Gå til innhold

Hun sa hun vil ha meg og jeg aner ikke hvordan takle det!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det TS?

Anonymkode: 1540f...a6f

Oi, der kom den tråden opp igjen! Er du en av dem som fulgte med da det sto på som verst...? 

Jeg henger her enda...og skal prøve oppdatere. Trenger faktisk fortsatt råd i dette.

Hva skjedde....vel....jeg traff henne igjen, nok en gang tilfeldig. Den gang var jeg usedvanlig tent når jeg traff henne, da hadde jeg tenkt på henne i noen uker uten å ha kontakt med henne...Jeg skal innrømme jeg håpte på et kyss, men hun var mer reservert og tok ikke initiativ, og jeg var "gentleman" og tok heller ikke initaitiv...Redd hun ville føle seg overkjørt, og hvis hun virkelig ville ha meg, forventet jeg vel initiativ fra henne. Det var en ekstrem spenning. Men kysset uteble.

Siden da har vi meldet, snakket sammen på telefonen. Jeg holder en viss "profesjonell" avstand på meldinger, går ikke inn på følelser der, men når vi prates tør jeg gi mer. Jeg har forelsket meg. Hun er forelsket. I meg, en mann på 56 år, og hun er en vakker skapning...så mange år yngre.

Min kone vet ikke. Jeg skal fortsatt ikke være utro. Det er ikke et tema å treffes i hemmelighet heller, men ses vi tilfeldig gjør det livet "lettere" for meg, jeg tenker da på samvittigheten. Jeg kommer ikke til å gjøre fremstøt seksuelt, men jeg vet hun ønsker mer. Og jeg er veldig tent og nysgjerrig på henne...

Der står vi. Jeg vet ikke ut eller inn og vil gjerne fortsatt ha innspill. Nei, jeg forlater ikke kona. Nei, jeg vil ikke være utro heller.

Ja, jeg er ekstremt betatt av henne, beundrer henne, ser opp til henne og den personen hun er. Har lært henne å kjenne, og hun har delt mye fra sitt liv. Vi ler sammen og gråter sammen. Hun er fantastisk. 

Jeg står i et stort dilemma. Forelsket/betatt. Funnet drømmedama jeg ikke kan få, fordi jeg er gift. Jeg gråter innvendig. 

Spør om du lurer på mer, så svarer jeg. 

Mann 56

Anonymkode: cf473...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn35
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, der kom den tråden opp igjen! Er du en av dem som fulgte med da det sto på som verst...? 

Jeg henger her enda...og skal prøve oppdatere. Trenger faktisk fortsatt råd i dette.

Hva skjedde....vel....jeg traff henne igjen, nok en gang tilfeldig. Den gang var jeg usedvanlig tent når jeg traff henne, da hadde jeg tenkt på henne i noen uker uten å ha kontakt med henne...Jeg skal innrømme jeg håpte på et kyss, men hun var mer reservert og tok ikke initiativ, og jeg var "gentleman" og tok heller ikke initaitiv...Redd hun ville føle seg overkjørt, og hvis hun virkelig ville ha meg, forventet jeg vel initiativ fra henne. Det var en ekstrem spenning. Men kysset uteble.

Siden da har vi meldet, snakket sammen på telefonen. Jeg holder en viss "profesjonell" avstand på meldinger, går ikke inn på følelser der, men når vi prates tør jeg gi mer. Jeg har forelsket meg. Hun er forelsket. I meg, en mann på 56 år, og hun er en vakker skapning...så mange år yngre.

Min kone vet ikke. Jeg skal fortsatt ikke være utro. Det er ikke et tema å treffes i hemmelighet heller, men ses vi tilfeldig gjør det livet "lettere" for meg, jeg tenker da på samvittigheten. Jeg kommer ikke til å gjøre fremstøt seksuelt, men jeg vet hun ønsker mer. Og jeg er veldig tent og nysgjerrig på henne...

Der står vi. Jeg vet ikke ut eller inn og vil gjerne fortsatt ha innspill. Nei, jeg forlater ikke kona. Nei, jeg vil ikke være utro heller.

Ja, jeg er ekstremt betatt av henne, beundrer henne, ser opp til henne og den personen hun er. Har lært henne å kjenne, og hun har delt mye fra sitt liv. Vi ler sammen og gråter sammen. Hun er fantastisk. 

Jeg står i et stort dilemma. Forelsket/betatt. Funnet drømmedama jeg ikke kan få, fordi jeg er gift. Jeg gråter innvendig. 

Spør om du lurer på mer, så svarer jeg. 

Mann 56

Anonymkode: cf473...797

Jeg lurer på...sier hun fortsatt at hun vil ha deg? 

Forstår dette er vanskelig. Det er der alltid når (hvis) man faller for en annen mens man er gift /i forhold. 

Jeg tenker at siden du er så bastant på å forbli i ditt forhold og samtidig har forelsket deg, så har du jo ikke så mange andre valg enn å enten la henne gå eller pleie forholdet til henne bak din kones rygg. Dere vil nok antakelig binde sterkere bånd og det kan mulig bli vanskelig på sikt å ikke gi seg hen til noe fysisk... Hva tenker og tror du om det? Du vil ikke treffe henne bak ryggen på kona men "tilfeldig" er ok? 

Jeg vet om noen som holder på slik og det er tøft men sier vel litt om hva de føler for hverandre. De klarer ikke helt gi slipp på hverandre. Er det slik for deg og?

Et kjempe vanskelig dilemma du har. Kanskje noen andre her kommer med gode innspill? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Linn35 skrev:

Jeg lurer på...sier hun fortsatt at hun vil ha deg? 

Forstår dette er vanskelig. Det er der alltid når (hvis) man faller for en annen mens man er gift /i forhold. 

Jeg tenker at siden du er så bastant på å forbli i ditt forhold og samtidig har forelsket deg, så har du jo ikke så mange andre valg enn å enten la henne gå eller pleie forholdet til henne bak din kones rygg. Dere vil nok antakelig binde sterkere bånd og det kan mulig bli vanskelig på sikt å ikke gi seg hen til noe fysisk... Hva tenker og tror du om det? Du vil ikke treffe henne bak ryggen på kona men "tilfeldig" er ok? 

Jeg vet om noen som holder på slik og det er tøft men sier vel litt om hva de føler for hverandre. De klarer ikke helt gi slipp på hverandre. Er det slik for deg og?

Et kjempe vanskelig dilemma du har. Kanskje noen andre her kommer med gode innspill? 

Hun vil fortsatt ha meg og har til nå godtatt min forklaring på hvorfor jeg blir hos kona og ikke kan være fysisk utro. Hun forstår også samvittigheten jeg bærer.

Men jeg rives jo innvendig for jeg har så lyst på henne. Har så lyst å være med henne. Men ender ofte opp med å si nei til henne. Enda jeg verker etter henne. 

Ja det er lettere å treffes tilfeldig, ikke planlagt. Da sliter jeg ikke så med samvittighet. Hun har sagt hun ønsker kysse meg neste gang vi sees. Jeg brenner etter det. Er det veldig farlig med et kyss?

M56

Anonymkode: cf473...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2019 den 12.29, AnonymBruker skrev:

H Hun har sagt hun ønsker kysse meg neste gang vi sees. Jeg brenner etter det. Er det veldig farlig med et kyss?

M56

Anonymkode: cf473...797

Du er på full fart mot å være fysisk utro og du MÅ ta et valg. Enten må du informere din kone og gi henne et valg, eller så må du bare ta steget å være utro for nå virker det som om det er ingen vei tilbake. Valget er om kona skal investere i forholdet deres eller lar deg gå. Jeg har lest hvert eneste innlegg i denne tråden og håper det går bra for dere alle, uansett hva dere/du velger. Fortell gjerne hva løsningen ble. Føler virkelig med deg og den situasjonen du er kommet opp i. Følelser kan man ikke bare slå av og på.

Anonymkode: dc259...709

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er på full fart mot å være fysisk utro og du MÅ ta et valg. Enten må du informere din kone og gi henne et valg, eller så må du bare ta steget å være utro for nå virker det som om det er ingen vei tilbake. Valget er om kona skal investere i forholdet deres eller lar deg gå. Jeg har lest hvert eneste innlegg i denne tråden og håper det går bra for dere alle, uansett hva dere/du velger. Fortell gjerne hva løsningen ble. Føler virkelig med deg og den situasjonen du er kommet opp i. Følelser kan man ikke bare slå av og på.

Anonymkode: dc259...709

Takk for at du følger med på sidelinjen. Jeg hører hva du sier. Men er det slik at jeg er på vei mot utroskap?jeg vil jo ikke det men jeg vil ha et forhold til henne andre. Et ikke -fysisk forhold. Helt ærlig.

Jeg hadde en lang prat på tlf med henne i dag. Vi ble enige om å prates på det jevne, kanskje en gang i uken. Hun sa i dag til meg at hun tenker på meg hele tiden og at hun er dypt forelsket i meg. Vi lo og tullet på tlf og vi gråt også sammen. 

Jeg har falt for utseendet hennes men like fullt blir jeg mer og mer glad i henne og det indre. Hun har en vakker personlighet som jeg liker så godt. 

Hun spurte meg i dag om jeg går rundt og håper det kan bli oss en dag. På en måte gjør jeg jo det...Men jeg sa "Nei det blir jo feil ifht at jeg er gift...Men vi vet jo ikke hva som skjer og hva fremtiden bringer "..og jeg tror jeg sa det med håp i stemmen. Hun forsto meg. 

Innerst inne ønsker jeg meg henne. Dette er så vanskelig at jeg har ikke ord. Har det tålig greit hjemme, hverken mer eller mindre. Det som holder meg der er alt det materielle, økonomi og ikke minst mine barnebarn og barn (selv om barna er flyttet ut). 

Jeg må antakelig bare leve med dette. Snakket som sagt med henne idag og vi er enige om å ikke gi slipp. Ingen av oss vil det. Hun sier igjen at hun vil kysse meg men jeg holder igjen...Jeg kommer til å bli utrolig tent og få lyst på mer. Det er farlig og samtidig lengter jeg etter henne. Hun er det siste jeg tenker på før jeg sovner. 

Må jeg bare leve med dette? Ønske etter en annen resten av livet? Jeg tror jeg begynner å få dype følelser for henne. 

TS 

 

Anonymkode: cf473...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 22.12, AnonymBruker skrev:

Har jeg?

M, 56

Anonymkode: cf473...797

Ja, følelsesmessig. 

Og du har ikke fortalt om denne hendelsen tii din kone? Hvis du ikke kan det så er du allerede utro på en måte. 

Anonymkode: 15584...fae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du følger med på sidelinjen. Jeg hører hva du sier. Men er det slik at jeg er på vei mot utroskap?jeg vil jo ikke det men jeg vil ha et forhold til henne andre. Et ikke -fysisk forhold. Helt ærlig

Anonymkode: cf473...797

Du ber om vår "velsignelse" til å kysse henne så ja... det er bare spørsmål om litt tid. Om dere klarer å holde dere unna det fysiske har dere enorm viljestyrke. Du må tenke nøye gjennom hva du mister og hva du får ved å innlede et mer fysisk forhold til denne andre og ta et klokt valg i forhold til det. Synes det er rart at din kone ikke har merket noen endring hos deg. Dersom det hadde vært meg hadde min bedre halvdel lurt på om det hadde skjedd noe. Regner med du sletter alle logger som har med henne å gjøre. Misunner deg ikke dette som du har "falt" opp i. Jeg er på noenlunde samme alder, men har en vakker og attraktiv kone som er 14 år yngre så dette håper jeg aldri jeg får oppleve. Det motsatte er kanskje en mulighet siden hun har mange "beilere" irl og på nett. Disse avfeier hun glatt og forteller meg om. Vi setter begge åpenhet og ærlighet svært høyt.

Anonymkode: dc259...709

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, følelsesmessig. 

Og du har ikke fortalt om denne hendelsen tii din kone? Hvis du ikke kan det så er du allerede utro på en måte. 

Anonymkode: 15584...fae

Nei har ikke fortalt om hverken den første hendelsen eller kontrakten i etterkant. Det vil bare bli galskap hjemme av det. Jeg vet jeg er emosjonelt utro ja,legger ikke skjul på det, og jeg tror kona ville sett på det som et stort svik. Mer enn fysisk. Men selv syns jeg fysisk utroskap er verre...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ber om vår "velsignelse" til å kysse henne så ja... det er bare spørsmål om litt tid. Om dere klarer å holde dere unna det fysiske har dere enorm viljestyrke. Du må tenke nøye gjennom hva du mister og hva du får ved å innlede et mer fysisk forhold til denne andre og ta et klokt valg i forhold til det. Synes det er rart at din kone ikke har merket noen endring hos deg. Dersom det hadde vært meg hadde min bedre halvdel lurt på om det hadde skjedd noe. Regner med du sletter alle logger som har med henne å gjøre. Misunner deg ikke dette som du har "falt" opp i. Jeg er på noenlunde samme alder, men har en vakker og attraktiv kone som er 14 år yngre så dette håper jeg aldri jeg får oppleve. Det motsatte er kanskje en mulighet siden hun har mange "beilere" irl og på nett. Disse avfeier hun glatt og forteller meg om. Vi setter begge åpenhet og ærlighet svært høyt.

Anonymkode: dc259...709

Nei jeg ber ikke om deres velsignelse, jeg bare lufter det og spør hva dere syns. Du er heldig som har en yngre kone som er så flott og som du har det så bra med.

Hos meg er alt bare "sånn tålig". Helt midt på treet. Jeg vet jo at jeg ikke kan gå, at det ikke kan bli noe med hun andre nå, og jeg kan ikke gå og håpe for det blir jo som om jeg håper at kona skal dø... Så jeg kan ikke tillate meg det. Men jeg sier til meg selv at "vi vet ikke hva fremtiden bringer,plutselig kan alt snu...og da vet jeg jo hvem jeg vil ha ". Er i en fortvilet situasjon og går og veier for og imot om jeg kan kysse henne...bare én gang...! Jeg tror jeg skal klare holde meg på matta til tross...

For en vond og samtidig så fin situasjon. 

PS. Hun andre er forresten i en vond situasjon som jeg ønsker støtte henne i... 

Anonymkode: cf473...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 17.53, AnonymBruker skrev:

Nei har ikke fortalt om hverken den første hendelsen eller kontrakten i etterkant. Det vil bare bli galskap hjemme av det. Jeg vet jeg er emosjonelt utro ja,legger ikke skjul på det, og jeg tror kona ville sett på det som et stort svik. Mer enn fysisk. Men selv syns jeg fysisk utroskap er verre...

Nei jeg ber ikke om deres velsignelse, jeg bare lufter det og spør hva dere syns. Du er heldig som har en yngre kone som er så flott og som du har det så bra med.

Hos meg er alt bare "sånn tålig". Helt midt på treet. Jeg vet jo at jeg ikke kan gå, at det ikke kan bli noe med hun andre nå, og jeg kan ikke gå og håpe for det blir jo som om jeg håper at kona skal dø... Så jeg kan ikke tillate meg det. Men jeg sier til meg selv at "vi vet ikke hva fremtiden bringer,plutselig kan alt snu...og da vet jeg jo hvem jeg vil ha ". Er i en fortvilet situasjon og går og veier for og imot om jeg kan kysse henne...bare én gang...! Jeg tror jeg skal klare holde meg på matta til tross...

For en vond og samtidig så fin situasjon. 

PS. Hun andre er forresten i en vond situasjon som jeg ønsker støtte henne i... 

Anonymkode: cf473...797

Å hva tror du skjer hvis dere hadde kysset da? Dere hadde blitt enda mer tent på hverandre å endt opp med å ha sex! Kyssing er også utroskap foresten..

Anonymkode: 16144...d18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å hva tror du skjer hvis dere hadde kysset da? Dere hadde blitt enda mer tent på hverandre å endt opp med å ha sex! Kyssing er også utroskap foresten..

Anonymkode: 16144...d18

Jeg tror faktisk ikke det. Vi er begge lystne på et kyss, det vet jeg. Og ja det ville nok tent oss der og da, men vi møtes alltid i arbeidstid eller helt tilfeldig, men det ytterst få gangene har vært i arbeidstiden...og dermed setter det en stopper for noe videre. Men du har rett, det vil nok tenne oss og skape noen nye følelser og ønsker i oss. Ja jeg vet et kyss er utroskap... 

Anonymkode: cf473...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn35

Ts, du skrev dette innlegget i januar. Nå er vi i april. Det ser ut som det er mye følelser mellom dere, men dere er fast bestemt på å ikke gå over noen grenser? Det har jo ikke skjedd noe fysisk mellom dere på denne tiden, kun tankestadiet og ellers deler dere følelser. Eller holder du igjen? 

Jeg syns det står respekt av å ikke røre hverandre når det tydelig er mange følelser i sving. Hva tror du et kyss vil gjøre med dere? 

Jeg spør fordi jeg forstår situasjonen din godt og jeg dømmer ikke. Syns bare det er interessant å høre hva du tror skjer om du velger gi etter for et kyss når du vet dere begge ønsker det? Vil det bli lettere å gå videre? Vil du føle deg "mer" utro enn nå? 

Hva tenker du rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, hva er det du holder på med, TS?? Du er så gammel at denne dama kunne vært datteren din!!! Heller enn å vanne gresset i en tøff periode i heimen, bruker du tid på å lukte på ungblomster i andre hager. Utrolig kvalmt, spør du meg! Håper virkelig ikke du er faren min... (Og jeg håper denne ungblomsten erstatter deg med en i mer passende alder rimelig kjapt. Og i mellomtiden har sikkert kona funnet seg sin Brad Pitt-utseende drømmeprins. Så kan du sitte der og føle deg «høy» på deg selv fordi Barbie et øyeblikk hadde blikket sitt på deg.)

Anonymkode: 2466b...336

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo, hva er det du holder på med, TS?? Du er så gammel at denne dama kunne vært datteren din!!! Heller enn å vanne gresset i en tøff periode i heimen, bruker du tid på å lukte på ungblomster i andre hager. Utrolig kvalmt, spør du meg!

Anonymkode: 2466b...336

Ok... Jeg er 56. Hun 40. Det er 16 år mellom oss. Er det kvalmt?  Du må få mene det men jeg er uenig. 

5 timer siden, Linn35 skrev:

Ts, du skrev dette innlegget i januar. Nå er vi i april.....dere er fast bestemt på å ikke gå over noen grenser? Eller holder du igjen? 

 Hva tror du et kyss vil gjøre med dere? er interessant å høre hva du tror skjer om du velger gi etter for et kyss når du vet dere begge ønsker det? Vil det bli lettere å gå videre? Vil du føle deg "mer" utro enn nå? 

Hva tenker du rundt dette?

Samlet spørsmålene dine. Forstår at du spør. Ja vi er fast bestemt på å ikke gå over noen grenser. Jeg tror vi begge setter grensen ved et kyss. Hvilken skade kan det føre til annet enn at vi blir litt tent der og da og kanskje blir det et litt tettere bånd mellom oss. Kanskje forelskelsen blir forsterket. Det er hva jeg tenker om dette. Ser ikke på det som farlig og heller ikke et skritt mot utroskap. 

Mann56

Anonymkode: cf473...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i en lignende situasjon der begge likte hverandre veldig godt men han var gift. Grensene ble gradvis flyttet litt og litt. Men vi skulle hvertfall ikke  gå lenger enn å kysse! Etter heftig kyssing ble det selvsagt til slutt til at vi hadde sex likevel.  Siden den gang har vi hatt jevnlig sex. Det er ikke så lett å styre seg når begge er overtent på hverandre,er min erfaring hvertfall.

Anonymkode: 16144...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldersforskjellen synes jeg ikke er noe å si på foresten,16 års forskjell er ikke så mye i den alderen.

Anonymkode: 16144...d18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært i en lignende situasjon der begge likte hverandre veldig godt men han var gift. Grensene ble gradvis flyttet litt og litt. Men vi skulle hvertfall ikke  gå lenger enn å kysse! Etter heftig kyssing ble det selvsagt til slutt til at vi hadde sex likevel.  Siden den gang har vi hatt jevnlig sex. Det er ikke så lett å styre seg når begge er overtent på hverandre,er min erfaring hvertfall.

Anonymkode: 16144...d18

Kan hende du har rett. Hvis man først har kysset så har man krysset en magisk grense, den grensen som går fra bare emosjonelt til fysisk utroskap. Kan hende du også har rett i at det er lettere å flytte grenser da.

Hvor lang tid tok det hos dere fra dere kysset til dere hadde sex da? Du sier grensene ble gradvis flyttet..

Jeg skal ikke havne der. Vil bare ha et kyss....

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aldersforskjellen synes jeg ikke er noe å si på foresten,16 års forskjell er ikke så mye i den alderen.

Anonymkode: 16144...d18

Takk. Enig i det. Jeg er i såfall den som syns det er litt mye. Hun syns det er helt ok. 

TS

Anonymkode: cf473...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan går det med dere, ts.

 

Anonymkode: 717e0...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk 25-30 år frem i tid... Og du blir hos kona pga materielle ting, tror du at du er glad for det da..? 

Tror du kona er glad for at du blir hos henne pga materielle ting..? Hun kan jo også møte en som virkelig vil ha henne og få mange lykkelige år med en ny mann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...