FrankDrebin Skrevet 7. mars 2019 #101 Skrevet 7. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg visste hun ville tape det øyeblikket hun sa cake pops. Det var en internett-trend som hoppet glatt over smak og fokuserte kun på utseende Anonymkode: 2fdd8...40d Jeg tenkte også at noen måtte gjøre det ekstremt dårlig for å ryke istedet. Bidra med et hår i desserten, f.eks. 1
*Emma* Skrevet 7. mars 2019 #102 Skrevet 7. mars 2019 (endret) Cakepops på Masterchef er jo en utrolig dårlig avgjørelse. Skjønner ikke hva hun tenkte på. Jada, ungene hennes syns det er stas....men det er jo MasterChef?! Flax for Ben at noen andre "dreit seg ut" mer enn han...for den kaken hans så virkelig ikke bra ut Jeg er egentlig generelt litt skuffet i år. Har alltid fulgt med slavisk før, men klarer ikke helt få noen favoritt. Og mange ganger syns jeg maten de lager slett ikke er Masterchef-kvalitet sånn som det har vært før heller.....er de dårligere i år enn før? Eller har jeg ikke fulgt godt nok med? Som å lage cakepops når det er 10 pers igjen? OG Aldo røyk vel på pasta m kjøttboller eller noe sånt....det så jo kjempegodt ut, men ikke Masterchef-verdig liksom.... (Innrømmer at jeg ikke har sett alle episoder i år...) Endret 7. mars 2019 av *Emma* 1
Cata Skrevet 7. mars 2019 #103 Skrevet 7. mars 2019 3 timer siden, *Emma* skrev: Jada, ungene hennes syns det er stas....men det er jo MasterChef?! Tror kanskje hun ble i overkant påvirket av "lag noe som betyr noe for deg". Det er tydeligvis en gjennomgangsmelodi. 1
Cata Skrevet 7. mars 2019 #104 Skrevet 7. mars 2019 Fikk rent lyst på kål etter dagens episode . Ville muligens ikke blitt det samme med vanlig hodekål så jeg står over.
Cata Skrevet 8. mars 2019 #106 Skrevet 8. mars 2019 (endret) 4 timer siden, FrankDrebin skrev: Kokt pære med geitost.... Enkelte retter går over min begripelse ja, men de synes å ha en forkjærlighet for "that beautiful goat cheese". Hva er galt med normal ost? . Edit: Tror kanskje ikke noen slags ost ville vært super med pære. Det måtte da vært en blåmuggost med litt normal, frisk pære oppå. Endret 8. mars 2019 av Cata tillegg 2
FrankDrebin Skrevet 8. mars 2019 #107 Skrevet 8. mars 2019 11 minutter siden, Cata skrev: Enkelte retter går over min begripelse ja, men de synes å ha en forkjærlighet for "that beautiful goat cheese". Hva er galt med normal ost? . Edit: Tror kanskje ikke noen slags ost ville vært super med pære. Det måtte da vært en blåmuggost med litt normal, frisk pære oppå. Ikke sant, det er alltid denne geitosten. Jeg kan heller ikke se for meg at pære og noen slags ost kan være spesielt godt sammen. Kunne kanskje vært godt sammen med spekemat av noe slag. Pæren, altså.
MarianneE Skrevet 9. mars 2019 Forfatter #108 Skrevet 9. mars 2019 Synd, men forståelig, at Hoda gikk ut. Likte henne veldig godt, men synes hun ble mer og mer kjedelig om det blir rett ord
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2019 #109 Skrevet 11. mars 2019 Det er noen ganger hvor jeg stusser litt over dommerne. Spoiler Hvordan i huleste kan de like en fiskerett bedre enn en anderett?
Cata Skrevet 11. mars 2019 #110 Skrevet 11. mars 2019 6 minutter siden, FrankDrebin skrev: Det er noen ganger hvor jeg stusser litt over dommerne. Skjul innhold Hvordan i huleste kan de like en fiskerett bedre enn en anderett? Jeg må innrømme jeg er enig med deg der. Hva i all verden tenkte de på. Og ikke kom og fortell meg at de ikke gjettet hvem som hadde laget hva der. 1
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2019 #111 Skrevet 11. mars 2019 27 minutter siden, Cata skrev: Jeg må innrømme jeg er enig med deg der. Hva i all verden tenkte de på. Og ikke kom og fortell meg at de ikke gjettet hvem som hadde laget hva der. Ja, skjønner at det er en smaksak og alt det der, men jeg stusser der. Sant, det var egentlig ganske opplagt.
*Emma* Skrevet 12. mars 2019 #112 Skrevet 12. mars 2019 Syns som regel alltid det er ganske opplagt hvem som har laget hva i de konkurransene der. Selvom det av og til på slutten kan være tvil. 1
FrankDrebin Skrevet 12. mars 2019 #113 Skrevet 12. mars 2019 Var litt nerver på gang hos både dommere og deltakere i dag, ja.
*Emma* Skrevet 13. mars 2019 #114 Skrevet 13. mars 2019 9 timer siden, FrankDrebin skrev: Var litt nerver på gang hos både dommere og deltakere i dag, ja. Hehehe det var helt åpenbart :) Dommerne som skravlet om hverandre og alle ville få inn ett ord, for å få snakke med Prins Charles :D De virket nesten mer "star-struck" enn deltakerne... 5
FrankDrebin Skrevet 13. mars 2019 #115 Skrevet 13. mars 2019 1 time siden, *Emma* skrev: Hehehe det var helt åpenbart Dommerne som skravlet om hverandre og alle ville få inn ett ord, for å få snakke med Prins Charles 😄 De virket nesten mer "star-struck" enn deltakerne... Ja, faktisk. La også merke til hvor høyt og fort de snakket med hverandre seg imellom mens de smakte på maten til deltakerne. 2
Sally-Go-Round Skrevet 13. mars 2019 #116 Skrevet 13. mars 2019 Haha, veldig enig i dere som har kommentert over meg. Reagerte også på dommerne i går 😂 Er det flere enn meg som ikke er så stor fan av Kristen? Vet ikke helt hva det er, men får liksom ikke de samme gode følelsene for henne som mange av de andre deltakerne. 1
misssssnorway Skrevet 13. mars 2019 #117 Skrevet 13. mars 2019 5 timer siden, Sally-Go-Round skrev: Haha, veldig enig i dere som har kommentert over meg. Reagerte også på dommerne i går 😂 Er det flere enn meg som ikke er så stor fan av Kristen? Vet ikke helt hva det er, men får liksom ikke de samme gode følelsene for henne som mange av de andre deltakerne. Liker hun mer og mer, tror bare ikke hun har samme type utstråling som de andre pga lav selvtillitt? Føler hun blir bedre og bedre dess mer hun får troen på seg selv! Heier på hun, Khanh og Reece! Derimot får jeg bad-vibes fra Sashi, og synes det var super urettferdig at han fikk immunitetsnål og ikke Samira! Når det er snakk om 3 immunitetsnåler burde topp 3 få, og ikke stilles kokk mot kokk.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #118 Skrevet 13. mars 2019 Jeg liker Kristen ganske godt. Håper ikke reklamen for masterchef betyr at hun er vinneren.. Liker også han høye fyren med blondt hår..husker ikke navn. Ikke så begeistret for Ben eller Samira Anonymkode: 2fdd8...40d
FrankDrebin Skrevet 14. mars 2019 #119 Skrevet 14. mars 2019 Det er noen jeg liker bedre enn andre, men det er ingen jeg ikke liker. 1
*Emma* Skrevet 14. mars 2019 #120 Skrevet 14. mars 2019 Ok jeg har fått en favoritt. Jeg liker Jess. Så ung og så flink! Og så tøff som kjører på m merkelige kombinasjoner ingen ville tenkt på, også blir det topp. Liker også Khan og Reese. Jeg vil ha Sashi, Samira og Ben ut. Uten at jeg kan sette fingeren på helt hvorfor jeg ikke «liker» dem Khloe og Kristen er jeg bare likegyldig til merker jeg. Hehe. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå