Gå til innhold

Hva er det mest sårende noen har sagt til deg på KG?


Gjest Kjærlighetsbarn98

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Rotemor skrev:

Jada, men det skjedde. Det var poenget ;) 

Legg de heller ut i en egen tråd.. Helst med brukernavn.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza

At jeg er psykisk utviklingshemmet. Jeg prøver å ikke la hva folk sier på nettet påvirke meg og riste det av meg men akkurat slike kommentarer sårer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
10 timer siden, Rotemor skrev:

Ikke sårende, men jeg har uoppfordret fått dickpics på Pm og er generelt lei av bagatelliseringen rundt tema fra unggutter i tråden.

Skjønner hva det feiler folk som uoppfordret sender slike bilder, jeg kunne aldri noensinne gjort noe slikt :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man kan bli såret av hva noen skriver på KG, så er kanskje ikke KG det rette stedet å henge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

At jeg er psykisk utviklingshemmet. Jeg prøver å ikke la hva folk sier på nettet påvirke meg og riste det av meg men akkurat slike kommentarer sårer..

I alle dager, hva slags mennesker sier sånt? Helt horribelt.

Anonymkode: 1af76...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

 

På 12.1.2019 den 21.55, AnonymBruker skrev:

Skrev om at jeg hadde en veldig alvorlig form for kreft og så gjerne ville bli frisk, og fikk til svar at jeg burde være glad for at jeg skulle dø snart.

Anonymkode: 7c5bb...bba

Fy faen for noen stygge folk! 🤬 Blir så sykt forbanna når hører hva folk lirer av seg på nettet :kjefte: Håper du ble bedre :klem: 

På 12.1.2019 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev denne tråden: 

Det var en sår og desperat situasjon hvor jeg virkelig hadde gjort mitt beste, men allikevel liret folk av seg usaklig dritt både om min evne som mor og min evne til å håndtere hverdagen. Dette innlegget var så personlig og vondt for meg, og jeg var så fortvilet så det var nok derfor jeg også ble så berørt av de stygge og uvitende kommentarene. 

På en annen side så viste også denne tråden meg noe av det fineste jeg har opplevd her inne, helt ukjente mennesker som var villig til å gi egne hardt tjente penger til en mor i nød som de ikke ante hvem var, det glemmer jeg aldri. ❤️

Anonymkode: 3af33...fb5

Jeg er så dritt lei av hvor jævla nedsettende så mange her på kg er mot uføretrygdede og folk på nav, det er helt bak mål :sinna: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager, hva slags mennesker sier sånt? Helt horribelt.

Anonymkode: 1af76...3ef

Det var i en farmen tråd, ene brukeren sa at jeg burde melde meg på og så kom en annen bruker og skrev "de tar vel ikke med folk som er psykisk utviklingshemmet?"

Jeg klarer som sagt å børste av meg mye som blir sagt og tenke at det bare er fremmede på nettet som ikke kjenner meg, men noen ting går inn på en uansett 😕 Det er heldigvis brukere på kg som støtter meg når slikt skjer, det setter jeg stor pris på :)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
8 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Hvis man kan bli såret av hva noen skriver på KG, så er kanskje ikke KG det rette stedet å henge :)

Uansett hvor man er på nettet så kan man bli såret når noen sier noe skikkelig stygt, er helt naturlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Det var i en farmen tråd, ene brukeren sa at jeg burde melde meg på og så kom en annen bruker og skrev "de tar vel ikke med folk som er psykisk utviklingshemmet?"

Jeg klarer som sagt å børste av meg mye som blir sagt og tenke at det bare er fremmede på nettet som ikke kjenner meg, men noen ting går inn på en uansett 😕 Det er heldigvis brukere på kg som støtter meg når slikt skjer, det setter jeg stor pris på :)   

:klemmer:

Anonymkode: 1af76...3ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:klemmer:

Anonymkode: 1af76...3ef

Takk :) Må si at jeg også har endret synet mitt om anonymbrukerfunksjonen de siste få årene. Jeg var sterk motstander før men nå synes jeg det er bra vi har funksjonen og jeg har sett mange hyggelige folk som poster som ab :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Det eneste jeg kommer på akkurat nå var en bruker som sa jeg måtte være pro-ana og syk siden jeg har lår som øverst er på ca 52 cm og på midten ca 46 cm. Det var "ikke normalt". Jeg er bygd sånn! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Mari Y said:

Egentlig ingenting. Jeg tar ikke KG så seriøst. 

Samme her. :)

Anonymkode: b2d85...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Hvis man kan bli såret av hva noen skriver på KG, så er kanskje ikke KG det rette stedet å henge :)

Det er menneskelig å reagere på noe negativt som blir sagt/skrevet til en uansett om det er over nett..du er nok en av de heldige som ikke reagerer på noen ting eller tar til deg noe personlig....

Anonymkode: 06a30...3ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke falle meg inn å bli såret av noe her inne😂

Anonymkode: 1d3d3...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev at jeg var blitt misbrukt og voldtatt, og en person skrev at "du kaller det for voldtekt fordi du angret på å ha sex med ham". Det var en tydelig voldtekt, ingen gråsone... Fikk noen andre stygge svar også, så jeg sluttet å lese tråden og holdt meg unna KG i et par år..

Anonymkode: 721fe...160

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kjærlighetsbarn98
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrev at jeg var blitt misbrukt og voldtatt, og en person skrev at "du kaller det for voldtekt fordi du angret på å ha sex med ham". Det var en tydelig voldtekt, ingen gråsone... Fikk noen andre stygge svar også, så jeg sluttet å lese tråden og holdt meg unna KG i et par år..

Anonymkode: 721fe...160

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Jeg skrev en tråd om at jeg hadde vært i en konflikt med noen folk. Jeg var veldig såret, følte meg forlatt, avvist og sviktet. Følte at jeg bare burde holde meg unna, at de det gjaldt ikke var glad i meg lenger. 

Så var det noen her som skrev i tråden, «Ja, de blir sikkert bare glad for at du holder deg unna dem», eller noe lignende, husker ikke helt. Jeg leste ikke mer i den tråden for å si det slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev en tråd for noen år siden om en eks som var vanskelig og stygg med meg, holdt tingene mine som gissel og lå med "venninner" av meg. Når jeg fant ut at han hadde kastet eller solgt halvparten av tingene mine spurte jeg om råd til hva jeg kunne gjøre. Jeg var veldig sint på eksen og trengte å få det ut.

Jeg fikk ikke én støttende kommentar, det var bare én bruker som svarte, og mente jeg hadde fortjent det, jeg hadde nok snyltet på han som alle damer gjør, jeg måtte la han være i fred, stakkars mannen måtte få nyte å ligge med de fine og gode venninnene mine nå som han endelig var kvitt drittkjerringa. Etterpå fulgte vedkommende etter meg og kommenterte alt jeg skrev i alle tråder.

Angrer på at jeg ikke rapporterte vedkommende, men jeg var helt ny her. Har brukt ab-funksjonen siden den gang, og byttet bruker. 

Anonymkode: d7822...f14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Rotemor skrev:

Jada, men det skjedde. Det var poenget ;) 

Har fått dickpics her inne selv. Lurer seriøs på hver de tenker med😏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...