Gå til innhold

Hva er det mest sårende noen har sagt til deg på KG?


Gjest Kjærlighetsbarn98

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg la ut en tråd om et problem jeg hadde med Nav og da fikk jeg mange stygge svar. Som man alltid gjør om man legger ut noe som har med Nav å gjøre.

Jeg var langt nede da så var nok litt ekstra følsom da, men det er den eneste gangen jeg har grått av ting folk har skrevet til meg på nett.

Nå har jeg blitt mer hardhudet og bryr meg ikke så mye lenger. Tenker at det er de som har et problem og ikke jeg når det er slik de velger å svare.

Jeg tenker i hvert fall at det ikke er særlig lurt å skrive om alt mulig hvis man ikke takler ufine svar. Dessverre kommer disse når folk sitter bak en skjerm og ikke har mulighet til å se den de snakker med.

Anonymkode: f3ff6...4cd

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG som oftest seriøst debattforum har utspilt sin rolle for lenge siden.

Anonymkode: a1296...a8b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble slått av mannen min og fikk mange svar som dette: du fortjente det sikkert, det var sikkert en grunn til det. 

Mangr år siden nå.

Anonymkode: 14899...b02

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, IommI said:

At jeg er mann x antall ganger. 😂

Skikkelig sjokkerende, ja? Når man har en mann på profilbildet sier det seg vel i grunnen selv at mange vil anta at man har penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i trettiårene og sa jeg hatet min egen målgruppe fordi jeg ikke ønsker barn. Og da var det jo selvfølgelig noen som sa at jeg måtte skaffe meg en bolle i ovnen jeg også. Det er ikke alle som er moderlig og ønsker å være mor selv om "alle" andre er det.

Anonymkode: fc925...97b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hind skrev:

Skikkelig sjokkerende, ja? Når man har en mann på profilbildet sier det seg vel i grunnen selv at mange vil anta at man har penis.

Du regner med at jeg faktisk er Tony Iommi, en av verdens beste gitarister ever! Wow, thanks dude!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ung enkemann må jeg si at alle sleivsparkene folk ville ha spart seg for dersom de visste grunnen til at jeg er singel, gjør mer vondt enn jeg liker å tro.

Anonymkode: 448ec...9da

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, IommI skrev:

Du regner med at jeg faktisk er Tony Iommi, en av verdens beste gitarister ever! Wow, thanks dude!

Hvis du var Tony hadde jeg vært din største fan 🖤🖤

Anonymkode: 9932b...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, IommI said:

Du regner med at jeg faktisk er Tony Iommi, en av verdens beste gitarister ever! Wow, thanks dude!

Nei, men jeg tenker at en som beundrer ham nok til å ha ham som avatar sannsynligvis er mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du var Tony hadde jeg vært din største fan 🖤🖤

Anonymkode: 9932b...075

Hvordan måler man hvem som er mest fan? 

De som har vært på flest gigs? De som kan spille? De som har møtt Tony Iommi? De som har mest merch? De som kan alt om Sabbath’s historie (og før de het BS)? De som eksistere pga. musikken? 

Hva gjør èn person til den aller største, hæ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, hind skrev:

Nei, men jeg tenker at en som beundrer ham nok til å ha ham som avatar sannsynligvis er mann. 

Jeg er jævla unik! Jeg har jævla bra smak! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som helst :) En som mente at jeg fortjente å dø i en tidligere tråd, der vi diskuterte snop og kalorier :)  Men jeg kjenner ikke noen, og evner bare ikke å ta negative ting innover meg på et diskusjonsforum. Så "sårende" i det henseende finnes ikke i mine følelser iallefall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, IommI skrev:

Hvordan måler man hvem som er mest fan? 

De som har vært på flest gigs? De som kan spille? De som har møtt Tony Iommi? De som har mest merch? De som kan alt om Sabbath’s historie (og før de het BS)? De som eksistere pga. musikken? 

Hva gjør èn person til den aller største, hæ? 

Hva er gigs? 

Jeg kan spille Paranoid. 😉

Anonymkode: 9932b...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En som heter superj*nne mobber meningene mine. Jeg er traumatisert!

Neida. Jeg skriver aldri om følsomme ting her inne, så da er det vanskelig å såre meg. Det hender jeg blir litt oppgitt over enkelte, men det er alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått masse kommentarer jeg opplever som spydige. En av de var da jeg svarte at jeg hadde ME på tråden om hvilke sykdommer man har og fikk svaret: «psykisk syk altså»

Hva er poenget med en sånn kommentar? Blir lei meg på vegne av alle som har denne grusomme sykdommen.  

Anonymkode: 3048c...abb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Ikke noe som helst :) En som mente at jeg fortjente å dø i en tidligere tråd, der vi diskuterte snop og kalorier :)  Men jeg kjenner ikke noen, og evner bare ikke å ta negative ting innover meg på et diskusjonsforum. Så "sårende" i det henseende finnes ikke i mine følelser iallefall.

:blink: Shit! Stakkars deg😢 Selvfølgelig fortjener du ikke å dø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noe som kan sies til meg som jeg kommer til å ta personlig. Dette er tross alt Internett, og KG. Som ifølge Linnea Myhre er det mørkeste stedet på jord. Ingenting bør nok bli tatt for seriøst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...