KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #2621 Del Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🍺 Forresten. Pantet flaskene dine på Coop'n som du ba meg om. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 1. november 2023 #2622 Del Skrevet 1. november 2023 Folk som på død og liv må slenge dritt om det motsatte kjønn. Det går faktisk an å diskutere ting uten å slenge dritt om kvinner/menn. Som regel AB folk som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. november 2023 #2623 Del Skrevet 1. november 2023 Menelaos skrev (1 time siden): Folk som på død og liv må slenge dritt om det motsatte kjønn. Det går faktisk an å diskutere ting uten å slenge dritt om kvinner/menn. Som regel AB folk som gjør det. Jeg liker det motsatte kjønn generelt litt bedre enn mitt eget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. november 2023 #2624 Del Skrevet 1. november 2023 KnekkeBørre skrev (3 timer siden): Forresten. Pantet flaskene dine på Coop'n som du ba meg om. 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. november 2023 #2625 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) On 10/21/2023 at 2:05 AM, Cid said: Flere i løpet av årene, nå så finner jeg ikke den som spiller trompet. Jeg fant trompeten. Den heter edie og ligger helt til høre på fjerde nederste rad blant KG-smileyene. Endret 2. november 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #2626 Del Skrevet 2. november 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Jeg fant trompeten. Den heter edie og liggerhelt til høre på fjerde nederste rad blant KG-smileyene. Dumt de gjør slik at man ikke finner emojier med å søke opp hva det er 😕 det burde hete trompet synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #2627 Del Skrevet 2. november 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Jeg fant trompeten. Den heter edie og liggerhelt til høre på fjerde nederste rad blant KG-smileyene. 👨🦰👩🦰👍👍 Cid skrev (2 minutter siden): Dumt de gjør slik at man ikke finner emojier med å søke opp hva det er 😕 det burde hete trompet synes jeg. Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. november 2023 #2628 Del Skrevet 2. november 2023 2 minutter siden, Cid said: Dumt de gjør slik at man ikke finner emojier med å søke opp hva det er 😕 det burde hete trompet synes jeg. Enig i at emojiene burde hatt mer intuitive navn. Slik det er nå er mange av dem oppkalt etter moderatorene. Fint at forumet gjør stas på moderatorene, men enig i at det gjør vanskelig å finne emojiene og huske hva de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #2629 Del Skrevet 2. november 2023 SVK skrev (5 minutter siden): Enig i at emojiene burde hatt mer intuitive navn. Slik det er nå er mange av dem oppkalt etter moderatorene. Fint at forumet gjør stas på moderatorene, men enig i at det gjør vanskelig å finne emojiene og huske hva de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #2630 Del Skrevet 2. november 2023 SVK skrev (6 timer siden): Jeg fant trompeten. Den heter edie og ligger helt til høre på fjerde nederste rad blant KG-smileyene. Flisespikkeri incoming.. Det der er vel en trombone, også kalt trekkbasun 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2023 #2631 Del Skrevet 10. desember 2023 Folk som starter en million tråder om akkurat det samme 🙄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2023 #2632 Del Skrevet 10. desember 2023 Alle de trådene som blir stengt pga "mangelfull trådtittel" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. desember 2023 #2633 Del Skrevet 11. desember 2023 Folk som lager tråder og spør om hvordan man får slettet brukeren sin trass i at slette tråden ligger øverst på første side 🤦♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. desember 2023 #2634 Del Skrevet 12. desember 2023 Mennesker som er fordømmende i tråder der det ikke er relevant. At de setter seg på sin høye hest bare for å gjøre det virker det som på meg. Det er ihvertfall jeg lut lei av 😝 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #2635 Del Skrevet 12. desember 2023 Irak skrev (15 minutter siden): Mennesker som er fordømmende i tråder der det ikke er relevant. At de setter seg på sin høye hest bare for å gjøre det virker det som på meg. Det er ihvertfall jeg lut lei av 😝 Velkommen til internett 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. desember 2023 #2636 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (21 minutter siden): Velkommen til internett 😜 Ekke grett førr det um at dæ æ på nætt 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #2637 Del Skrevet 12. desember 2023 Irak skrev (11 minutter siden): Ekke grett førr det um at dæ æ på nætt 😆 Den skjønte ikke jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. desember 2023 #2638 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Den skjønte ikke jeg? Det er ikke greit fordi om det er på nett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #2639 Del Skrevet 12. desember 2023 Irak skrev (Akkurat nå): Det er ikke greit fordi om det er på nett. Nettet blir nok aldri 100% greit, vil alltid være sinte folk og troll. Beste verktøyet er å ignorere dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. desember 2023 #2640 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Nettet blir nok aldri 100% greit, vil alltid være sinte folk og troll. Beste verktøyet er å ignorere dem. Det kommer litt an på synes jeg. Kommer jeg over tråder der de klarer å få ts til å tenke at de er et dårlig menneske, fordi de har gjort noe galt så er jeg ikke enig. Konflikter trenger ikke nødvendigvis være negativt. Det kan og være positivt så lenge man er saklig og holder tunga rett i munn 😀. Ingen mennesker har rett til å trakassere andre uten samtykke for å føle seg bedre selv. Det er mobbing og bølling og det er kjempe stygt!!!!!! Hva folk blir krenka av det er en annen sak. Personangrep er faktisk ikke greit om det er på nett aldri så mye tenker jeg om det. Lov å være uenig med meg 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå