Gå til innhold

Masterchef Australia!


MarianneE

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva?!? Det er jo det morsomste og mest lærerike, liker at det er så systematisk og ryddig. :)  

Jeg synes sånne "gjenskap det mesterkokken har laget" er dødskjedelig, alle lager det samme, og ingen vekt på kreativitet. Attpåtil er det veldig ofte desserter, som jeg synes er langt mindre interessant enn saltmat. Gårsdagens var ikke så verst da! 

Men fryktelig trist at Loki gikk ut, han var en av mine favoritter. Ærlig talt mistenker jeg at de ofret ham bare for å kunne si at han ble den første deltakeren som gikk ut med immunitetsnål, det gjorde de jo veldig stort poeng av underveis. :roll: Synes f.eks. Chloe fikk like mye kritikk under smakingen, men det nevnte de knapt under utstemmingen.

Anonymkode: 93a83...26c

Jeg synes faktisk det er noe av det morsomste å se på! Altså, det er nydelig når de viser kreativitet også, særlig når noen virkelig lykkes, men det er noe med alt det tekniske som går inn i å kopiere disse rettene som jeg simpelthen elsker.

Anonymkode: 32ba9...553

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke sett det igår og heller ikke reprisen i formiddag men synd Loki gikk ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest månedrømmer
38 minutter siden, MarianneE skrev:

Fikk ikke sett det igår og heller ikke reprisen i formiddag men synd Loki gikk ut. 

 

Går i reprise søndag å

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, MarianneE skrev:

Fikk ikke sett det igår og heller ikke reprisen i formiddag men synd Loki gikk ut. 

 

Har du Canal Digital kan du også se det på Canal Digital GO

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Nyetanker skrev:

Går i reprise søndag å

Jeg vet, men det er ingen krise å gå glipp av denne ene episoden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Ser ut til at Curtis Stone kommer i morgen. Trivelig kar. :)

Han var med i forrige sesong også, ikke sant? Blir spennende i morgen. Jeg hadde liksom heiet litt på det laget som tapte i dag. ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Cata skrev:

Han var med i forrige sesong også, ikke sant? Blir spennende i morgen. Jeg hadde liksom heiet litt på det laget som tapte i dag. ☹️

Stemmer det, ja. :) Enig, trist at akkurat den gjengen skulle tape nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FrankDrebin skrev:

*gomle gomle* "We have a rubbish job, don't we?" :hoho: 

De har absolutt noen fulltrefferkommentarer. :hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cata skrev:

De har absolutt noen fulltrefferkommentarer. :hoho:

Ja, jeg lo godt av den kommentaren. :laugh: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en foodie, og elsker Masterchet Australia. 

I år ser det ut til at de har fokus på genuin mat og hvordan man håndterer råvarer. Tidligere år har det vært fokus på litt mer jålete mat.

Og jeg ser at deltagerne har grunnkunnskaper med å filetere fisk og håndtere kjøtt. Det har de ikke hatt tidligere, så her har man lært før auditon! Og som en foodie så lærer jeg noe, men også brøler til skjermen for å gi tips!

Mine favoritter er Sashi, Ben og Jess. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Masterchef AU, nettopp på grunn av poengene til flere her i tråden - sympatiske deltagere som heier hverandre frem, bare masse feelgood, og fokus på maten. Så litt på den amerikanske versjonen, men synes ikke drittslenging fra balkongen er underholdning jeg vil bruke tid på. Mine favoritter er Reece og Aldo ❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Selma1984 skrev:

Elsker Masterchef AU, nettopp på grunn av poengene til flere her i tråden - sympatiske deltagere som heier hverandre frem, bare masse feelgood, og fokus på maten. Så litt på den amerikanske versjonen, men synes ikke drittslenging fra balkongen er underholdning jeg vil bruke tid på. Mine favoritter er Reece og Aldo ❤️ 

De har helt klart en mye hyggeligere holdning enn de amerikanske deltakerne. Aldo er en kjernekar. 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt i år. Det er så mange jeg har lyst å heie på. 

Sashi, Ben, Jess og Hoda har jeg likt helt fra starten. (Pluss Metter :( ) Men Reece har seilet opp på "heia-lista" og Aldo kommer etter. 

Ender snart med å heie på hele gjengen.... :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cata skrev:

Jeg sliter litt i år. Det er så mange jeg har lyst å heie på. 

Sashi, Ben, Jess og Hoda har jeg likt helt fra starten. (Pluss Metter :( ) Men Reece har seilet opp på "heia-lista" og Aldo kommer etter. 

Ender snart med å heie på hele gjengen.... :klo:

Samme her :laugh: Klarer ikke å velge meg ut en helt klar favoritt. Hoda, Aldo, Sashi og Loki var de første jeg la merke til, men både Jess, Reece og Sarah er også blitt favoritter 😄 Blir lissom lei meg uansett hvem som ryker snart.. :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Prague skrev:

Samme her :laugh: Klarer ikke å velge meg ut en helt klar favoritt. Hoda, Aldo, Sashi og Loki var de første jeg la merke til, men både Jess, Reece og Sarah er også blitt favoritter 😄 Blir lissom lei meg uansett hvem som ryker snart.. :lillesky:

Loki ja... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...