Gå til innhold

Bloggere i Dubai


Oline12

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Enig, alle kan gjøre feil. Evnen til refleksjon er jo fullstendig fraværende.

At Anniken som har frontet gode verdier i yngre dager, velger å gjøre noe som dumt som dette. Hva skjer  med folk som blir influencere? Er det grådigheten og egoisme som overtar? Ser forresten at CBE har likt noen av  bildene.

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt av problemet er bloggeren er der for hvitt vaske ryktet til Dubai, ikke for gi enn ærlig framstilling av stedet. De må faktisk tåle litt kritikk, de er trossalt på "jobb".. 

 

At turister flest har det bra der nede forsterke berre det negativ inntrykket, det viser berre at landet ser andre veien om du betale nok. Rekner med det gjelder innbyggere og

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
1 time siden, Diamant skrev:

Ser dette blir tatt opp på Norwegian sin FB-side. Hovedinnlegget har nesten 600 likes.

Jeg finner ikke det innlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Macimba skrev:

Jeg finner ikke det innlegget. 

Du må gå inn på "innlegg fra besøkende" og scrolle deg litt nedover.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tok screenshoot av innlegget AJ la ut på engelsk om turen som hun slettet kort tid etter? Det var jo bare legendarisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Diamant skrev:

Du må gå inn på "innlegg fra besøkende" og scrolle deg litt nedover.

Fant ingenting jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, clyde skrev:

Fant ingenting jeg. 

Det var veldig rart. Jeg sjekket nå og det ligger der fortsatt. Innlegget har 639 likes og 42 delinger. Jeg er på pc og gjør følgende: Trykker først på "innlegg" på venstre side, da kommer "innlegg fra besøkende" opp på høyre side. Klikker på den og da kommer alle innlegg fra besøkende opp. Scroller så litt nedover og da kommer det opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Diamant skrev:

Det var veldig rart. Jeg sjekket nå og det ligger der fortsatt. Innlegget har 639 likes og 42 delinger. Jeg er på pc og gjør følgende: Trykker først på "innlegg" på venstre side, da kommer "innlegg fra besøkende" opp på høyre side. Klikker på den og da kommer alle innlegg fra besøkende opp. Scroller så litt nedover og da kommer det opp.

Det var det jeg gjorde, men jeg får kun opp masse innlegg fra folk som har fått trukket for mye penger og lignende 😂 Bladde meg tilbake til desember. Hvilken dato ble innlegget publisert? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Diamant skrev:

Det var veldig rart. Jeg sjekket nå og det ligger der fortsatt. Innlegget har 639 likes og 42 delinger. Jeg er på pc og gjør følgende: Trykker først på "innlegg" på venstre side, da kommer "innlegg fra besøkende" opp på høyre side. Klikker på den og da kommer alle innlegg fra besøkende opp. Scroller så litt nedover og da kommer det opp.

PrintScreen? Imgur? Jeg finner det heller ikke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Amnesty International Norway som har skrevet innlegget og tagget Norwegian. Innlegget ligger også på Amnesty sin side.

Jeg prøvde å linke til siden, men det gikk ikke. Søk opp Amnesty International Norway :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Oline12 skrev:

Ingen som tok screenshoot av innlegget AJ la ut på engelsk om turen som hun slettet kort tid etter? Det var jo bare legendarisk. 

Ligger på bloggomtoppbloggere i kommentarfeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du trodde det EH skrev var flaut nok, så topper Annijor det på engelsk i sin siste post på Insta. Som læreren kommenterer der: «Engelsken og unnskyldningene på ca likt nivå. Sterk toer.»

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synd at bloggerne ikke knekker koden med nøytralitet.. tenk hvor mye de kunne tjent på det... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonymvises skrev:

Synd at bloggerne ikke knekker koden med nøytralitet.. tenk hvor mye de kunne tjent på det... 

Eller bare innrømme at de ikke tok med etiske verdier i vurderingen når de valgte å takke ja. Det er egentlig ikke så innmari vanskelig. De hadde kommet fint ut av det dersom de bare hadde lagt seg flate. Gjennomført reklameringen for Norwegian for det det er verdt og så takka for alle tilbakemeldingene de har fått og at opplysningene de har mottatt som følge av denne turen blir tatt til etterettning ved senere samarbeid. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Louiah skrev:

Når du trodde det EH skrev var flaut nok, så topper Annijor det på engelsk i sin siste post på Insta. Som læreren kommenterer der: «Engelsken og unnskyldningene på ca likt nivå. Sterk toer.»

Har de ingen som kan korrekturlese innleggene, eller er det ikke innafor når man tross alt er forfatter? Du skjønner hvor det bærer allerede i første setning - det er ingen som blir reminded når de dør, men de blir kanskje remembered? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...