Cata Skrevet 7. april 2019 #221 Skrevet 7. april 2019 Nå er det vel like før jeg må skrive hele innlegget med spoilertags her. Jeg er ikke helt sikker på om jeg er fornøyd eller ikke (jeg liker jo begge finalistene) men etter resultatet i første runde så var forskjellen så stor at det skulle godt gjøres å gå forbi. Var noen imponerende "kopier" de leverte i den siste stresstesten da. Spoiler Og så lurer jeg på hvordan det ville gått om Ben hadde valgt noe annet enn de hersens krabbene til forrett? Sannsynligvis hadde det ikke endret noe siden han til en viss grad rotet seg vekk på hovedretten. Jeg skjønner for så vidt at Sashi valgte å spille på den type retter han er best på, men gjennom hele sesongen så synes jeg han har vært mer endimensjonal enn Ben, så jeg er ikke heeeelt fornøyd, selv om det var rettferdig nok ut fra resultatene slik de nå en gang ble.
Gjest Blondie65 Skrevet 7. april 2019 #222 Skrevet 7. april 2019 8 minutter siden, Cata skrev: Nå er det vel like før jeg må skrive hele innlegget med spoilertags her. Jeg er ikke helt sikker på om jeg er fornøyd eller ikke (jeg liker jo begge finalistene) men etter resultatet i første runde så var forskjellen så stor at det skulle godt gjøres å gå forbi. Var noen imponerende "kopier" de leverte i den siste stresstesten da. Skjul innhold Og så lurer jeg på hvordan det ville gått om Ben hadde valgt noe annet enn de hersens krabbene til forrett? Sannsynligvis hadde det ikke endret noe siden han til en viss grad rotet seg vekk på hovedretten. Jeg skjønner for så vidt at Sashi valgte å spille på den type retter han er best på, men gjennom hele sesongen så synes jeg han har vært mer endimensjonal enn Ben, så jeg er ikke heeeelt fornøyd, selv om det var rettferdig nok ut fra resultatene slik de nå en gang ble. Helt enig.
Gjest Gaea Skrevet 7. april 2019 #223 Skrevet 7. april 2019 26 minutter siden, Blondie65 skrev: Det har jo litt å si om man får 250.000 dollar eller 40.000 ... lissom. Ellers synes jeg jo at det er søtt og koselig å hjelpe hverandre - men Jess ga fra seg topp fire på denne måten. Klart, men det er som sagt langt fra selvsagt at vinneren av konkurransen er den med størst suksess i etterkant, selv om det alltid er greit med penger. Og ja, hun gjorde vel det, men det var jo hennes valg. Er jo ikke noe særlig å vinne om man faktisk ikke er flinkest, tenker jeg. Bra de ikke er så smålige. 🙂
Gjest Skrevet 8. april 2019 #224 Skrevet 8. april 2019 (endret) Pokker! Der forklarer jo hvorfor vi ikke har skjønt hvorfor vi har gått glipp av noe. Vi visste ikke at det gikk episoder på søndagene også Er det noen kanaler som streamer det? Endret 8. april 2019 av Gjest
Gjest Blondie65 Skrevet 8. april 2019 #225 Skrevet 8. april 2019 3 timer siden, Anki skrev: Pokker! Der forklarer jo hvorfor vi ikke har skjønt hvorfor vi har gått glipp av noe. Vi visste ikke at det gikk episoder på søndagene også Er det noen kanaler som streamer det? Ja, det er en helt håpløs måte å sende på. Men du kan se reprisen på søndag.
Gjest Blondie65 Skrevet 8. april 2019 #226 Skrevet 8. april 2019 (endret) 3 timer siden, Anki skrev: Pokker! Der forklarer jo hvorfor vi ikke har skjønt hvorfor vi har gått glipp av noe. Vi visste ikke at det gikk episoder på søndagene også Er det noen kanaler som streamer det? D-play Endret 8. april 2019 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 9. april 2019 #227 Skrevet 9. april 2019 TV arkiv hos GET og canal digital TWe har også episoden. Anonymkode: c1de5...f8c
misssssnorway Skrevet 25. april 2019 #228 Skrevet 25. april 2019 Synes ikke at personen som vant fortjente det. Veldig ensformige retter og utførelse gjennom hele sesongen, og synes andre har hatt bedre utvikling både på teknikk, kreativitet og presentasjon enn det denne personen hadde! Føler det er litt "one trick pony"? Rettene som lages smaker sikkert godt, men føler det er de samme rettene om og om igjen. Synes vedkommende var stekrere tidligere i sesongen, men kom seg gjennom på flaks og "sjarm" i slutten. Finalen burde egentlig gjøres anonymt så man ikke gir poeng etter trynefaktor! Personen som kom på andre plass har hatt en jevn utvikling og har lært mye! Spoiler Men fy søren så mye fisk det er laget i de siste episodene!🙈 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #229 Skrevet 25. april 2019 Ser på facebooksiden at det starter med sesong 11 om tre dager. Noen som vet hvor jeg kan følge med? Anonymkode: 9974a...3b9 1
l86 Skrevet 25. april 2019 #230 Skrevet 25. april 2019 4 timer siden, misssssnorway skrev: Synes ikke at personen som vant fortjente det. Veldig ensformige retter og utførelse gjennom hele sesongen, og synes andre har hatt bedre utvikling både på teknikk, kreativitet og presentasjon enn det denne personen hadde! Føler det er litt "one trick pony"? Rettene som lages smaker sikkert godt, men føler det er de samme rettene om og om igjen. Synes vedkommende var stekrere tidligere i sesongen, men kom seg gjennom på flaks og "sjarm" i slutten. Finalen burde egentlig gjøres anonymt så man ikke gir poeng etter trynefaktor! Personen som kom på andre plass har hatt en jevn utvikling og har lært mye! Vis skjult innhold Men fy søren så mye fisk det er laget i de siste episodene!🙈 Helt enig med deg! Nummer 2 hadde en større utvikling gjennom konkurransen og hadde i mine øyne vært en mer verdig vinner, selv om vinneren også var jevnt flink gjennom sesongen. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 26. april 2019 #231 Skrevet 26. april 2019 Jeg synes også at vinneren var "a one trick pony" mens andre plass flere ganger viste at det gikk an å snu seg rundt og løse feilskjær ved å tenke raskt. Ellers synes jeg også at det burde være blindtesting. Ikke bare at dommerne ikke visste hvem som hadde laget hva men også at de ikke visste hva de andre dommerne hadde gitt. Det samme burde gjelde for disse immunitets nålene.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #232 Skrevet 30. juli 2019 https://www.godt.no/artikkel/24662602/kjendiskokker-slutter-i-tv-suksess?fbclid=IwAR0a5-RW_e8d2XrYC-nANTwLgLYWrmz-9EBskva76zmlklnvjDoCd_mhEpA Kjipe nyheter for oss som liker MC Australia... Samtidig litt greit å slippe å "måtte" følge med i 60+ episoder hele våren også... Anonymkode: 69310...e31
Gjest Blondie65 Skrevet 31. juli 2019 #233 Skrevet 31. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.godt.no/artikkel/24662602/kjendiskokker-slutter-i-tv-suksess?fbclid=IwAR0a5-RW_e8d2XrYC-nANTwLgLYWrmz-9EBskva76zmlklnvjDoCd_mhEpA Kjipe nyheter for oss som liker MC Australia... Samtidig litt greit å slippe å "måtte" følge med i 60+ episoder hele våren også... Anonymkode: 69310...e31 Det er ikke programmet som slutter - bare kokkene. Programmet blir nok ikke helt det samme uten disse tre.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #234 Skrevet 31. juli 2019 13 timer siden, Blondie65 skrev: Det er ikke programmet som slutter - bare kokkene. Programmet blir nok ikke helt det samme uten disse tre. Jeg tenker at kokkene er programmet. Litt som da Top Gear fikk nye programledere, det ble slett ikke det samme. Anonymkode: 88858...238 1
Gjest kulLama Skrevet 31. juli 2019 #235 Skrevet 31. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at kokkene er programmet. Litt som da Top Gear fikk nye programledere, det ble slett ikke det samme. Anonymkode: 88858...238 Jeg synes det har tapt seg de siste 2 sesongene. Ikke vant farvoritt og synes nesten det var lagt opp til hive opp favoritt til dommer . Det ble mere stress og pirk enn å vise god og fin mat.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #236 Skrevet 8. august 2019 Noen som vet om det går an å se siste sesongen på nett noen steder? TLC sender jo ikke før neste vår 😞 Anonymkode: fca25...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå