Salka Skrevet 27. april 2017 #201 Del Skrevet 27. april 2017 Modereringen på rampelys. Spekulasjoner meg her, spekulasjoner meg der og spekulasjoner meg i ræva! Hallo, ting som er bevist/innrømmet i media er ikke spekulasjon! Mens andre forum/tråder som virkelig trenger moderering ikke blir moderert før lenge etter rapportering, for schendizzene er jo viktigst av alt må vite. Irriterer meg også at det ikke er lov til å stille spørsmål til modereringen i samme tråd. Idiotisk at man må lage tråd på ris og ris eller sende pm til moderator for å spørre. Hadde vært mye bedre om man kunne spørre eller kommentere i samme tråd. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #202 Del Skrevet 29. april 2017 Den hatske stemningen mellom kvinner og menn i hver tråd. Føler jeg må forsvare meg som kvinne hver dag. Ganske spesielt når man er på et kvinneforum. Anonymkode: e0413...7ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 29. april 2017 #203 Del Skrevet 29. april 2017 (endret) Grøsser over hvor sinnssykt mange det er her inne som tilsynelatende ikke har blitt oppdratt etter følgende prinsipp: "har du ikke noe fint å si, så ikke si det". Helt seriøst... Kritikk, råd, input... Etter hører til i en debatt. Men det skal være saklig og nyttig, og hvis det du ytrer ikke på noen måte kan bidra med noe mer enn å skape kvalme, så la for pokker være å skrive noe i det hele tatt. Jeg tenker ofte st dersom en må trykke på "annonymknappen", så burde en tenke seg godt om før en skriverpatron enn en tenker å skrive Endret 29. april 2017 av Lill3My 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. april 2017 #204 Del Skrevet 29. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den hatske stemningen mellom kvinner og menn i hver tråd. Føler jeg må forsvare meg som kvinne hver dag. Ganske spesielt når man er på et kvinneforum. Anonymkode: e0413...7ce Enig, føles ut som om det er en mann vs kvinne krig på kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. april 2017 #205 Del Skrevet 29. april 2017 Folk som bruker i hver eneste setning de skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 29. april 2017 #206 Del Skrevet 29. april 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Folk som bruker i hver eneste setning de skriver Enig Heldigvis er det få som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. april 2017 #207 Del Skrevet 29. april 2017 5 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Enig Heldigvis er det få som gjør det. Føles litt som hersketeknikk med faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #208 Del Skrevet 29. april 2017 Att viss man spørr om noe her . Får man aldri svar på det spørsmålet men svar på masse man ikke spurte om. Og gjerne på en nedsettende måte . Anonymkode: f41ee...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. april 2017 #209 Del Skrevet 29. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Att viss man spørr om noe her . Får man aldri svar på det spørsmålet men svar på masse man ikke spurte om. Og gjerne på en nedsettende måte . Anonymkode: f41ee...7a1 Virker som mange på kg driver med motsatt psykologi, kanskje hvis man sier man ikke vil ha svar så får man det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2017 #210 Del Skrevet 29. april 2017 At trådene om villa paprika stadig blir stengt, de er min guilty pleasure. Jeg leser aldri bloggen hennes. Anonymkode: 9949f...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 29. april 2017 #211 Del Skrevet 29. april 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Føles litt som hersketeknikk med faktisk Er ganske sikker på at det er hva de bruker det til. Ihvertfall i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #212 Del Skrevet 1. mai 2017 Menn som bruker KG som sjekkearena. Anonymkode: bde15...a07 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #213 Del Skrevet 1. mai 2017 På 20.4.2017 den 15.24, Nowyouseeme skrev: Nei. Det er kun fordi du ikke legger merke til hetsen som rettes til kvinner. Nå som en og annen kjip ting om menn skrives så er det lurveleven umiddelbart. Svake mennesker. Nei. Det er kun fordi du ikke legger merke til hetsen som rettes til menn. Nå som en og annen kjip ting om kvinner skrives så er det lurveleven umiddelbart. Svake mennesker. Anonymkode: 305ce...c0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2017 #214 Del Skrevet 1. mai 2017 Folk som bruker anonymbrukerfunksjonen til å angripe brukere 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 1. mai 2017 #215 Del Skrevet 1. mai 2017 Hvor uønsket man føler seg som mann her på kg er noe jeg er litt lei av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 1. mai 2017 #216 Del Skrevet 1. mai 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er kun fordi du ikke legger merke til hetsen som rettes til menn. Nå som en og annen kjip ting om kvinner skrives så er det lurveleven umiddelbart. Svake mennesker. Anonymkode: 305ce...c0e forfriskende uoriginalt. Only on KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #217 Del Skrevet 1. mai 2017 Menn som oppretter tråder om "kjærligheten" de føler for 10-20 år yngre damer og hvor bra sånne forhold er for den yngste. Right. Anonymkode: 6e532...a16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #218 Del Skrevet 1. mai 2017 Brukere som poster tråder av typen "hva mente han/hun med den kommentaren?" Forstår ikke hvorfor de vil at fremmede mennesker skal analysere kommentarer, hvor vi ikke kjenner konteksten i stedet for at man bare spørre personen det gjelder. "Hva mente du med det?" Anonymkode: bde15...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slarti Skrevet 1. mai 2017 #219 Del Skrevet 1. mai 2017 AnonymBruker. er for det meste bare vræl derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 1. mai 2017 #220 Del Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, LoneWolf skrev: Hvor uønsket man føler seg som mann her på kg er noe jeg er litt lei av. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå