Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, C.Tramell skrev:

Det er en uting, for det tar fokus bort fra det som er problemet og svekker den andres historie. Det er vel også nettopp derfor de gjør det.

Det samme skjer i tråder hvor menn faktisk lager egen tråd. Da kommer kvinner fort og begynner å snakke om kvinner. Eller bagatelliserer menns problemer eller mobbing av menn.

Så dere kvinner er nøyaktig like ille. 

Anonymkode: 96a22...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest C.Tramell
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det samme skjer i tråder hvor menn faktisk lager egen tråd. Da kommer kvinner fort og begynner å snakke om kvinner. Eller bagatelliserer menns problemer eller mobbing av menn.

Så dere kvinner er nøyaktig like ille. 

Anonymkode: 96a22...1f9

Sikkert, men nå gjør du akkurat det vi snakker om.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går ikke an å plusse egne innlegg. 

Anonymkode: 96a22...1f9

Jo, når man poster som ab

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som skjer når en mann lager egen tråd om hat mot menn på KG. 

Sjekk svarene. Tror ikke det finnes en kvinne i tråden som klarer å diskutere mannehatet uten å fortelle at kvinner har det verre, mannehatet er en motreaksjon mot kvinnehatet eller at ts er en kvinnehater siden han lager en tråd som kun tar opp mannehat og ikke også handler om kvinnehat. 

Tråden har over 200 svar og innleggene som forsøker å spore av tråden har rundt 20-40 likes. 

 

Anonymkode: bef9b...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva som skjer når en mann lager egen tråd om hat mot menn på KG. 

Sjekk svarene. Tror ikke det finnes en kvinne i tråden som klarer å diskutere mannehatet uten å fortelle at kvinner har det verre, mannehatet er en motreaksjon mot kvinnehatet eller at ts er en kvinnehater siden han lager en tråd som kun tar opp mannehat og ikke også handler om kvinnehat. 

Tråden har over 200 svar og innleggene som forsøker å spore av tråden har rundt 20-40 likes. 

 

Anonymkode: bef9b...8cb

Veldig irritendes 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av at hvilket som helst engasjement ofte blir møtt med at det finnes så mange verre ting å ta tak i og engasjere seg i. Å være engasjert i en sak blir irriterende ofte tolket som at man dermed bare driter i andre saker.
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Mandragora skrev:

At det alltid er ein eller fleire som må dra inn at "menn blir også hetsa" i ein diskusjon om hetsing av kvinner eller motsatt (sjølv om eg har sett mest av det fyrste eksempelet).

Amen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Sure og bitre brukere som skal lage kvalme i alle mulige tråder og angripe brukere samtidlig som at de spiller offer og uskyldig hos andre brukere :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Sure og bitre brukere som skal lage kvalme i alle mulige tråder og angripe brukere samtidlig som at de spiller offer og uskyldig hos andre brukere :angry:

Du angrep jo nettopp en bruker for så å slette innlegget slik at ikke andre kan lese hva du skrev. 

Anonymkode: bef9b...8cb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du angrep jo nettopp en bruker for så å slette innlegget slik at ikke andre kan lese hva du skrev. 

Anonymkode: bef9b...8cb

Angrep ikke henne, påpekte hvor ufint det utsagnet var men slettet det fordi jeg ikke orker å krangle med vedkommende. Jeg angriper aldri folk og jeg skjønner meg ikke på folk som gjør det :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du angrep jo nettopp en bruker for så å slette innlegget slik at ikke andre kan lese hva du skrev. 

Anonymkode: bef9b...8cb

Og prøv å unngå å pirk borti andre her, folk nevner ikke ting som irriterer dem slik andre kan pirke borti det. Da kan man heller lage seg en mot tråd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Angrep ikke henne, påpekte hvor ufint det utsagnet var men slettet det fordi jeg ikke orker å krangle med vedkommende. Jeg angriper aldri folk og jeg skjønner meg ikke på folk som gjør det :angry:

Tøys, hun angrep aldri noen. 

2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Og prøv å unngå å pirk borti andre her, folk nevner ikke ting som irriterer dem slik andre kan pirke borti det. Da kan man heller lage seg en mot tråd 

Om du ikke ønsker at andre skal blande seg inn i  hva du skriver negative ting om andre brukere så ikke skriv om andre brukere. Det er ikke verre enn det. 

Anonymkode: bef9b...8cb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tøys, hun angrep aldri noen. 

Om du ikke ønsker at andre skal blande seg inn i  hva du skriver negative ting om andre brukere så ikke skriv om andre brukere. Det er ikke verre enn det. 

Anonymkode: bef9b...8cb

kutt ut brukerdebatten. Du er rapportert 

Anonymkode: 8e3cc...909

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dritt lei kvinner med dårlig selvtillit, de som sender et bilde med påfølgende spørsmål om hva vi syntes. 

Anonymkode: 94860...20b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

kutt ut brukerdebatten. Du er rapportert 

Anonymkode: 8e3cc...909

Bra, da kan de ta hele diskusjonen i samme slengen. Blir for dumt at man kan bruke denne tråden til å skrive negative kommentarer om andre brukere. 

Anonymkode: bef9b...8cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bra, da kan de ta hele diskusjonen i samme slengen. Blir for dumt at man kan bruke denne tråden til å skrive negative kommentarer om andre brukere. 

Anonymkode: bef9b...8cb

avsporing også

Anonymkode: 8e3cc...909

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

avsporing også

Anonymkode: 8e3cc...909

Ja, det vil jeg si du driver med så dine innlegg blir nok slettet de også. :)

Anonymkode: bef9b...8cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra, da kan de ta hele diskusjonen i samme slengen. Blir for dumt at man kan bruke denne tråden til å skrive negative kommentarer om andre brukere. 

Anonymkode: bef9b...8cb

Du er litt ignorant du. Tråden heter:

Ting du er lei av på kvinneguiden

Brukeren har ikke gjort noe galt. Du derimot har drevet med brukerdebatt og avsporinger. Og her stopper det.

Anonymkode: 8e3cc...909

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er litt ignorant du. Tråden heter:

Ting du er lei av på kvinneguiden

Brukeren har ikke gjort noe galt. Du derimot har drevet med brukerdebatt og avsporinger. Og her stopper det.

Anonymkode: 8e3cc...909

Du får bare dure på så mye du vil frem til mod sletter innleggene dine. :)

Anonymkode: bef9b...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukerne på forumet som hele tiden snakker dritt om forumet og deltakerne på forumet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...