir det takeaway sushi eller hjemmelaget lasagne, neppe bra nok for matsnobbene det heller, godt de ikke skal på besøk til meg 😂 Lager nemlig ikke pastaplatene selv, de er sånne livsfarlige uuuuuultraprosseserte greier! Huff og fy! 😂

Jeg liker både fin, fancy gourmetmat og enkel mat jeg, hadde aldri droppet å besøke min egen bror pga at maten ikke hadde vært fancy nok. 

Enig! Det er så strengt! Går andre veien også, for eksempel kritikk i frokosttråd, beskjed om at fancy frokostmat betyr ræva liv og er bare skryt😂 Oki, så jeg lager meg god frokost før jeg legger meg i et hjørne og gråter ut dagen liksom? 🤣

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (24 minutter siden):

Enig! Det er så strengt! Går andre veien også, for eksempel kritikk i frokosttråd, beskjed om at fancy frokostmat betyr ræva liv og er bare skryt😂 Oki, så jeg lager meg god frokost før jeg legger meg i et hjørne og gråter ut dagen liksom? 🤣

Ja, det er også irriterende. Jeg leser i den tråden, men legger aldri ut noe. Syns frokostene dine ser så gode ut, blir sulten hver gang, hehe :spise: Gir deg laiks for bildene dine da. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (36 minutter siden):

Ja, det er også irriterende. Jeg leser i den tråden, men legger aldri ut noe. Syns frokostene dine ser så gode ut, blir sulten hver gang, hehe :spise: Gir deg laiks for bildene dine da. 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (10 timer siden):

Ja, det er også irriterende. Jeg leser i den tråden, men legger aldri ut noe. Syns frokostene dine ser så gode ut, blir sulten hver gang, hehe :spise: Gir deg laiks for bildene dine da. 

Åå, takk, så hyggelig sagt (og gjort) av deg:rodmer: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosttråd-ødeleggerne, kan de ikke gå og leke i påsketrafikken eller noe:raven:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/28/2024 at 4:13 PM, jukkapalme said:

Alle matsnobbene her inne. F.eks den tråden om hun som ble invitert på makaroni og kjøttdeig på påskeaften, hvor mange som ikke hadde kommet en gang! Greit det ikke er så spennende mat, men det er da selskapet som er viktigst! Og for min del, heller makaroni og kjøttdeig enn lammelår, for jeg liker ikke lam. Blir kvalm bare av lukta.

Her blir det takeaway sushi eller hjemmelaget lasagne, neppe bra nok for matsnobbene det heller, godt de ikke skal på besøk til meg 😂 Lager nemlig ikke pastaplatene selv, de er sånne livsfarlige uuuuuultraprosseserte greier! Huff og fy! 😂

Jeg liker både fin, fancy gourmetmat og enkel mat jeg, hadde aldri droppet å besøke min egen bror pga at maten ikke hadde vært fancy nok. 

Har en slektning som alltid lager fancy mat når han har middagsbesøk. Men siden det er så fancy så ender han med å stresse enormt og ender opp som svært irritabel.  Tror det hadde blitt bedre om han lagde mindre krevende middagsretter slik at han klarte å slappe av.  

Enig med deg i at det er selskapet som teller. Ikke alle er flinke kokker og  synes det er bedre at folk lager noe de er komfortable med å  lage enn at de stresser enormt med  middagen.  Ikke noe gøy når folk blir kjeftet på. 

Endret av SVK
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...