Gå til innhold

Hun sa hun vil ha meg og jeg aner ikke hvordan takle det!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at det var det hun sa? Høres veldig merkelig ut. Jeg tenker du har hørt feil. 

Anonymkode: c110e...48b

Selvsagt er jeg sikker på det...

M 56

Anonymkode: cf473...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk. Ser en pen dame som er interessert og tror automatisk at livet ditt blir mye bedre med henne. Og hvordan tror du deres liv sammen blir etter noen år? Det blir bare bedre i starten, så blir det like kjipt. Fordi det er konstant arbeid, og der har du mislyktes med kona. Fiks opp i det du allerede har. Ikke la tankene løpe av gårde med den dama, for det kommer bare til å utvikle seg til en besettelse. 

Anonymkode: c4b3c...c90

Nå har vel ikke TS sagt at han skal handle på noen av impulsene sine heller, han har ikke noen planer om verken å være utro eller gå fra kona si, så innlegget ditt er ikke relevant for TS. 

Og hvis han skulle valgt å gå fra kona for en ny forelskelse så vet du ingenting om det blir bedre eller dårligere. Det kan hende alt blir bedre, for alle, om han velger å gå for den nye forelskelsen. 

Mange sier at det er så enkelt å gå. Det er absolutt ikke min erfaring. Det er veldig vanskelig for veldig mange å gå, spesielt om man har 20-25-30 år sammen. Og så blir man kalt egoist og det syns jeg er urettferdig. Hvorfor i all verden skal man ikke få lov til å leve sitt eget liv og tenke på seg selv innimellom? Hvorfor skal man ikke få lov til å ha det bra? 

Hvis man ikke har det bra selv så tror jeg ikke omgivelsene har det bra heller, og da er det ingen som har det bra. 

Og TS. Du er 56 år. Du kan leve i 50 år til... og du skal gå resten av livet og bare ha det middelmådig i beste fall.... Trist. 

Anonymkode: 4b5a3...1d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker du forsatt din kone ?  Er dere på samme alder og har dere vært gift lenge?  Mange menn (og kvinner) vil selvsagt føle seg smigret og fristet over at noen liker dem og er betatt av dem. Det er helt naturlig.  Særlig hvis vedkommende både er ung, pen og sjarmerende. Men kjenner du egentlig til den personligheten bak masken til denne dama, hennes relasjoner,fortiden, forhold, om hvilken verdier hun har ? Er det et godt tegn at hun legger seg etter en gift mann av egne interesser? Er hun av typen som legger seg etter opptatte menn ? Avslører ikke det en mangel på moralske holdninger og grenser ? Og hvis du gikk fra din kona for å være sammen med henne denne fantastiske kvinnen vil du ha noen garanti for at hun vil være lojal mot deg, være tro mot deg og ikke utnytte deg på noen måte ? Vil du risikere å mister en god kvinne (din kone) som er av den trofaste typen til en manipulerende kvinne uten moral og samvittighet bak den hyggelige skjønne masken. Husk på at du vil aldri avsløre en skadelig og slem personlighet før du får dem tett innpå livet. Tenk over det når du mister dømmekraften pga en vakker kvinne.. At kanskje risikerer du å ødelegger noe godt som du vil angre på resten av livet. Ta heller vare på familien. En pen og manipulerende sexy kvinne er ikke verdt prisen det er å ødelegge et ekteskap dersom du fortsatt elsker din kone og dine barn. Ekte kjærlighet er mye mer verdt enn en falsk en.

Anonymkode: 64a4a...564

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Jeg går og tenker på dette hele tia. Hva hadde dette gjort med deg, om du var i min situasjon? 

Synes du skal si til henne at du er gift og forholde deg til det. 

Har blitt sjekka opp et par ganger jeg også, men jeg har mann hjemme som jeg har lovet å være lojal og trofast mot.

Derfor stopper jeg all flørting lenge før jeg blir betatt av noen. Klart det finnes andre menn jeg fint kunne hatt sex med, men jeg har nå en gang valgt mannen min, og det står jeg for! 

Men, vil du virkelig teste ut denne dama, så gjør det slutt på ekteskapet ditt. Da er det fritt fram til å gjøre hva du vil. Da kan du til og med ha god samvittighet mens du sjekker ut andre damer, det smaker litt bedre da. 

Endret av Dævendøtte
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg var ikke ute etter å diskutere mitt ekteskap. Det er ikke tema her.

Vi har vært gift i 30 år.

Ja jeg er gla i henne. Nei jeg vet ikke om jeg elsker henne lenger.

Nei jeg skal ikke være utro. Ja jeg Er fristet av hun andre. Og ja jeg kjenner henne svært godt og hun har fantastiske verdier. Det kan nav faktisk ha selvom man blir betatt av en gift person. Hun er svak for meg og falt for fristelsen å fortelle meg det. Jeg er svak for henne men holdt munn.

Jeg vet fortsatt ikke hvordan håndtere dette inni meg. For der er det nå kaos. Kjenner en enorm tiltrekning til den dama. Hun har vekket noe i meg som jeg savner hjemme. Veldig. Utad er jeg like stabil som alltid og går hver eneste dag hjem til min kjære kone...

Fornøyde?

Skal se om jeg får kommentert nett spesifikt siden. Noen av dere har svært gode innspill og spørsmål. Men la ikke dette bli en tråd om ekteskapet mitt. Jeg ønsker råd ifht håndtering av følelser og tanker rundt dette, ikke hvorvidt jeg skal være utro eller ei. Jeg skal ikke det. 

M 56

 

Anonymkode: cf473...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bare si at jeg var ikke ute etter å diskutere mitt ekteskap. Det er ikke tema her.

Vi har vært gift i 30 år.

Ja jeg er gla i henne. Nei jeg vet ikke om jeg elsker henne lenger.

Nei jeg skal ikke være utro. Ja jeg Er fristet av hun andre. Og ja jeg kjenner henne svært godt og hun har fantastiske verdier. Det kan nav faktisk ha selvom man blir betatt av en gift person. Hun er svak for meg og falt for fristelsen å fortelle meg det. Jeg er svak for henne men holdt munn.

Jeg vet fortsatt ikke hvordan håndtere dette inni meg. For der er det nå kaos. Kjenner en enorm tiltrekning til den dama. Hun har vekket noe i meg som jeg savner hjemme. Veldig. Utad er jeg like stabil som alltid og går hver eneste dag hjem til min kjære kone...

Fornøyde?

Skal se om jeg får kommentert nett spesifikt siden. Noen av dere har svært gode innspill og spørsmål. Men la ikke dette bli en tråd om ekteskapet mitt. Jeg ønsker råd ifht håndtering av følelser og tanker rundt dette, ikke hvorvidt jeg skal være utro eller ei. Jeg skal ikke det. 

M 56

 

Anonymkode: cf473...797

Du må ta ett valg. Enten må du si dette til damen du er betatt av, at du aldri kommer til å agere på følelsene dine ovenfor henne og at dere må slutte å flørte. Eller fortsette å drømme om at det kan bli dere to og flørte videre, men det tror jeg ikke er noe bra sted å være -verken for deg eller din nåværende kone som du selv sier du aldri kommer til å forlate.

Anonymkode: cf721...3cc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, AnonymBruker said:

Du er ikke gammel. 56 er da vel ingen alder!

 

Anonymkode: 4b5a3...1d1

Det er gammelt for mennesker som ikke er 56

Anonymkode: 0d7bb...88d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er gammelt for mennesker som ikke er 56

Anonymkode: 0d7bb...88d

Jeg er ikke 56, det er enda mange år til jeg blir det. Jeg syns ikke 56 er gammelt. :) 

Anonymkode: 4b5a3...1d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Til TS: 

Jeg har vært der du er. Jeg kjenner igjen søkket i mellomgulvet, og raset av følelser.

Tvi-tvi.😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det ikke vært en sånn tråd før? Det virker så kjent.

Anonymkode: 12358...9f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typisk. Ser en pen dame som er interessert og tror automatisk at livet ditt blir mye bedre med henne. Og hvordan tror du deres liv sammen blir etter noen år? Det blir bare bedre i starten, så blir det like kjipt. Fordi det er konstant arbeid, og der har du mislyktes med kona. Fiks opp i det du allerede har. Ikke la tankene løpe av gårde med den dama, for det kommer bare til å utvikle seg til en besettelse. 

Anonymkode: c4b3c...c90

Like kjipt som ditt? Hva er referansen din? TS sier ikke han har et kjipt liv med kona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gift mann på 56. Hun er ei nydelig dame på 40. Noe av det vakreste jeg har sett. Vi har flørtet en stund, snakker så godt sammen. 

Har ikke skjedd noe som helst mellom oss, er uskyldig bortsett fra at vi har gryende følelser for hverandre. 

Da jeg møtte henne sist, helt tilfeldig i lysløypa faktisk (!), så snakker vi en stund sammen og hun ser rett på meg og sier "Jeg vil jo bare ha deg!". Jeg ble så satt ut! Mistet munn og mæle, klarte ikke si noe fornuftig, bare måtte snu meg litt vekk for det stakk så i magen. Jeg tror egentlig ikke det var seksuelt ladet, men er usikker. Jeg responderte altså ikke med annet enn med kroppspråket mitt, at jeg snudde meg litt vekk for å summe meg, lukket sikkert øynene og ble litt borte en stund....Og så ble det stille og vi begynte snakke om noe annet. En veldig spesiell situasjon.

Jeg vil jo ha henne og!Seksuelt men like fullt som min kjæreste (selv om jeg ikke kan det siden jeg er gift, men i fantasien er alt lov!)

Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Jeg går og tenker på dette hele tia. Hva hadde dette gjort med deg, om du var i min situasjon? 

Jeg trenger ikke moralistiske svar, jeg har ikke tenkt å være utro og jeg vet at hun ikke burde sagt slikt. Trenger ikke at dere rakker ned på noen av oss. Er bare ute etter hva dere tror hun mener med det og hva det hadde gjort med dere andre å få høre slikt? Er det rart jeg tenker så mye på det? Går jo helt i spinn.....helt totalt satt ut av dette. Jeg er jo en gammel mann!

M, 56

Anonymkode: cf473...797

Sugardaddy... 😊

Anonymkode: 2a0a3...502

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, 007_008_007 skrev:

Vel, du blir ikke yngre... (tok du den?) ;)

Den tok jeg ;)  Takker for innspillet !

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følelsesmessig utro?

Anonymkode: 9b986...aad

Antakelig ja, men hvorfor er det relevant?

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke henne, men jeg har nylig gjort noe lignende ovenfor en mann jeg er interessert i med samme aldersforskjell. Jeg sa også veldig direkte til ham at jeg likte han. Og han reagerte knapt. Distanserte seg liksom. Dette gjorde meg lei meg og jeg tvilte litt på om jeg hadde misoppfattet interessen hans i meg, om alle de lange blikkene betydde noe annet. Nå prøver jeg å stole på at jeg hadde rett i at det var noe der, men at det ikke blir noe. 

Jeg skulle ønske hun leste refleksjonen din rundt det. Og at det ikke ville gitt henne håp, men forståelse og aksept for at du ikke kan. For det er en vond situasjon. Vondt å kommunisere så godt og ha en gnist med noen man ikke kan få.  Hvis det uansett er uaktuelt at det blir noe mellom dere er det kanskje bra at det ble så brå slutt. At følelsene ikke vokste enda sterkere. Det er sikkert vondt nok allerede. 

Du virker som en bra mann. Morsomt å lese at du skriver du er gammel, jeg har vært redd for at han jeg liker ser på meg som for ung. 

Kommer du til å treffe henne igjen forresten? Som du vet om. 

Anonymkode: 1540f...a6f

Takk for innspillet ditt. Kan det tenkes han ble som meg,satt ut...eller? Jeg går rundt og angrer på at jeg ikke ga noen reaksjon what so ever, annet enn å snu meg litt vekk og svelge hardt (det har hun antakelig sett!!)...Hva søren gjorde jeg det for? jeg kunne vel sagt NOE vettugt, men neida..... Klarte bare ikke få ut ett ord!! 

Men lykke til uansett til deg. Og ja jeg føler meg litt gammel da vettu, men er kanskje ikke det. Men følelsen av å gå mot 60....hm. Ja jeg vet jeg kommer til å se henne igjen. Bor i nærheten av meg så vi treffes i det minste tilfeldig en dag...

11 timer siden, 007_008_007 skrev:

Hvorfor så bastant og moraliserende? Han skriver jo at ekteskapet omtrent er dødt. Hvorfor skal ikke han få lov til å tenke på seg selv, sine behov og ønsker?

Nettopp...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ta ett valg. Enten må du si dette til damen du er betatt av, at du aldri kommer til å agere på følelsene dine ovenfor henne og at dere må slutte å flørte. Eller fortsette å drømme om at det kan bli dere to og flørte videre, men det tror jeg ikke er noe bra sted å være -verken for deg eller din nåværende kone som du selv sier du aldri kommer til å forlate.

Anonymkode: cf721...3cc

Det vet jeg. Jeg sa jo ingenting. Ble bare forvirret og spinnvill i tankene. She drives me crazy.....da og nå, flere dager etter. Har gått en uke nå...og jeg er like sprø av å tenke på henne. Sukk.....og jeg angrer like mye på at jeg ikke klarte si ett kløyva ord. Hva gikk av meg...?

M, 56

Anonymkode: cf473...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Alterego666 skrev:

Til TS: 

Jeg har vært der du er. Jeg kjenner igjen søkket i mellomgulvet, og raset av følelser.

Tvi-tvi.😌

Ah endelig en mann på banen som vet hva jeg snakker om. Kan du fortelle meg hvordan dette var for deg? Hva gjorde det med deg og hvilke følelser kom? Og ikke minst, hva gjorde du med det? Du er antakelig mer oppegående enn meg og klarte å si noe vettugt....?!

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det ikke vært en sånn tråd før? Det virker så kjent.

Anonymkode: 12358...9f7

Vet jeg ingenting om, men det er vel flere som opplever dette da - jmfr fyren over her ;)

M, 56

Anonymkode: cf473...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sugardaddy... 😊

Anonymkode: 2a0a3...502

Nope

Anonymkode: cf473...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har vært utro. 

Anonymkode: 7a82d...59d

Gi meg noe av det du tar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelivis har hun gått lysløypa hver dag siden dette skjedde på omtrent samme tidspunkt som dere møttes i håp om å se deg igjen. 

Anonymkode: 1540f...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, 007_008_007 skrev:

Hvorfor så bastant og moraliserende? Han skriver jo at ekteskapet omtrent er dødt. Hvorfor skal ikke han få lov til å tenke på seg selv, sine behov og ønsker?

Alt man ikke pleier dør.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...