Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

14 hours ago, forfatterina said:

 

Hei igjen, @SVK

Jeg tenkte å svare deg litt bedre på kommentaren din, men visste ikke helt hva jeg skulle skrive, så jeg måtte tenke litt over saken. Først og fremst så vil jeg gi deg en klem. :klem: Det er virkelig ikke noe hyggelig å bli angrepet, og når man så går tilbake og sjekker svar man eventuelt har fått på et innlegg man har skrevet, og oppdager at angriperne har fått masse støtte i form av likes, så føler man seg bare liten. Jeg klarer å se den siden av saken.

Selv så bryr jeg meg ikke så mye om mine "motstandere" får masse likes, såkalt "støtte". Hvis jeg skal være ærlig, så blir jeg kanskje mer misunnelig(?) enn såret av det. Jeg husker at en bruker her inne på forumet et sted skrøt av hvor mange likes h*n hadde fått på det ene innlegget sitt, og jeg ble bare sittende og lure på hvordan jeg skulle "narre" folk til å gi meg like mange likes. ;)  hehe, var litt grønn av misunnelse da, det må jeg innrømme, men prøver ellers å ikke ta meg nær av sånt.

 

Hvis du klarer å se på disse likes`ene som noe fargerikt, som noe som lyser opp en kommentar, så prøv på det.

 

Jeg har selv blitt angrepet, og det er ekkelt og råttent gjort. Men veldig ofte så glemmer jeg å sjekke om vedkommende som har gått etter meg personlig, har fått mange likes. Noenganger så henger jeg meg selvfølgelig litt oppi at noen tullinger får likes på kommentarer som rett og slett ikke gir mening i det hele tatt. Så jeg gjetter på at mange bare gir likes uten mål eller mening bak, deres likes betyr jo søren meg ingenting?!? Men jeg forstår deg veldig, veldig godt, og folk glemmer å følge den regelen som står under kommentarboksen, - "...unngå brukerangrep..." og så videre.

 

Jeg anstrenger meg etter beste evne å følge de få setningene selv som står under her, men jeg kommer så klart til å forsvare meg så godt jeg kan hvis noen er urettferdige mot meg. Og kanskje jeg sender noen små stikk eller sleivspark her og der, det kan jeg like godt innrømme at jeg sikkert vil gjøre. Men det er altså disse få setningene jeg stort sett prøver å følge.

 

Sender deg mange, mange gode klemmer på din vei :klem: :klem:  :klem:  Fortsett å delta! Heier på deg! :smilyblomst:  

 

Tusen takk! :hug: :blomst:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/8/2017 at 8:40 PM, Guest Winza said:

Er det ting du er lei av på kg? For eksempel type tråder man ser, visse holdninger eller ting generelt på kg du er lei av?

 

Regler:

 

  • Forumets generelle retningslinjer skal følges.
  • Alle innlegg skal kunne knyttes til en form for irritasjon, enten din egen eller andres.
  • Respekter andres syn og meninger. Ikke alle finner det samme irriterende.
  • Kardemommeloven er et fint utgangspunkt. Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill!
  • Har du ikke noe fornuftig å si, la være å poste.
  • Rapporter innlegg som bryter med reglene. Ikke svar, da blir du bare en del av problemet.

 

Tråder om utroskap og at alle må dumpe alle hele tiden.

Tråder som startes om et spesifikt tema og folk som drar inn helt andre ting og dømmer i vei uten å ha lest tråden til ts engang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GENERALISERING - Er så mye av det her!:bond:

Og jeg bruker altfor mye tid på å svare på det, fordi at jeg blir så provosert, av mye av det😅:Gjesp:

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffalayla

At det finnes så mange brukere som faller for all den åpenbare trollingen som foregår her inne.. 

Endret av Raffalayla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blå knapp skrev (10 minutter siden):

GENERALISERING - Er så mye av det her!:bond:

Og jeg bruker altfor mye tid på å svare på det, fordi at jeg blir så provosert, av mye av det😅:Gjesp:

Ja.. slitsomt😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som ikke takler at andre har andre meninger enn dem selv og serverer sarkastiske og spydige svar tilbake. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Normal fokeskikk ser ut som er helt glemt av enkelte. 

Ellers, troll som ødelegger med idiotiske tråder og ellers folk som ødelegger tråder med å være ekle, slemme og rett og slett dumme. Mye dumhet om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (18 minutter siden):

Normal fokeskikk ser ut som er helt glemt av enkelte. 

Ellers, troll som ødelegger med idiotiske tråder og ellers folk som ødelegger tråder med å være ekle, slemme og rett og slett dumme. Mye dumhet om dagen. 

Ja helt enig.

Det er hele underforum jeg bare holder meg helt unna.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (27 minutter siden):

Ja helt enig.

Det er hele underforum jeg bare holder meg helt unna.

Jeg også. Tror ikke jeg gidder å være andre steder enn sosial prat. Telletråder er også ok. 

Blir så irritert av alle å lese det idiotene sier 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (40 minutter siden):

Jeg også. Tror ikke jeg gidder å være andre steder enn sosial prat. Telletråder er også ok. 

Blir så irritert av alle å lese det idiotene sier 🤣

Ja samme her.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina

Brukere som legger ord i munnen på deg og brukere som misforstår med vilje. 😠

Endret av Athena Catalina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena Catalina skrev (8 minutter siden):

Brukere som legger ord i munnen på deg og brukere som misforstår med vilje. 😠

Ja stråmannargumentasjon er helt endemisk her 😠enig😠

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (1 time siden):

Brukere som legger ord i munnen på deg og brukere som misforstår med vilje. 😠

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...