Gå til innhold

Donald Trump er forsatt President, hva synest dere ?


stardust75

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 12.1.2019 den 10.16, stardust75 skrev:

Donald trump, the champion, the underdog, han som kjempet om tittelen i 2016 er forsatt president. Han er blitt kalt kvinnehater, rasist og angrepet fra alle kanter i media, men likevel vant han, seiret og har faktisk oppnådd mye mer enn de tidligere presidenter. Folk lo av han da han sa han skulle bli president, men den som ler sist ler best

som noen sa 

Trumps win is probably the biggest underdog story in history. The media ripped him, Hollywood ripped him, the Democrats ripped him, professors ripped and even his own party the Republicans ripped him a lot of the time. And he still won. Think whatever you want about him but you can't deny it was historic

er det forsatt Trump hat her, eller har folk endret mening ? Er det ingen her som er ydmyk og kan innrømme at han er en suksess ? eller er folk forsatt bitter fordi han er mann, vant over en kvinne og fordi mainstream media mener han er kvinnehater , rasist osv , noe han ikke er 

Når jeg leser gjennom alle kommentarene her så klarer jeg ikke å finne gode kilder og tall på hva han har oppnådd som det refererer til og hvilken suksess han har hatt?

Den suksessen jeg ser at han har hatt er at han klarte å bli USA sin president (ikke verst), og at han tilsynelatende sier som han vil. I tillegg ser det ut til at hans utsagn gir mennesker i vanskeligstilte situasjoner håp. Man skal ikke kimse av det.

Men om det han sier er korrekt/realistisk er en annen sak. In the end er det vel fakta og reell forandringen som teller😄

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump er jo en parodi. Eneste han har oppnådd er å gjøre seg selv til latter. 

Snart så skryter han vel av at det aldri har vært så lenge siden atomkrig som nå... 

Eneste positive er at den neste presidenten umulig kan være verre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...