Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen

Jeg er lei av anonyme nettroll som spyr ut så mye hets og hat her. Det ødelegger trivselen på forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adobyen skrev (1 minutt siden):

Jeg er lei av anonyme nettroll som spyr ut så mye hets og hat her. Det ødelegger trivselen på forumet. 

Ja, enig.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (5 minutter siden):

Er lei av alle som gjør sånt jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mulighet til "Anonym bruker"?

Jeg blir jo helt 'virra når en haug med anonyme brukere svarer en anonym bruker. Ikke lett å holde alle de anonyme fra hverandre..

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athena Catalina

Vet, ikke om det er slik eller om jeg innbiller meg det, men for meg virker det som anonymbruker har mer takhøyde her inne, enn om man skriver med brukernavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (15 minutter siden):

Vet, ikke om det er slik eller om jeg innbiller meg det, men for meg virker det som anonymbruker har mer takhøyde her inne, enn om man skriver med brukernavn. 

Tanken har slått meg og.

På den annen side er det jo vanskelig å se, hvis en AB blir utestengt, man merker jo hvis en bruker plutselig slutter å poste men ABene er anonyme…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingsjel skrev (32 minutter siden):

At det ikke er tillatt å gi mer enn 500 reaksjoner daglig 🙉🙉

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det er mulig å gi så mye i løpet av en dag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det er mulig å gi så mye i løpet av en dag :P 

Haha, det er ikke så vanskelig hvis man er raus med reaksjonene. Eller hvis man har lyst til å gi likes til brukere man liker for at de skal få opp tallet. 🙉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (7 minutter siden):

Haha, det er ikke så vanskelig hvis man er raus med reaksjonene. Eller hvis man har lyst til å gi likes til brukere man liker for at de skal få opp tallet. 🙉

Tror de sa det var for å unngå spam 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (2 timer siden):

Hvorfor mulighet til "Anonym bruker"?

Jeg blir jo helt 'virra når en haug med anonyme brukere svarer en anonym bruker. Ikke lett å holde alle de anonyme fra hverandre..

Og at mange spyr ut så mange unødvendige ting! At de nesten går inn for og sparke folk ned som allerede er i bakken. Selvom det er et forum, så sitter det mennesker bak skjermen med tanker og følelser.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (2 minutter siden):

Hatet mot uføretrygdede folk. Stigma rundt psykisk sykdom. 

Dette var det første temaet jeg diskuterte når jeg først meldte meg på kg, jeg skjønte fort at det ikke var noe vits å kommentere i slike tråder, eller i det hele tatt klikke på tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Dette var det første temaet jeg diskuterte når jeg først meldte meg på kg, jeg skjønte fort at det ikke var noe vits å kommentere i slike tråder, eller i det hele tatt klikke på tråden

Jeg blir bare så provosert at jeg klarer ikke og la vær. Jeg har hatt en alvorlig diagnose psykisk. Er på vei mot uføretrygd. Og jeg leier leilighet med katten min. Og funnet en catch av en mann. 

Skjønner bare ikke at mange dømmer sånn. Er så mange flotte og gode mennesker som er trygda. Eller er psykisk syke og kaver seg pp jobb. Vet om mer drittsekker som ikke har noen diagnose, enn folk som er det pga sykdom. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (1 minutt siden):

Jeg blir bare så provosert at jeg klarer ikke og la vær. Jeg har hatt en alvorlig diagnose psykisk. Er på vei mot uføretrygd. Og jeg leier leilighet med katten min. Og funnet en catch av en mann. 

Skjønner bare ikke at mange dømmer sånn. Er så mange flotte og gode mennesker som er trygda. Eller er psykisk syke og kaver seg pp jobb. Vet om mer drittsekker som ikke har noen diagnose, enn folk som er det pga sykdom. 

Bra sagt! Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (16 minutter siden):

Tror de sa det var for å unngå spam 

Haha, bare på denne siden har jeg gitt deg like på alle innleggene dine. Jeg liker det meste jeg kommer over, så det er ikke vanskelig å komme opp til 500 reaksjoner på en litt aktiv kg-dag🙉

Maestro skrev (13 minutter siden):

Hatet mot uføretrygdede folk. Stigma rundt psykisk sykdom. 

Jepp, dette!! Utrolig frustrende. Enkelte må jo være stokkdumme.

"Er bare å ta seg sammen"

"Kom deg ut i jobb"

"Gå deg en tur i skogen og slutt å fokusere så mye på angsten"

🙄🙄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (13 minutter siden):

Haha, bare på denne siden har jeg gitt deg like på alle innleggene dine. Jeg liker det meste jeg kommer over, så det er ikke vanskelig å komme opp til 500 reaksjoner på en litt aktiv kg-dag🙉

Jepp, dette!! Utrolig frustrende. Enkelte må jo være stokkdumme.

"Er bare å ta seg sammen"

"Kom deg ut i jobb"

"Gå deg en tur i skogen og slutt å fokusere så mye på angsten"

🙄🙄

Er du schizofren så er du farlig 🙄 Har du depresjon, nei da ligger du i sengen og stirrer i veggen dag inn dag ut. Gjør du ikke det, nei ta deg sammen og jobb som alle andre. 

Blir helt matt av folk! Trodde at vi var kommet lenger enn dette i samfunnet..

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (9 timer siden):

At det ikke er tillatt å gi mer enn 500 reaksjoner daglig 🙉🙉

Ja enig 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...