Gå til innhold

Hva er det mest sårende noen har sagt til deg på KG?


Gjest Kjærlighetsbarn98

Anbefalte innlegg

På 11.1.2019 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Som ung enkemann må jeg si at alle sleivsparkene folk ville ha spart seg for dersom de visste grunnen til at jeg er singel, gjør mer vondt enn jeg liker å tro.

Anonymkode: 448ec...9da

Har du mistet konen din? 😢 kondolerer i alle fall ❤

 

Anonymkode: e563c...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, wintergirl skrev:

Har fått dickpics her inne selv. Lurer seriøs på hver de tenker med😏

Akkurat det vet vi svaret på ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2019 den 22.12, Snaskesnusken skrev:

Interessant.. Hvordan kunne disse guttene se det via dataen / mobilen? Overnaturlige evner?? 😂

Ikke pga profilbildet mitt ihvertfall. På bakrunn av det er jeg en løs og billig hore. :opplyser:  Fått noen PM’er om dette opp igjennom.

  :tekola:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

:klem:

Så slemt sagt av den brukeren.. Du er den snilleste brukeren her inne synes jeg, de som har deg som venn er heldige.

Anonymkode: 721fe...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så slemt sagt av den brukeren.. Du er den snilleste brukeren her inne synes jeg, de som har deg som venn er heldige.

Anonymkode: 721fe...160

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det var så sårende, men var en AnonymBruker som gjorde narr av meg også fikk posten 20+ likes. Kjipt når såpass mange gjør narr av en og ingen tør å stå frem med brukernavn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

En bruker som drev å skreiv masse dritt til meg og fikk mye likes på det. Jeg skriver ikke hva vedkommende skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, SVK skrev:

Vet ikke om det var så sårende, men var en AnonymBruker som gjorde narr av meg også fikk posten 20+ likes. Kjipt når såpass mange gjør narr av en og ingen tør å stå frem med brukernavn. 

Så stygt 😡 Jeg har bare sett deg være hyggelig på kvinneguiden, du fortjener bare å bli behandlet bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Catalina Culès said:

En bruker som drev å skreiv masse dritt til meg og fikk mye likes på det. Jeg skriver ikke hva vedkommende skrev.

Synes det å like personangrep må regnes som mobbing. Man rotter seg sammen og ingen tør å stå for hva de gjør. 

12 minutter siden, Winza said:

Så stygt 😡 Jeg har bare sett deg være hyggelig på kvinneguiden, du fortjener bare å bli behandlet bra :) 

Takk og i like måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SVK skrev:

Synes det å like personangrep må regnes som mobbing. Man rotter seg sammen og ingen tør å stå for hva de gjør. 

Takk og i like måte!

Kanskje man kunne innført muligheten til å se hvem som har likt et innlegg? Jeg har sett samme opplegg på andre forumer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza said:

Kanskje man kunne innført muligheten til å se hvem som har likt et innlegg? Jeg har sett samme opplegg på andre forumer

Ja. Burde i hvert fall være mulig for moderatorene å sjekke hvem som gir likes. Er ikke noe bedre å like personangrep enn å komme med dem selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SVK skrev:

Ja. Burde i hvert fall være mulig for moderatorene å sjekke hvem som gir likes. Er ikke noe bedre å like personangrep enn å komme med dem selv.

Tenkte på det med å kunne gi reaksjoner men da kunne folk brukt det på upassende måter. Som en 🤣 til noen som skriver at de er blir voldtatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble engang bedt om å gå og henge meg. Ta selvmord med andre ord. Og brukeren som skrev det skrev under nick og liker å fremstå som en med noe under topplokket. Det kommer fortsatt slike ting derfra til andre brukere ser jeg, så det er rart at h#n ikke er blitt kastet ut herfra for godt. Sier seg selv at enhver som kaster ut av seg slike ting og oppfordrer til drap ikke har noe særlig til hjerne. Kanskje bare på størrelse med en loppe. Max det engang.

Anonymkode: 81d67...221

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble engang bedt om å gå og henge meg. Ta selvmord med andre ord. Og brukeren som skrev det skrev under nick og liker å fremstå som en med noe under topplokket. Det kommer fortsatt slike ting derfra til andre brukere ser jeg, så det er rart at h#n ikke er blitt kastet ut herfra for godt. Sier seg selv at enhver som kaster ut av seg slike ting og oppfordrer til drap ikke har noe særlig til hjerne. Kanskje bare på størrelse med en loppe. Max det engang.

Anonymkode: 81d67...221

Så utrolig slemt av noen å si 🤬 brukeren skulle vært pælmet ut fra kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Jeg tar ikke ting folk skriver her personlig. Når folk er frekke eller komplette idioter tenker jeg at People = shit. That’s it! Enkelte burde holde kjeft, rett og slett. 

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ble engang bedt om å gå og henge meg. Ta selvmord med andre ord. Og brukeren som skrev det skrev under nick og liker å fremstå som en med noe under topplokket. Det kommer fortsatt slike ting derfra til andre brukere ser jeg, så det er rart at h#n ikke er blitt kastet ut herfra for godt. Sier seg selv at enhver som kaster ut av seg slike ting og oppfordrer til drap ikke har noe særlig til hjerne. Kanskje bare på størrelse med en loppe. Max det engang.

Anonymkode: 81d67...221

Det var kanskje ikke bokstavelig ment?

Anonymkode: b2d85...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man faktisk så forbanna håraår, så burde man egentlig aldri henge på ett debatt-forum i det hele tatt...  

Anonymkode: 42b03...354

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man faktisk så forbanna håraår, så burde man egentlig aldri henge på ett debatt-forum i det hele tatt...  

Anonymkode: 42b03...354

Så man er hårsår hvis man blir fornærmet når noen ber deg henge deg, kaller deg for psykisk utviklingshemmet osv?...

Anonymkode: 952b6...d69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke såret av noe her inne, men jeg kan bli irritert. Spesielt når brukere vrir på ting jeg har skrevet. F. eks da en bruker mente jeg støttet overgrep på barn, og dro frem det for å diskreditere meg i en diskusjon som omhandlet noe helt annet. Dette var tatt fra en gammel tråd hvor jeg påpekte at pedofili ikke er synonymt med overgrep, og hvor jeg uttrykte medfølelse overfor pedofile som aldri forgriper seg, men som klarer å undertrykke lystene sine. Det er tross alt ikke noe de har valgt selv, og noe som krever enorm viljestyrke å undertrykke. 

Heldigvis var det andre brukere som husket tråden og hva jeg faktisk hadde skrevet, og som gjorde det tydelig overfor brukeren. 

Men det er det styggeste eksempelet, og egentlig såpass nedrig at jeg håper det fikk konsekvenser for brukeren. Dessverre er stråmenn ganske vanlig her inne, selv om jeg sjeldent har sett de så grove før. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...