Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Irak skrev (2 minutter siden):

Det kommer litt an på synes jeg. Kommer jeg over tråder der de klarer å få ts til å tenke at de er et dårlig menneske, fordi de har gjort noe galt så er jeg ikke enig. Konflikter trenger ikke nødvendigvis være negativt. Det kan og være positivt så lenge man er saklig og holder tunga rett i munn 😀.

Ingen mennesker har rett til å trakassere andre uten samtykke for å føle seg bedre selv. Det er mobbing og bølling og det er kjempe stygt!!!!!!

Hva folk blir krenka av det er en annen sak. 

Personangrep er faktisk ikke greit om det er på nett aldri så mye tenker jeg om det.

Lov å være uenig med meg 😀

Jeg blander meg ikke i krangler på nett lenger, ender bare opp med advarsel da. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg blander meg ikke i krangler på nett lenger, ender bare opp med advarsel da. 

Det har ikke jeg fått heldigvis. 

Jeg krangler ikke. Jeg setter på plass 😆.

Litt sånn...hør nå her .....

Gjør det ikke hele tiden. Bare hvis det er ille.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 minutter siden):

Det har ikke jeg fått heldigvis. 

Jeg krangler ikke. Jeg setter på plass 😆.

Litt sånn...hør nå her .....

Gjør det ikke hele tiden. Bare hvis det er ille.

Det går for det samme egentlig, det hele blir avsporing som blir ryddet og skjer det mange nok ganger så blir man utestengt. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Det går for det samme egentlig, det hele blir avsporing som blir ryddet og skjer det mange nok ganger så blir man utestengt. 

Så hvis jeg skriver saklig til noen som går til personangrep så risikerer jeg å bli utestengt?

Så det du sier er egentlig at man får ikke lov å være et medmenneske eller gi støtte da eller?

De har jo lov å skjerpe seg mener jeg. 

Da får jeg begynne å rapportere istedet da når det går faktisk utover menneskerettigheter. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Så hvis jeg skriver saklig til noen som går til personangrep så risikerer jeg å bli utestengt?

Så det du sier er egentlig at man får ikke lov å være et medmenneske eller gi støtte da eller?

De har jo lov å skjerpe seg mener jeg. 

Da får jeg begynne å rapportere istedet da når det går faktisk utover menneskerettigheter. 

Er gale ja, er så mange ganger jeg får lyst til å svare på ufine innlegg men jeg må ta meg i nakken og motstå fristelsen. Det klarte jeg ikke å gjøre før og det resulterte i flere utestengelser de første par årene, dumt det er sånn. Jeg synes at når noen skriver noe stygt så burde det være lov å sette dem på plass, men istedenfor så risikerer man å få advarsel 🤦‍♂️ 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Er gale ja, er så mange ganger jeg får lyst til å svare på ufine innlegg men jeg må ta meg i nakken og motstå fristelsen. Det klarte jeg ikke å gjøre før og det resulterte i flere utestengelser de første par årene, dumt det er sånn. Jeg synes at når noen skriver noe stygt så burde det være lov å sette dem på plass, men istedenfor så risikerer man å få advarsel 🤦‍♂️ 

Da tror jeg de er blitt litt slappere i strikken, for inne i seksualtrådene er det banning og mye stygt innimellom. 

Virker som når det kommer til feks sex så går empatien ut. Går jo an å være empatisk overfor andre selv om man ikke sympatiserer med dem tenker jeg. 

Takk for advarselen 🥰

Setter pris på det 🥰

Endret av Irak
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irak skrev (29 minutter siden):

Da tror jeg de er blitt litt slappere i strikken, for inne i seksualtrådene er det banning og mye stygt innimellom. 

Virker som når det kommer til feks sex så går empatien ut. Går jo an å være empatisk overfor andre selv om man ikke sympatiserer med dem tenker jeg. 

Takk for advarselen 🥰

Setter pris på det 🥰

Man må ofte være litt slapp i strikken for å få sex

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Man må ofte være litt slapp i strikken for å få sex

Ja det er mottoet: Slapp i strikken. Stiv i.., host… tirsdag:ninja:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Ja det er mottoet: Slapp i strikken. Stiv i.., host… tirsdag:ninja:

Merker at det har sklidd ut mye I det siste

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
StinkySocks skrev (7 minutter siden):

Jeg får veldig ofte bad gateway, når jeg forsøker å klikke på tråder her inne. 

Cassidy Tvillingene får akkurat det samme, og vi synes at det er skikkelig frustrerende.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (8 minutter siden):

Jeg får veldig ofte bad gateway, når jeg forsøker å klikke på tråder her inne. 

Cassidy Tvillingene får akkurat det samme, og vi synes at det er skikkelig frustrerende.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinkySocks skrev (20 minutter siden):

Jeg får veldig ofte bad gateway, når jeg forsøker å klikke på tråder her inne. 

Samme :sur:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva irriterer meg? Jo, de som skriver typ "jeg spiser aldri mye godt. Kanskje to biter mørk sukkerfri 70% sjokolade hver lørdag, det holder det" Oppfatter folk med slike utsagn som litt nedlatende pluss at jeg har litt problemer med å tro ordentlig på dem. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Cid skrev (3 timer siden):

Brukere som avsporer tråder slik at de må stenges…

Hakket verre; De som sporer av med vilje for å få tråden stengt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MarianneE skrev (1 time siden):

Hakket verre; De som sporer av med vilje for å få tråden stengt.

De må være troll da 😒

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må være egemonts muligheter til å slette innleggene dine som ikke passer i den henseende å få deg som bruker fremstilt slik de selv ønsker å fremstille deg som bruker.. det overgår egentlig alt som heter woke og opphavsrett..de kaller journalforfalskningen sin for redaksjonsansvar..må vi alle ha egne kanaler for å unngå mediabedriftenes kriminalitet ? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tråder som "ser du ned på personer som har kort hår/ bruker caps/ er overvektig/ tar danskebåten/ har barn/ har ikke barn...

Folk flest gir flatt faen i hva andre gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...